italjet maniac Objavljeno Marec 2, 2004 Opozori Objavljeno Marec 2, 2004 Tak kot je meni prodajalec reko ti so sekundarni tisti ko ti zvisajo hitrost .) Sicer pa odvisno kaki kit mas, ce mas gusa al pa nekaj tak bol svoh so sek. dovolj da jih menjas! Ce mas kaj z vec powa pa obojne, sicer pa vedno ko mas kit je najboljse menjat obojne .)
_OKI_ Objavljeno Marec 2, 2004 Opozori Objavljeno Marec 2, 2004 Tak kot je meni prodajalec reko ti so sekundarni tisti ko ti zvisajo hitrost .) Sicer pa odvisno kaki kit mas, ce mas gusa al pa nekaj tak bol svoh so sek. dovolj da jih menjas! Ce mas kaj z vec powa pa obojne, sicer pa vedno ko mas kit je najboljse menjat obojne .) Ti pordajalci eni tud pridejo direkt iz samopostrežnice. Neglede katere menjaš ti povečajo končno, zato ker so daljši (kot če daš v višjo prestavo) Tako da ta izjava "sekundarni ti dajo boljšo končno" ni najboljša. Mogoče je edino finta v tem, da lahko s sekundarnimi bolj podaljšaš prenos kot pa s primarnimi
_OKI_ Objavljeno Marec 2, 2004 Opozori Objavljeno Marec 2, 2004 jah sy to nameravam :P kolk nj bi se ti pa povečala končna ce menas sam primarne pa kolk ce oboje??? Ko sem jaz kupoval sem imel na razpolago dve ali tri različne dolžine primarnih. Tako da je čist odvisno katere vzameš. Lažje si lahko predstavljaš, ker so tudi pri posameznih prenosih znani procenti za koliko so daljši od ogrinalih (npr. 15%, 20%...)
italjet maniac Objavljeno Marec 2, 2004 Opozori Objavljeno Marec 2, 2004 Ja sej meni se tui ni zdelo jasno Zakaj bi samo zadnji povecali ce pa se skupaj drzijo ampak sem pac taki dumbass ^_^
k&4 Objavljeno Marec 2, 2004 Opozori Objavljeno Marec 2, 2004 ja sam pol je fora tud v tem da dalši k so bol zgubiš na pospešku in na moči-slabš gre v hrib al pa če sta dva :? nej me kdo poprav če narobe razmišlam :doze:
_OKI_ Objavljeno Marec 2, 2004 Opozori Objavljeno Marec 2, 2004 ja sam pol je fora tud v tem da dalši k so bol zgubiš na pospešku in na moči-slabš gre v hrib al pa če sta dva :? nej me kdo poprav če narobe razmišlam :doze: Normalno, kot da maš v višji prestavi. Zato pa moreš met nujno 70-tko da ma dovolj moči in se to ne pozna veliko. Je pa res da nastene luknja v pospeševanju, katero lahko odpraviš s variom.
zazy Objavljeno Marec 2, 2004 Opozori Objavljeno Marec 2, 2004 Ka mogoce kdo ve kolko so prenosi pri Typhoonu??? Aja pa kolko so pol 20% dalsi od original na Typhoonu?Te stevilke mislim! Tak da bom vedo ko grem kupit!!! Al pa nej en mal to razlozi kak se zracuna!
