Leon Objavljeno Marec 25, 2003 Opozori Objavljeno Marec 25, 2003 Iščem razlog zakaj zamenjati hladilno tekočino (antifreze) v agregatu (motor ali avto) pa ga ob spodaj napisanih zadoščenih pogojih ne najdem. Vesel bi bil vsakršnih proti mnenj na temo. Spodaj napisano je dejstvo 4 leta stare hladilne tekočine avtomobilskega motorja, spuščene zato, ker je tesnilo na vodni črpalki popustilo. - Merilnik za merjenje ledišča še vedno pokaže, da naj tekočina ne bi zmrznila do vsaj –30stC. - Tekočina iz vsega agregata se je po nekaj dneh mirovanja v čisti posodi zbistrila (nekaj usedlin rje se je usedlo na dno posode). Pri morebitni ponovni uporabi bi uporabil le bistri del tekočine. Na antifrezu sicer piše, da ščiti agregat pred korozijo, vendar bi pričakoval boljše rezultate. Edini razlog za menjavo najdem v vsebnosti rjastih delcev (rdečkast prah v zeleni hladilni tekočini), za katere sumim, da povzročajo neelastičnost oz. otrditev tesnilnih gumic. Razlog proti menjavi je tudi ekološki vidik kam s starim antifrezom, ker nikjer ne piše, da je bio.
Brrrm Objavljeno Marec 25, 2003 Opozori Objavljeno Marec 25, 2003 Antifriz lahko ponovno uporabiš, če ti je pokazalo, da ne bo zmrznil. Da ti ne bo zmrznil je pokazal merilec gostote, ki pove, da je v vodi dovolj raztopljene snovi, ki ji znižuje njeno zmrzišče. Torej, tako voda, kot dodatek časovno ne razpadata in delujeta, dokler sta v primernem razmerju, ki ti ga pokaže gostotomer. Trdnih delcev se boš rešil tako, da zadevščino prefiltriraš skozi nekaj plasti tkanine (nekajkrat prepogni en stari t-shirt in pošlji zadevo skozi).
Leon Objavljeno Marec 25, 2003 Avtor Opozori Objavljeno Marec 25, 2003 Ne vem kaj naj si mislim o tistem kar na škatli piše, da antifreze ščiti Al dele. Pred čim? Erozijo? Ali je v tekočini snov, ki se z leti nasiti in funkcija zaščite ne deluje več? Ne vem.
Brrrm Objavljeno Marec 25, 2003 Opozori Objavljeno Marec 25, 2003 Tisto, kar naokoli plava so lahko tudi koščki vodnega kamna, ki se izloča na najbolj vročih delih sistema.
Brrrm Objavljeno Marec 25, 2003 Opozori Objavljeno Marec 25, 2003 Pa še malo heca: saj morda pa res ščiti Al dele, ne pa tudi Fe površin. Rja je železova spojina in ta je običajno rdeča. :P Tudi če piše, da ščiti neko površino, to ne pomeni, da preko nje napravi film in jo loči od hladilne tekočine. Zaščita je mišljena kot oviranje, upočasnjevanje kemijskih reakcij med vodo in drugimi sestavinami ter površinami stroja, nikakor pa ne popolno preprečevanje. Popolnost najdeš le v idealnem kemijskem sistemu, idealnih sistemov pa v nam znanem kemijskem svetu ni. Zato nekaj malega rjastih koščkov v hladilnem sistemu še ne pomeni, da ti stroj pospešeno propada.
