Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


HHV

Priporočene objave

Danes mi je yamaha prvič zagodla na cesti, pa mi definitivno ni nič jasno kaj se je zgodilo :unsure:

Se peljem po glavni cesti proti domu, ko motor naenkrat začne cukat in izgubljat moč, stisnem sklopko in zadeva crkne. Ustavim se na bankini ob cesti, dam v ler, na hitro pogledam če je kakšen očiten znak kaj bi se lahko zgodilo (sneta cevka za bencin, izpust olja, po nesreči vklopljeno stikalo za izklop, karkoli pravzaprav), ni videti nič očitnega, zakurblam in vžge v tretjem poskusu in dela normalno. Tako sem se brez nadaljnih problemov pripeljal do doma, kjer po temeljitem zunanjem pregledu ni nič kazalo na vzrok nenadnega 'crknjenja'. Motor je bil ogret, prej sem bil v Lj in nazaj (cca. 140km), bencina pa je bilo tudi dovolj.

Jutri jo sicer peljem na servis (že prej naročeni pregled ventilov), samo kaj bi pa lahko bil vzrok tega danes mi pa tudi ni jasno :krneki:

Popravljeno . Popravil jegrmajstr
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes mi je yamaha prvič zagodla na cesti, pa mi definitivno ni nič jasno kaj se je zgodilo :unsure:

Se peljem po glavni cesti proti domu, ko motor naenkrat začne cukat in izgubljat moč, stisnem sklopko in zadeva crkne. Ustavim se na bankini ob cesti, dam v ler, na hitro pogledam če je kakšen očiten znak kaj bi se lahko zgodilo (sneta cevka za bencin, izpust olja, po nesreči vklopljeno stikalo za izklop, karkoli pravzaprav), ni videti nič očitnega, zakurblam in vžge v tretjem poskusu in dela normalno. Tako sem se brez nadaljnih problemov pripeljal do doma, kjer po temeljitem zunanjem pregledu ni nič kazalo na vzrok nenadnega 'crknjenja'. Motor je bil ogret, prej sem bil v Lj in nazaj (cca. 140km), bencina pa je bilo tudi dovolj.

Jutri jo sicer peljem na servis (že prej naročeni pregled ventilov), samo kaj bi pa lahko bil vzrok tega danes mi pa tudi ni jasno :krneki:

Malo težko bo tole odgovorit,možno bi bilo,da se je benzinski filter zamašil ali pa defektno stikalo(mogoče samo šteker ali kabel)na tački stojala. :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vem ja da je praktično nemogoče ugotoviti vzrok, samo sem vseeno napisal ker me je presenetilo to danes, je pa res da sem imel v glavi že worst case scenario: granatiranje glave oz. ko se ventil in bat srečata :wacko: najverjetneje je res bila kakšna smetka na filtru ali pa v fergazerju, je pa vseeno čudno vse skupaj.

PS: fergazer ima že tako ali tako obljubljeno generalno čiščenje čez zimo, ampak očitno bo treba vse skupaj malo prej :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes sem nabavil digitalni števec KOSO in Imam par vprašanj ki se vrti okoli tempperature zračno hlajenih motorjev ( Yamaha XJR 1200 ali), nasplošno za 4 taktni-4 cilindrični zračno hlajeni motor)

Zanima me samo za zračno hlajene motorje, vodni ne pridejo v poštev

1.)kje se giblje delovna temperatura motorja če bi senzor postavil direktno na rebra cilindra - poudarek je na zračno hlajenem motorju!!

2.)kje se giblja delovna temperatura olja če je senzor na hladilniku olja? - zračno hlajeni motor!!

3.)kje ima Yamaha Xjr senzor pritiska olja

4.)kam naj postavim senzor temperature olja ---ali bi bilo v redu direktno med rebra na hladilniku olja??

5.)kam pa senzor za temp motorja - nekam na blok?? ali kam.

hvala

Popravljeno . Popravil maggio
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pri zračnem se najbolj segreje glava na izpušnem delu okrog kolektorjev.

olje se lahko segreje tudi do 140 stopinj v bolj ekstremnih primerih.

Senzor moraš pa dati v blok ali nekam drugam bolj v globino, ker na površini ne bo meril pravilno. Za olje isto velja. Verjetno imaš kar nekaj slepih čepkov in tja noter našraufaš senzor.

Za zračno hlajenega te temp. nima kaj skrbet. Segreje se do neke temperature da že vse puhti od njega, potem pa to temp. obdrži.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pri zračnem se najbolj segreje glava na izpušnem delu okrog kolektorjev.

olje se lahko segreje tudi do 140 stopinj v bolj ekstremnih primerih.

Senzor moraš pa dati v blok ali nekam drugam bolj v globino, ker na površini ne bo meril pravilno. Za olje isto velja. Verjetno imaš kar nekaj slepih čepkov in tja noter našraufaš senzor.

