NejcZ Objavljeno Julij 29, 2008 Opozori Objavljeno Julij 29, 2008 A morm vedt kej posebnga če hočm pr agregatu od Yamahe YBR 125 en ventil vn spravt med vplinjačem in airbox-om? O kakem ventilu sanjaš?
danci1973 Objavljeno Avgust 3, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 3, 2008 Zadeva je precej majhna (2cm), material je debeline 1,2 mm... OBI, Bauhaus ipd. v Mariboru nimajo. Update - zadevi se pri nas reče 'vzmetna razcepka', ponekod pa jo poznajo kot 'R varovalka' ali tudi samo kot 'varovalka'. Tako majhne se lahko dobijo predvsem v kakšnih modelarskih trgovinah (npr. v Conrad-u v Gradcu), so pa drage - skoraj 1€ po komadu. :slap: D.
trojan69 Objavljeno Avgust 3, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 3, 2008 danci maš prov v modelarskih trgovinah jih bi moral skor 100% imet. Npr Nebec (Mantua model) v LJ.
RSTDRIVER Objavljeno Avgust 4, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 4, 2008 Update - zadevi se pri nas reče 'vzmetna razcepka', ponekod pa jo poznajo kot 'R varovalka' ali tudi samo kot 'varovalka'. Tako majhne se lahko dobijo predvsem v kakšnih modelarskih trgovinah (npr. v Conrad-u v Gradcu), so pa drage - skoraj 1€ po komadu. :slap: D. http://interdiskont.si/ :?
danci1973 Objavljeno Avgust 4, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 4, 2008 http://interdiskont.si/ :? Jaz sem rabil 1.2x20 - tako majhnih pa nimajo: 42 x 2.4x25 30 x 1.8x30 25 x 2.0x35 25 x 2.8x35 20 x 3.5x40 8 x 4.0x60 D.
Dr_Jakob Objavljeno Avgust 5, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 5, 2008 ej, folk. Ugotovu sm, da mi balanca malo steka na poti od ene skrajne tocke do druge nekje na sredini. Ziher je lezaj za zamenjat. A je to taka stvar, ki jo lahko sam naredim al rabim obisk pri serviserju? Ce lahko sam to naredim, mi lahko kdo pove, kaj naj kupim od lezajev. Tle v Celju je ena firma k majo lezaje, sam ne vem katere/ga kupit. Hvala. j
Rizla Objavljeno Avgust 5, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 5, 2008 Cav! Mene pa zanima ke se da kupit bakreno pasto katera naj bi pomagala proti skripanju zavor? In kako se jo uporablja?
danci1973 Objavljeno Avgust 5, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 5, 2008 Cav! Mene pa zanima ke se da kupit bakreno pasto katera naj bi pomagala proti skripanju zavor? In kako se jo uporablja? Bakreno pasto bi se naj dalo kupit v praktično vsaki trgovini z avto deli. Namažeš jo na zadnjo stran ploščic. Ker je gosta in lepljiva bi naj s tem preprečevala oz. zmanjševala škripanje. D.
Rizla Objavljeno Avgust 5, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 5, 2008 Bakreno pasto bi se naj dalo kupit v praktično vsaki trgovini z avto deli. Namažeš jo na zadnjo stran ploščic. Ker je gosta in lepljiva bi naj s tem preprečevala oz. zmanjševala škripanje. D. Aha hwala za odgovor*** LP!
