Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


HHV

Priporočene objave

Pozdrav!

A je to normaln, da če je v prvi prestavi, vrti zadn kolo (ko je dvignen zadi)?

Pa ko grem iz lera v prvo pa mal motor porinem naprej, se čist čist počas naprej pele.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdrav!

A je to normaln, da če je v prvi prestavi, vrti zadn kolo (ko je dvignen zadi)?

Pa ko grem iz lera v prvo pa mal motor porinem naprej, se čist čist počas naprej pele.

To je normalno,ko je zadaj dvignjeno kolo se vedno vrti čeprav je v N (leru).Sicet pa pritisni zadnjo zavoro in se bo ustavilo.Drugo vprašanje,če stoji motor na ravnem in daš v 1-rvo prestavo naj bi motor miroval,če se počasi premika naprej probaj malo naštelat sklopko vendar malo lufta na ročici mora imeti,zato da nebi drsela.Moraš pa vedeti eno,ko je olje še hladno in bolj vizkozno to dela vsak motor zato vedno sprobavaj,ko je motor na delovni temperaturi in je olje bolj redko - manj vizkozno. :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni

Imam en problem in ker ne vem kako naj ga rešim se obračam na vas.

Namreč pri moji hornetki mi je pregorela žarnica v smerniku, sedaj pa je tu problem, ker je le ta

12V -23W,(jezička ki zapneta žarnico pa sta postavljena na 180°) in je nikakor nikjer ne morem dobiti,

spraševal sem že v Tc-ju, conradu, ... pa mi nihče ne zna pomagati

Hvala vam že v naprej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni

Imam en problem in ker ne vem kako naj ga rešim se obračam na vas.

Namreč pri moji hornetki mi je pregorela žarnica v smerniku, sedaj pa je tu problem, ker je le ta

12V -23W,(jezička ki zapneta žarnico pa sta postavljena na 180°) in je nikakor nikjer ne morem dobiti,

spraševal sem že v Tc-ju, conradu, ... pa mi nihče ne zna pomagati

Hvala vam že v naprej

Pripni sliko in napiši fi fasunge pa tudi wati so sumljivi saj se ponavadi uporablja žarnice za žmigavce 12V 21 W.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam en problem..

Zadnje 2 meseca se mi dogaja, da mi pri motorju vre hladilna tekočina in sicer v ekspanzijski posodi. Vretje se začne pri cca 100°C, kar je prej, preden se sploh uklopi prisilno hlajenje, termostat je tovarniško nastavljen, da vklaplja hlajenje pri 104-105C. Do vretja v ekspanzijski posodi pa pride že prej, potem ko je motor oreng segret in vse razgreto že, ko je temperatura vode v kilerju cca 95°C ali prej. Posledica tega je, da ne v ekspanzijski posodi sploh ni hladilne tekočine, ker če je, zavre in jo preko odduška pomeče ven. Ko je ekspanzijska posoda enkrat prazna, vretja ni več zaznati, tudi nobene tekočine ne meče več ven. Ko sem preveril nivo vode direkt v killerju je vse bp, killer poln, prav tako pa ni problema s pregrevanjem motorja. Motor deluje na normalni temperaturi, ko pride do 104-105 stopinj, se vklopi hlajenje in vse skupaj se spet ohladi, prav tako pa ni motor javil nobene napake preko računalnika.

Ima kdo kakšno idejo, zakaj se to dogaja? Jaz ne poznam ravno podrobnosti delovanja hladilnih sistemov, ampak sem pomislil, da bi lahko noter bil nekvaliteten ali premalo koncentriran antifriz in da zaradi tega pride do predčasnega vretja, ker kakor razumem, ima antifriz tako kot ima nižje ledišče, tudi višje vrelišče, če je vse tako kakor mora bit. Je pa kolikor vem vrelišče odvisno tudi od pritiska, pod katerim je sistem..

