Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


Priporočene objave

Objavljeno

jaz bi vpraso ce mogoce gdo ve zakaj mi motor na malih obratih trokira ko pa ga stegnem pa re normalno :rolleyes:

Objavljeno
jaz bi vpraso ce mogoce gdo ve zakaj mi motor na malih obratih trokira ko pa ga stegnem pa re normalno :rolleyes:

kawasaki pač.. :evilgrin:

mal zloben..nč zamert..

ma vplinjače? pol zarad tega..

naštelat pa bo..

če je pa elekztonski vbrizg je pa lahko marsikaj..priključit na računalnik..

Objavljeno
em....bom probo da vidim kaj je hvala za enkrat

To se takole napamet neda ugotavljat-štelanje vplinjačev sigurno nebo pomagalo,treba bo najprej izmerit kompresijo,pregledat svečke(po potrebi zamenjat),po vsej verjetnosti nastavit ventile in prekontrolirat membrane v vplunjaču-vplinjačih.Če je kompresija vredu in svečke niso stare je pa razlika v barvi svečke Npr.da je ena črna bi bil lahko tudi kabel ali šteker na dotični svečki.Mislim,da bo tole kar delo za mehanika!!!! :whistle:

Objavljeno

finta je v tem da ko imam pipco za bencin odprto kar na enkrat crkne ko pa je zaprta pa laufle fokler ne zmanjka goriva v ceveh :unsure:

Objavljeno
finta je v tem da ko imam pipco za bencin odprto kar na enkrat crkne ko pa je zaprta pa laufle fokler ne zmanjka goriva v ceveh :unsure:

možno je da imaš filter za bencin kaj zapacan pa mašina ne dobiva zadosti bencina

Objavljeno

em mogoce ve gdo kera cevka pride na spodni prikluček zgoraj kolko vem pride iz filtra :rolleyes:

post-19766-1222594098_thumb.jpg

Objavljeno
em mogoce ve gdo kera cevka pride na spodni prikluček zgoraj kolko vem pride iz filtra :rolleyes:

verjetno "iberlauf"

Objavljeno

oprosti ampak sem bol novi v tem se ucim:) iberlauf od kot pride ta cevka :worship:

Objavljeno
oprosti ampak sem bol novi v tem se ucim:) iberlauf od kot pride ta cevka :worship:

To je cevka po kateri lahko odteče odvečni bencin, speljana je ponavadi pod motor, in spodaj pod oklepom na prosto

Objavljeno
To je cevka po kateri lahko odteče odvečni bencin, speljana je ponavadi pod motor, in spodaj pod oklepom na prosto

hvala ti spet nekaj novega vem :naughty: sem reso moj problem z trokiranjem menjal sem komplet vplinjače sem mel rezervne zaj pa laufa hvala ti :worship: :evilgrin:

Objavljeno
hvala ti spet nekaj novega vem :naughty: sem reso moj problem z trokiranjem menjal sem komplet vplinjače sem mel rezervne zaj pa laufa hvala ti :worship: :evilgrin:

:rolleyes: :rolleyes:

Objavljeno (popravljeno)
kawasaki pač.. :evilgrin:

mal zloben..nč zamert..

ma vplinjače? pol zarad tega..

naštelat pa bo..

če je pa elekztonski vbrizg je pa lahko marsikaj..priključit na računalnik..

To se takole napamet neda ugotavljat-štelanje vplinjačev sigurno nebo pomagalo,treba bo najprej izmerit kompresijo,pregledat svečke(po potrebi zamenjat),po vsej verjetnosti nastavit ventile in prekontrolirat membrane v vplunjaču-vplinjačih.Če je kompresija vredu in svečke niso stare je pa razlika v barvi svečke Npr.da je ena črna bi bil lahko tudi kabel ali šteker na dotični svečki.Mislim,da bo tole kar delo za mehanika!!!! :whistle:

hvala ti spet nekaj novega vem :naughty: sem reso moj problem z trokiranjem menjal sem komplet vplinjače sem mel rezervne zaj pa laufa hvala ti :worship: :evilgrin:

očitno sm srečno uganu..tut slepa kura zrno najde a ne? ;)

skoraj no :D

Popravljeno . Popravil biker77
Objavljeno (popravljeno)
očitno sm srečno uganu..tut slepa kura zrno najde a ne? ;)

skoraj no :D

Nisi uganil in nisi zrihtal si samo zamenjel,če nebi imel rezervnih vplinjačev se nebi vozil,če bi tako popravljali mehaniki nebi noben mogel plačat,pa še vse bi popljuvali.Namreč pri tebi kot si opisal je bilo brez potrebe menjati vplinjače aaj ti šteka samo švimer ventil-iglica(ali pa je med iglico pršla samo smet) in ko je pipica odprta ti vergazer zalije in mašina zazauga.

