Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


HHV

Priporočene objave

Za kolege jih imam dovolj,jim tudi-zastonj pošljem za ignorirane jih pač nimam in nevem kje se da to nabavit!!!! :beer2: Danci

brumer,

ce ti pokaze poste ignoriranega potem

1. ali doticna oseba s tvoje strani ni na "ignore"

2. ali enostavno (milo receno) zavajas ljudi s tvojimi odgovori.

lepo bi te prosil da v bodoce nehas s taksnim preseravanjem kot je to zgoraj, ker ne pripomore nic k poteku teme.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

rabil bi termo stikalo premer navoja 16 mm korak 1.5 mm

če mogoče kdo ve kateri avtomobil bi imel takšnega originalno hondino stikalo je 60 eur :whistle:

zakaj vse se lahko uporablja bakrena pasta ?

v hornetko 600 paše termo stikalo od suzukija svifta 1.3 razpon temperature ima od 100 do 95c cena 15 eur

aja edina razlika je ima stikalo od svifta dva priklopa or pa samo enega

Popravljeno . Popravil bna
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Potrebujem valjčni ali kroglični ležaj (notranji premer 24mm, zunanji 41mm). Ker za križ za Daelim Daystar originalnega ne morem dobiti.

Ima kdo kakšno idejo kje se bi ga lahko dobil (so nestandardne dimenzije)?

hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Potrebujem valjčni ali kroglični ležaj (notranji premer 24mm, zunanji 41mm). Ker za križ za Daelim Daystar originalnega ne morem dobiti.

Ima kdo kakšno idejo kje se bi ga lahko dobil (so nestandardne dimenzije)?

hvala

Probaj tu:

http://www.tinex.si/

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Imam en problemček!In sicer sem opazil ,da mi malo spušča semering na ročici(na mašini)sklopke.Grem na servis po semering in mi pravi mehanik,da ponavadi začne spuščat semering zaradi dveh ležajčkov te ročice.Zdej me zanima,če je kdo

že imel ta problem in če se ,da in kje,dobiti neorginal ležajčke?Orginal sta dva 50 evrov,semering sem naročil,ki pa je 3 evre.Kaj mislite,bi bila dosti zamenjava samo semeringa?A je treba dat pokrov dol,da dobim šalčko ven al ne.Neki sm v manualu gledu,da bi lahko samo zasuku in vn potegnu,ubistvu,ko jo z roko mal potegnem ven gre za okoli 0,5cm. Gre se pa za cbr rr 03!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Potrebujem valjčni ali kroglični ležaj (notranji premer 24mm, zunanji 41mm). Ker za križ za Daelim Daystar originalnega ne morem dobiti.

Ima kdo kakšno idejo kje se bi ga lahko dobil (so nestandardne dimenzije)?

hvala

Sam ko sem pred leti rabil nestandardni ležaj sem na koncu kupil malo manjšega in ga dal podrejat!Najenostavneje!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

POLO in še tole mogoče

cca 340 € in cca 89 €

Prvo (dražjo) varianto imam doma in je prilično neuporabna... Druga je -verjetno- še slabša.

Možno je sicer, da jaz pač ne znam uporabljat, kajti priložena navodila so nezadostna.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prvo (dražjo) varianto imam doma in je prilično neuporabna... Druga je -verjetno- še slabša.

Možno je sicer, da jaz pač ne znam uporabljat, kajti priložena navodila so nezadostna.

D.

Druga varianta služi za stiskanje pnevmatike z roba platišča, potem pa je potrebno v roke vzeti vzvode( pajserje).

Js sem se zveziral in jo snamem brez težav, tako cros kot slick gumo.

Popravljeno . Popravil Butnglavc
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam en problemček!In sicer sem opazil ,da mi malo spušča semering na ročici(na mašini)sklopke.Grem na servis po semering in mi pravi mehanik,da ponavadi začne spuščat semering zaradi dveh ležajčkov te ročice.Zdej me zanima,če je kdo

že imel ta problem in če se ,da in kje,dobiti neorginal ležajčke?Orginal sta dva 50 evrov,semering sem naročil,ki pa je 3 evre.Kaj mislite,bi bila dosti zamenjava samo semeringa?A je treba dat pokrov dol,da dobim šalčko ven al ne.Neki sm v manualu gledu,da bi lahko samo zasuku in vn potegnu,ubistvu,ko jo z roko mal potegnem ven gre za okoli 0,5cm. Gre se pa za cbr rr 03!