Je lahko torej vzrok enostavno slab, oziroma premalo koncentriran antifriz, ali je tu problem v sistemu in nekje nekaj uhaja? Ampak pri tej drugi varianti me čudi to, da motor, ko je ekspanzijska posoda enkrat prazna dodatne vode ne izgublja, poleg tega pa ne prihaja do nobenih večjih abnormalnosti pri temperaturah motorja, mogoče se malce prej segreje in rabi malenkost dlje da se ohladi (pri delovanju na mestu, pa še to je možno, da se mi samo zdi), ampak sicer pa ni problemov, med vožnjo je temperatura čisto normalna, kakšna je bila vedno prej..

Popravljeno . Popravil DeX
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam en problem.

Je lahko torej vzrok enostavno slab, oziroma premalo koncentriran antifriz, ali je tu problem v sistemu in nekje nekaj uhaja? Ampak pri tej drugi varianti me čudi to, da motor, ko je ekspanzijska posoda enkrat prazna dodatne vode ne izgublja, poleg tega pa ne prihaja do nobenih večjih abnormalnosti pri temperaturah motorja, mogoče se malce prej segreje in rabi malenkost dlje da se ohladi (pri delovanju na mestu, pa še to je možno, da se mi samo zdi), ampak sicer pa ni problemov, med vožnjo je temperatura čisto normalna, kakšna je bila vedno prej..

Antifriz ni problem saj to nebi smelo delati pa tudi,če bi imel v sistemu samo vodo.Lahko pa je krivo več dejavnikov kot je npr.napisal Simosi defekten pokrov expanzijske posode - ni pa nujno.Lahko je termostat,ki prekasno odpre ali celo odpre šele pod pritiskom,ko v mašini že vre( probaj brez termostata).Lahko je tudi slaba cirkulacija hladilne tekočine zamešen hladilnik(apnenec,sploh če je motor starejši) ali defektna vodna črpalka.Tudi termo stikalo je lahko vzrok, ponavadi vključi ventilator že pri 90-95 stopinjah in ne takrat,ko voda že vre.V najslabšem slučaju pa je lahko dihtunga na glavi motorja to pa se lahko izmeri z napravo,ki pokaže če se nahaja v hladilnem sistemu CO.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Antifriz ni problem saj to nebi smelo delati pa tudi,če bi imel v sistemu samo vodo.Lahko pa je krivo več dejavnikov kot je npr.napisal Simosi defekten pokrov expanzijske posode - ni pa nujno.Lahko je termostat,ki prekasno odpre ali celo odpre šele pod pritiskom,ko v mašini že vre( probaj brez termostata).Lahko je tudi slaba cirkulacija hladilne tekočine zamešen hladilnik(apnenec,sploh če je motor starejši) ali defektna vodna črpalka.Tudi termo stikalo je lahko vzrok, ponavadi vključi ventilator že pri 90-95 stopinjah in ne takrat,ko voda že vre.V najslabšem slučaju pa je lahko dihtunga na glavi motorja to pa se lahko izmeri z napravo,ki pokaže če se nahaja v hladilnem sistemu CO.

Hmm.. Bom probal drug pokrovček, če bo kaj bolje.. Glede termostata mislim, da ne bi smelo bit problema, ker motor med vožnjo deluje na normalni temperaturi, npr 84°C pri normalni vožnji izven naselja in cca 95°C pri vožnji v naselju brez ustavljanja na križiščih ipd.. Tako kot je že skozi. Pa to je samo primer, seveda to niha glede na zunanjo temperaturo, ampak iz tega sklepam, da voda po celotnem sistemu kroži, ker čene bi se motor skozi grel in ne bi ohranjal neke normalne delavne temperature kljub vrtenju in priganjanju.. Lahko ga nažigam v rdeče, pa se temperatura ne bo dvignila čez 90°C, torej sistem hladi..

Problem nastane, ko motor doseže višjo temperaturo, npr 100 in več stopinj, se pravi ko se ustaviš v križišču, ko laufa na mestu, ipd.. Takrat pa tekočina v ekspanzijski posodi zavre in jo vrže ven preko odduška. Ko doseže temperatura 104°C, kjer je meja, ko termostikalo vkluči ventilator, se motor kljub vretju v ekspanzijski posodi, po vklopu ventilatorja ohladi, tako kot se mora..

