Guest Brumer Objavljeno September 9, 2008 Opozori Objavljeno September 9, 2008 Najprej se opravičujem, ker nisem vedel v katero temo naj vtaknem to vprašanje - ker skoraj vsakič ko sem odprl novo temo so se eni bunili, zato sem to vtaknil sem. A se komu kaj sanja za kater motor bi bil tale nosilec - najbrž je za kufer in naj bi bil za yamaho XJR in za kakšne kufre je narejen - na njemu nikjer nič ne piše je pa zelo dobro narejen tako da se mi zdi da ni neka abrvezna firma. rad bi našel nekje na netu kako sliko, kako se montira, ker pa sploh ne vem kako naj rečem nosilcu za kufer v nemščini oz angleščini mi to predstavlja težavo hvala za pomoč Po nemško se bočnem nosilcu reče seitentrager ali seitenkoffertrager! :hmm:
elektronik Objavljeno September 9, 2008 Opozori Objavljeno September 9, 2008 Zanima me samo za zračno hlajene motorje, vodni ne pridejo v poštev 2.)kje se giblja delovna temperatura olja če je senzor na hladilniku olja? - zračno hlajeni motor!! 4.)kam naj postavim senzor temperature olja ---ali bi bilo v redu direktno med rebra na hladilniku olja?? Senzor temperature olja vstavi v olje v karterju - namesto enega čepa, ki je stalno v olju vstavi čep s senzorjem, pomaga strugar in malo domišljije. Tako merjena temperatura se pri mojem motorju giblje med 100 in 120 stopinj. Ostala merjenja pri zračno hlajen motorju dajo zelo različne vrednosti. Temperatura olja praktično pove vse o segrevanju motorja.
Piksna Objavljeno September 9, 2008 Opozori Objavljeno September 9, 2008 @hambi: -motor MORA biti "malo" dušen in s tem kar si napisal si mu podrl učinkovitost. Ror mora dušiti, zgleda pa da tvoj očitno premalo. -lambda pri tem nima nič. -z nastavitvijo vplinjačev morda zadevo malo omiliš, odpraviš pa ne. -katalizator s tem nima nič - lahko ga odstraniš iz cevi in motor deluje enako (le emisije so drugačne in pa konj ali dva+/-). -delno naredi reverse pa bo zadeva spet boljše vlekla. (škoda, da si šel to počet - menim, da motocikel sedaj sploh nima "zvoka" ampak ropota, rezultat - kakršenkoli že - pa imaš v garaži... Nič ne sodim.)
seftjan Objavljeno September 10, 2008 Opozori Objavljeno September 10, 2008 hei vem da to ni za v to temo bi pa proso ce mogoce gdo ve ce pase agreat od zx6r l98 na zx6r l.96 vnaprej hvala :worship: mi lahko gdo pomaga prosim ajd :rolleyes:
simonsi Objavljeno September 10, 2008 Opozori Objavljeno September 10, 2008 @hambi:-motor MORA biti "malo" dušen in s tem kar si napisal si mu podrl učinkovitost. Ror mora dušiti, zgleda pa da tvoj očitno premalo. -lambda pri tem nima nič. -z nastavitvijo vplinjačev morda zadevo malo omiliš, odpraviš pa ne. -katalizator s tem nima nič - lahko ga odstraniš iz cevi in motor deluje enako (le emisije so drugačne in pa konj ali dva+/-). -delno naredi reverse pa bo zadeva spet boljše vlekla. (škoda, da si šel to počet - menim, da motocikel sedaj sploh nima "zvoka" ampak ropota, rezultat - kakršenkoli že - pa imaš v garaži... Nič ne sodim.) ne ga učit krive vere. :nono:
elektronik Objavljeno September 10, 2008 Opozori Objavljeno September 10, 2008 Imam en problem.. Zadnje 2 meseca se mi dogaja, da mi pri motorju vre hladilna tekočina in sicer v ekspanzijski posodi... Si ugotovil vzrok?
danci1973 Objavljeno September 11, 2008 Opozori Objavljeno September 11, 2008 Imam en problem.. Zadnje 2 meseca se mi dogaja, da mi pri motorju vre hladilna tekočina in sicer v ekspanzijski posodi. Vretje se začne pri cca 100°C, kar je prej, preden se sploh uklopi prisilno hlajenje, termostat je tovarniško nastavljen, da vklaplja hlajenje pri 104-105C. FYI - danes, na Grobniku, je tudi naš Gixxer zakuhal, ko sem ga na mestu pustil laufat ene pol ure (slab akumulator press). A si ti že kaj pogruntal pri tvojem? D.