_OKI_ Objavljeno Marec 2, 2004 Opozori Objavljeno Marec 2, 2004 Ka mogoce kdo ve kolko so prenosi pri Typhoonu??? Aja pa kolko so pol 20% dalsi od original na Typhoonu?Te stevilke mislim! Tak da bom vedo ko grem kupit!!! Al pa nej en mal to razlozi kak se zracuna! Najbolj ti priporočam da greš na spletno stran linde mpa pa napišeš mail. Napiši kaj maš na Typhoonu in ti bo Igor svetoval. Lahko pa ti povem (ker sem sam kupo) da maš za typhoona za primarne 2-3 različne dolžine prenosa. Meni je svetoval srednjo. Če bi pa rad sekundarne pa se tukaj zakomplicira. Pri Typhoonu so v tovarni menjavali premer osi tistega malega zobnika pri sekundarnh. Tako da se ne da izvedet ne glede na letnik in ne glede na št. šasije. Tako da če boš hotel sekundarne boš moral stvar odpret pa izmerit.
zazy Objavljeno Marec 2, 2004 Opozori Objavljeno Marec 2, 2004 No tu pri linde mpa je problem ker majo sam polini js mam pa use od malossi in bi se prenose meu sicer pa dao bom tiste not kteri so bolsi! No in kateri so?
_OKI_ Objavljeno Marec 2, 2004 Opozori Objavljeno Marec 2, 2004 No tu pri linde mpa je problem ker majo sam polini js mam pa use od malossi in bi se prenose meu sicer pa dao bom tiste not kteri so bolsi! No in kateri so? Težko rečt kateri so boljši. Oboji so nekje isti. Jaz ne poznam nobenga, ki bi mel malossi prenosi, vsi majo polini in so zadovoljni. Je pa možno da so nekoliko dražji od malossija. Samo je malossi težko dobit pri nas, razn če greš v trst
zazy Objavljeno Marec 2, 2004 Opozori Objavljeno Marec 2, 2004 Te bom kr polini nabavo! Pa daj nej mi en pove kolko so 20% vecji pri Typhoonu obojni prenosi ker tote stevilke so me cist zjeb...!!! Ni mi nic jasno kok gre to! A ce so primarni npr. 11/40 so daljsi 13/39! In isto pr sekundarnih!Sam da sekundarne morm pa namest npr. 11/40 uzet 10/42 a mam prav al sm use zameso???
_OKI_ Objavljeno Marec 2, 2004 Opozori Objavljeno Marec 2, 2004 Te bom kr polini nabavo! Pa daj nej mi en pove kolko so 20% vecji pri Typhoonu obojni prenosi ker tote stevilke so me cist zjeb...!!! Ni mi nic jasno kok gre to! A ce so primarni npr. 11/40 so daljsi 13/39! In isto pr sekundarnih!Sam da sekundarne morm pa namest npr. 11/40 uzet 10/42 a mam prav al sm use zameso??? Teh številk tak noben ne zastopi. Jaz sem včasih vedo kaj pomenijo pa sem zaj pozabo :wacko: Naredi tak kot sem ti reko. Na linde napiši kaj maš, pa ti bo on vse razložo in ti povedal kaj kupi. Ziher te nebo napizdo, ker ve kaj govori. Če pa hočeš sekundarne pa moreš zmerit os !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
zazy Objavljeno Marec 2, 2004 Opozori Objavljeno Marec 2, 2004 Ja kok jo pa zmerim oz. kaj naj zmerim???
_OKI_ Objavljeno Marec 2, 2004 Opozori Objavljeno Marec 2, 2004 Zmeriš s šublerom (ne vem če je to glih slovenski izraz) premer te osi. Ne tam, ko poteka skozi primarni zobčenik. V glanvnem mora bit rezultat 17,8 mm ali pa 18mm. p.s. za 17,8 nisem ziher če je točna mera ampak nekaj pod 18 je duga mera. Npr. to lahko pogledaš na kak cenik malossi na netu in boš videl, da sta dve različici enakih prenosov. V imenu pa ti piše milimetri.
zazy Objavljeno Marec 2, 2004 Opozori Objavljeno Marec 2, 2004 Ja tu gori so levi primarni desni pa sekundarni al kaj? A sekundarni so tak mali?
italjet maniac Objavljeno Marec 2, 2004 Opozori Objavljeno Marec 2, 2004 Ta dva zobnika sta sekundarni prenos .) Glej isto je kot pri peciklu odspredaj mora bit vecji zadaj manjsi da ma visji top speed .)