Glede slabe sirkulacije ne vem, motor ni star, 2004 letnik, ampak imam namen vseeno spustit komplet tekočino ven in pregdedat cevke in pumpo..

Termo stikalo pa mislim, da ni, kot sem že napisal, pri GSXRju 750 je termo stikalo tovarniško nastavljeno na 104°C in takrat se tudi vključi ventilator in ohladi mašino, kljub vretju v ekspanziji. Termostikalo se enako vključuje že odkar imam motor, torej pri 104°C in enako ohladi, le da prej vretja ni bilo, sedaj pa je.

Glede tesnila glave pa ne vem, po 30k km po vseh pravilih ne bi smelo it, prav tako motor ne "kuri" hladilne tekočine in ne kadi belega dima. Vsa hladilna tekočina, ki izgine iz sistema, to naredi preko odduška zaradi vretja v ekspanzijski posodi, ne na kakršen koli drug način :hmm: :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem iste probleme na fzr. Zamenjal pokrovček in težave izginile. Samo da meni ni nič vrelo, ampak je sproti izhlapevalo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede tesnila glave pa ne vem, po 30k km po vseh pravilih ne bi smelo it, prav tako motor ne "kuri" hladilne tekočine in ne kadi belega dima. Vsa hladilna tekočina, ki izgine iz sistema, to naredi preko odduška zaradi vretja v ekspanzijski posodi, ne na kakršen koli drug način :hmm: :hmm:

Dex glej,da se neboš preveč na svojmu motorju učil zna biti drago npr. na mojem tudi hladilne tekočine nesmem sam menjat,ker je potreben poseben postopek za prezračevanje,po menjavi zaradi zraka,ki ostane v mašini.Treba je prazračit pod pritiskom predno se motor sploh vžge.

Na tvojem motorju bi pa jaz najprej zamenjal termostat in nalil novo hladilno tekočino.Če je stara hladilna tekočina umazana speri mašino tako,da demontiraš star termostat nalij v mašino samo vodo z ca 10g sode bikarbone laufaj ca 10 min in nato dobro speri z vodo in to tako da odspodaj na hladilniku snemeš cev spuščaš vodo in dolivaš v expanzijsko posodo frišno mašina naj laufa pod prostim tekom in to za spiranje ca 5 min.Nato mašino vgasni spusti vodo namontiraj nazaj na hladilnik spodnjo cev montiraj nov termostat in nato nalij novo hladilno tekočino.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dex glej,da se neboš preveč na svojmu motorju učil zna biti drago npr. na mojem tudi hladilne tekočine nesmem sam menjat,ker je potreben poseben postopek za prezračevanje,po menjavi zaradi zraka,ki ostane v mašini.Treba je prazračit pod pritiskom predno se motor sploh vžge.

Na tvojem motorju bi pa jaz najprej zamenjal termostat in nalil novo hladilno tekočino.Če je stara hladilna tekočina umazana speri mašino tako,da demontiraš star termostat nalij v mašino samo vodo z ca 10g sode bikarbone laufaj ca 10 min in nato dobro speri z vodo in to tako da odspodaj na hladilniku snemeš cev spuščaš vodo in dolivaš v expanzijsko posodo frišno mašina naj laufa pod prostim tekom in to za spiranje ca 5 min.Nato mašino vgasni spusti vodo namontiraj nazaj na hladilnik spodnjo cev montiraj nov termostat in nato nalij novo hladilno tekočino.

Hvala za dober nasvet in opozorilo, ampak mislim, da menjava hladilne tekočine pri mojem motorju ni nevem kako resen projekt, ki mu ne bi bil kos. Sicer vem, da nisem kakšen strokovnjak, ampak imam za sabo že kar nekaj kompletno podrtih in nazaj sestavljenih mašin, ko sem ljudem menjal zobnike v menjalnikih in razbite cilindre ter glave na Hyosungih, pa tudi ostalih motorjev sem že kar precej prešraufal in vsakič je bilo nato potrebno tudi nalit hladilno tekočino in sistem prezračit. Ni nobenega posebnega postopka pri teh motorjih. Tudi pri Suzukiju sem že zamenjal hladilno tekočino pozimi, ko sem menjal zobnike 5 in 6 prestave, ampak takrat sem imel doma že en antifriz koncentrat, ki sem ga zmešal potem 50/50, kot je potrebno, ampak sedaj nisem več prepričan, če je tisto sploh bil koncentrat in ne že zmešan antifriz in sem v bistvu zlil 25% raztopino.. Zato sem pomislil, na premalo koncentriran antifriz.. Saj vem, šlamparija, od takrat naprej vedno sproti kupim koncentrat in zmešam preden zlijem not..

