bna Objavljeno November 9, 2008 Opozori Objavljeno November 9, 2008 (popravljeno) @PURPLE pridi ni problema ker zadeva je itak mišljena kot vaška montirka :beer2: Popravljeno November 9, 2008. Popravil bna
ankh Objavljeno November 9, 2008 Opozori Objavljeno November 9, 2008 Zadevo lahko spraviš na višji (profesionalni !!) nivo vaške montirke z zamenjavo kovinske glave s plastično - tako ne pride do poškodb platišča ob vrtenju glave za snemanje gum. lp Ankh evo končni izdelek so bili potrebni manjši popravki
bna Objavljeno November 10, 2008 Opozori Objavljeno November 10, 2008 Zadevo lahko spraviš na višji (profesionalni !!) nivo vaške montirke z zamenjavo kovinske glave s plastično - tako ne pride do poškodb platišča ob vrtenju glave za snemanje gum. lp Ankh glava je že plastificirana :naughty: pa tudi če nebi bila je možnost poškodbe minimalna 99,9%
Piksna Objavljeno November 10, 2008 Opozori Objavljeno November 10, 2008 glava je že plastificirana :naughty: pa tudi če nebi bila je možnost poškodbe minimalna 99,9% ... misliš "0,1%" ?! :whistle:
Lowrenc Objavljeno November 10, 2008 Opozori Objavljeno November 10, 2008 Uuu-pošteno tole! Dobro si natuhtal stvar samo nekaj mi povej-ali imajo vsi motorji enak premer luknje za ležaje? Ker, če ne to pomeni, da ti kolo z večjim premerom ležaja vrže iz centra in so komplikacije na mestu.
TheMan Objavljeno November 10, 2008 Opozori Objavljeno November 10, 2008 Uuu-pošteno tole! Dobro si natuhtal stvar samo nekaj mi povej-ali imajo vsi motorji enak premer luknje za ležaje? Ker, če ne to pomeni, da ti kolo z večjim premerom ležaja vrže iz centra in so komplikacije na mestu. po moje to ni problem ker se dobijo različne plastične pikse pa je problem rešen :whistle: @bna, lepo in priročno :), jaz sem tudi dobil voljo za kaj takega samo čeljusti bi rabil :whistle:
bna Objavljeno November 10, 2008 Opozori Objavljeno November 10, 2008 (popravljeno) Uuu-pošteno tole! Dobro si natuhtal stvar samo nekaj mi povej-ali imajo vsi motorji enak premer luknje za ležaje? Ker, če ne to pomeni, da ti kolo z večjim premerom ležaja vrže iz centra in so komplikacije na mestu. saj zato pa imam postružene 3 različne dimenzije fi 15 mm za er 5 Fi 18 za večino normalnih motorjev za ziher pa imam še fi 20 mm . ... misliš "0,1%" ?! tako bo prav možnost poškodbe pa je tako majha zato ker sem pol dneva predeloval glavo tako da se prilega v nulo in se zunanjega roba felge sploh ne dotika Popravljeno November 10, 2008. Popravil bna
bmwslo Objavljeno November 15, 2008 Opozori Objavljeno November 15, 2008 Potrebujem kemično varovalo za vijake. Pred dnevi sem gledal nekaj od Loctita pa se je kar težko odločit kaj vzet, sploh ker so tudi cene kar visoke in če rabiš za pet šest vijakov :whistle: Loctite varovala Kakšna ideja ?? .
Motorist76 Objavljeno November 15, 2008 Opozori Objavljeno November 15, 2008 Potrebujem kemično varovalo za vijake. Pred dnevi sem gledal nekaj od Loctita pa se je kar težko odločit kaj vzet, sploh ker so tudi cene kar visoke in če rabiš za pet šest vijakov :whistle: Loctite varovala Kakšna ideja ?? . Lahko prideš do mene pa ti za tistih 6 vijakov odstopim D.
hector Objavljeno November 15, 2008 Opozori Objavljeno November 15, 2008 Potrebujem kemično varovalo za vijake. Pred dnevi sem gledal nekaj od Loctita pa se je kar težko odločit kaj vzet, sploh ker so tudi cene kar visoke in če rabiš za pet šest vijakov :whistle: Loctite varovala Kakšna ideja ?? . v INPOS-u sem kupil zadevo, ki je alternativa Loctite in precej ceneje.....
bmwslo Objavljeno November 15, 2008 Opozori Objavljeno November 15, 2008 v INPOS-u sem kupil zadevo, ki je alternativa Loctite in precej ceneje..... :worship:
bmwslo Objavljeno November 15, 2008 Opozori Objavljeno November 15, 2008 Lahko prideš do mene pa ti za tistih 6 vijakov odstopim D. Hwala, ampak bi moral 6 x prit k tebi, to pa pomeni 6 x :beer2: + 6 x + 6 x Loctite pa mislim, da bi se me prej naveličal :lol1: Vseeno hvala :worship:
Ice Objavljeno November 15, 2008 Opozori Objavljeno November 15, 2008 Potrebujem kemično varovalo za vijake. Pred dnevi sem gledal nekaj od Loctita pa se je kar težko odločit kaj vzet, sploh ker so tudi cene kar visoke in če rabiš za pet šest vijakov :whistle: Loctite varovala Kakšna ideja ?? . moder je za normalno uporabo, rdecega "odlepis" samo se s "fenom". produktkatalog (AUT): http://www.loctite.at/int_henkel/loctite_a...41&layout=3
simonsi Objavljeno November 15, 2008 Opozori Objavljeno November 15, 2008 Potrebujem kemično varovalo za vijake. Pred dnevi sem gledal nekaj od Loctita pa se je kar težko odločit kaj vzet, sploh ker so tudi cene kar visoke in če rabiš za pet šest vijakov :whistle: Loctite varovala Kakšna ideja ?? . jaz imam od kemisa malo flaško nekje srednje moči. Se kar v redu obnese za manj vitalne vijake.