_OKI_ Objavljeno Marec 2, 2004 Opozori Objavljeno Marec 2, 2004 Ja tu gori so levi primarni desni pa sekundarni al kaj? A sekundarni so tak mali? :grrr Še enkrat si poglej mojo reportažo
italjet maniac Objavljeno Marec 2, 2004 Opozori Objavljeno Marec 2, 2004 Alo kaj typhon ma samo tri zobcenike??? :blink: Al sem zdaj narobe pogledo ker moj jih ma 4 pa sem dobo tega malega(14) pa enega vlkega(40) v sekundarnih prenosih. Primarni pa majo spet enega malega na taki dolgi osi pa se enega vecjega??!
zazy Objavljeno Marec 2, 2004 Opozori Objavljeno Marec 2, 2004 Ma ja to mi je jasno da more bit vspredaj vecji itd. Samo nevem kako zgledajo primarni in kje so???
italjet maniac Objavljeno Marec 2, 2004 Opozori Objavljeno Marec 2, 2004 Za typhona meni ni zaj vec nic jasno :wacko: Jaz mam primarne spredaj in sekundarne zadaj sej typhon ma tui tak ampak zgleda da samo tri zobcenike! Sicer pa naj expert pove(grega) :D
zazy Objavljeno Marec 2, 2004 Opozori Objavljeno Marec 2, 2004 Hehe zdej mi je zastekalo poglej ono sliko ko pise cisto nova os tu je en pa na drugi sliki je velki slikano je v dveh delih pa sej se vidi tam lager od osi! Saj men se tak zdi! Heh zdej mi je to zastekalo samo stevilke se pa smo tam!
italjet maniac Objavljeno Marec 2, 2004 Opozori Objavljeno Marec 2, 2004 (popravljeno) Ja walda ja zaj sem jaz tui vido :) Se mako razlikuje od mojega pa nisem takoj opazo :) Popravljeno Marec 2, 2004. Popravil italjet maniac
PSI_Hunter Objavljeno Marec 2, 2004 Opozori Objavljeno Marec 2, 2004 A ce so primarni npr. 11/40 so daljsi 13/39! In isto pr sekundarnih!Sam da sekundarne morm pa namest npr. 11/40 uzet 10/42 a mam prav al sm use zameso??? vsaki primarni in sekundarni zobniki so sestavljeni iz dveh zobnikov, torej recmo 11/40 pomeni da ima manjsi zobnik 11 zobcev, vecji pa 40 zobcev............ za koliko % se ti poveca prenos, mors vedt koliko je originalno stevilo zobnikov na recmo primarnih prenosih in koliko jih je na recmo polinijevih.......... vsem priporocam Skoraj vse o prenosih, in prebrat kompletno temo, ce pa katerikoli od linkov ne bo delal pa PM.
_OKI_ Objavljeno Marec 2, 2004 Opozori Objavljeno Marec 2, 2004 Hunter ta slika je res dobra :OK: Zdaj je vse jasno, ker se lepo vidi kje so primarni in kje so sekundarni. Imajo pa vsi skuterji podobne te menjalnike. Na sliki se lepo vidi: Tam ko so zeleni, gre gor sklopka, potem gre sila skozi menjalnik in na oni drugi osi je pritrjena kola. Škoda da še pri SCM nimamo svoje strani, ker mam članek o tem, menajva, itd.
_OKI_ Objavljeno Marec 2, 2004 Opozori Objavljeno Marec 2, 2004 V članku sem tud narisal eno skico, kako se dol prešajo zobniki če sam delaš. Če prešaš dol onega malega še gre nekak, ampak problem je bolj pri sek. ko moraš onega velikega dol spravit. Enkrat smo enemu kolegu to delali in polomli en gromozanski primež :xx:
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se