No, hočem samo povedat, da jaz to poleg tega, da sem precej omejen pri proračunu za serviserje, delam taka popravila predvsem zaradi svoje žilice in zaenkrat še nimam neuspešnega projekta za sabo. In naj se sliši še tako "samovšečno", servisiranje mojega motorja zaupam samo sebi, ker vem, da so stvari narejene pazljivo in tako kot morajo bit, sem imel še prej preveč slabih izkušenj s pooblaščenimi serviserji.. Enkrat mi je npr. en nekaj snemal dol pokrov motorja in pozabil prišraufat nožni vzvod pri menjalniku in potem sem na poti domov vse skupaj kar naenkrat zgubil in ostal "brez menjalnika" in to ravno ko sem se lotil pospeševat in prehitevat. Je malo manjkalo do nesreče zaradi tega.. Od takrat sebi šraufam samo sam :) Pa ni bil to edini primer.. Seveda pa ste mi velikokrat veliko pomagali ravno tu na motosvetu, predvsem tvoji nasveti so bili večkrat zelo koristni ;)

Drugače pa pri Suzukiju ni potrebno nobenega posebnega postopka za prezračevanje sistema.. Hladilno tekočino spustiš tako, da pri pumpi snameš cev, naliješ v sistem novo tekočino do vrha v kilerju, nato pa motor rahlo zibaš levo in desno, da gre zrak ven in dolivaš tekočino.. To nekajkrat ponoviš, potem prižgeš motor, narediš isto in doliješ tekočino. Nato zapreš killer in na ohišju termostata odviješ vijak, ki je namenjen zračenju in še tam preveriš, da ne bi bilo še kaj zraka noter in po potrebi še tam prezračiš.. Doliješ tekočino še v ekspanzijsko in to je to. To je postopek iz service manuala, pa tudi sicer sem vedno delal po tem postopku, tako da tu ni kaj zajebat.

No za začetek bom naredil tako kot si predlagal, vse skupaj bom spral, in probal z novo tekočino. Termostat bom predhodno probal v loncu vroče vode, če je vse prav, bi ga moralo po specifikacijah iz service manuala odpret pri 88°C in pri 100°C, bi moral bit odprt 8mm ali več.. Da ne bom brezveze kupoval novega, lahko da ni termostat.. Pa malce bom pogledal kakšno je stanje pri pokrovu killerja in ekspanzijske posode, če tisto ne tesni dobro.

Poročam ko rešim zadevo :) Hvala vsem za nasvete.

Popravljeno . Popravil DeX
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se je pa že pojavil nov problem.. Zamenjal sem ploščice, prej sem imel EBC navadne, sedaj sem pa vzel Nissin sintrirane, ki naj bi bile tudi original za moj motor. Navdnih nissin pa sploh ni za ta motor. No uglavnem, ploščice res dobro grabijo pri zaviranjih iz visokih hitrosti noro primejo, bi pa včeraj kmalu padel, ko sem začel zavirat pri ene 60 ali 70km/h in mi je začelo tako trest prvo kolo, da sem mislil, da mi bo balanco iz rok utrgalo. No potem sem še malo probaval zaviranje in pri višjih hitrostih je vse ok, tudi če iz višje hitrosti zaviram do nule, je čez 60 - 70km/h vse ok, če pa začnem pri tej hitrosti bremzat, začne pa vse skupaj nenormalno trest.. Ampak se mi zdi da ne vedno, je pogojeno s temperaturo zavor, ko si čisto hladne tega ni zaznat, oziroma minimalno, ko so oreng vroče tudi ne (predvidevam, da zato ni problemom pri hitrih zaviranjih, ker se do 60 kmh že segreje oboje), če je pa neka vmesna temperatura, pa trese za popizdit, tako da se ne da sploh bremzat in je nevarno...

