Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


HHV

Priporočene objave

Živijo!

Imam Kawasaki kmx 200. Seveda je star, a dobro dela. Je pa problem s servisiranjem in deli. Zato sem se odločil, da ga malo pošraufam sam. Za začetek bi rad nastavil verigo, pa ne vem, koliko lufta mora imeti, glede na to, da ima motor relativno dolg hod vilic?

Če ima morda kdo tak motor, ali ga je kdaj prej imel, ga prosim za kakšno informacijo. Hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Usedi se na motor kolega pa naj pogleda koliko je veriga napeta pod obremenitvijo. Pomoje še najlažja metoda...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živijo!

Imam Kawasaki kmx 200. Seveda je star, a dobro dela. Je pa problem s servisiranjem in deli. Zato sem se odločil, da ga malo pošraufam sam. Za začetek bi rad nastavil verigo, pa ne vem, koliko lufta mora imeti, glede na to, da ima motor relativno dolg hod vilic?

Če ima morda kdo tak motor, ali ga je kdaj prej imel, ga prosim za kakšno informacijo. Hvala

Vse verige se nastavljajo enako in sicer naj bi imela od najnižje do najvišje točke 2-4 cm zračnosti (lufta) meri nekje med obema zobnikoma pritisneš s prstom najprej navzdol in potem navzgor.Če so zobniki že bolj slabi obvezno izmeri vsaj dvakrt in vsakič obrni kolo za 1/2 obrata.Ko boš to nastavil naj se ti eden vsede gor in ponovno preveri zračnost in naj bi ostala enaka 2-4 cm,če je ketna prenapeta še malo popusti tako,da bo imela vsaj 2 cm zračnosti spet meri 2X.(premakni motor za pol obrata kolesa!!!!Ko nastavljaš zračnost pazi,da obe strani ENAKO odviješ ali priviješ -GLEJ zarezice na šponerju sicer si pomagaj s kljunastim merilom! :hmm: Pa veliko zabave! :beer2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni!

Zanima me kje dobit - razena na aprila servisu - (najcej) varianto prednjega zavornega diska za Pegasota Cube l.99?

in ali paše od BMW-ja kej gor? Ker recimo filtri pa kak stikal paše.

Hvala!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Usedi se na motor kolega pa naj pogleda koliko je veriga napeta pod obremenitvijo. Pomoje še najlažja metoda...

Ja, ampak motor je potrebno max in nato še min obremenit in prekontrolirat kot si rekel - napetost verige!!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni!

Zanima me kje dobit - razena na aprila servisu - (najcej) varianto prednjega zavornega diska za Pegasota Cube l.99?

in ali paše od BMW-ja kej gor? Ker recimo filtri pa kak stikal paše.

Hvala!

Najdi in preberi v temi o zavornih diskih. Tam vse piše in kje kaj dobiti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdrav!

Povejte kok nj bi se zavrtel kolo (če ga z neko normalno silo potisneš)? Zadnje nardi mal več k cel krog, prednje pa kr noče celga nardit :mellow:

Imam težavo z prednjimi zavorami :hmm: na Pegasu l.99, težava je sledeča:

Prednje koli se zavrti samo pol obrata okoli osi in deluje kot da ga neki bremza. Mam nove bremz ploščice (na starih blo isto) in novo olje + preluftane bremze.

Ko sem snel čeljust in potisnil bate do konca not da sem ploščice zamenu in zmontiru nazaj in zavrtel kolo, ko sta bila bata čist not potisnjena se je kolo zavrtelo cel krog. Pol sem pa ''napupal'' bremzo oz. bata potisni do ploščice da sem laho bremzu pa spet ista zgodba - samo pol kroga :? .

Zgleda da se bata ne odmakneta dost nazaj in preveč tišita ploščice al kaj?

Na sliki sta bata, če bo kdo pogledu pr seb al pa bo loh kej primerjal.

Link do videa od prednjega in zadnjega kolesa, če bo kej pomagal.

Zadnje kolo

Prednje kolo

post-19296-1230486662_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdrav!

Povejte kok nj bi se zavrtel kolo (če ga z neko normalno silo potisneš)? Zadnje nardi mal več k cel krog, prednje pa kr noče celga nardit :mellow:

Imam težavo z prednjimi zavorami :hmm: na Pegasu l.99, težava je sledeča:

Prednje koli se zavrti samo pol obrata okoli osi in deluje kot da ga neki bremza. Mam nove bremz ploščice (na starih blo isto) in novo olje + preluftane bremze.

Ko sem snel čeljust in potisnil bate do konca not da sem ploščice zamenu in zmontiru nazaj in zavrtel kolo, ko sta bila bata čist not potisnjena se je kolo zavrtelo cel krog. Pol sem pa ''napupal'' bremzo oz. bata potisni do ploščice da sem laho bremzu pa spet ista zgodba - samo pol kroga :? .

Zgleda da se bata ne odmakneta dost nazaj in preveč tišita ploščice al kaj?

Na sliki sta bata, če bo kdo pogledu pr seb al pa bo loh kej primerjal.

Link do videa od prednjega in zadnjega kolesa, če bo kej pomagal.

