Skoči na vsebino

PRENOSI (Sekundarni in primarni)


vuca77

Priporočene objave

V članku sem tud narisal eno skico, kako se dol prešajo zobniki če sam delaš. Če prešaš dol onega malega še gre nekak, ampak problem je bolj pri sek. ko moraš onega velikega dol spravit. Enkrat smo enemu kolegu to delali in polomli en gromozanski primež :xx:

za to je potrebna hidravljična preša ki je sposobna ustvarit silo cca 5-7 t kar pomeni da tle vecina primežev odpade, pa tud delat kaj takega v primežu je netočno in nevarno............

za prešanje ni problema, ker vsaj pri poliniju, dobiš zravn še šablone, ki so točne, sam naprešaš in to je to, se vstavi tm k more stvar bit......

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja vem da obstaja tud posebna preša za to, samo je nobedn nima. Mogoče če bi mel koga v kakšni avtomobilski delavnci

Samo to kaj smo mi prešali je bil velik šraufštok. Primež se je raztegnil na skoraj na pol metra pa zelo masiven. Pa malo smo zvod podaljšali pa je šlo. Pa tud ravno je blo vse, ker smo pazli. To smo pač meli pri roki.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a to je dost narobe oz. se ti po tolk pa tolk km vse razleti če menjas samo primarne??

a je kdo to na servisu menov pa kolk prblizn so mu zaračunal??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Primež je ok. Samo najprej je potrebno zobnik segret v olju na prbl. 150°C, tako da gre vsaj prvih nekaj mm naseda točno. Trik pri primežu je ta, da ko ga zategnemo in z roko ne gre več, vžgemo po njemu z večjim kladivom v smeri prešanja. Tako bre bp, sam ravno je potrebno nastavit ter podložit z aluminijem da ne uničimo kaj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Primež je ok. Samo najprej je potrebno zobnik segret v olju na prbl. 150°C, tako da gre vsaj prvih nekaj mm naseda točno. Trik pri primežu je ta, da ko ga zategnemo in z roko ne gre več, vžgemo po njemu z večjim kladivom v smeri prešanja. Tako bre bp, sam ravno je potrebno nastavit ter podložit z aluminijem da ne uničimo kaj.

To s segravanjem je fajn ja. Da se kovina malo razširi in gre lažje. Ampak mi abuhi smo na suho :wacko: Samo pazli pa smo da je šlo vse ravno in lepo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 7 mesecev pozneje...
V članku sem tud narisal eno skico, kako se dol prešajo zobniki če sam delaš. Če prešaš dol onega malega še gre nekak, ampak problem je bolj pri sek. ko moraš onega velikega dol spravit. Enkrat smo enemu kolegu to delali in polomli en gromozanski primež  :xx:

kaksna sila je potrebna zato, ker bom kmalu nabavil sekundarne prenose in bom tisti srednji zobcenik (ki je sestavljen iz primarnega in sekundarnega dela) moral narazn vzet. sem ze probaval z roko, vendar brez uspeha.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 8 mesecev pozneje...

skratka...imel bi eno vprašanje. kupil sem si primarne in sekundarne zobnike. primarni so od stage6(15/33), sekundarni pa do polinija(16/44). v kratkem bom dal v skutera polini kit 70(navadnega gusa) in 19-ko fergazer.

zanima me kako je sedaj to z močjo. ali bo mela mašina dovolj moči za te prenose ali naj menjam samo ene??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kaj bi mi lahko kdo pomagal in odgovoril na prejšnjo vprašanje :( res, ker bi mogo to do četrtka vedet. bo imela mašina dovolj moči, ker nebi rad 2x razdiral vsega!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kaj bi mi lahko kdo pomagal in odgovoril na prejšnjo vprašanje :( res, ker bi mogo to do četrtka vedet. bo imela mašina dovolj moči, ker nebi rad 2x razdiral vsega!!

Pa kaj te pišeš ti ? :slap:

ce bi si malo prebral temo kjer vse pise kako in kaj bi vedel :kva2:

Kaka moč,kaj... :hmm: daj noter pa bo letelo...

:eek: :eek: :eek:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Rabim mal pomoči.

Nimam glih velik pojma od skuterjev sam me zanima

ce bi zamenjav sam ene prenose kere se mi bolj splača

pr. al sek.

Ker kokr sm jest po forumu pregledav in ce prav stekam

je tko da ce menjas sam primarne se hitrej pokwar vse skupi.

Nimam keša za oboje in ga tud nemislim dat za oboje zato

me zanima kere naj vzamem da bi bla obraba cim manjsa?

Podatki o motorju:

- Benelli 491 racing

- Polini gus 70

- dell`orto 17,5

- polini sklopka

- valjčki 5,8g

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

oprostite :oops:

sam kaj je dell'orto

pa kolk so stane in kje se to dobi....

pa za kaj to pomaga?!?! :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

oprostite  :oops:

sam kaj je dell'orto

pa kolk so stane in kje se to dobi....

pa za kaj to pomaga?!?! :worship:

Dell'orto pa prenosi? :D Malo si zamešal. Dell'orto je znamka ki izdeluje uplinjače - fergazere po domače :D Cene so različne odvisno kaj hočeš, vprašaj v temi o fergazerih...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!