Kakšna ideja zakaj to počne?? Ajde, jasno mi je, da se je to pokazalo zaradi drugih ploščic, glede na to, da prej nikoli ni tega počelo, ampak ne razumem, zakaj te ploščice ne bi bile ok, če so originalne, sicer ne kupljene na Suzuki servisu, ampak Nissin so pač prva vgradnja in samo te so na voljo za moj motor.. Mi je pa levi teleskop skustil olje (peljem v ponedeljek pretesnit) in vilice sedaj ne blažijo tako kot bi morale.. Je možno da do tega hudega tresenja pride zaradi vzmetenja? No sicer mi je jasno, da so neposreden vzrok zavore same, glede na to, da tresenje zavisi od temperature zavor ampak bi lahko bilo vzmetenje tisto, ki vse skupaj, oziroma frekvenco tresenja tako ojača, da ni več znosno? Bi lahko bili krivi diski? Imajo sicer šele 30km in niso nič obrabljeni ali zdrsani, so pa dali skozi že kar nekaj agresivne vožnje, je lahko že kaj skurjeno, ipd? In nazadnje, so lahko ploščice škart? Ker neprimerne težko verjamem, da bi bile, glede na to, da so "original"..

Aja, ploščice sem zamenjal sam, preveril sem tudi batke, vsi lepo tečejo, čeljusti pa so na vilice radialno in fiksno vpete, tako da tu ne more bit vzrok za tresenje.. Razen tega tresenja pod določenimi pogoji pri zaviranju iz 60-70kmh zavore delujejo odlično in res dobro zavirajo. Kolo se na stojalu prosto vrti, tudi če stisnem bremzo, se takoj spet lepo vrti, nič ne grabi al pa kej..

Skratka ni mi jasno točno zakaj je do tega prišlo.. Če ima kdo kakšno pametno razlago se zelo priporočam, ker drugače bom šel nabavit še ene ploščice in sicer take, kot sem imel do sedaj in je bilo vse ok, ampak potem sem vrgel stran 100eur, pa še jezi me, ker to ne bi smelo delat z nobenimi ploščicami, če je ostalo vse ok, tudi še tako racing ne, saj gre za SS motor in komponente namenjene najbolj agresivni vožnji..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi pri Suzukiju sem že zamenjal hladilno tekočino pozimi, ko sem menjal zobnike 5 in 6 prestave, ampak takrat sem imel doma že en antifriz koncentrat, ki sem ga zmešal potem 50/50, kot je potrebno, ampak sedaj nisem več prepričan, če je tisto sploh bil koncentrat in ne že zmešan antifriz in sem v bistvu zlil 25% raztopino.. Zato sem pomislil, na premalo koncentriran antifriz.. Saj vem, šlamparija, od takrat naprej vedno sproti kupim koncentrat in zmešam preden zlijem not..

Koncentracija antifriza je povezana z zmrzovanjem, ne z vretjem... :slap: Tudi destilirana voda ne bi smela vreti.

Fora je v tem, da je voda oz. hladilna tekočina v sistemu pod pritiskom, kar omogoča temperature nad 100°C brez vretja. Če pokrov hladilnika ne deluje pravilno in ne zagotavlja ustreznega pritiska v sistemu, bo voda oz. tekočina seveda vrela. Pokrovčem mora zagotavljati okrog 1 bar pritiska, pri čemer je vrelišče vode ~120°C (SM stran 255-256).

No za začetek bom naredil tako kot si predlagal, vse skupaj bom spral, in probal z novo tekočino. Termostat bom predhodno probal v loncu vroče vode, če je vse prav, bi ga moralo po specifikacijah iz service manuala odpret pri 88°C in pri 100°C, bi moral bit odprt 8mm ali več.. Da ne bom brezveze kupoval novega, lahko da ni termostat.. Pa malce bom pogledal kakšno je stanje pri pokrovu killerja in ekspanzijske posode, če tisto ne tesni dobro.

