Lowrenc Objavljeno Oktober 15, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 15, 2008 Moj moped ima kardan in vem, da je šel semering na gredi k vragu. Nimam ga namena še menjat dokler je sezona ampak samo redno kontroliram nivo olja v kardanu. Letos sem ga v pol sezone dolil 1dl tako, da so izgube res majhne. Me pa muči naslednje: ko se peljem ob kaki ograji in se zvok odbija slišim cvileče, kot bi guma ob nekaj drgnila. Guma ne drgne ob nič! Poizkusil sem tudi na mestu tako, da sem motor porinil sem in tja pa na določeni točki(obrat kolesa) zadeva zacvili tako, kot bi nenamazano gumo podrgnil ob suho jeklo... čuden zvok... Je to mogoče zaradi obrabljenega semeringa ali je kaj tretjega?
no_name Objavljeno Oktober 15, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 15, 2008 Prosil bi vas za informacijo...Na hladilniku mi ne dela en ( desni ) ventilator. Ventiltor sem snel, priklopil na akomulator in dela...kaj bi bilo lahko narobe oz. kaj na motorjih največkrat crkne...kakšen termostat? Preveri varovalke. Moj ima za levi in desni ventilator posebej varovalko.
mihastopar Objavljeno Oktober 15, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 15, 2008 Pozdrav! Pojavlja se težava pri prednji zavori! Ko dvignem prednje kolo v zrak in zavrtim kolo se kolo ne zavrti in ne naredi celega obrata?! Za 1/4 obrata porabim nekaj moči, da ga zavrtim! Kaj bi lahko blo? Oz. kaj nardit? Po moje mi ploščice držijo disk al pa je bremza tok ''našponana'' da se kolo ne zavrti :? + Po kakih 300m vožne je disk vroč :huh:
Jure Objavljeno Oktober 15, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 15, 2008 Če nisi vešč šraufanja potem pelji na servis, oziroma h kakemu majstru, da ti zrihta.. Bremze so samo ene.. Drugače pa najverjetneje batki v čeljustih ne tečejo lepo in se ne vračajo na prvotno mesto, kot bi se mogli, ampak skozi malo držijo, zato ti kolo stalno bremza in se vse skupaj segreva. Potrebno je razstavit, očistit, namazat in bo ok.
TomAAAz Objavljeno Oktober 15, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 15, 2008 Pozdrav! Pojavlja se težava pri prednji zavori! Ko dvignem prednje kolo v zrak in zavrtim kolo se kolo ne zavrti in ne naredi celega obrata?! Za 1/4 obrata porabim nekaj moči, da ga zavrtim! Kaj bi lahko blo? Oz. kaj nardit? Po moje mi ploščice držijo disk al pa je bremza tok ''našponana'' da se kolo ne zavrti :? + Po kakih 300m vožne je disk vroč :huh: Če si vešč naredi to, kar ti je DeX rekel. Sam sem imel podoben problem z zavornimi čeljustmi, ker se ni hotel batek vračati v prvotno lego in posledično se je grel disk. Zato zadevo razstaviš, podmažeš in bo zadeva delovala.
Salieri Objavljeno Oktober 15, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 15, 2008 Še enkrat sem poslušal ta tvoj problem, meni se zelo sliši to kot da ti ropota en ventil ne pa gred kot si napisal v enem postu. Bomo vidli kaj bo rekel mehanik v ponedeljek.. Glede posnetka pa, enako se sliši moj (pred tem problemom), če mi ga uspe lepo nacentrirat na čoku(drugače še bolj robanti :grim ), vendar me to niti najmanj ne skrbi, saj to dela 3/4 teh motorjev baje. Lp Boštjan
Guest Brumer Objavljeno Oktober 15, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 15, 2008 Prosil bi vas za informacijo...Na hladilniku mi ne dela en ( desni ) ventilator. Ventiltor sem snel, priklopil na akomulator in dela...kaj bi bilo lahko narobe oz. kaj na motorjih največkrat crkne...kakšen termostat? Po vsej verjetnosti se ti hladilna tekočina v sistemu sploh toliko nesegreje,da bi termotipalo na hladilniku vklopilo oba motorja(vedno najprej vklopi samo enega).Sicer pa je najbolje,da na termostikalu snameš šteker in spojiš vse tri kontakte skupaj in ko daš kontakt se morata oba motorja vrteti sicer je napaka na releju,varovalki ali na napeljavi. Če ima termotipalo 4 kontakte potem spojiš 2 in 2 skupaj.
boys Objavljeno Oktober 21, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 21, 2008 Salieri kaj si zrihtal z mehanikom?
