Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

@PURPLE

pridi ni problema ker zadeva je itak mišljena kot vaška montirka :beer2:

Popravljeno . Popravil bna
Objavljeno

Zadevo lahko spraviš na višji (profesionalni !!) nivo vaške montirke z zamenjavo kovinske glave s plastično - tako ne pride do poškodb platišča ob vrtenju glave za snemanje gum.

lp

Ankh

evo končni izdelek so bili potrebni manjši popravki

post-7302-1226238686_thumb.jpg

Objavljeno
Zadevo lahko spraviš na višji (profesionalni !!) nivo vaške montirke z zamenjavo kovinske glave s plastično - tako ne pride do poškodb platišča ob vrtenju glave za snemanje gum.

lp

Ankh

glava je že plastificirana :naughty: pa tudi če nebi bila je možnost poškodbe minimalna 99,9%

Objavljeno
glava je že plastificirana :naughty: pa tudi če nebi bila je možnost poškodbe minimalna 99,9%

... misliš "0,1%" ?! :whistle:

Objavljeno

Uuu-pošteno tole! Dobro si natuhtal stvar samo nekaj mi povej-ali imajo vsi motorji enak premer luknje za ležaje? Ker, če ne to pomeni, da ti kolo z večjim premerom ležaja vrže iz centra in so komplikacije na mestu.

Objavljeno
Uuu-pošteno tole! Dobro si natuhtal stvar samo nekaj mi povej-ali imajo vsi motorji enak premer luknje za ležaje? Ker, če ne to pomeni, da ti kolo z večjim premerom ležaja vrže iz centra in so komplikacije na mestu.

po moje to ni problem ker se dobijo različne plastične pikse pa je problem rešen :whistle:

@bna, lepo in priročno :), jaz sem tudi dobil voljo za kaj takega samo čeljusti bi rabil :whistle:

Objavljeno (popravljeno)
Uuu-pošteno tole! Dobro si natuhtal stvar samo nekaj mi povej-ali imajo vsi motorji enak premer luknje za ležaje? Ker, če ne to pomeni, da ti kolo z večjim premerom ležaja vrže iz centra in so komplikacije na mestu.

saj zato pa imam postružene 3 različne dimenzije fi 15 mm za er 5 Fi 18 za večino normalnih motorjev za ziher pa imam še fi 20 mm .

... misliš "0,1%" ?!

tako bo prav možnost poškodbe pa je tako majha zato ker sem pol dneva predeloval glavo tako da se prilega v nulo in se zunanjega roba felge sploh ne dotika

Popravljeno . Popravil bna
Objavljeno

Potrebujem kemično varovalo za vijake. Pred dnevi sem gledal nekaj od Loctita pa se je kar težko odločit kaj vzet, sploh ker so tudi cene kar visoke in če rabiš za pet šest vijakov :whistle:

Loctite varovala

Kakšna ideja ?? .

Objavljeno
Potrebujem kemično varovalo za vijake. Pred dnevi sem gledal nekaj od Loctita pa se je kar težko odločit kaj vzet, sploh ker so tudi cene kar visoke in če rabiš za pet šest vijakov :whistle:

Loctite varovala

Kakšna ideja ?? .

Lahko prideš do mene pa ti za tistih 6 vijakov odstopim

D.

Objavljeno
Potrebujem kemično varovalo za vijake. Pred dnevi sem gledal nekaj od Loctita pa se je kar težko odločit kaj vzet, sploh ker so tudi cene kar visoke in če rabiš za pet šest vijakov :whistle:

Loctite varovala

Kakšna ideja ?? .

v INPOS-u sem kupil zadevo, ki je alternativa Loctite in precej ceneje.....

Objavljeno
v INPOS-u sem kupil zadevo, ki je alternativa Loctite in precej ceneje.....

:worship:

Objavljeno
Lahko prideš do mene pa ti za tistih 6 vijakov odstopim

D.

Hwala, ampak bi moral 6 x prit k tebi, to pa pomeni 6 x :beer2: + 6 x post-5391-1226737169.gif + 6 x Loctite

pa mislim, da bi se me prej naveličal :lol1:

Vseeno hvala :worship:

Objavljeno
Potrebujem kemično varovalo za vijake. Pred dnevi sem gledal nekaj od Loctita pa se je kar težko odločit kaj vzet, sploh ker so tudi cene kar visoke in če rabiš za pet šest vijakov :whistle:

Loctite varovala

Kakšna ideja ?? .

moder je za normalno uporabo, rdecega "odlepis" samo se s "fenom".

produktkatalog (AUT):

http://www.loctite.at/int_henkel/loctite_a...41&layout=3

Objavljeno
Potrebujem kemično varovalo za vijake. Pred dnevi sem gledal nekaj od Loctita pa se je kar težko odločit kaj vzet, sploh ker so tudi cene kar visoke in če rabiš za pet šest vijakov :whistle:

Loctite varovala

Kakšna ideja ?? .

jaz imam od kemisa malo flaško nekje srednje moči. Se kar v redu obnese za manj vitalne vijake.