Za zračno hlajenega te temp. nima kaj skrbet. Segreje se do neke temperature da že vse puhti od njega, potem pa to temp. obdrži.

saj teli senzorji temperature so bolj za foro ampak če že imam opcijo zakaj jih ne bi namontiral

tkole sem naredu:

en senzor sem dal na notranjo stran hladilnika za olje - pri segretem motorju med vožnjo kaže 69 C ko stojim na križišču naraste tudi preko 85 C

drugi senzor sem pa fiksiral zadaj na blok motorja tam pa na delovni temp kaže od 65 do 70c

ja tam na glavi se pa dogajajo kar hude temparature saj mi kolena včasih kar zašvicajo :yes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

saj teli senzorji temperature so bolj za foro ampak če že imam opcijo zakaj jih ne bi namontiral

tkole sem naredu:

en senzor sem dal na notranjo stran hladilnika za olje - pri segretem motorju med vožnjo kaže 69 C ko stojim na križišču naraste tudi preko 85 C

drugi senzor sem pa fiksiral zadaj na blok motorja tam pa na delovni temp kaže od 65 do 70c

ja tam na glavi se pa dogajajo kar hude temparature saj mi kolena včasih kar zašvicajo :yes:

To ti ene 30 stopinj premalo kaže. Če že, ga montiraj na zadnjo stran glave/cilindrov med rebra pa prištej ene 15-20 stopinj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To ti ene 30 stopinj premalo kaže. Če že, ga montiraj na zadnjo stran glave/cilindrov med rebra pa prištej ene 15-20 stopinj.

sem ga mel na zadnji strani cilindrov in je temperatura takoj zelo hitro narasla na 120c ampak fora da mi senzorji delajo samo do 120 c

tako da je tam čisto brez učinka. :naughty:

na hladilniku olja in na ohišju motorja, kjer imam zdaj mislim, da mi kar točno kaže, ker itak ohišje motorja ni tko vroče in ga lahko primeš z roko.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na ohišju motorja je brezveze merit temp, ker se meri najbolj vroč del.

Če ga montiraš na hladilnik, kjer ga itak še veter ves čas hladi je pa sploh brez učinka, ker ti izmerjena temp. nič ne pove.

Najbolj realno je, da meriš temp olja. Pa ne z unimi števci ki ga privijačiš nasmesto čepa za dolivanje olja. :fredy:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mene pa zanima če mi lahko kdo pomaga imam suzukija gsxr 600 letnik 1999...zadnjič sem odpru original auzpuh in sem ga dal odpret od takrat pa motor negre več tko ko bi mogu it pridobil sem sam na zvoku to kar sm hotu moti me pa da negre več tko kot mora precej slabše od 9000 obratov naprej je kr zamorjen,,pa tut začel mi je delat na 2000-2500 obratov na mestu seveda...če ma kdo kake izskušnje nej mi prosm pomaga kr me precej moti...hvala...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nauk tvoje zgodbe - ni vse v glasnosti! "auspuh" ni samo ror , ki se mora glasno dret :headbang: .

sam tko jst sprašujem če mi lahko kdo pomaga kr mam težavo.....prau!!!!!ni treba takih komentarjev dajat..pač sm odprl auzpuh da je mal glasnejši in zdej me zanima težava ki je nastala!!!!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sam tko jst sprašujem če mi lahko kdo pomaga kr mam težavo.....prau!!!!!ni treba takih komentarjev dajat..pač sm odprl auzpuh da je mal glasnejši in zdej me zanima težava ki je nastala!!!!!!

Pozdravljen hambi! Očitno nisi razumel bistva moje pripombe. Pomembno je, da pri vsakem "fiziranju" kakršne koli tehnične naprave (tudi motocikla) veš kakšen bo rezultat tvojega posega. Pred samim posegom bi se moral pozanimat pri mojstrih, ki so to uspešno opravili.

Menim pa, da je brez veze, da ti "solim pamet", da glasen motor ni nujno tudi hiter, je pa večkrat moteč za ostale udeležence v prometu in še za marsikoga.

O pomembnosti izpušnega sistema pri motorjih in o njihovi konstrukciji se pa pozanimaj na svetovnem spletu. Sicer pa je iz naših logov priznan izdelovalec omenjenih zadev :worship: .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljen hambi! Očitno nisi razumel bistva moje pripombe. Pomembno je, da pri vsakem "fiziranju" kakršne koli tehnične naprave (tudi motocikla) veš kakšen bo rezultat tvojega posega. Pred samim posegom bi se moral pozanimat pri mojstrih, ki so to uspešno opravili.

Menim pa, da je brez veze, da ti "solim pamet", da glasen motor ni nujno tudi hiter, je pa večkrat moteč za ostale udeležence v prometu in še za marsikoga.

