Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Ta vikend je bil čuden

V Moto3 Ogden senzacionalno štarta iz prve vrste na domači dirki in mu crkne bicikel pred krogom za ogrevanje. Zapravi možnosti za dober rezultat, preden so sploh začeli. Na dirki je bil sicer eden hitrejših dirkačev. 

Maisa je vodil in imel odlično priložnost za prevzem vodstva v skupnem seštevku, ampak ga je raje po parih krogih pognal v pesek... 

V MotoGP ne razumem kako Bagnaia ni bil na zelenem, čeprav je posnetek očitno pokazal, da je bil. Ker senzor ni zaznal, ni bilo kazni. A sedaj je senzor nad preverbo posnetka? Kje je tu logika? 

Ducati je protestiral, da Binder ni bil v poziciji prehitet in da kazen ni smiselna. Lepo je določeno eno mesto ali 3s. Torej, če si znotraj 3s je smiselno. 

Kompasa tukaj ni več. 

Dickson je bil vsaj 1/3 kriv za svoj padec (da ne omenjamo tega, da je že na kvalifikacijah razbijal moped in garažo), ampak se je vseeno brezsramno znesel nad Binderjem. Neverjetno. 

Objavljeno

The man, the legend.  Men se vseeno zdi mal kruto. Upam da se stvar obraca v pravo smer.  
 

E816721F-C828-440B-BA95-724B08B4D6D6.thumb.jpeg.58fd9d013c682b291a52b3a63c243026.jpeg
 

Poslusal sem intervju z Merigalijem.  Pravi da Yamaha testira z vsem kar ima. Testno ekipo vodi ex suzukijev Tom O'kane, testirajo z dvema japoncema in Crutchlowom.  Letos bodo potabili kompletno kolicino testnih gum.  200kom.  

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Pozdravljeni , če koga zanima , imam za prodat eno karto za motoGP ta vikend v Spielbergu .... Karto imam za KTM tribuno , karta vključuje celoten vikend ( Petek,Sobota,Nedelja ) . 
Cena take karte je 210€ v redni prodaji , jaz jo prodajam za 150 € 

Objavljeno

Ni več zanimanja, ...z Rossijem in MM-jem so tudi navijači odšli. Bo potreben čas, da si novi vozniki pridobijo podpornike. Pravzaprav, Bagnaia trenutno nima prave konkurence, se mora pojaviti še nekdo, ki mu bo konkurenčen, da se še navijači zopet porazdelijo v dva tabora. :hmm:

Objavljeno

Ma ja, dolgcas. Spredi so vsi prjatli, pa ni spetira. Zadi pa tud jokat ne morjo vec, ker so tok hudi 😂

Objavljeno

Meni je pa zanimivo ker navijam za Italijane in Ducati 🙂 MM-ja si tudi Honda želi znebiti, ko dobijo novega voznika se bodo malo bolj angažirali, ker ta ima preveč masla na glavi in nasprotnikov.

Objavljeno
12 minutes ago, vandrovec said:

Meni je pa zanimivo ker navijam za Italijane in Ducati 🙂 MM-ja si tudi Honda želi znebiti, ko dobijo novega voznika se bodo malo bolj angažirali, ker ta ima preveč masla na glavi in nasprotnikov.

daj še nas razsvetli z virom te neumnosti

Objavljeno
pred 49 minutami, Shillien pravi:

daj še nas razsvetli z virom te neumnosti

to je pa ja vsakomur znano, ki vsaj več ali manj spremlja motogp zadnjih nekaj let. Honda ga samo prenaša dokler ga mora, ne splača se jim več vanj vlagat...

Objavljeno

V moštvu Honde niso tako slepi, kot so bili njegovi navijači, njim se gre tudi za čast...da nekdo z njihovim motorjem zaj...va druge in ne vozi tako kot bi moral

Objavljeno
31 minutes ago, vandrovec said:

to je pa ja vsakomur znano, ki vsaj več ali manj spremlja motogp zadnjih nekaj let. Honda ga samo prenaša dokler ga mora, ne splača se jim več vanj vlagat...

se mi je zdelo ja, vira ni, izmišljotina je nastala v tvoji glavi. hvala za odgovor

