seftjan Objavljeno September 27, 2008 Opozori Objavljeno September 27, 2008 jaz bi vpraso ce mogoce gdo ve zakaj mi motor na malih obratih trokira ko pa ga stegnem pa re normalno :rolleyes:
biker77 Objavljeno September 27, 2008 Opozori Objavljeno September 27, 2008 jaz bi vpraso ce mogoce gdo ve zakaj mi motor na malih obratih trokira ko pa ga stegnem pa re normalno :rolleyes: kawasaki pač.. :evilgrin: mal zloben..nč zamert.. ma vplinjače? pol zarad tega.. naštelat pa bo.. če je pa elekztonski vbrizg je pa lahko marsikaj..priključit na računalnik..
seftjan Objavljeno September 27, 2008 Opozori Objavljeno September 27, 2008 em....bom probo da vidim kaj je hvala za enkrat
Guest Brumer Objavljeno September 27, 2008 Opozori Objavljeno September 27, 2008 em....bom probo da vidim kaj je hvala za enkrat To se takole napamet neda ugotavljat-štelanje vplinjačev sigurno nebo pomagalo,treba bo najprej izmerit kompresijo,pregledat svečke(po potrebi zamenjat),po vsej verjetnosti nastavit ventile in prekontrolirat membrane v vplunjaču-vplinjačih.Če je kompresija vredu in svečke niso stare je pa razlika v barvi svečke Npr.da je ena črna bi bil lahko tudi kabel ali šteker na dotični svečki.Mislim,da bo tole kar delo za mehanika!!!! :whistle:
seftjan Objavljeno September 28, 2008 Opozori Objavljeno September 28, 2008 finta je v tem da ko imam pipco za bencin odprto kar na enkrat crkne ko pa je zaprta pa laufle fokler ne zmanjka goriva v ceveh :unsure:
jegrmajstr Objavljeno September 28, 2008 Opozori Objavljeno September 28, 2008 finta je v tem da ko imam pipco za bencin odprto kar na enkrat crkne ko pa je zaprta pa laufle fokler ne zmanjka goriva v ceveh :unsure: možno je da imaš filter za bencin kaj zapacan pa mašina ne dobiva zadosti bencina
seftjan Objavljeno September 28, 2008 Opozori Objavljeno September 28, 2008 rem šraufat zaj pa bomo vidli kaj bo :naughty:
seftjan Objavljeno September 28, 2008 Opozori Objavljeno September 28, 2008 em mogoce ve gdo kera cevka pride na spodni prikluček zgoraj kolko vem pride iz filtra :rolleyes:
Arriba Objavljeno September 28, 2008 Opozori Objavljeno September 28, 2008 em mogoce ve gdo kera cevka pride na spodni prikluček zgoraj kolko vem pride iz filtra :rolleyes: verjetno "iberlauf"
seftjan Objavljeno September 28, 2008 Opozori Objavljeno September 28, 2008 oprosti ampak sem bol novi v tem se ucim:) iberlauf od kot pride ta cevka :worship:
Arriba Objavljeno September 28, 2008 Opozori Objavljeno September 28, 2008 oprosti ampak sem bol novi v tem se ucim:) iberlauf od kot pride ta cevka :worship: To je cevka po kateri lahko odteče odvečni bencin, speljana je ponavadi pod motor, in spodaj pod oklepom na prosto
seftjan Objavljeno September 28, 2008 Opozori Objavljeno September 28, 2008 To je cevka po kateri lahko odteče odvečni bencin, speljana je ponavadi pod motor, in spodaj pod oklepom na prosto hvala ti spet nekaj novega vem :naughty: sem reso moj problem z trokiranjem menjal sem komplet vplinjače sem mel rezervne zaj pa laufa hvala ti :worship: :evilgrin:
Arriba Objavljeno September 28, 2008 Opozori Objavljeno September 28, 2008 hvala ti spet nekaj novega vem :naughty: sem reso moj problem z trokiranjem menjal sem komplet vplinjače sem mel rezervne zaj pa laufa hvala ti :worship: :evilgrin: :rolleyes: :rolleyes:
biker77 Objavljeno September 28, 2008 Opozori Objavljeno September 28, 2008 (popravljeno) kawasaki pač.. :evilgrin: mal zloben..nč zamert.. ma vplinjače? pol zarad tega.. naštelat pa bo.. če je pa elekztonski vbrizg je pa lahko marsikaj..priključit na računalnik.. To se takole napamet neda ugotavljat-štelanje vplinjačev sigurno nebo pomagalo,treba bo najprej izmerit kompresijo,pregledat svečke(po potrebi zamenjat),po vsej verjetnosti nastavit ventile in prekontrolirat membrane v vplunjaču-vplinjačih.Če je kompresija vredu in svečke niso stare je pa razlika v barvi svečke Npr.da je ena črna bi bil lahko tudi kabel ali šteker na dotični svečki.Mislim,da bo tole kar delo za mehanika!!!! :whistle: hvala ti spet nekaj novega vem :naughty: sem reso moj problem z trokiranjem menjal sem komplet vplinjače sem mel rezervne zaj pa laufa hvala ti :worship: :evilgrin: očitno sm srečno uganu..tut slepa kura zrno najde a ne? ;) skoraj no :D Popravljeno September 28, 2008. Popravil biker77