Salieri Objavljeno Oktober 21, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 21, 2008 Ma če ima gužvo tako, da se ven ne vidi, pol pa po obrokih razkopava mojega. Oljno korito smo vzeli dol, videli da ni nobenih špen ali kaj podobnega, tako, da se sedaj opreracija začne zgoraj (hvalabogu)... :unsure:
bna Objavljeno Oktober 23, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 23, 2008 rabil bi termo stikalo premer navoja 16 mm korak 1.5 mm če mogoče kdo ve kateri avtomobil bi imel takšnega originalno hondino stikalo je 60 eur :whistle: zakaj vse se lahko uporablja bakrena pasta ?
trojan69 Objavljeno Oktober 23, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 23, 2008 bakrene pasta se uporablja za mazanje zadnje pri zavornih ploščicah. Brez tega zavore škripajo.
simonsi Objavljeno Oktober 23, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 23, 2008 rabil bi termo stikalo premer navoja 16 mm korak 1.5 mmče mogoče kdo ve kateri avtomobil bi imel takšnega originalno hondino stikalo je 60 eur :whistle: zakaj vse se lahko uporablja bakrena pasta ? Stikalo mora imet tudi pravilen temp. razpon, da pravilno vklaplja in izklaplja ventilator. bakrena pasta se pa uporablja povsod, kjer hočeš da se vijak, matica naslednjič lažje odšraufa, še posebej pri visokih temperarurah (izpuh, svečke...).
bna Objavljeno Oktober 23, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 23, 2008 to vem ja, uporabno za mazanje in zaščita vodil zavor.baterijskih polov ,tesnil ležajev vijakov izpuha itd. to piše v navodilih za uporabo .zanima me kje se še da uporabit?
Guest Brumer Objavljeno Oktober 23, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 23, 2008 rabil bi termo stikalo premer navoja 16 mm korak 1.5 mmče mogoče kdo ve kateri avtomobil bi imel takšnega originalno hondino stikalo je 60 eur :whistle: zakaj vse se lahko uporablja bakrena pasta ? Termo stikalo bo treba kar original kupit,kajti skoraj vsa ostala stikala so premera 22 mm X 1,5mm,sicer pa najdi na kakšnem odpadu - ključ v žep in par minut straha pa bo "zastonj".Kar pa se tiče bakrene masti je bilo že precej povedano,sicer pa je to mast ,ki se uporablja pri višjih temperaturah in je obstojna od -30 do + 650 stop. c.je zelo oprijemljiva,zelo obstojna,preprečuje cviljenje disk zavor,dobra zaščita proti rjavenju in preprečuje,da se razni navoji(še posebno svečke) zapečejo.Namreč tudi če se materijal segreje na zelo visoko temperaturo še vedno ostanejo med navojem delci bakra ki preprečijo pri odvijanju,da bi se navoj poškodoval. :whistle:
trojan69 Objavljeno Oktober 23, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 23, 2008 Se pravi da se svečke pa npr. vijake izpuha splača namazati z to pasto? Ni kake nevarnosti da bi se potem vijaki odvili zaradi tresljajev?
Guest Brumer Objavljeno Oktober 24, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2008 (popravljeno) Se pravi da se svečke pa npr. vijake izpuha splača namazati z to pasto? Ni kake nevarnosti da bi se potem vijaki odvili zaradi tresljajev? Ne da se splača ampak moraš,če hočeš da bo naslednjič navoj še uporaben.Nikoili se nebodo vijaki odvili,če jih boš pravilno zategnil z moment ključem.Tudi bakrena mast se malo zasuši ampak,ker ostanejo delci bakra med obema navojema seda tudi po daljšem časovnem obdobju lepo odviti. Popravljeno Oktober 24, 2008. Popravil Brumer
GT4turb0 Objavljeno Oktober 25, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 25, 2008 Mene pa zanima kakšen je postopek pravilne montaže igle na obratomer, po razstavitvi celega števca (popravilo lcd-ja). hvala
trojan69 Objavljeno Oktober 25, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 25, 2008 Ne da se splača ampak moraš,če hočeš da bo naslednjič navoj še uporaben.Nikoili se nebodo vijaki odvili,če jih boš pravilno zategnil z moment ključem.Tudi bakrena mast se malo zasuši ampak,ker ostanejo delci bakra med obema navojema seda tudi po daljšem časovnem obdobju lepo odviti. OK. Hvala!