Jure Objavljeno September 12, 2008 Opozori Objavljeno September 12, 2008 ne ga učit krive vere. :nono: Točno tako, saj ne govorimo o dvotaktnikih brez ventilov, ki se napajajo preko sesalnih kanalov in je to res bistveno.. Pri 4t odprti izpuh, pri seveda pravilno nastavljenih vplinjačih in količini goriva, ne bi smel povzročit tega kar se dogaja hambiju. Zakaj potem meni motor sploh pelje kam, pa imam lonec, ki ima 50mm luknjo direkt skozi, ne pa tako kot hambi, ki je original samo malo navrtal.. Nastavi vplinjače pa bo :) Si ugotovil vzrok? FYI - danes, na Grobniku, je tudi naš Gixxer zakuhal, ko sem ga na mestu pustil laufat ene pol ure (slab akumulator press). A si ti že kaj pogruntal pri tvojem? D. Nič nisem še probaval, ampak takrat smo se skupaj strinjali, da je najverjetneje slab pokrovček kilerja, ki ne zdrži predpisanega pritiska, sem naročil novega, že dobil, ampak še nič probal, ker nisem imel cajta te dni. Ko bom, bom napisal tu na forum. Danci, pri koliko stopinjah pa je zavrelo?
Piksna Objavljeno September 12, 2008 Opozori Objavljeno September 12, 2008 Točno tako, saj ne govorimo o dvotaktnikih brez ventilov, ki se napajajo preko sesalnih kanalov in je to res bistveno.. Pri 4t odprti izpuh, pri seveda pravilno nastavljenih vplinjačih in količini goriva, ne bi smel povzročit tega kar se dogaja hambiju. Zakaj potem meni motor sploh pelje kam, pa imam lonec, ki ima 50mm luknjo direkt skozi, ne pa tako kot hambi, ki je original samo malo navrtal.. Nastavi vplinjače pa bo :) Fantje motite se - za doseg stoječega valovanja moraš imeti v enačbi 2 člena (zgoraj manjka dušenje), pa sklepaj kakor hočeš in kakšno lukno imaš kje. Poleg tega pa je še pomemben Fi, pa dolžina valovne cone, pa režim delovanja, pa nastavitev vžiga,... Zato Igor dela rore in na njih služi sicer bi to varil vsak v garaži (oz. bi samo prevrtal lukno, pa bi bil ko Akrapo). :yawn: Itak pa je tukaj spet tista zadeva, ki pravi, če zadeva bolj ropota, še ne pomeni, da so performanse boljše ! Kaj se pa komu ZDI, pa je druga stvar in za pogovore za šankom. Zakone fizike pa tudi ni mogoče spremenili, vsaj na tak način ne in ne na Motosvetu. Za doseg optimalnih nastavitev se uporablja obvezno še z kako napredno matematično modelno orodje ne pa le z vrtalnim strojem in kladivom! :rolleyes:
Jure Objavljeno September 12, 2008 Opozori Objavljeno September 12, 2008 Seveda, to je vse res.. Ampak te razlike pri 4t motorjih niso tako bistvene, da motor z odprtim rorom, tudi če ni vse optimalno, pa kar nebi šel.. Tudi če vzameš lonec dol in se pelješ samo s krivinami, mora motor it, mogoče ne tako optimalno kakor z enim Akrapovičem, ampak vsekakor pa ne bi smel biti pri višjih vrtljajih tako brez moči kakor opisuje Hambi. Saj ni dvotaktnik. Sploh pa se te zadeve navadno veliko bol poznajo pri krivulji pri nizkih in srednjih vrtljajih kakor pri full powerju, kjer mora biti pretok čimbolj prost. Hambiju pa začne trokirat ravno pri visokih vrtljajih, kar pomeni, da so verjetno za nastavit vplinjači, kakor je bilo že rečeno. Pa ne trdim, da bo motor bolj šel kakor v original stanju, ampak enostavno pa ne sme pa prit do takega občutnega vpada moči.
Jure Objavljeno September 12, 2008 Opozori Objavljeno September 12, 2008 No še nekaj sem pozabil dodat.. Sam lonec ima minimalne učinke na moč in navor motorja. Ajde nekaj se pozna, ampak verjemi da ne bo bistvenih razlik, če na serijske krivina namontireš super duper Akrapoviča, Bosa, Leovinceja, ali pa enega poceni Streetfighterja ali Hurrica iz Louisa (seveda vse brez db kilerjev). razlike ne bodo bistvene. Medtem ko so pa komplet sistemi povsem druga zgodba, ampak to ni rpedmet debate.
NejcZ Objavljeno September 14, 2008 Opozori Objavljeno September 14, 2008 Takle mamo.. kolega me nekega skuterja, Boatian mislim da je firma.. kitajska jajca pač. Motor nima iskre. Kje naj začnem sploh gledat za problem? Zanima me pač če je možno da je kaj malega, ker ga lahko za 100€ dobim :)
simonsi Objavljeno September 14, 2008 Opozori Objavljeno September 14, 2008 Kompleten nov štrom dobiš na ebayu za male pare.