Guest Brumer Objavljeno Avgust 5, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 5, 2008 ej, folk. Ugotovu sm, da mi balanca malo steka na poti od ene skrajne tocke do druge nekje na sredini. Ziher je lezaj za zamenjat. A je to taka stvar, ki jo lahko sam naredim al rabim obisk pri serviserju? Ce lahko sam to naredim, mi lahko kdo pove, kaj naj kupim od lezajev. Tle v Celju je ena firma k majo lezaje, sam ne vem katere/ga kupit. Hvala. j Ne tega se sam nikar neloti,je precej komplicirano obvezno rabiš snemalec za konusne ležaje in snemalec-izvlakač za šalice ležajev sicer bo pelo kladivo kal pa za alu deltabox ni priporočljivo.Ležaje moraš naročiti original + gumi tesnila (neke vrste semering),če se nemotim so ti seti celo v Luisovem katalogu,sicer pa bo potrebno original na servisu naročit. :hmm:
Dr_Jakob Objavljeno Avgust 5, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 5, 2008 Ne tega se sam nikar neloti,je precej komplicirano obvezno rabiš snemalec za konusne ležaje in snemalec-izvlakač za šalice ležajev sicer bo pelo kladivo kal pa za alu deltabox ni priporočljivo.Ležaje moraš naročiti original + gumi tesnila (neke vrste semering),če se nemotim so ti seti celo v Luisovem katalogu,sicer pa bo potrebno original na servisu naročit. :hmm: zanimivo. Na aprilia forumu so mi pa lihkar odgovoril, da je simpl, ce mam kak nacin, da obdrzim sprednji del v zraku. No, ja. verjetn bom sam kupu lezaje, pa motor peljal na servis.
Salieri Objavljeno Avgust 5, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 5, 2008 Z plehnatimi tanki je problem zato imajo danes skoraj vsi motorji in avti plastične tanke.In to zaradi rjavenja kondenziranja vode in pri motorjih je plehnat tank bolj hladen za noge.Zato vedno vsi,ki imate še plehnate tanke po vsaki vožnji natankajte in s tem preprečite rjavenje in kondenz v tanku. Kadar se že temeljito očistijo fergazerji (kar ne priporočam) edino,če sepač mora se zamenja tudi benzinski filter,če ga motor nima se ga naknadno vgradi.Tako ti zdaj nebi bilo ponovno treba čistiti vplinjačev zamenjal bi samo spet filter in očistil mrežico pri pipci in splahnil tank. :hmm: Veš mogoče kateri mojster "popravlja"(da naredi v notranjosti premaz proti rjavenju) tanke?
Guest Brumer Objavljeno Avgust 6, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 6, 2008 Veš mogoče kateri mojster "popravlja"(da naredi v notranjosti premaz proti rjavenju) tanke? Tu ti nemorem pomagat,ampak če ga dobro očistiš daš še en dodaten filter takoj za pipco in po vsaki vožnji polno natankaš nebi smelo biti problema. :whistle:
Guest Brumer Objavljeno Avgust 6, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 6, 2008 zanimivo. Na aprilia forumu so mi pa lihkar odgovoril, da je simpl, ce mam kak nacin, da obdrzim sprednji del v zraku. No, ja. verjetn bom sam kupu lezaje, pa motor peljal na servis. Nevem zakaj bi sam ležaje kupoval, pusti to mehaniku naj sam naroči original ležaje in montira.Namreč,če voziš tak dober motor in nimaš 100EU za tako dokaj zahtevno popravilo potem si raje kupi neki oldtajmer in ga sam šraufaj!!!!! :hmm: Ps:motor ni za reveže-sploh ne če ima 700ccm ++ ali več kot 70 Ps ++ . :eek:
Diablo Objavljeno Avgust 6, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 6, 2008 Nevem zakaj bi sam ležaje kupoval, pusti to mehaniku naj sam naroči original ležaje in montira.Namreč,če voziš tak dober motor in nimaš 100EU za tako dokaj zahtevno popravilo potem si raje kupi neki oldtajmer in ga sam šraufaj!!!!! :hmm: Ps:motor ni za reveže-sploh ne če ima 700ccm ++ ali več kot 70 Ps ++ . :eek: Žal eni ne zaupamo nesposobnim mojstrom svojih jeklemih konjičkov.