Guest Brumer Objavljeno September 28, 2008 Opozori Objavljeno September 28, 2008 (popravljeno) očitno sm srečno uganu..tut slepa kura zrno najde a ne? ;)skoraj no :D Nisi uganil in nisi zrihtal si samo zamenjel,če nebi imel rezervnih vplinjačev se nebi vozil,če bi tako popravljali mehaniki nebi noben mogel plačat,pa še vse bi popljuvali.Namreč pri tebi kot si opisal je bilo brez potrebe menjati vplinjače aaj ti šteka samo švimer ventil-iglica(ali pa je med iglico pršla samo smet) in ko je pipica odprta ti vergazer zalije in mašina zazauga. Popravljeno September 28, 2008. Popravil Brumer
biker77 Objavljeno September 28, 2008 Opozori Objavljeno September 28, 2008 Nisi uganil in nisi zrihtal si samo zamenjel,če nebi imel rezervnih vplinjačev se nebi vozil,če bi tako popravljali mehaniki nebi noben mogel plačat,pa še vse bi popljuvali.Namreč pri tebi kot si opisal je bilo brez potrebe menjati vplinjače aaj ti šteka samo švimer ventil-iglica(ali pa je med iglico pršla samo smet) in ko je pipica odprta ti vergazer zalije in mašina zazauga. sej nisem jest to rihtal :D men se je sam zazdel da je nekej na frgazarjih za zrihtat :D
soldier456 Objavljeno September 29, 2008 Opozori Objavljeno September 29, 2008 Jst mam pa sachs madassa in mam en problem. Sm odpru kestl od bencina, pa je tet pokrovček tak smotan narjen da mores kluc noter dat, pa pol pokrovcek obrnes, ne pa kljuca! (ja vem se slisi zakomplicirano, ampak ni tak) No seveda jst nism brau navodil kjer to pise in zdej sm to naredo. Zgodilo se pa je da je ta pokrovcek k je na klucavnco dobesedno razpado, stvari so dol popadale, pa sta mi dva kovinska obrocka notr u kestl padla, ostalo sm se skup nekak spravo. Kok bi zej jst to vn dobo a je sploh mozn?
k0ci Objavljeno September 29, 2008 Opozori Objavljeno September 29, 2008 ja upaj da sta železna, probaj na kako trdo gibljivo palico dat magnet pa malo pobrskaj not po tanku, upaj da bosta prijela, drugače bo treba pa kestl spraznt pa dol snet in okol obrnit
soldier456 Objavljeno September 29, 2008 Opozori Objavljeno September 29, 2008 Ah sej mnda bom kr mogu na servis pelat, k itak teto klucavnco tut ne znam skupi zašraufat.
trojan69 Objavljeno Oktober 1, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 1, 2008 Menjalnik je začel za spoznanje ˝šklocat˝ pri prestavljanju iz N v 1. ali 2. prestavo. Najbol zanimivo pa je da včasih škloca včasih je pa OK. Pa me zanima kaj bi lahko povzročalo to zadevo... pa še neki...Bi proti cviljenju zavor pomagalo če ploščice po zadnji strani namažem z bakreno pasto (tko mi je svetoval kolega)? ploščice so drugač še OK. Hvala
danci1973 Objavljeno Oktober 1, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 1, 2008 pa še neki...Bi proti cviljenju zavor pomagalo če ploščice po zadnji strani namažem z bakreno pasto (tko mi je svetoval kolega)? ploščice so drugač še OK. Zelo verjetno bi. D.
Dinotti Objavljeno Oktober 3, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2008 Imam en probčem!Opazu sm,da mi mal olj kaplja na sprednji desni vilici.Zgleda,da se mering pušča.Zdej me pa zanim kam in koliko košta obnova vilic?
biker77 Objavljeno Oktober 3, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2008 (popravljeno) Imam en probčem!Opazu sm,da mi mal olj kaplja na sprednji desni vilici.Zgleda,da se mering pušča.Zdej me pa zanim kam in koliko košta obnova vilic? servis honda..mogoče amortizer ljubljana.. cene?hmm... od 100 do 350 evrov-če ti je mogoče premehak in bi dal močnejše vzmeti not.. vsekakor pa oba teleskopa obnovit..ker bo prej ali slej tudi drugi začel puščat Popravljeno Oktober 3, 2008. Popravil biker77
Jure Objavljeno Oktober 3, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2008 Kot je rekel biker77, navadna obnova obeh teleskopov je okoli 100eur.
Dinotti Objavljeno Oktober 3, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2008 Nč ni treba tršat,ker so polno nastavljive vilice.En na forumu je rekle,da zamenjam samo semering.Čudno motor mi stoji na stojalih na levi vilci kjer je semering pa počasi kaplja.Se pravi komu naj odpeljem?Razstavil boom sam,obnovit bi pa dau nekomu.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se