Objavljeno
jaz imam od kemisa malo flaško nekje srednje moči. Se kar v redu obnese za manj vitalne vijake.

Hm, zanimivo. Kje se pa to dobi ?? Mene tudi muči tole varovalo.

Objavljeno
v INPOS-u sem kupil zadevo, ki je alternativa Loctite in precej ceneje.....

He he to je pa od mojga strica trgovina.

Drugač se pa zadevo dobi tud v vseh modelarskih trgovinah.

Objavljeno

Da ne bom nove teme odpiral: Zanima me koliko ogrevate motor na mestu oz. ali ga sploh kaj?

Ogrevanje na mestu in potem gas na polno se mi ne zdi Ok, saj npr. menjalnik na ta način ni ogret...

Objavljeno

Jst ga ogrevam na mestu toliko časa, da ga odklenem (3 ključavnice) spravim iz boksa, zaklenem boks, nataknem čelado in rokavice. Okol 5 minut, potem pa še ene 10-15 minut da se vsaj mal spravim iz ljubljanske gneče.

Objavljeno

o ogrevanju motorja (ali ne) ni potrebno odpirati nove teme, je ze odprta (HINT: iskalnik).

Objavljeno
Da ne bom nove teme odpiral: Zanima me koliko ogrevate motor na mestu oz. ali ga sploh kaj?

Ogrevanje na mestu in potem gas na polno se mi ne zdi Ok, saj npr. menjalnik na ta način ni ogret...

Za ogrevanje menjalnika morš čimvečkrat na mestu prešoltat gor pa dol :krneki:

Objavljeno
o ogrevanju motorja (ali ne) ni potrebno odpirati nove teme, je ze odprta (HINT: iskalnik).

link?

Objavljeno
Da ne bom nove teme odpiral: Zanima me koliko ogrevate motor na mestu oz. ali ga sploh kaj?

Ogrevanje na mestu in potem gas na polno se mi ne zdi Ok, saj npr. menjalnik na ta način ni ogret...

najslabše je gas na polno zaradi raztezanja materialov celotnega motorja (ne trpi samo menjalnik!).

Jz ga vedno dam iz garaže, ga upalim, se obujem, oblečem, lepo vse zaklenem, dam gor čelado in če ma moped že 40 stopinj (to je ponavadi po ene 5 do 6 min) počasi odpelem, samo vedno čakam na poln gas do dobrih 70 stopinj (to je še zagotovo 5min ali pa še precej več).

ajd

Objavljeno

Mislim,da kar spada tole v to temo kajti,če motor pravilno vgrevaš dosti manj šraufaš.Namreč motor je zelo važno,da se vgreje na deloavno temperaturo in šele potem "nažigat" ne pa zajahat in takoj po gasu,to je nekaj najslabšega za mašino in vsaka tako vgrevana mašina prej ali slej začne rabit olje.Zato motor "vedno" ugrej,kako ga vgreti pa sta dva načina.Prvi,ki ni recimo iz ekološkiga vidika ravno najboljši je da se motor vgreje na mestu kar pa predolgo traja ca 15 min pri vodnohlajenem in ca 10 min pri zračno hlajenem (poraba goriva-onesnaževanje okolja,ropot). Zato danes vsi poznavalci priporočajo takoj speljat in vozit z manjšimi obrati max 2-3K o/min. in večjo obremenitvijo (takoj-čimprejšaltat v višjo prestavo) tako,da mašino kar malo matraš, tako se veliko prej segreje in manj onesnažuješ okolje.

Kar se tiče menjalnika bi bilo najbolje,da se olje sploh nebi segrelo,kajti hladnejše olje je bolj viskozno,bolj maže in se bolje oprijema zobnikov.Za sklopko pa je bolje,če je olje bolj redko se pravi topleje tudi za menjalnike s sinhroni je bolje,da je olje segreto na delovno temperaturo.Pri avtih z avtomatskim in tiptronik menjalniki,pa je oljna cev speljana čez hladilnik, tako se olje v menjalniku prej segreje in ko doseže delovno temperaturo 80 stop. C tudi hladi!

Objavljeno

Sam se pri ogrevanju nagim k Brumerjevi drugi točki. Vžgem in počakam max 3 min. (ponavadi še ne sveti nobena črtica za tem. olja), nato čimprej v zadnjo prestavo in lepo po hitrostnih predpisih - do delovne temperature. "Ogrevanje na mestu na delovno temperaturo - metanje denarja skozi ispuh".

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!