Objavljeno

Kuha se v ozadju s prestopi tudi v tovarniških ekipah se piše.....E. Bastianini je verjetno odpisan, tudi J. Miller že v drugi tovarniški ekipi slabši od timskega kolega, ima srečo, da je AUS in tam je tudi velik trg za bajke.....bo še zanimivo. VR lobira za svoje šolarčke in ureja pogodbe, kot menedžer, beri trguje z njimi za motorje pri rdečih .......ko so ga vprašali ali bi njegova ekipa lahko v vozila z Yam bajki je s suhimi usti izkašljal  eeee it is difficult to say......kar je trenutno najboljši bajk 🤣     Me pa zanima kaj bodo storili pri tovarniškem KTM, Binder je očitno germanski potomec iz JAR in je nedotakljiv, pa roko na srce je več pokazal kot Jack M, mislim pa, da trenutno nimajo pilota za naslov, tudi bajka še ne, če na njem ne sedi vanzemaljac in to je v karavani trenutno le eden......in moto GP je predvsem velik posel in denar je na žalost sveta vladar.......Hondi ni potrebno nikogar prenašat, nihče ni nad HONDO, tudi MM ne, kar je Puig jasno povedal, če ni srečen pri nas, naj gre, kar bo težka saj ima najtežjo pogodbo v karavani, za njim pa J. MIr, rdeči ne plačujejo tako, dobro, ker imajo najboljši bajk jim ni treba....vsak pa ve, da, ko zapustiš tovarniško moštvo Honde povratka več ni, vrata v tovarniško ekipo so za vedno zaprta, to je izkusil tudi veliki VR. Mir je lepo povedal kaj je Honda in kako je s tem bajkom, ga pa že tudi mineva potrpljenje, vendar kam it, bo pametno še vztrajal, pokasiral do konca pogodbe, ta čas pa bodo japonci že sestavili konkurenčen bajk.....

Objavljeno
7 minutes ago, Luka66 said:

Kuha se v ozadju s prestopi tudi v tovarniških ekipah se piše.....E. Bastianini je verjetno odpisan, tudi J. Miller že v drugi tovarniški ekipi slabši od timskega kolega, ima srečo, da je AUS in tam je tudi velik trg za bajke.....bo še zanimivo. VR lobira za svoje šolarčke in ureja pogodbe, kot menedžer, beri trguje z njimi za motorje pri rdečih .......ko so ga vprašali ali bi njegova ekipa lahko v vozila z Yam bajki je s suhimi usti izkašljal  eeee it is difficult to say......kar je trenutno najboljši bajk 🤣     Me pa zanima kaj bodo storili pri tovarniškem KTM, Binder je očitno germanski potomec iz JAR in je nedotakljiv, pa roko na srce je več pokazal kot Jack M, mislim pa, da trenutno nimajo pilota za naslov, tudi bajka še ne, če na njem ne sedi vanzemaljac in to je v karavani trenutno le eden......in moto GP je predvsem velik posel in denar je na žalost sveta vladar.......Hondi ni potrebno nikogar prenašat, nihče ni nad HONDO, tudi MM ne, kar je Puig jasno povedal, če ni srečen pri nas, naj gre, kar bo težka saj ima najtežjo pogodbo v karavani, za njim pa J. MIr, rdeči ne plačujejo tako, dobro, ker imajo najboljši bajk jim ni treba....vsak pa ve, da, ko zapustiš tovarniško moštvo Honde povratka več ni, vrata v tovarniško ekipo so za vedno zaprta, to je izkusil tudi veliki VR. Mir je lepo povedal kaj je Honda in kako je s tem bajkom, ga pa že tudi mineva potrpljenje, vendar kam it, bo pametno še vztrajal, pokasiral do konca pogodbe, ta čas pa bodo japonci že sestavili konkurenčen bajk.....

moje mnenje je da teh več kot 2 letnih pogodb nebi smelo bit, pa bi bilo vse bol zanimivo in bi eni lažje prišli do bolših motorjev drugih pa bi se ekipe lažje znebile. tako pa mladi dirkači z talentom podpišejo neko dolgo pogodbo motor je do K. pa lahko pozabi na dobro kariero.

Objavljeno
pred 12 urami, Shillien pravi:

moje mnenje je da teh več kot 2 letnih pogodb nebi smelo bit, pa bi bilo vse bol zanimivo in bi eni lažje prišli do bolših motorjev drugih pa bi se ekipe lažje znebile. tako pa mladi dirkači z talentom podpišejo neko dolgo pogodbo motor je do K. pa lahko pozabi na dobro kariero.

Ko " ljubezen med partnerji" gre rakom žvižgat,  pogodba ni nobena večja ovira.......

Objavljeno
2 hours ago, Lipstick said:

Ko " ljubezen med partnerji" gre rakom žvižgat,  pogodba ni nobena večja ovira.......

Ja to zgleda drži, saj smo videli pri zarcoju, vinalesu, lorenzu.