klemens Objavljeno Marec 25, 2003 Opozori Objavljeno Marec 25, 2003 Antifriz lahko ponovno uporabiš, če ti je pokazalo, da ne bo zmrznil. Čemu potem predpisana menjava na dve leti, oz. 120,000km. Kar je pač prej ( v mojem primeru pri avtu ). Jaz imam že 3,4 leta isto hladilno tekočino pa je vedno do cca -30,35 °C. LP, Klemen
elektronik Objavljeno Marec 25, 2003 Opozori Objavljeno Marec 25, 2003 Hladilna tekočina mora imeti sposobnost akumulirati čimveč toplote (navadna voda je odlična), ne sme zmrzniti (pri motociklih, ki so pozimi v topli garaži nepomembno), imeti mora čim višjo temperaturo vrelišča (povišamo ga z rahlim nadtlakom v sistemu - delujoči ventili na pokrovu ekspanzijske posode), mora biti obstojna pri različnih temperaturah, na sme biti agresivna na gumo, razne vrste plastik, železo, aluminij, baker, medenina… Dobro je da ima mazalne sposobnosti - semering vodne pumpe. Da ima vse te sposobnosti jo je potrebno menjati vsaki dve leti - tako pravi večina proizvajalcev. Nič pa ne rečejo kam naj jo zlijemo (Avstrijci so pred leti z antifrizom "obogatili" vino :x ). Jaz jo zlijem v kanalizacijo in potem molim, da je čistilna naprava vsemogočna :oops: . Hladilno tekočino v avtu menjam, ko postane motna - menim da je to prvi znak korozije. Glede zmrzali se ne sekiram, vedno namešam tako, da naj bi zdržala do minus 30, pri nas pa je redko kdaj -15 C. Renault uporablja posebno zanič hladilno tekočino, po nekaj letih postane kot bela kava, zaradi tega sem že videl zapacano cevko, ki vodi od hladilnika do ekspanzijske posode - posledica počen hladilnik.
Brrrm Objavljeno Marec 25, 2003 Opozori Objavljeno Marec 25, 2003 Da ima kdo kaj zaslužiti. In še zelo nevarno je, če ti je ne zamenjajo na pooblaščenem servisu. :? Ferrarist 1
transalp Objavljeno Maj 3, 2003 Opozori Objavljeno Maj 3, 2003 Honda predpisuje za svoje motocikle hladilno tekočino (antifriz) za aluminijaste sisteme BREZ SILIKATOV. Verjetno je zelo podobno tudi pri ostalih japonskih motociklih, glede na to, da praktično vsi japonski avtomobili uporabljajo antifriz brez silikatov. Silikati, ki jih vsebuje večina hladilnih tekočin za evropski trg, namreč močno skrajšajo življensko dobo tesnil vodne črpalke (preizkus je bil narejen na Goldwingih z zelo "poučnimi" rezultati...). Mi lahko kdo svetuje, kaj in kje naj kupim? Z iskanjem po internetu sem našel le originalno Hondino in Toyotino tekočino, pa ameriške izdelke Havoline in Texaco. Pri opisih izdelkov Castrola, Motula in Valvolinea nisem našel nič primernega - vsaj nikjer ne piše "silicate-free"... :(
Aleron Objavljeno Avgust 30, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2004 Imam vprašanje glede hladilnika pri zx-6r, l.1997. Iščem po ebay.de in povsod drugod, pa ni nikjer nobenega rabljenega. Se pa pojavi vsake tolko kakšen za npr. ninjo 7, ninjo 9... A bi to pasalo na ninjo 6 al ne? Malo me skrbi glede dimenzij, priključkov cevi in mest za pritrditev... p.s. Original stane 115.000 :wacko: :cry: :fight2:
Shargo Objavljeno Avgust 30, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2004 p.s. Original stane 115.000 :wacko: :cry: :fight2: Zmontiraj od kakega drugega modela! Malo se bos pospilal pa kak nosilcek naredil, in prisparal kake 80k sit .) ...no , vsaj jaz bi tko naredil :rolleyes:
ixs Objavljeno Avgust 30, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2004 al pa poklič 031/325449 pa vprašej če ma kej na rezervi al pa če lahko kej prinese rabljenega iz tujine. Kolikor vem hod 1 X tedensko na moto odpade v tujino....... :beer2:
Aleron Objavljeno Avgust 30, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2004 uf hitri odgovori :) ixs, od koga je ta številka, ki si jo napisal? Bom poklical pa povprašal. shargo, nosilce bi že priredil, to mi je v bistvu še najmanjši problem. Skrbi me najbolj zarad dimenzije, kolk so kej velki od recimo ninje 7, ninje 9. Pa kakšne priključke imajo v primerjavi z ninjo 6.
hitri69 Objavljeno Maj 4, 2006 Opozori Objavljeno Maj 4, 2006 Imam vprašanje glede hladilnika pri zx-6r, l.1997. Iščem po ebay.de in povsod drugod, pa ni nikjer nobenega rabljenega. Se pa pojavi vsake tolko kakšen za npr. ninjo 7, ninjo 9... A bi to pasalo na ninjo 6 al ne? Malo me skrbi glede dimenzij, priključkov cevi in mest za pritrditev... p.s. Original stane 115.000 :wacko: :cry: :fight2: zivjo! Imam kawasaki zx9r let.98, ker sem ga razbil potrebujem hladilnik in plastike okrog motorja ter sprednjo masko. zanima me če kdo ve kje bi dobil kakšen rabljen hladilnih. če ga kdo ima naj mi prosim sporoči, menda paše gor tudi od zx6r
urkoman Objavljeno April 3, 2013 Opozori Objavljeno April 3, 2013 Pri menjavi hladilne tekočine, ali se v praksi nalije v cooler tekočino do vrha? V posodico z rezervo gre pa se dodatno 1 liter.
