Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


Priporočene objave

Objavljeno
Nč ni treba tršat,ker so polno nastavljive vilice.

ti pa še marsičesa ne veš vidim..

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Pri mojem moperlu rahlo niha štantgas.......... motor potem pod gasom lepo teče.... Imam občutek da oba dva vplinjača nista sinhronizirana med sabo in zato tak čuden tek. Mi kdo opiše postopek kako sinhroniziram vplinjače gre pa za moped hyosung Gt650, vplinjač je isti kot pri sv650. Zanima me samo dotični del sinhroniziranja, kako raztavt pa do frgazarja pridt ni problem. Ma kdo urce za posodt oz kje bi jih najceneje dobil. Ali lahko vzamem tud od 4cyl urce za sinhronizacijo 2cyl?

Lp

Objavljeno
Pri mojem moperlu rahlo niha štantgas.......... motor potem pod gasom lepo teče.... Imam občutek da oba dva vplinjača nista sinhronizirana med sabo in zato tak čuden tek. Mi kdo opiše postopek kako sinhroniziram vplinjače gre pa za moped hyosung Gt650, vplinjač je isti kot pri sv650. Zanima me samo dotični del sinhroniziranja, kako raztavt pa do frgazarja pridt ni problem.

Popoldne ti lahko pošljem SM od SV650 - tam je postopek opisan...

Ma kdo urce za posodt oz kje bi jih najceneje dobil. Ali lahko vzamem tud od 4cyl urce za sinhronizacijo 2cyl?

Seveda lahko. Ta zadeva je baje zelo uporabna - Carbtune. Si pa za 2 cilindra zadevo lahko narediš sam - nekaj takega...

D.

Objavljeno
Nč ni treba tršat,ker so polno nastavljive vilice.En na forumu je rekle,da zamenjam samo semering.Čudno motor mi stoji na stojalih na levi vilci kjer je semering pa počasi kaplja.Se pravi komu naj odpeljem?Razstavil boom sam,obnovit bi pa dau nekomu.

Pa to sam narediš!Nimaš kaj obnavljat.gres v trgovino npr,elisa naročiš semeringa,kupiš olje za vilice,menjaš,zmontiraš,pa gas.Vilice moraš skupi pritisnit,ko zateguješ un šravf,ki je vilici.Ti bo kdo še bolj opisal ni pa težko.Sam sem to naredil na R1 l.04 oziroma eden mi je pomagal

Objavljeno

Zdravo!

Imam težave z motorjem. Danes je mehanik odprl pokrov ventilov in tudi zmeril kompresijo. 3 bat ima samo polovico normalne kompresije.

Prej ko sem ga poslal k mehaniku, pa se je slišal takole(ne se ozirat na komentarje :whistle: ):

http://www.youtube.com/watch?v=oVSeqhrHR48

Zvok je zelo podoben močnemu klenkanju ventilov. Je možno, da so krive ventil vederce? Batni obročki?

Zvok je zelo enakomeren, vendar se zgubi tam pri 3000 obratih (pač sliši se malo manj).

Kake ideje?

Lp, Salieri

Objavljeno
Pri mojem moperlu rahlo niha štantgas.......... motor potem pod gasom lepo teče.... Imam občutek da oba dva vplinjača nista sinhronizirana med sabo in zato tak čuden tek. Mi kdo opiše postopek kako sinhroniziram vplinjače gre pa za moped hyosung Gt650, vplinjač je isti kot pri sv650. Zanima me samo dotični del sinhroniziranja, kako raztavt pa do frgazarja pridt ni problem. Ma kdo urce za posodt oz kje bi jih najceneje dobil. Ali lahko vzamem tud od 4cyl urce za sinhronizacijo 2cyl?

Lp

za dva cilindra ni nujno na urice. lahko komot po posluhu, ko najlepše laufa.

Zdravo!

Imam težave z motorjem. Danes je mehanik odprl pokrov ventilov in tudi zmeril kompresijo. 3 bat ima samo polovico normalne kompresije.

Prej ko sem ga poslal k mehaniku, pa se je slišal takole(ne se ozirat na komentarje :whistle: ):

http://www.youtube.com/watch?v=oVSeqhrHR48

Zvok je zelo podoben močnemu klenkanju ventilov. Je možno, da so krive ventil vederce? Batni obročki?

Zvok je zelo enakomeren, vendar se zgubi tam pri 3000 obratih (pač sliši se malo manj).

Kake ideje?

Lp, Salieri

možno da je počil kakšen feder ne ventilu, če maš dvojne. Ampak to bi moral že mehanik pogruntat.

Objavljeno

kaj pa ketna pri odmičnih je lahko?

