Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


HHV

Priporočene objave

Imam "objemko" , ki jo moram spravit na volan, da jo dobim gor jo moram rastegnit, lahko to naredim kr z dva šraufncigerjema, ali je pametno da jo malo segrejem - da nebi počla?

post-12240-1218694492_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Js sm do zdej take stvari vedno raztegnu nekak.. lahko pa tud nasloniš gor, pa enkrat z kladivom gor pa ko sama gor skočla :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

eno vprašanje. Mam ktmja lc6 620 in mi nekaj ropota v mašini, tak metalen zvok. Ali je mogoče da je za to kriva protivibracijska utež. Ali ima kdo že kakšne izkušnje s tem.

Js sm do zdej take stvari vedno raztegnu nekak.. lahko pa tud nasloniš gor, pa enkrat z kladivom gor pa ko sama gor skočla :whistle:

Če ne pa vzameš večje kladivo he he :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja zakaj pa pri ugašenem motorju ne obrnete rotorja (oz. zobnika rotorja) in pogledate, do kje se stvar vrti (premika) in tako najdeta point-of-fault ?? :rolleyes:

Daj no, Dan, od kdaj pa je predvžig preobremenitev ? Ne govrt takih naglas, da se ti še ne bo kdo smejal.

Pri vsem tem tudi mene zanima, kako (po čem) avtor prvotne trditve ugotavlja, da prihaja do t.i. preobremenitev.(?) :wacko: Res bi rad vedel. Zaradi tega sedaj že 2 noči nisem spal... in pri tem ugotavljam, da isti motorji pri različnih imetnikih delujejo po popolnoma drugačnih fizikalnih zakonitostih.

:?

PS:

Dopuščam (slišal sem), tudi možnost, da npr. pri Yamahi izdelajo motocikel za Gorenjski trg z drugačnim agregatom in delovanjem kot za Štajersko regijo. Na Primorskem so si baje izborili boljše emisijske norme (analogija Kaliforniji !?) in ima bencinska črpalka dograjen tudi razsoljevalnik,

, za Dolenjsko, pa so razvili agregat na Cvič'k , katerega vžgeš na bencin in,ko je mašina dost topla preklopiš na Cvič'k (po analogiji npr. BCS kosilnice, da se uporabnik/ca izogne uporabi Start-Spraya) z vgrajeno posebno antikorozivno cevno inštalacijo. In klenkanja ni. Sploh.

(vzeto iz platform, kjer je neeksplozivni aditiv absorbiral nekaj joulov toplote, da ni blo predvžiga; primer prakse pri posebnih/namenskih agregatih z visokim kompresijskim razmerjem.) Podobno so poskusili z Štajersko izvedbo a so ugotovili, da zaradi visoke vsebnosti žvepla v Namiznem belem

, Renskem rizlingu in Tramincu , rešitev ni bila ustrezna, ker bi moral biti na izpuhšni cevi nameščen še dodaten lonec in lovilec trdih delcev, kar pa bi korenito spremenilo vozne lastnosti in povečalo proizvodne stroške nekaterih motociklov. Govori pa se tudi o povečanju moči za 3 konje.

Razvija se tudi še posebna platforma za Posavje oz. Laško z okolico. Karakteristike še niso čisto jasne a se špekulira okoli kapitalnega deleža Šrota v projektu oz. njegovem vplivu v procesu lobiranja in s tem povezanimi energenti, ki bi potencialno lahko služili za pogon agregata in s tem odvisnimi

končnimi performansami.

Podobno komercialno potezo pa sedaj preučujejo menda tudi pri Kawasakiju. (za slednje moram rečt, da ni preverjena informacija!)

Vir: - vinotoč Brenta, glavni šank

:lol1: :P

Ubistvu je preobremenitev ker pri prevelikem predvžigu motorna gred, ležaji in vse kar je povezano z batom precej bolj trpi...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam "objemko" , ki jo moram spravit na volan, da jo dobim gor jo moram rastegnit, lahko to naredim kr z dva šraufncigerjema, ali je pametno da jo malo segrejem - da nebi počla?

A ne bi raje snel dol ročke in lepo nataknil na belanco ?