Pozabi na termostat. Le-ta lahko 'crkne' na dva načina - ali ne odpira ali pa je vedno odprt. Če ne odpira, se hladilnik ne bo nikoli ogrel in ventilator se ne bo nikoli vklopil. Če je vedno odprt, se bo motor zelo dolgo ogreval na del. temperaturo, med vožnjo pa se bo ohladil pod priporočeno temperaturo.

Naš gixxer deluje med 88-104°C, isto tudi SV.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Koncentracija antifriza je povezana z zmrzovanjem, ne z vretjem... :slap: Tudi destilirana voda ne bi smela vreti.

V bistvu ni čisto tako.. Glavna sestavina modernih antifrizov je Ethylene glycol, ki ima poleg ostalih lastnosti tudi to, da ima vrelišče pri 197.3 °C, Ker ima hladilna tekočina poleg Ethylene glycola še ostale primesi in je zmešana z navadno vodo, to vrelišče sicer zdaleč ni tako visoko, ampak je pa pri koncentraciji 50/50 višje kakor je vrelišče navadne vode, neglede na pritisk.

post-1190-1220175693_thumb.jpg

Tudi v service manualu imaš lepo naslikano tabelco, ki prikazuje kje je vrelišče in če pogledaš je lepo razvodno, da ni odvisno samo od pritiska v hladilnem sistemu, ampak tudi neposredno od koncentracije antifriza. Tako, da koncentracije JE povezana z vretjem :slap: .) Obstajajo pa tudi razni aditivi, ki lahko še povečajo vrelišče, predvsem pti američanih je popularen Engine Ice in Watter Wetter, to še dvigne vrelišče, tudi če ni pod pristiskom, to bi sicer v mojem primeru rešilo vrenje, ampak ne bi pa odpravilo vzroka, da do tega prihaja z navadno vodo oz tekočino.

Fora je v tem, da je voda oz. hladilna tekočina v sistemu pod pritiskom, kar omogoča temperature nad 100°C brez vretja. Če pokrov hladilnika ne deluje pravilno in ne zagotavlja ustreznega pritiska v sistemu, bo voda oz. tekočina seveda vrela. Pokrovčem mora zagotavljati okrog 1 bar pritiska, pri čemer je vrelišče vode ~120°C (SM stran 255-256).

No tu se pa strinjava, če je vse tako kot mora bit, potem tudi navadna voda ne bi smela vret, ker pritisk je bolj ključnega pomena tu kot koncentracija tekočine, medtem ko sem jaz najprej mislil, da je ravno obratno, zato sem tudi omenil možnost premalo koncentrirane tekočine. Sedaj sem to že izključil, ker tudi če je, vretja ne bi smelo bit.

Pozabi na termostat. Le-ta lahko 'crkne' na dva načina - ali ne odpira ali pa je vedno odprt. Če ne odpira, se hladilnik ne bo nikoli ogrel in ventilator se ne bo nikoli vklopil. Če je vedno odprt, se bo motor zelo dolgo ogreval na del. temperaturo, med vožnjo pa se bo ohladil pod priporočeno temperaturo.

Naš gixxer deluje med 88-104°C, isto tudi SV.

D.

Termostat se je tudi že meni od vsega začetka zdel zelo malo verjetna opcija, to pa zato, ker motor razen tega vretja deluje na normalnih temperaturah in to je med 84°C in 105°C, kot je bilo tudi prej.. Bom pa vseeno probal brumerjevo varianto, vse lepo temeljito spral, nalil novo tekočino, oreng prezračil, preveril vse sponke na vseh ceveh, da ni kje kaj slabo zatesnjeno in poskusil z drugim pokrovčkom. Bolj kot premišljujem, bolj sem prepričan, da je v mojem primeru ravno premajhen pritisk tisti, ki povzroča to težavo. Najbolj verjeten razlog je pokrovček, ampak če ni??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bolj kot premišljujem, bolj sem prepričan, da je v mojem primeru ravno premajhen pritisk tisti, ki povzroča to težavo. Najbolj verjeten razlog je pokrovček, ampak če ni??