Objavljeno

možno je tudi šponar. Brezveze ugibat, bo že mehanik povedal. Mene bolj skrbi tista nizka kompresija.

Objavljeno

Bom videl kaj bo rekel ju3, danes ni blo časa za kakšno točnejšo diagnozo.

Zakaj skrbi?

Objavljeno
Bom videl kaj bo rekel ju3, danes ni blo časa za kakšno točnejšo diagnozo.

Zakaj skrbi?

Noben ti nebo nič točnega povedal,to je mašina ZRELA za razstavit in šele takrat se bo videlo kaj je in koliko te bo vseskupaj koštalo! :hmm:

Objavljeno
Zakaj skrbi?

zato ker kompresija ne pade kar tako, vsaj ne brez dobrega razloga. obročki, ventili, glava...

Objavljeno (popravljeno)

Pozdravljen Salieri povej če ti to dela samo pri hladnem motorju ali tudi pri ogretem. Kajti moj ko je hladen daje skoraj iste štime kot to, ko pa se ogreje pa se sploh ne čuje več. To je ena od bolezni zephyrja da ko je hladen se ketna kar konkretno sliši. LP

Popravljeno . Popravil boys
Objavljeno

ketna je vedno se slišala, samo toto klenkanje pa nikoli...Bi se dalo tvojo mašino slišat v kratkem? Nevem sploh če topel dela isto(mi je začel ružit minuto po tistem ko sem se hoto it peljat), ker mi je mehanik rekel da naj ne vžigam več motorja, dokler ne podere mašine..

Objavljeno (popravljeno)

Najprej zdravo vsem skupaj :worship:

Moj problem je pa sledeči oz.kolegov ima GPZ 500 in mu akumulator polni na 16.6 to 17.3V.Jaz mislim da je Regler fuč :headbang: vendar mi on neverjame.Če je kdo imel ta tip motorja in ve koliko mora polnit se mu že v naprej lepo zahvaljujem za odgovor :worship:

LP Hop

Popravljeno . Popravil Hop
Objavljeno
Najprej zdravo vsem skupaj :worship:

Moj problem je pa sledeči oz.kolegov ima GPZ 500 in mu akumulator polni na 16.6 to 17.3V.Jaz mislim da je Regler fuč :headbang: vendar mi on neverjame.Če je kdo imel ta tip motorja in ve koliko mora polnit se mu že v naprej lepo zahvaljujem za odgovor :worship:

LP Hop

Več kot 14,8 V " NESME" polnit.Lahko pa so dve napaki:defekten regler ali akumulator,nekje bo treba začeti apsolutno, ne se vozit in preveč probavat,ker bo posledično še stator crkni-če že ni. :headbang:

Objavljeno
ketna je vedno se slišala, samo toto klenkanje pa nikoli...Bi se dalo tvojo mašino slišat v kratkem? Nevem sploh če topel dela isto(mi je začel ružit minuto po tistem ko sem se hoto it peljat), ker mi je mehanik rekel da naj ne vžigam več motorja, dokler ne podere mašine..

Danes je mehanik izpustil olje iz motorja. V olju so bili vidni opilki (zelo majhni). Spet ni uspel narediti kaj več, ker nima časa. Sumi pa glavno gred. :headbang: V ponedeljek bo vzel dol oljno korito, tako da se bo malo bolj vedelo kako pa kaj.

Kupi kdo motor v takem stanju? :krneki:

Objavljeno (popravljeno)

Pozdravljen evo poskušal posnet glas mojega zephyrja. Bil je kurblan po enem mescu mirovanja. To pa je povezava

www.youtube.com/watch?v=ncMWeO52p_0

Upam da bo povezava delala.

Če ne, naj prosim kdo porihta da bo delal, ker jaz nimam pojma kako.

Popravljeno . Popravil boys
Objavljeno

Še enkrat sem poslušal ta tvoj problem, meni se zelo sliši to kot da ti ropota en ventil ne pa gred kot si napisal v enem postu.

Objavljeno
Več kot 14,8 V " NESME" polnit.Lahko pa so dve napaki:defekten regler ali akumulator,nekje bo treba začeti apsolutno, ne se vozit in preveč probavat,ker bo posledično še stator crkni-če že ni. :headbang:

Thnx Brumer :worship: Upam da mu bo tole zbestrilo glavo :naughty:

Objavljeno

Prosil bi vas za informacijo...Na hladilniku mi ne dela en ( desni ) ventilator. Ventiltor sem snel, priklopil na akomulator in dela...kaj bi bilo lahko narobe oz. kaj na motorjih največkrat crkne...kakšen termostat?