Kadilec Objavljeno November 15, 2008 Opozori Objavljeno November 15, 2008 jaz imam od kemisa malo flaško nekje srednje moči. Se kar v redu obnese za manj vitalne vijake. Hm, zanimivo. Kje se pa to dobi ?? Mene tudi muči tole varovalo.
simonsi Objavljeno November 15, 2008 Opozori Objavljeno November 15, 2008 Dobiš na sedežu podjetja v Radomljah, ali pa v merkurjevih prodajalnah, ampak nimajo celotnega programa. http://www.kemisplus.si/
trojan69 Objavljeno November 15, 2008 Opozori Objavljeno November 15, 2008 v INPOS-u sem kupil zadevo, ki je alternativa Loctite in precej ceneje..... He he to je pa od mojga strica trgovina. Drugač se pa zadevo dobi tud v vseh modelarskih trgovinah.
GT4turb0 Objavljeno November 18, 2008 Opozori Objavljeno November 18, 2008 Da ne bom nove teme odpiral: Zanima me koliko ogrevate motor na mestu oz. ali ga sploh kaj? Ogrevanje na mestu in potem gas na polno se mi ne zdi Ok, saj npr. menjalnik na ta način ni ogret...
trojan69 Objavljeno November 18, 2008 Opozori Objavljeno November 18, 2008 Jst ga ogrevam na mestu toliko časa, da ga odklenem (3 ključavnice) spravim iz boksa, zaklenem boks, nataknem čelado in rokavice. Okol 5 minut, potem pa še ene 10-15 minut da se vsaj mal spravim iz ljubljanske gneče.
Ice Objavljeno November 18, 2008 Opozori Objavljeno November 18, 2008 o ogrevanju motorja (ali ne) ni potrebno odpirati nove teme, je ze odprta (HINT: iskalnik).
no_name Objavljeno November 18, 2008 Opozori Objavljeno November 18, 2008 Da ne bom nove teme odpiral: Zanima me koliko ogrevate motor na mestu oz. ali ga sploh kaj? Ogrevanje na mestu in potem gas na polno se mi ne zdi Ok, saj npr. menjalnik na ta način ni ogret... Za ogrevanje menjalnika morš čimvečkrat na mestu prešoltat gor pa dol :krneki:
GT4turb0 Objavljeno November 18, 2008 Opozori Objavljeno November 18, 2008 o ogrevanju motorja (ali ne) ni potrebno odpirati nove teme, je ze odprta (HINT: iskalnik). link?
suhi Objavljeno November 18, 2008 Opozori Objavljeno November 18, 2008 Da ne bom nove teme odpiral: Zanima me koliko ogrevate motor na mestu oz. ali ga sploh kaj? Ogrevanje na mestu in potem gas na polno se mi ne zdi Ok, saj npr. menjalnik na ta način ni ogret... najslabše je gas na polno zaradi raztezanja materialov celotnega motorja (ne trpi samo menjalnik!). Jz ga vedno dam iz garaže, ga upalim, se obujem, oblečem, lepo vse zaklenem, dam gor čelado in če ma moped že 40 stopinj (to je ponavadi po ene 5 do 6 min) počasi odpelem, samo vedno čakam na poln gas do dobrih 70 stopinj (to je še zagotovo 5min ali pa še precej več). ajd
Guest Brumer Objavljeno November 18, 2008 Opozori Objavljeno November 18, 2008 Mislim,da kar spada tole v to temo kajti,če motor pravilno vgrevaš dosti manj šraufaš.Namreč motor je zelo važno,da se vgreje na deloavno temperaturo in šele potem "nažigat" ne pa zajahat in takoj po gasu,to je nekaj najslabšega za mašino in vsaka tako vgrevana mašina prej ali slej začne rabit olje.Zato motor "vedno" ugrej,kako ga vgreti pa sta dva načina.Prvi,ki ni recimo iz ekološkiga vidika ravno najboljši je da se motor vgreje na mestu kar pa predolgo traja ca 15 min pri vodnohlajenem in ca 10 min pri zračno hlajenem (poraba goriva-onesnaževanje okolja,ropot). Zato danes vsi poznavalci priporočajo takoj speljat in vozit z manjšimi obrati max 2-3K o/min. in večjo obremenitvijo (takoj-čimprejšaltat v višjo prestavo) tako,da mašino kar malo matraš, tako se veliko prej segreje in manj onesnažuješ okolje. Kar se tiče menjalnika bi bilo najbolje,da se olje sploh nebi segrelo,kajti hladnejše olje je bolj viskozno,bolj maže in se bolje oprijema zobnikov.Za sklopko pa je bolje,če je olje bolj redko se pravi topleje tudi za menjalnike s sinhroni je bolje,da je olje segreto na delovno temperaturo.Pri avtih z avtomatskim in tiptronik menjalniki,pa je oljna cev speljana čez hladilnik, tako se olje v menjalniku prej segreje in ko doseže delovno temperaturo 80 stop. C tudi hladi!
PURPLE Objavljeno November 18, 2008 Opozori Objavljeno November 18, 2008 Sam se pri ogrevanju nagim k Brumerjevi drugi točki. Vžgem in počakam max 3 min. (ponavadi še ne sveti nobena črtica za tem. olja), nato čimprej v zadnjo prestavo in lepo po hitrostnih predpisih - do delovne temperature. "Ogrevanje na mestu na delovno temperaturo - metanje denarja skozi ispuh".
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se