Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


HHV

Priporočene objave

Vžgem, potisnem motor iz garaže, se oblečem... V tistih par minutah je pa že toliko ogret, da lahko speljem. Pa z malim gasom nekaj časa vozit.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Js ga ponavad pustim 2-3 minute laufat da se poštimam (čelado, rokavice,...), tacajt se ogreje na cca 50*C. Mislm pa da pride do delovne temparature dost prej kot v 15min, sploh če maš ročni zauh, kr ti grejo obrati višje ko se greje, pr mojem tja do 3000.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Js ga ponavad pustim 2-3 minute laufat da se poštimam (čelado, rokavice,...), tacajt se ogreje na cca 50*C. Mislm pa da pride do delovne temparature dost prej kot v 15min, sploh če maš ročni zauh, kr ti grejo obrati višje ko se greje, pr mojem tja do 3000.

Da nebom preveč :topic: . Mislim, da ni priporočlivo laufat motorja v štan gasu preko 2000 rpm, čeprav kot si reku gre z ročnim zaugom, ko je hladen dosti višje.

Popravljeno . Popravil PURPLE
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Js ga ponavad pustim 2-3 minute laufat da se poštimam (čelado, rokavice,...), tacajt se ogreje na cca 50*C. Mislm pa da pride do delovne temparature dost prej kot v 15min, sploh če maš ročni zauh, kr ti grejo obrati višje ko se greje, pr mojem tja do 3000.

Še to sem pozabil napisat za starejše motorje z vplinjači+zaugom,ko ga vžgeš vedno zaug do konca in ko vžge zaug takoj zmanjšat na čim manjše obrate seveda na toliko,da necrkne.Namreč z zaugom je mešanica goriva zraka zelo obogatena z gorivom(benzinom) in precej bolj izpira molekule olja iz sten cilindrov,kar povzroča večjo obrabo. Zato čimprej zapreti zaug in naj motor na mestu raje laufa na prostem teku zato je najbolje malo povečati prosti tek za ca 1/2 obrata spomladi pa spet za 1/2 odvit. :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se strinjam, da je ogrevanje motorja pred nažiganjem zelo pomembna zadeva, sam vedno počakam, da temperatura pride lepo do 60-70 stopin preden bolj poženem, ampak se mi zdi pa popoln nesmisel ogrevati motor na mestu in čakat, da se ogreje.

Pač vžgeš, se vsedeš in odpelješ, v času ko se mašina ogreje, se pa ob tem tudi gume že malo ogrejejo, kar je tudi pomembno. Skratka pomoje je zmerna vožnja pri nizkih vrtljajih boljša metoda kot ogrevanje na mestu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pač vžgeš, se vsedeš in odpelješ, v času ko se mašina ogreje, se pa ob tem tudi gume že malo ogrejejo, kar je tudi pomembno. Skratka pomoje je zmerna vožnja pri nizkih vrtljajih boljša metoda kot ogrevanje na mestu.

Boljša za motor pač ne more bit - skorajda vseeno je najverjetneje, če resnično ne greš čez npr. 3000obrati/min dokler ni 70 stopinj. Če pa pa najverjetneje ni tako ugodno :hmm:

Glede Brumerja pa tudi ne razumem najbolje zakaj je tako dobro če voziš na tako nizkih obratih, da se motor matra in se tako "kao" hitreje segreje?

1. kot da si želimo da se hitro segreje (sej je ravno v tem govora, da se ne sme prehitro segret!!) - zaradi onesnaževanja okolja? :D

2. Zakaj je že dobro, da se motor matra na prenizkih obratih?

ajd

Popravljeno . Popravil suhi
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pomoje niti nebi bilo slabo, sam kdo ma pa čas ko se pa zmeri nekam mudi...Sploh dizle je baje dobr ogret-kamionarji že vejo. Morš pa računat da se motor vrti na veliko višjih obratih kot avto.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

.Sploh dizle je baje dobr ogret-kamionarji že vejo.