Iz vsega napisanega sta ti ostali samo dve opciji: pokrovček in preplozano tesnilo na glavi! Prvo najdi nekoga, da ti posodi pokrovček in probaj. Če se bo zadeva ponovila je tesnilo!

Je moj bratranec imel podobno stanje z ZZR 600 in to pri 15k km in naprej do 17k ko so mu v tretje brusili glavo in menjali tesnilo. Zaključek je bil seveda v prodaji motorja! Moja razlaga-porozni materjali????????

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi v service manualu imaš lepo naslikano tabelco, ki prikazuje kje je vrelišče in če pogledaš je lepo razvodno, da ni odvisno samo od pritiska v hladilnem sistemu, ampak tudi neposredno od koncentracije antifriza. Tako, da koncentracije JE povezana z vretjem :slap: .)

Itak - hotel sem povedati, da v tvojem primeru NI povezana z vretjem. ;)

Termostat se je tudi že meni od vsega začetka zdel zelo malo verjetna opcija, to pa zato, ker motor razen tega vretja deluje na normalnih temperaturah in to je med 84°C in 105°C, kot je bilo tudi prej.. Bom pa vseeno probal brumerjevo varianto, vse lepo temeljito spral, nalil novo tekočino, oreng prezračil, preveril vse sponke na vseh ceveh, da ni kje kaj slabo zatesnjeno in poskusil z drugim pokrovčkom. Bolj kot premišljujem, bolj sem prepričan, da je v mojem primeru ravno premajhen pritisk tisti, ki povzroča to težavo. Najbolj verjeten razlog je pokrovček, ampak če ni??

Poskusi najprej s pokrovčkom - se mi zdi najverjetnejši vzrok.

Skratka ni mi jasno točno zakaj je do tega prišlo.. Če ima kdo kakšno pametno razlago se zelo priporočam, ker drugače bom šel nabavit še ene ploščice in sicer take, kot sem imel do sedaj in je bilo vse ok, ampak potem sem vrgel stran 100eur, pa še jezi me, ker to ne bi smelo delat z nobenimi ploščicami, če je ostalo vse ok, tudi še tako racing ne, saj gre za SS motor in komponente namenjene najbolj agresivni vožnji..

Glede na to, da ti je spustila vilica na eni strani, je to precej možen vzrok težave. Če pa se bo dogajalo tudi po popravilu, bi jaz na tvojem mestu najprej poskusil s celotnim postopkom utekanja zavor.

A se tresenje pri zelo nizki hitrosti (recimo pri počasnem ustavljanju na semaforu) spremeni v neenakomerno zaviranje / pulziranje? Ko je meni to delalo (na SV-ju in na Husotu), se pri visokih hitrostih ni poznalo, pri nižjih (pod 90 km/h) se je poznalo kot tresenje (vibriranje), pod 20 km/h pa kot pulzirajoče zaviranje. Zgoraj polinkan postopek utekanja lahko težavo popolnoma odpravi (če še ni prepozno).

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najbolj verjeten razlog je pokrovček, ampak če ni??

Dex, malo se umiri s svojimi monologi, ker se nobenmu ne da brat. ;)

Najprej zamenjaj pokrovček pol pa naprej razmišljaj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moja hornetka je dobila novo stojalo (home made), in morm rečt da odlično funkcionira.

A je kaka možnost ,da tako preprosta reč ne bi 'odlično funkcionirala' ? :o

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Itak - hotel sem povedati, da v tvojem primeru NI povezana z vretjem. ;)

Poskusi najprej s pokrovčkom - se mi zdi najverjetnejši vzrok.

Glede na to, da ti je spustila vilica na eni strani, je to precej možen vzrok težave. Če pa se bo dogajalo tudi po popravilu, bi jaz na tvojem mestu najprej poskusil s celotnim postopkom utekanja zavor.

A se tresenje pri zelo nizki hitrosti (recimo pri počasnem ustavljanju na semaforu) spremeni v neenakomerno zaviranje / pulziranje? Ko je meni to delalo (na SV-ju in na Husotu), se pri visokih hitrostih ni poznalo, pri nižjih (pod 90 km/h) se je poznalo kot tresenje (vibriranje), pod 20 km/h pa kot pulzirajoče zaviranje. Zgoraj polinkan postopek utekanja lahko težavo popolnoma odpravi (če še ni prepozno).