Zadnje kolo

Prednje kolo

Treba bo batke pa cilindre spucat (z zelo finim vodobrusnim papirjem!!!), pa tesnila zamenjat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da mal drsa je normalno. Meni se tud ne zavrti za cel obrat. Mogoč se ti zadnje kolo zavrti bolj ker je manjši disk(ugibam)?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Treba bo batke pa cilindre spucat (z zelo finim vodobrusnim papirjem!!!), pa tesnila zamenjat.

To sem tud js razmišlu da bi blo fajn.

Ker pr starih plščicah se mi je tud disk zlo segrel (k si prjel lo fajn vroče), zadn se je mn - NORMALN?

Oky nekaj že o tem blo pisanega, pa vseeno...

Če ne bremzaš se ne sme gret, pri močnem zaviranju močno gretje ... tako nekako

Ni potrebno brusit.... bateke samo lepo razdri, in temeljito očisti, z zavornim oljem in krpico, na zavornih batekih ne sme bit poškodb in umazanije. Ko boš sestavljal lepo namaži zavorne bateke s specialno mastjo za zavorne sisteme, ali pa z zavornim oljem. Sestavit se mora dat na roko, na roko mora it batek v zavorno čeljust. Potem pa temeljito prezrači in preveri. Če ne bo šlo pokliči pa bomo probali pomagat po telefonu

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

batke potisni iz čeljusti, ni treba čisto do konca. Oblogo, ki je ponavadi na koncu batkov spoliraš s purolom, in mora delat brezhibno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

JAO :unsure:

Zdej sm pa mal preveč dal bat vn in je vn padu. Not sm ga vtaknu brez problema, sam zdej jih pa preluftat ne morem :headbang:

In zdej sta oba lepo not in čakata Novo leto :huh: tm. Zmankal idej kako jih nej al vn dobim al preluftam. Sta pa čist do konca not.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

JAO :unsure:

Zdej sm pa mal preveč dal bat vn in je vn padu. Not sm ga vtaknu brez problema, sam zdej jih pa preluftat ne morem :headbang:

In zdej sta oba lepo not in čakata Novo leto :huh: tm. Zmankal idej kako jih nej al vn dobim al preluftam. Sta pa čist do konca not.

Hm

Odpri najprej vijak in počasi pumpaj, na vijak pa daj en kos cevkice in v en lonček, kozarček ali kako piksno čisto, da ti ne bo zraka vleklo noter, pa bo šlo...

Drugače pa pokliči pa bom probal svetovat....

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ali pa vzameš pumpico od injekcije polno olja nanjo natakneš cevkico to pa na šraufek za odzračevanje odpreš šraufek potisneš olje gor zapreš .napumpaš in odzračiš :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ste pa špecijalisti,upan da se nebo še kdo zaradi zavor ponesrečil,kot se je pokojni po poklicu steklar Lovro Mervar.

BREMZE naj popravlja strokovnjak!!! :headbang:

Zavorna klešča,pa se vsaj doma sploh NEBISMELA popravljati! :headbang:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja js bom popravu/pokvaru kar se da oz. do koder pušča moje znanje. Potem pa pride absolutno na vrsto strokovnjak, če men ne bo šlo ali če ne bom 1000% siguren da je zadeva 100%!

Za 1x se še nebi šel raznih Lovro Mervarjev!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ste pa špecijalisti,upan da se nebo še kdo zaradi zavor ponesrečil,kot se je pokojni po poklicu steklar Lovro Mervar.

A se mu ni zlomila ročka za zavoro??? Tuki čeljusti nimajo veze. Že grem, ker je :topic:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

JAO :unsure:

Zdej sm pa mal preveč dal bat vn in je vn padu. Not sm ga vtaknu brez problema, sam zdej jih pa preluftat ne morem :headbang:

In zdej sta oba lepo not in čakata Novo leto :huh: tm. Zmankal idej kako jih nej al vn dobim al preluftam. Sta pa čist do konca not.

Verjetno imaš zdaj zrak tudi v cilindru na ročki, tako da najprej spravi zrak tam ven, pol pa bo šlo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če imaš disk na zunanji strani malenkostno debelejši zaradi obrabe (imaš rob?), je pametno pred montažo zavorne ploščice na tem mestu rahlo obrusiti. Potem ne drsa in se prej uleže. Batke in vodila pa itak namaži!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A se mu ni zlomila ročka za zavoro??? Tuki čeljusti nimajo veze. Že grem, ker je :topic:

Ne ni se mu zlomila ročka,ampak mu je na ciljni ravnini ročka odpadla,ker ni bilo na vijaku ročke samovarovalne matice.Na Grobniku pa sem ga videl kako je v zavorne čeljusti(batke) sprical VD,ki sploh nesme priti na zavorne gumice - tako pač popravljate samouki.Vse take stvari se mehaniki učijo iz knjig v šoli ne pa po internetu,saj določene stvari se da pomagat samo za dobrega mehanika je potrebno malo več učenja in še posebno prakse pri dobrem majstru. :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zavornih batkov ne bi "smirglal" z nicemer. ocisti jih z zavornim oljem ali s tekocino za ciscenje zavor in veliko "komolcne masti".

zavorne celjusti razdreti ni problem, upam samo, da si zapomnis kako je bilo pravilno skupaj sestavljeno. ce ne ves -> pojdi k zato usposobljenemu strokovnjaku.

najbrz je res zrak v sistemu. kako se znebiti tega je ze obdelano v za to primerni temi. -> iskalnik.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!