:topic:

Novejše kamione nima smisla ogrevat, seveda pa vsi to v večini počno, zakaj - ker grejejo kabino, rešitev - webasto; saj vem da vsi vejo. Vžgeš počakaš da lahko spelješ (zrak) in gremo naši. Vedet je potrebmo da taveliki kamioni požrejo okoli 8 litrov navfte na uro v prostem teku na mestu. Ob gretju motorja na mestu (ogret je potrebno preko 40 litrov olja), se bo motor grel do neke temperature, niti ne delovne, zelo dolgo, menjalnik bo pa še zmeraj hladen.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

link?

iskalnik ves kaj je ?

Zato danes vsi poznavalci priporočajo takoj speljat in vozit z manjšimi obrati max 2-3K o/min. in večjo obremenitvijo (takoj-čimprejšaltat v višjo prestavo) tako,da mašino kar malo matraš, tako se veliko prej segreje in manj onesnažuješ okolje.

yep. :yes:

in drugace povedano:

Pač vžgeš, se vsedeš in odpelješ, v času ko se mašina ogreje, se pa ob tem tudi gume že malo ogrejejo, kar je tudi pomembno. Skratka pomoje je zmerna vožnja pri nizkih vrtljajih boljša metoda kot ogrevanje na mestu.
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A je možno da hladilni sistem nima vijak za odzračevanje. Nikjer ga nisem našel pa tudi v service manualu ni omenjen. Postopek menjave tekočine je opisan zgolj tako da nalijem tekočino skozi ventil, zaprem, segrejem ter ohladim mašino. Nato pa dotočim hladilno tekočino v ekspanzijsko posodo in nekajkrat ponovim vajo. O kakšnem odzračevanju pa ne duha ne sluha, pa tud o vijaku ne :krneki: Je možno da zrak pride iz sistema skozi ekspanzijsko posodo?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A je možno da hladilni sistem nima vijak za odzračevanje. Nikjer ga nisem našel pa tudi v service manualu ni omenjen. Postopek menjave tekočine je opisan zgolj tako da nalijem tekočino skozi ventil, zaprem, segrejem ter ohladim mašino. Nato pa dotočim hladilno tekočino v ekspanzijsko posodo in nekajkrat ponovim vajo. O kakšnem odzračevanju pa ne duha ne sluha, pa tud o vijaku ne :krneki: Je možno da zrak pride iz sistema skozi ekspanzijsko posodo?

Je možno. Tak način odzračevanja imajo tudi nekateri avtomobili (vw koncern).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Pozdravljeni!

Rabim nekaj nasvetov:

1. kolega ima motor Kawasaki LTD 750,letnik 1981. Rabil bi regler za njega. Imate kakšne ideje,kje bi se to dalo dobit?

2. kako se reče reglerju po nemško in kako po angleško?

Hvala za namige! :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1. kolega ima motor Kawasaki LTD 750,letnik 1981. Rabil bi regler za njega. Imate kakšne ideje,kje bi se to dalo dobit?

Na nemškem E-Bay-u sta trenutno dva...

Zelo verjetno pa bi z majhnimi modifikacijami (konektor) lahko uporabil kakšnega drugega - princip delovanja se do danes ni spremenil.

2. kako se reče reglerju po nemško in kako po angleško?

Hmm... Za nemško se menda hecaš, ne?

Po angleško pa je 'regulator / rectifier' (včasih samo ena, včasih pa kar obe besedi).

lp, D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni!

Rabim nekaj nasvetov:

1. kolega ima motor Kawasaki LTD 750,letnik 1981. Rabil bi regler za njega. Imate kakšne ideje,kje bi se to dalo dobit?

2. kako se reče reglerju po nemško in kako po angleško?

Hvala za namige! :worship:

..a Gulpi?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
em mogoce ve gdo kera cevka pride na spodni prikluček zgoraj kolko vem pride iz filtra :rolleyes:

Tega šodra notr itak ne rabš :)

Zmeč vn use pa povež cevke mau u filter kšno zapri pa je to to :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Motofrik: ne vem kak ma vzdevek,drugače je Silvo iz Javornika

Simonsi: hvala

Oba mislita istega. Te stare Kawasakije je treba skoz malo šraufta - generalno pa ne obstojijo.

Popravljeno . Popravil PURPLE
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!