Piksna Objavljeno Oktober 25, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 25, 2008 Mene pa zanima kakšen je postopek pravilne montaže igle na obratomer, po razstavitvi celega števca (popravilo lcd-ja). hvala Priklopi na kable in daj kontakt, da polaže full-scale. Igla se nato vrne na izhodiščni položaj 0rpm. Nato natakni iglo. Vžgi makino in če kaže cca. 1200rpm , kar je nekje običajno za tvoj moped (in je verjetno tudi blizu dejanske vrednost, če nisi kaj štelal) je zadeva opravljena.
Guest Brumer Objavljeno Oktober 25, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 25, 2008 Mene pa zanima kakšen je postopek pravilne montaže igle na obratomer, po razstavitvi celega števca (popravilo lcd-ja). hvala Pred demontažo bi moral iglo dvignit čez omejevalec(štift) in tam kjer obmiruje označit in spet na istem mestu namontirat in dvignit čez štift.Pravilno bi bilo PREJ vprašat predno razdiraš-nekaj česar ne poznaš,sicer pa vsaka šola nekaj stane. :headbang:
danci1973 Objavljeno Oktober 25, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 25, 2008 Potrebujem (za primerjavo velikosti je zraven kovanec za 10 centov): Se da to kje v Slo kupit 'na kile'? D.
roko Objavljeno Oktober 25, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 25, 2008 Potrebujem (za primerjavo velikosti je zraven kovanec za 10 centov): Se da to kje v Slo kupit 'na kile'? D. V Lj. imajo kaj podobnega v ANET Stegne.Imajo preko 150 različnih čepov.Najboljše da imaš s sabo vzorec kajti med sabo so si zelo podobni.
Guest Brumer Objavljeno Oktober 25, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 25, 2008 Za kolege jih imam dovolj,jim tudi-zastonj pošljem za ignorirane jih pač nimam in nevem kje se da to nabavit!!!! :beer2: Danci
Salieri Objavljeno Oktober 25, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 25, 2008 Zdravo! Imam težave z motorjem. Danes je mehanik odprl pokrov ventilov in tudi zmeril kompresijo. 3 bat ima samo polovico normalne kompresije. Prej ko sem ga poslal k mehaniku, pa se je slišal takole(ne se ozirat na komentarje :whistle: ): http://www.youtube.com/watch?v=oVSeqhrHR48 Zvok je zelo podoben močnemu klenkanju ventilov. Je možno, da so krive ventil vederce? Batni obročki? Zvok je zelo enakomeren, vendar se zgubi tam pri 3000 obratih (pač sliši se malo manj). Kake ideje? Lp, Salieri Glavo smo vzeli dol, pokazalo se je, da je ventil na tretjem cilindru (ki je imel pol toliko kompresijo kot bi moral imeti) imel zelo dosti "lufta"...Sedaj je vprašanje samo kako to, da se nič ne vidi, da bi ventil npr. tolkel po batu..Treba zdaj temeljito vse spucat, pa da vidimo... Meni se vse skupaj tako ali tako sliši kot velik luft na ventilu.. Je možno da ni pustilo nobenih sledi to srečanje ventila in bata? Motor je laufal max 10 min.
simonsi Objavljeno Oktober 25, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 25, 2008 Glavo smo vzeli dol, pokazalo se je, da je ventil na tretjem cilindru (ki je imel pol toliko kompresijo kot bi moral imeti) imel zelo dosti "lufta"...Sedaj je vprašanje samo kako to, da se nič ne vidi, da bi ventil npr. tolkel po batu..Treba zdaj temeljito vse spucat, pa da vidimo...Meni se vse skupaj tako ali tako sliši kot velik luft na ventilu.. Je možno da ni pustilo nobenih sledi to srečanje ventila in bata? Motor je laufal max 10 min. sem ti že napisal. Če imajo ventili dvojne fedre, je lahko zunanji počil in so podobni simptomi. Pa a lahko definiraš tale "luft"?
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se