Objavljeno

Najprej poglej kontakte ter jih po možnosti našpricaj z kontakt-sprejem. Če bi bil termostat ti pomoje oba nebi delala...

Objavljeno
Prosil bi vas za informacijo...Na hladilniku mi ne dela en ( desni ) ventilator. Ventiltor sem snel, priklopil na akomulator in dela...kaj bi bilo lahko narobe oz. kaj na motorjih največkrat crkne...kakšen termostat?

na nekaterih motorjih se drugi ventilator vklopi šele ko temperatura preseže določeno vrednost.......

Objavljeno
Imam en problem..

Zadnje 2 meseca se mi dogaja, da mi pri motorju vre hladilna tekočina in sicer v ekspanzijski posodi. Vretje se začne pri cca 100°C, kar je prej, preden se sploh uklopi prisilno hlajenje, termostat je tovarniško nastavljen, da vklaplja hlajenje pri 104-105C. Do vretja v ekspanzijski posodi pa pride že prej, potem ko je motor oreng segret in vse razgreto že, ko je temperatura vode v kilerju cca 95°C ali prej. Posledica tega je, da ne v ekspanzijski posodi sploh ni hladilne tekočine, ker če je, zavre in jo preko odduška pomeče ven. Ko je ekspanzijska posoda enkrat prazna, vretja ni več zaznati, tudi nobene tekočine ne meče več ven. Ko sem preveril nivo vode direkt v killerju je vse bp, killer poln, prav tako pa ni problema s pregrevanjem motorja. Motor deluje na normalni temperaturi, ko pride do 104-105 stopinj, se vklopi hlajenje in vse skupaj se spet ohladi, prav tako pa ni motor javil nobene napake preko računalnika.

Si ugotovil vzrok?

FYI - danes, na Grobniku, je tudi naš Gixxer zakuhal, ko sem ga na mestu pustil laufat ene pol ure (slab akumulator press).

A si ti že kaj pogruntal pri tvojem?

D.

Kot kaže je problem odpravljen..

Danes sem se končno spravil usposobit motor, ker je stal sedaj 1 mesec pa pol. Skratka iz sistema sem spustil ves prejšni antifriz, po količini sem videl, da ga je kar nekaj manjkalo, ker ga je zmetalo ven skozi oddušek.. No kakorkoli že, noter sem nalil novo mešanico 50% antifriz koncentrata in 50% vode, sistem prezračil po metodi iz service manuala in sicer tako, da motor nagibaš levo in desno, dokler prihajajo ven mehurčki in dolivaš tekočino do vrha, dokler ne gre ves zrak ven, nato pa še na vijaku za prezračevanje. Potem motor segrel, vse skupaj ponovil, dolil še tisto malenkost, kar je bilo potrebno in vse skupaj zaprl z novim pokrovčkom kilerja. Potem sem motor pustil na mestu laufat do 105°C kjer se prižge ventilator in do takrat se vretje še ni pojavilo, potem je pa itak temperatura padla. Naredil sem še kratko testno vožnjo, cca 40km in kot kaže je ok.

Skratka možni sta dve varianti ali kombinacija le teh.. Ena varianta je, da je bil fuč pokrovček, čeprav je tista vzmet bila enako trga kakor pri novem in gumasto tesnilo na pogled brezhibno. Ampak to itak ne moreš videt na prosto oko, aparata za preizkus koliko tlaka zdrži pa nimam. Tako, da pokrovček je precej verjetna opcija.

Drugi vzrok bi pa lahko bil zrak v sistemu. Lahko, da sem pri prejšni menjavi hladilne tekočine vse skupaj malce površno prezračil in je bilo v sistemu nekaj zraka.. To sicer ni predstavljalo kakšnih težav pri normalni vožnji, ko se je motor normalno grel, je pa postalo problem, ko sem enkrat poleti nažigal na Racelandu prvo prestavo in se je temperatura sistema zaradi temperature ozračja in hude obremenitve dvignila višje kakor kadarkoli prej in mi je nekaj tekočine vrglo ven.. Posledično je tako bilo še več zraka v sistemu in problem se je stopnjeval in ponavljal. Sam sicer nisem expert za hladilne sisteme, sem pa bral na tujih forumih, da je lahko ravno zrak v sistemu krivec, da se vrelišče zniža, oziroma da vse skupaj zavre preden se prižge ventilator.

Lahko pa da je bilo oboje.. Malo zraka zaradi površnega prezračevanja in že malo zdelan pokrovček, ki ni mogel več vzrževati predpisanega tlaka in se je pač vrelišče znižalo..

Kakorkoli že, kot kaže je zaenkrat ok, bom te dni naredil še kakšen km in videl kako pa kaj. Upam, da je to to :)

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!