-Po mojem spominu je potrebno deklc snet - odšraufaš, obrneš ročico (nasproti smeri ure, za cca 90stopinj) in deklc snameš.

-Vgrajena sta 2 iglična ležaja + semering oz. tesnilo. Glede na prakso, sta ležaja verjetno še čisto OK. Menjaj le semering in bo OK. Meni se je puščanje zgodilo 2-3x po kaplico ali dve, ko ti košara dobro razmeče olje po deklcu, sicer to naj nebi bila kritična zadeva.

-Definitivni feler je povratna vzmet. Na tem letniku popoka na mestu kaveljčka v cca. >90% tam nekje po 20kkm. Se splača preventivno menjat, da ne razdiraš še enkrat.

Poglej še nivo olja, da ga morda nimaš preveč in ga kdaj košara pretirano ne prijemlje in razmetuje...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

in ja zadeva dela

post-7302-1226169285_thumb.jpg

post-7302-1226169334_thumb.jpg

Pošteno! :worship:

Zdaj še samo rdeče pobarvaš pa lahko prodajaš za 300€... ;)

A tisti 'kljun', ki gumo spravi preko roba, si tudi sam naredil?

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kljun sem dobil zastonj samo je bil zlomljen pa sem ga zvaril in pa malo predelal da lepo sede ,sicer se pa kljuni dobijo na ebayu za 50 eur

post-7302-1226172103_thumb.jpg

post-7302-1226172251_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil bna
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam suzuki gsxr 1000 K6 danes sem dobil Leovince GPstyle E-approved Evolution II slip-on sem zmontiral zdej me pa neki zanima v navodilih je slika da moram se neko zicko na enmu konektorju odstrant pa priklopit direktno na napajalni vod pa me zanima zakaj pa kaj bi blo ce je nebi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Verjetno je kaj v zvezi z plini, oziroma če so men to prav razložli, da je to če imaš računalniški vbrizg, da potem računalnik pravo mešanico goriva in zraka dela...tako nekako so to meni povedali, lahko se pa motim....

kar se pa tiče montirke, pa je zadeva zelo domiselna, lepo narejeno =) pa lahko in držiš in obračaš gumo sam? namreč, ker te šlauf-loss gume (gume brez zračnic), znajo fajn primit za felgno .... :headbang:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lahko ja samo je treba rob gume namazati z tistim milom za montiranje .,ko gumo ločim od platišča jo namažem in slečem z lahkoto.

Popravljeno . Popravil bna
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glavo smo vzeli dol, pokazalo se je, da je ventil na tretjem cilindru (ki je imel pol toliko kompresijo kot bi moral imeti) imel zelo dosti "lufta"...Sedaj je vprašanje samo kako to, da se nič ne vidi, da bi ventil npr. tolkel po batu..Treba zdaj temeljito vse spucat, pa da vidimo...

Meni se vse skupaj tako ali tako sliši kot velik luft na ventilu.. Je možno da ni pustilo nobenih sledi to srečanje ventila in bata? Motor je laufal max 10 min.

Salieri javi se kaj, da zvemo, če vama z Zephyjem gre na bolje :blush: in sploh kaj je točno bilo narobe z motorjem?!

sicer pa vidim na avtonetu da prodajaš - ajej, si se odločil, da je Zephy za v kanto, to pa ni lepo! :(

ajd

Popravljeno . Popravil suhi
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Salieri javi se kaj, da zvemo, če vama z Zephyjem gre na bolje :blush: in sploh kaj je točno bilo narobe z motorjem?!

sicer pa vidim na avtonetu da prodajaš - ajej, si se odločil, da je Zephy za v kanto, to pa ni lepo! :(

ajd

Ni za v kanto, hehe, se bojo poštimale stvari sedaj--upam no. :grim Prodaja pa zato, ker hočem nekaj novejšega, močnejšega.

imaš zasebno sporočilo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem se odločil da si montirko izdelam sam in po enem tednu je nastalo tole :worship:

Pridem drugo leto v začetku sezone zamenjat prednjo gumo .) :beer2:

Popravljeno . Popravil PURPLE
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!