D.

Bom nabavil nov pokrovček, vse spucal pa prezračil, ap bomo videli, kaj bo reklo.. Če je tesnilo glave, pa ne mislim it šraufat, mi je že Huso požrl dovolj živcev, bo šel direkt v oglasnik :) No ampak rečmo, da je pokrovček, ker motor nič ne kadi, niti ni nobene pizdarije v olju videt :)

Glede tresenja pa ni čutit pulziranja.. To mi je delalo pri Hyosungu in to občutno, takrat se je izkazalo, da je vzrok bil zvit disk. Tu pa je bilo sicer zaznati "rahlo" tresenje pri nižjih hitrostih tudi prej že in tudi zdaj je, ampak je tako rahlo, da ne bi mogel reč, da je pulziranje. Vse kar je, je čutit, ko zavrtiš kolo na stojalu, da v enem trenutku ploščice ne šumijo, se pravi so očitno na določeni točki diski malenkost tanjši kot drugje, ampak med vožnjo (tudi pri zelo počasni) tega ni občutit, razen pod tistimi pogoji, ki sem opisal.

Tisti postopek utekanja pa poznam, če se prav spomnim, si tudi ti enkrat napisal prevod tega v temo od ploščic.. Ko sem ploščice zamenjal, sem naredil ravno to, našel ravnino in opravil 8-10 zaviranj iz 150km/h na 10km/h. Bremze primejo odlično, in tega tresenja pri močnih zaviranjih, tudi če jih vlečem do zaustavitve ni.. Pojavi se le, če pri določeno segretih zavorah začnem zavirat pri cca 70km/h. Ampak takrat pa tako ruka, da ni normalno, se ne da sploh bremzat :S

Aja, sem pa še nekaj opazil.. Recimo pri zelo počasni vožnji, nevem se pelješ 10km/h pa stisneš bremzo, ni sicer čutit pulziranja, ki bi bila posledica tega, da ploščice na eno točki diska bolj grabijo, ampak je včasih čutit tako čudno tresenje, kot da bi ploščica prijela na vsakih 5cm površine diske, oziroma da ne teče po disku lepo, ampak skače, kot da površini nočeta lepo tečt ena po drugi :?

Dex, malo se umiri s svojimi monologi, ker se nobenmu ne da brat. ;)

Najprej zamenjaj pokrovček pol pa naprej razmišljaj.

Hehe, bom, brat te pa itak noben ne sili ;) Drugače pa hvala za nasvet prej.

Popravljeno . Popravil DeX
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hehe, bom, brat te pa itak noben ne sili ;)

Bolj se gre za praktičnost, ker med vso solato spregledaš kakšno podrobnost in potencialno rešitev problema.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tko mam tud jst bremze muhaste, včasih začne cukat, večina cajta pa delajo tko k treba. Sam pod takimi pogoji kot je Danči napisu, pri nizkih hitrostih, to se ji tko zazdi recimo enkrat na 2 tedna pa me mal heca motorini. Motor z dušo, pa rab mal pozornosti :D

Tukaj piše še enmal o tem, ampak točno tko kot maš ti je pa mal nenavadno. Probi diske spucat, al pa tiste krogce al sponke, ki so na diskih mal podreglat...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dex, malo se umiri s svojimi monologi, ker se nobenmu ne da brat. ;)

Najprej zamenjaj pokrovček pol pa naprej razmišljaj.

Pa saj išče samo rešitve. Vsi imamo probleme z motorji eni več drugi pa manj. In pomoje ni nič narobe če napiše veliko, saj se tudi mi zraven kaj naučimo in dobimo izkušnjo zase. Mislim pa da se Dex bolj spozna na motorje kot marsikdo na forumu .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A je kaka možnost ,da tako preprosta reč ne bi 'odlično funkcionirala' ? :o

Seveda je možnost, da bi samo funkcionirala, brez odličnosti. :blink:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!