O pomembnosti izpušnega sistema pri motorjih in o njihovi konstrukciji se pa pozanimaj na svetovnem spletu. Sicer pa je iz naših logov priznan izdelovalec omenjenih zadev :worship: .

no pol se pa oproščam sam rad bi zvedu kaj bi lahko zrihtu da bi blo uredu..... :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no pol se pa oproščam sam rad bi zvedu kaj bi lahko zrihtu da bi blo uredu..... :rolleyes:

eno "pravilo" je, da še spremeniš outlet moraš spremeniti tudi intake. in obratno. najbrž dela višji štendgas zato ker na izpunu ni več upora. po vsej verjetnosti bo stravr rešla nasatvitev karburatorjev (men se zdi de jih ima, ne? ni še einspritz?)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

eno "pravilo" je, da še spremeniš outlet moraš spremeniti tudi intake. in obratno. najbrž dela višji štendgas zato ker na izpunu ni več upora. po vsej verjetnosti bo stravr rešla nasatvitev karburatorjev (men se zdi de jih ima, ne? ni še einspritz?)

ja pomoje bo tko da bi bil za naštelat frgazer.....to mi je nekdo že reku....mogoče veš kdo bi to kej delu???

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mene pa zanima če mi lahko kdo pomaga imam suzukija gsxr 600 letnik 1999...zadnjič sem odpru original auzpuh in sem ga dal odpret od takrat pa motor negre več tko ko bi mogu it pridobil sem sam na zvoku to kar sm hotu moti me pa da negre več tko kot mora precej slabše od 9000 obratov naprej je kr zamorjen,,pa tut začel mi je delat na 2000-2500 obratov na mestu seveda...če ma kdo kake izskušnje nej mi prosm pomaga kr me precej moti...hvala...

Jaz bi ti takole svetoval,daj najprej nekomu pregledat fergazerje,po vsej verjetnosti niso pravilno nastavljeni lahko pa je kriva tudi katera od membran(obvezno jih naj mehanik pregleda).Zaradi auspuha pa nebi smel it motor manj kvečemu več.Dobro bi bilo če bi napisal ali ima sploh vergazerje ali je že z vbrizgalnim sistemom,namreč,če ima že vbrizgalni sistem potem si po vsej verjetnosti prebil katalizator upornost izpušnih plinov je premajhna in v tem primeru ti lambda sonda nedaje točnih podatkov in imaš lahko motnje pri prostem teku pri višjih obratih pa to nebi smelo vplivati.Namreč ko sem pri meni dal gor Akrapoviča se tudi odstrani katalizator in lambda sondo direkt vidiš skozi lonec.Zato ima z Akrapovičem tudi več Ps saj z samo odstranitvijo Katalizatorja pridobi vsaka mašina ca +10% Ps. :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

meni je pa sesauc pred tednom odpovedav pokorščino.in to naenkrat.

od 34 konjev,ki naj bi ji imel,jih ima ene10.

do1/4 gas dela,naprej je pa vse mrtvo.

če bi imel frgazer,bi rekel da štntgas diza dela,tavelika(glavna),je pa zamašena.

novembra bo star 2 leti...34.000 km...še v garanciji.

misli da bom pavzerav še dober teden,ker je serviser na dopustu. :angry: :( :(

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz bi ti takole svetoval,daj najprej nekomu pregledat fergazerje,po vsej verjetnosti niso pravilno nastavljeni lahko pa je kriva tudi katera od membran(obvezno jih naj mehanik pregleda).Zaradi auspuha pa nebi smel it motor manj kvečemu več.Dobro bi bilo če bi napisal ali ima sploh vergazerje ali je že z vbrizgalnim sistemom,namreč,če ima že vbrizgalni sistem potem si po vsej verjetnosti prebil katalizator upornost izpušnih plinov je premajhna in v tem primeru ti lambda sonda nedaje točnih podatkov in imaš lahko motnje pri prostem teku pri višjih obratih pa to nebi smelo vplivati.Namreč ko sem pri meni dal gor Akrapoviča se tudi odstrani katalizator in lambda sondo direkt vidiš skozi lonec.Zato ima z Akrapovičem tudi več Ps saj z samo odstranitvijo Katalizatorja pridobi vsaka mašina ca +10% Ps. :hmm:

mislm da res da sm katalizator pribil.....ker sem auspuhu dal dodatno luknjo..tko da sm naredu napako???

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najprej se opravičujem, ker nisem vedel v katero temo naj vtaknem to vprašanje - ker skoraj vsakič ko sem odprl novo temo so se eni bunili, zato sem to vtaknil sem.

A se komu kaj sanja za kater motor bi bil tale nosilec - najbrž je za kufer in naj bi bil za yamaho XJR

in za kakšne kufre je narejen - na njemu nikjer nič ne piše je pa zelo dobro narejen tako da se mi zdi da ni neka abrvezna firma.

rad bi našel nekje na netu kako sliko, kako se montira, ker pa sploh ne vem kako naj rečem nosilcu za kufer v nemščini oz angleščini mi to predstavlja težavo

post-18702-1220964666_thumb.jpg

hvala za pomoč

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!