Ker segrevat aluminij ni najbolj pametno...

pa tudi preveč raztegovat ne ker lahko poči, tako da... če je seveda aluminij, kot mogoče na brzino videt, če pa je železo pa bi lahko preneslo ukrivljanje, ampak še vedno moje mnenje da jo bolje nataknit gor...

lep pozdrav

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A ne bi raje snel dol ročke in lepo nataknil na belanco ?

Ker segrevat aluminij ni najbolj pametno...

pa tudi preveč raztegovat ne ker lahko poči, tako da... če je seveda aluminij, kot mogoče na brzino videt, če pa je železo pa bi lahko preneslo ukrivljanje, ampak še vedno moje mnenje da jo bolje nataknit gor...

lep pozdrav

D.

Sem že naredil, pogledal na Touratechovo stran - raztegnil objemko, jo nataknil gor in "zašraufal"

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:yes:

A dolge luči se pri tebi nastavljajo posebej? :hmm:

D.

Se ne nastavljajo posebej, vendar se snop malce zdvigne in je tako drugače.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hello!

Povejte mi kje se nahaja regler za žmigovce pri pegasi l. 98? A je pod števci? Al pod sedežom?

Kaj pa mislte da je narobe z zadnjo štop lampo, ker k jo prtisnem de dela luč. Če pa spredno je pa vredu. A je tud kak regler al pa kej podobnga?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj pa mislte da je narobe z zadnjo štop lampo, ker k jo prtisnem de dela luč. Če pa spredno je pa vredu. A je tud kak regler al pa kej podobnga?

Stikalo pri stopalki za zavoro...

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hello!

Povejte mi kje se nahaja regler za žmigovce pri pegasi l. 98? A je pod števci? Al pod sedežom?

Kaj pa mislte da je narobe z zadnjo štop lampo, ker k jo prtisnem de dela luč. Če pa spredno je pa vredu. A je tud kak regler al pa kej podobnga?

Če ti zagori (ko pritisneš na zavoro) odspredaj parkirna luč potem si odzadaj namontiral napačno žarnico-namesto dvopolne 12V 5/21W si verjetno montiral enopolno 12V 21W. :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eno vprašanje k me bega že od začetka leta.. ker je precej nelogično, vsaj zame. Pač z motorjem sem v Logarski hotel prečkat savinjo.. in nekje na sredini.. ugasne :krneki: Mašina ni bila v vodi, niti diski, smao gume malo... in motor ni več vžgal sploh dokler ga nisem dal na suho, potem pa z prve.. mašina tudi mokra ni bila (razen par kapljic).. kakšna razlaga za to?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eno vprašanje k me bega že od začetka leta.. ker je precej nelogično, vsaj zame. Pač z motorjem sem v Logarski hotel prečkat savinjo.. in nekje na sredini.. ugasne :krneki: Mašina ni bila v vodi, niti diski, smao gume malo... in motor ni več vžgal sploh dokler ga nisem dal na suho, potem pa z prve.. mašina tudi mokra ni bila (razen par kapljic).. kakšna razlaga za to?

To je čisto normalno,kajti verjetno ti je prednje kolo pošpricalo svečko-ke in ko se je spet osušilo je vžgal.To bi preprečil če bi dal na štekerje gumijasta tesnila.Včasih,ko smo se s kom pošalili,da mu nebi motor vžgal smo mu svečko namazali kar s čebulo in dokler je ni zamenjal z novo mu ni vžgal,kajti nobenmu ni prišlo na misel,da bi samo s papirjem očistil porcelan-sok od čebule,pa se je že dokaj osušil in ni bil viden seveda iskro,pa je še vedno prevajalo.

Ps; glej,da neboš zdaj ti kolegom svečke mazal!!!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Svečko imam na strani motorja, tako da voda ni prišla tja...

Je bilo morda v vodi tudi stikalo pri stranskem stojalu? :hmm:

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Huh, to pa mogoče da je pošpricalo, v vodi pa ni bilo.. bom testiral zdaj v kratkem-sem tkao ali tako demontiral to stikalo!