Objavljeno

Z moje strani je zanimanje nad MotoGP popolnoma upadlo. Včasih sem spremljal vsako dirko MotoGP in skoraj vsako dirko Moto2. Še najbolj me odbija dejstvo, da je na visokem deležu dirk v prvi deseterici polovica ali več Ducatijev. Pa ne moti me sama znamka ampak dvoboji (oziroma mnogoboji) več moštev. Ni več Suzukija - totalna beda. Yamaha sploh ni konkurenčna, Honda katastrofa. In tudi to me ne moti, da ostalim znamkam ne gre tako dobro kot Ducatiju, moti me zlasti dejstvo, da je na štartni listi razmerja niso približno enakovredna, torej, da je že na štartu skoraj polovica vseh, Ducatijev. Mi deluje bolj kot prvenstvo Ducatija (in deloma KTMa in Aprilie).

Tu in tam pogledam kakšne highlightse dirke, pa še tisto mi ni toliko zanimivo kot mi je bila včasih zanimiva celotna dirka. Malenkost je k dodani vrednosti prispevala uvedba sprint dirk ampak tudi te me nekako ne prepričajo. Vseeno mi je WSBK bolj zanimiv, čeprav je tudi tam Ducatijev preveč oziroma prednjači v tej meri, da vse skupaj ni več toliko zanimivo (a bolj kot MotoGP). Ker pa sem zgoraj omenil Moto2, ta pa mi ne potegne več nekako od uvedbe 675ccm trivaljnikov.

Gre zgolj za razmišljanje. Ne vem, ali je le pri meni ampak kot vidim, tudi nekateri drugi nergajo čez to problematiko. Ali je res krivo to, da ni pravega rivalstva (kot je bilo med Rossijem in Stonerjem, pa potem Lorenzom in potem Marquezom. Ali je krivo to, da več ni Rossija? Ali to, da Marquezu po poškodbah več ne gre? Ali pa le ta monotonost ekip na štartni listi (skoraj polovica Ducatijev)?

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 10 minutami, Tromba pravi:

Z moje strani je zanimanje nad MotoGP popolnoma upadlo. Včasih sem spremljal vsako dirko MotoGP in skoraj vsako dirko Moto2. ......

A ni to tako pri vsaki stvari?

...pride nekaj "novega" (ker precej let ni bil niti popularen MGP, niti nismo imeli vsi kakih Šport programov, kjer so bili prenosi dirk)... zanimanje narašča in narašča... pride do vrhunca.... in potem se prične kar precej strmo upadanje zanimanja za to stvar. V človeški naravi je to od nekdaj tako. Ko enkrat postane ena stvar ali monotona... ali pa da se ne zgodi nič kaj drastično novega, se človek slej kot prej naveliča te stvari.

...ekola primer za modelarstvo: pred cca 20 leti je bilo zelo veliko zanimanja, med starimi in mladimi.... kakih 15-10 let nazaj je doseglo vrhunec... skoraj smo se kregali, kje bo, oz. ne bo kaka tekma ali miting.... zdaj pa se iščemo naokoli, če bi bil kdo voljan priti vsaj na en miting....

Objavljeno

Tako je,kot sta napisala Zivnorc in Tromba....namreč gledanje GP strmo pada in ni več zanimanja za dirke pri nas,in v tujini.Italijani odkar ni več 46.....ne gledajo več dirk.Govorim za mojo generacijo 45+.....tako pač je.Ni več zanimivo....Lp.

Objavljeno

Večkrat sem slišal .. že prej .. Rossi je Moto GP .. :ninja: 

Objavljeno
1 hour ago, Tromba said:

Z moje strani je zanimanje nad MotoGP popolnoma upadlo. Včasih sem spremljal vsako dirko MotoGP in skoraj vsako dirko Moto2. Še najbolj me odbija dejstvo, da je na visokem deležu dirk v prvi deseterici polovica ali več Ducatijev. Pa ne moti me sama znamka ampak dvoboji (oziroma mnogoboji) več moštev. Ni več Suzukija - totalna beda. Yamaha sploh ni konkurenčna, Honda katastrofa. In tudi to me ne moti, da ostalim znamkam ne gre tako dobro kot Ducatiju, moti me zlasti dejstvo, da je na štartni listi razmerja niso približno enakovredna, torej, da je že na štartu skoraj polovica vseh, Ducatijev. Mi deluje bolj kot prvenstvo Ducatija (in deloma KTMa in Aprilie).

Tu in tam pogledam kakšne highlightse dirke, pa še tisto mi ni toliko zanimivo kot mi je bila včasih zanimiva celotna dirka. Malenkost je k dodani vrednosti prispevala uvedba sprint dirk ampak tudi te me nekako ne prepričajo. Vseeno mi je WSBK bolj zanimiv, čeprav je tudi tam Ducatijev preveč oziroma prednjači v tej meri, da vse skupaj ni več toliko zanimivo (a bolj kot MotoGP). Ker pa sem zgoraj omenil Moto2, ta pa mi ne potegne več nekako od uvedbe 675ccm trivaljnikov.