Guest Brumer Objavljeno September 14, 2008 Opozori Objavljeno September 14, 2008 Takle mamo.. kolega me nekega skuterja, Boatian mislim da je firma.. kitajska jajca pač. Motor nima iskre. Kje naj začnem sploh gledat za problem? Zanima me pač če je možno da je kaj malega, ker ga lahko za 100€ dobim :) Nejc pri elektronskem vžigu so vedno jahko trije deli in sicer: 1.) Impulzator-(halo dajalec) 2.) Modul vžiga-(ojačevalec) 3.) Vžigalna tuljava-(cinšpula) Seveda pa mora biti tudi vsa električna povezava med temi tremi deli brezhibna,dobra masa in ko daš kontakt mora imeti modul vžiga + in - , vžigalna tuljava pa samo + tok (+15),od modula vžiga pa dobi skoraj vedno - (minus). :hmm:
NejcZ Objavljeno September 14, 2008 Opozori Objavljeno September 14, 2008 Bomo pregledal vse, hvala obema.
dotem Objavljeno September 17, 2008 Opozori Objavljeno September 17, 2008 meni je pa sesauc pred tednom odpovedav pokorščino.in to naenkrat.od 34 konjev,ki naj bi ji imel,jih ima ene10. do1/4 gas dela,naprej je pa vse mrtvo. če bi imel frgazer,bi rekel da štntgas diza dela,tavelika(glavna),je pa zamašena. novembra bo star 2 leti...34.000 km...še v garanciji. misli da bom pavzerav še dober teden,ker je serviser na dopustu. :angry: :( :( Moped pred 2 dnevi zrihtan... Najprej je serviser posumil na bencinski filter. Bila je defektna memrana pri vbizgu goriva.
PURPLE Objavljeno September 21, 2008 Opozori Objavljeno September 21, 2008 Zanima me, kako naj odstranim ta dva kabla iz obratomerja? Nebi rad nekaj na silo, v navodilih nisem kaj našel.
k0ci Objavljeno September 21, 2008 Opozori Objavljeno September 21, 2008 če prav vidim sta to gumijasta pokrova osvetlitve števca, torej podnožji žarnic, pomojem samo potegneš ven
PURPLE Objavljeno September 21, 2008 Opozori Objavljeno September 21, 2008 Sem že zrihtal, si imel prav, hvala vseno.
salo Objavljeno September 22, 2008 Opozori Objavljeno September 22, 2008 vprašanje :rolleyes: Kako polniti gel akumulator, a je kakšna posebnost ali je postopek identičen kot pri običajnem?
Guest Brumer Objavljeno September 22, 2008 Opozori Objavljeno September 22, 2008 vprašanje :rolleyes: Kako polniti gel akumulator, a je kakšna posebnost ali je postopek identičen kot pri običajnem? Postopek je enak polni ga s čim manj toka(A) in čim dlje vsaj 12+ ur najboje je,če imaš vzdrževalec akumulatorjev.
jegrmajstr Objavljeno September 23, 2008 Opozori Objavljeno September 23, 2008 Ve kdo kje bi lahko dobil set osnovnega orodja v roli, se pravi nekaj takega? Rabim za v motor, samo sem bil v vseh večjih trgovinah (Merkur, Impos, Baumax) pa nimajo, Unior pa setov v mehkih etuijih sploh ne dela več :blink: Lahko tudi če ima kdo od vas kakšno takšno rolo pa bi jo bil pripravljen prodati, se priporočam.
RSTDRIVER Objavljeno September 24, 2008 Opozori Objavljeno September 24, 2008 Ve kdo kje bi lahko dobil set osnovnega orodja v roli, se pravi nekaj takega? Rabim za v motor, samo sem bil v vseh večjih trgovinah (Merkur, Impos, Baumax) pa nimajo, Unior pa setov v mehkih etuijih sploh ne dela več :blink: Lahko tudi če ima kdo od vas kakšno takšno rolo pa bi jo bil pripravljen prodati, se priporočam. če poznaš koga, ki mu šivanje leži, izdelava takega etuija ne bi smel biti problem, pa še material si sam izbereš. orodje pa pač nakupiš in to tistega, ki ga potrebuješ in ne nekaj univerzalnega.
bmwslo Objavljeno September 24, 2008 Opozori Objavljeno September 24, 2008 Samo rolo, dobiš tudi pri sosedu Lojzu na severu in to za cca 10 € če se ne motim.
jegrmajstr Objavljeno September 24, 2008 Opozori Objavljeno September 24, 2008 če poznaš koga, ki mu šivanje leži, izdelava takega etuija ne bi smel biti problem, pa še material si sam izbereš. orodje pa pač nakupiš in to tistega, ki ga potrebuješ in ne nekaj univerzalnega. Sem se odločil za to varjanto ja, šivati znam kolikor toliko, se mi pa doma valja ravno primerna torba za 'predelavo': stara JLA torba prve pomoči :D
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se