Popravljeno . Popravil NejcZ
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kje bi lahko dobil keramični ovoj za izpuhe? povpraševal sem že na nekaj mestih, tudi na netu sem dosti prebrskal, pa nič :unsure:

to zadevo:

heatwrapio0.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kje bi lahko dobil keramični ovoj za izpuhe? povpraševal sem že na nekaj mestih, tudi na netu sem dosti prebrskal, pa nič :unsure:

to zadevo:

heatwrapio0.jpg

Daj jih emajlirat pa boš imel keramični ovoj. :hmm:

Ps:pozanimaj se v Emo Celje kjer emajlirajo posodo verjetno pa bi poprej moral dat temeljito očistit-spolirat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Daj jih emajlirat pa boš imel keramični ovoj. :hmm:

Ps:pozanimaj se v Emo Celje kjer emajlirajo posodo verjetno pa bi poprej moral dat temeljito očistit-spolirat.

mislim da se nisma ravno razumela... vem da sem napisal keramični ovoj, samo drugače si nisem znal uporabno prevesti 'heat wrap'. uglavnem kje bi se lahko dobila ta zadeva za povijanje izpušnih cevi, tako kot je to videti pri raznih custom motociklih.

poskusil bom kontaktirati g. Klemenčiča, glede na to da se ukvarja z custom motocikli bi mi mogoče lahko pomagal :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mislim da se nisma ravno razumela... vem da sem napisal keramični ovoj, samo drugače si nisem znal uporabno prevesti 'heat wrap'. uglavnem kje bi se lahko dobila ta zadeva za povijanje izpušnih cevi, tako kot je to videti pri raznih custom motociklih.

poskusil bom kontaktirati g. Klemenčiča, glede na to da se ukvarja z custom motocikli bi mi mogoče lahko pomagal :)

Probaj ampak včasih smo dobili emajlirane izpušne lonce za avtomobile zato sem ti to napisal,namreč so bili zelo hvaležni in cenejši od Rosfreja dražji pa od pocinkanih ali aluminiziranih loncev.Namreč,če bi v Emu koga poznal to sploh nebi bil problem saj to se samo nameže z tako ćrno keramiko se da v peč in to je za vedno zdrži visoko temperaturo samo nesme se mehansko email poškodovat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Probaj ampak včasih smo dobili emajlirane izpušne lonce za avtomobile zato sem ti to napisal,namreč so bili zelo hvaležni in cenejši od Rosfreja dražji pa od pocinkanih ali aluminiziranih loncev.Namreč,če bi v Emu koga poznal to sploh nebi bil problem saj to se samo nameže z tako ćrno keramiko se da v peč in to je za vedno zdrži visoko temperaturo samo nesme se mehansko email poškodovat.

hvala :)

to bi bilo super, če bi rabil obstojen izpuh, tako pa rabim ta povoj zaradi toplotne izolacije izpuha, natančneje krivin pri cilindru, ker sta krivini postavljeni pred cilinder tako ogrevata zračni tok, ki potem odvaja toploto od cilindra.

saj veš, run it cool run it long

pa lahko noč :yawn:

PS: vem da smo to zmanjšanje temperature stari zračno hlajeni mašini že prežvečili in izpljunili, vendar mi žilica ne da miru, nikoli stvari niso tako dobre serijsko da se ne bi dale izboljšati (razen BMW .) )

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hvala :)

to bi bilo super, če bi rabil obstojen izpuh, tako pa rabim ta povoj zaradi toplotne izolacije izpuha, natančneje krivin pri cilindru, ker sta krivini postavljeni pred cilinder tako ogrevata zračni tok, ki potem odvaja toploto od cilindra.

saj veš, run it cool run it long

pa lahko noč :yawn:

PS: vem da smo to zmanjšanje temperature stari zračno hlajeni mašini že prežvečili in izpljunili, vendar mi žilica ne da miru, nikoli stvari niso tako dobre serijsko da se ne bi dale izboljšati (razen BMW .) )

Negrem še spat,fajn rešitev bi bila dvojna cev a si kaj razmišljal v tej smeri.Pa lahko noč.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

dobil g. Klemenčiča, ima zadevo na zalogi + še ene malenkosti ki sem jih iskal, tako da naslednji teden se oglasim pri njem :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni, kje se v sloveniji nahaja kakšna trgovina za tuning/styling motorjev (A3Mtuning al pa kj podobnega)?

zanima me, ker bi rad nabavil kakšno tako luč kot jo ima tale Ducati 999 na tej sliki:

Hvala.

post-14954-1219840326_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!