Popravljeno . Popravil Brumer
Objavljeno
Nisi uganil in nisi zrihtal si samo zamenjel,če nebi imel rezervnih vplinjačev se nebi vozil,če bi tako popravljali mehaniki nebi noben mogel plačat,pa še vse bi popljuvali.Namreč pri tebi kot si opisal je bilo brez potrebe menjati vplinjače aaj ti šteka samo švimer ventil-iglica(ali pa je med iglico pršla samo smet) in ko je pipica odprta ti vergazer zalije in mašina zazauga.

sej nisem jest to rihtal :D

men se je sam zazdel da je nekej na frgazarjih za zrihtat :D

Objavljeno

Jst mam pa sachs madassa in mam en problem. Sm odpru kestl od bencina, pa je tet pokrovček tak smotan narjen da mores kluc noter dat, pa pol pokrovcek obrnes, ne pa kljuca! (ja vem se slisi zakomplicirano, ampak ni tak) No seveda jst nism brau navodil kjer to pise in zdej sm to naredo. Zgodilo se pa je da je ta pokrovcek k je na klucavnco dobesedno razpado, stvari so dol popadale, pa sta mi dva kovinska obrocka notr u kestl padla, ostalo sm se skup nekak spravo. Kok bi zej jst to vn dobo a je sploh mozn?

Objavljeno

ja upaj da sta železna, probaj na kako trdo gibljivo palico dat magnet pa malo pobrskaj not po tanku, upaj da bosta prijela, drugače bo treba pa kestl spraznt pa dol snet in okol obrnit

Objavljeno

Ah sej mnda bom kr mogu na servis pelat, k itak teto klucavnco tut ne znam skupi zašraufat.

Objavljeno

Menjalnik je začel za spoznanje ˝šklocat˝ pri prestavljanju iz N v 1. ali 2. prestavo. Najbol zanimivo pa je da včasih škloca včasih je pa OK. Pa me zanima kaj bi lahko povzročalo to zadevo...

pa še neki...Bi proti cviljenju zavor pomagalo če ploščice po zadnji strani namažem z bakreno pasto (tko mi je svetoval kolega)? ploščice so drugač še OK.

Hvala

Objavljeno
pa še neki...Bi proti cviljenju zavor pomagalo če ploščice po zadnji strani namažem z bakreno pasto (tko mi je svetoval kolega)? ploščice so drugač še OK.

Zelo verjetno bi.

D.

Objavljeno

Imam en probčem!Opazu sm,da mi mal olj kaplja na sprednji desni vilici.Zgleda,da se mering pušča.Zdej me pa zanim kam in koliko košta obnova vilic?

Objavljeno (popravljeno)
Imam en probčem!Opazu sm,da mi mal olj kaplja na sprednji desni vilici.Zgleda,da se mering pušča.Zdej me pa zanim kam in koliko košta obnova vilic?

servis honda..mogoče amortizer ljubljana..

cene?hmm... od 100 do 350 evrov-če ti je mogoče premehak in bi dal močnejše vzmeti not..

vsekakor pa oba teleskopa obnovit..ker bo prej ali slej tudi drugi začel puščat

Popravljeno . Popravil biker77
Objavljeno

Kot je rekel biker77, navadna obnova obeh teleskopov je okoli 100eur.

Objavljeno

Nč ni treba tršat,ker so polno nastavljive vilice.En na forumu je rekle,da zamenjam samo semering.Čudno motor mi stoji na stojalih na levi vilci kjer je semering pa počasi kaplja.Se pravi komu naj odpeljem?Razstavil boom sam,obnovit bi pa dau nekomu.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!