Guest Brumer Objavljeno Avgust 6, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 6, 2008 Žal eni ne zaupamo nesposobnim mojstrom svojih jeklemih konjičkov. Mojstrom lahko zaupaš težko,pa raznim kvazi mehanikom,ki niso uspešno končali šolanja in niso opravili izpit za avtomehanika.Sicer pa vsak si zbere mojstra sam,tu verjetno nisi bil uspešen ali si tak stradelj,da si mojstra nočeš privoščit ! ! ! :hmm: :hmm:
Diablo Objavljeno Avgust 7, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 7, 2008 (popravljeno) Prio kot prvo negativne izkušnje z prvim in drugim rednim servisom na koncu sem z motorjem ostal na cesti in zakaj zato, ker je bil pri original serviserju kateri bi NAJ imeli licenco za opravljanje servisov na tem motorju. Drugič pa še sami ne vejo kateri material bi ti dali, ko prideš na servis in jim maoraš povedat točno kaj ti naj dajo. Že pri življenski tekočini bi naredili več škode kot koristi rezultat bi bil drsenje sklopke. Zato raje sam menjam vse in nastavim vse tako vsaj vem kaj je narejeno in kaj ne. Tretjič motociklizem mi je hobi kar pomeni vse od A-Ž in lahko res rečem da sem motorist in ne cafe rider :headbang: Očitno pa imamo tudi take, ki si še žarnice ne ve sam zamenjat in gre na servis po strokovno pomoč :wacko: Mojstrom lahko zaupaš težko,pa raznim kvazi mehanikom,ki niso uspešno končali šolanja in niso opravili izpit za avtomehanika.Sicer pa vsak si zbere mojstra sam,tu verjetno nisi bil uspešen ali si tak stradelj,da si mojstra nočeš privoščit ! ! ! :hmm: :hmm: Popravljeno Avgust 7, 2008. Popravil Diablo
PURPLE Objavljeno Avgust 8, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 8, 2008 Po daljšem času se peljem z motorjem zvečer v temi. Zdi se mi da mi luč ne sveti dovolj naprej na cesto. Obstaja kak način da nastavim luč na pravilno višino? Postavim motor na X razdaljo od stene in mora luč posvetit na zidu v Y višini? Ve kdo za ti dve meri, oziroma kakšen drug način? Lp, Purple
danci1973 Objavljeno Avgust 8, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 8, 2008 (popravljeno) Po daljšem času se peljem z motorjem zvečer v temi. Zdi se mi da mi luč ne sveti dovolj naprej na cesto. Obstaja kak način da nastavim luč na pravilno višino? Postavim motor na X razdaljo od stene in mora luč posvetit na zidu v Y višini? Ve kdo za ti dve meri, oziroma kakšen drug način? Lp, Purple How to aim your headlight Na kratko - na 5 metrov mora snop svetlobe biti 5cm nižje od višine luči. D. Popravljeno Avgust 8, 2008. Popravil danci1973
igr Objavljeno Avgust 10, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 10, 2008 Sprednjo luč na Suzukiju XF 650 Freewind mam hin. Rabim nasvet, kje bom jo dobil ceneje, pri nas (Šiler, MotorJet) ali v Avstriji??? Ima kdo kaj izkušenj?
kukec1 Objavljeno Avgust 12, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 12, 2008 nisem vedel kam naj dam, da ne odpiram nove teme.... tako kot je prikazano na sliki je razpoka na kilerju... je zelo ozka, manj kot mm. dolga pa ene 3 cm.. a bi se dalo to zavarit? pozna kdo koga v okolici mb, slovenska bistrica, ki vari aluminij, al pa se ukvarja s tem.. LP
Ice Objavljeno Avgust 13, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2008 v graz-u je fa. harmos, ki prodaja in popravlja.
LooLekSLO Objavljeno Avgust 13, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2008 How to aim your headlight Na kratko - na 5 metrov mora snop svetlobe biti 5cm nižje od višine luči. D. To velja za zasenčene luči, ne?
danci1973 Objavljeno Avgust 13, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2008 (popravljeno) To velja za zasenčene luči, ne? :yes: A dolge luči se pri tebi nastavljajo posebej? :hmm: D. Popravljeno Avgust 13, 2008. Popravil danci1973
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se