Gre zgolj za razmišljanje. Ne vem, ali je le pri meni ampak kot vidim, tudi nekateri drugi nergajo čez to problematiko. Ali je res krivo to, da ni pravega rivalstva (kot je bilo med Rossijem in Stonerjem, pa potem Lorenzom in potem Marquezom. Ali je krivo to, da več ni Rossija? Ali to, da Marquezu po poškodbah več ne gre? Ali pa le ta monotonost ekip na štartni listi (skoraj polovica Ducatijev)?

Ja tudi mene zelo moti da je postalo to prvenstvo ducati. Pa me ne moti da je ducati z naskokom najbolši motor, moti me to da je polovica grida ducatijev, itaq logicno da vsi hocejo dukati ce je trenutno najbolsi ampak to ubija motogp. 4 motorji vsake znamke bi bilo idealno. Mi je pa zaenkrat še vedno dovol zanimivo da pogledam vse dirke.

Aja. Pa prepovedat ta prekleta krilca ki onemogočajo prehitevanja in silijo k vožnji v koloni. 

Objavljeno

Sterilnost dirk, ki jo narekuje Dorna, je ubila "karakterje" ala Rossi, Marquez... Pa tu ne mislim le na kazni, zaradi 5mm vožnje po zelenem ampak tudi na sam pravilnik, ki predpisuje tehnične lastnosti motorjev. Že res, da je dirkanje bolj tesno kot kdaj koli ampak se je za vprašat zakaj je tako. Po mojem skromnem mnenju je temu tako samo zato, ker je te motorje, kljub vsemu, zelo preprosto voziti na meji, in genialnost voznika ne pride več do izraza. Za povrhu pa je ta meja pri Ducatiju za nivo višja, kot pri ostalih in na koncu imamo , kar imamo.

Žal se niso nič naučili iz F1...

 

Objavljeno
41 minutes ago, Joker said:

Sterilnost dirk, ki jo narekuje Dorna, je ubila "karakterje" ala Rossi, Marquez... Pa tu ne mislim le na kazni, zaradi 5mm vožnje po zelenem ampak tudi na sam pravilnik, ki predpisuje tehnične lastnosti motorjev. Že res, da je dirkanje bolj tesno kot kdaj koli ampak se je za vprašat zakaj je tako. Po mojem skromnem mnenju je temu tako samo zato, ker je te motorje, kljub vsemu, zelo preprosto voziti na meji, in genialnost voznika ne pride več do izraza. Za povrhu pa je ta meja pri Ducatiju za nivo višja, kot pri ostalih in na koncu imamo , kar imamo.

Žal se niso nič naučili iz F1...

 

že izjava alexa marqueza pove veliko, rekel je da ni spremenil nič, ista mentaliteta, isti treningi isti pristop. pa primerjajte lanske in letošnje rezultate.

Objavljeno

Spoštovani, za vse sije isto sonce, vsem je nad 350 km/h enako težko......vsi imajo enak pravilnik ( kakršen pač je ) pa naj še ostali "goljufajo"  znotraj le tega ( kar ni prepovedano je dovoljeno ).....vse je pač odvisno kako se bere pravilnik, koliko dnarja kdo vlaga v to in na kakšen način kdo razmišlja.....zavedati pa se moramo, da je izkupiček v tekmi zelo velik promotor prodaje....kar posredno generia dnar.....ta pa gre lastnikom v žepe....... in karavana lepo potuje dalje.....

Objavljeno
2 minutes ago, Lipstick said:

Spoštovani, za vse sije isto sonce, vsem je nad 350 km/h enako težko......vsi imajo enak pravilnik ( kakršen pač je ) pa naj še ostali "goljufajo"  znotraj le tega ( kar ni prepovedano je dovoljeno ).....vse je pač odvisno kako se bere pravilnik, koliko dnarja kdo vlaga v to in na kakšen način kdo razmišlja.....zavedati pa se moramo, da je izkupiček v tekmi zelo velik promotor prodaje....kar posredno generia dnar.....ta pa gre lastnikom v žepe....... in karavana lepo potuje dalje.....

Bo kar brez narekovajev. (Ducati in tlak v gumah)

Objavljeno

Do nedavnega tlak ni bil limitiran-kontroliran.....

Se spomnte prepovedi Aprilijinega pluga na zadnji nihajki ( prijavili so ga kot aerodinamični dodatek, pravilnik pa je določal, da so taki dodatki lahko samo na oklepu ), isti plug se pojavi naslednjič pri Drkatiju ( lisjak GIGI ) to prijavi kot varnostni dodatek za hlajenje zadnje gume.....i nikome ništa....

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!