Kremenčkovi Objavljeno April 3, 2013 Opozori Objavljeno April 3, 2013 (popravljeno) proti rje deluje sigurno, ker sem se en čas vozil samo z vodo in se je kr precej rje pokazalo....Kolk časa pa opravlja to funkcijo pa ne vem, mogoče ne toliko kot proti zrzovanju, pa je treba zato menjat ? ka pa vem. Popravljeno April 3, 2013. Popravil isarajli1
urkoman Objavljeno April 6, 2013 Opozori Objavljeno April 6, 2013 Danes sem zamenjal antifriz, prej 3x sčistil sistem z destilirano vodo. Specifikacija za količino antifriza: Original vrstica radiator & engine: 3.2 liter (3.38 US qt, 2.82 lmp qt) Original vrstica reserve tank: 0.8 liter (0.85 US qt, 0.70 lmp qt) Meni je ostalo dober liter tekocine, se pravi 3l sem spravil v vse mozne odprtine. Sistem se prezračil in motor zastartal, ga pustil 15min, da se zazene crpalka. Po kaki uri sem pregledal nivoje, vse je do vrha, tako kot mora bit. Ali so specifikacije napacne ali ne odtece vsa tekocina iz sistema, ko jo spustis, mogoce kdo ve kaj o tem?
SiM Objavljeno November 19, 2013 Opozori Objavljeno November 19, 2013 Tudi mene zanima katera hladilna tekočina je best of. Cena niti ni važna, ker tukaj ne mislim šparat - mora pa biti silicate free.
smasher Objavljeno November 19, 2013 Opozori Objavljeno November 19, 2013 (popravljeno) pa si šel morda v trgovino z avtodeli in uprašal za antifriz za alu motorje? jst sm šel slučajno lani mimo GMTja (ker v adel imajo samo wolf pa niso bli zlo jasni) in so imeli nek castrol oranzžne abrve na akterem piše kao za alu bloke motorjev na osnovi glicerina al neki tazga. podobno pakiranje sam da moj ma oranžno črto spodaj: po enem letu zgleda še vredu seveda ne garantiram nič Popravljeno November 19, 2013. Popravil smasher
danci1973 Objavljeno November 19, 2013 Opozori Objavljeno November 19, 2013 G12 = Rot = OAT = silikatfrei = mischbar mit Rot-violett, nicht mischbar mit grün/blau/gelb G12+/G30 = Rot-Violett = OAT = silikatfrei = mischbar mit grün/blau/gelb/rot G11/G48 = Grün-Blau = Hybrid = silikathaltig = mischbar mit blau, grün und Rot-Violett, nicht mit Rot (gelb???) Prevod: G12 = Rdeče = OAT (organic acid technology) = brez silikatov G12+ / G30 = Rdeče / Vijolično = OAT = brez silikatov G11 / g48 = Zeleno / Modro = Hybrid = s silikati Za kaj več pa kar veselo na http://www.coolantexperts.com/coolant_overview/coolant_technologies_application ...
trojan69 Objavljeno November 19, 2013 Opozori Objavljeno November 19, 2013 Pomoje najblš pa najlaži dobit rdeč oz. roza antifriz - G12, se uporablja za Wv mašine, tko da se ga dobi v vseh malo bolj založenih trgovinah ala motomat, euroton itd.
smasher Objavljeno November 19, 2013 Opozori Objavljeno November 19, 2013 ja s temd a je rdeč baje tut lahko "škodljiv" ker je na bazi kislin in VW ga uporablja medtem ko škoduje nekim drugim znamkam. LP
trojan69 Objavljeno November 19, 2013 Opozori Objavljeno November 19, 2013 ja s temd a je rdeč baje tut lahko "škodljiv" ker je na bazi kislin in VW ga uporablja medtem ko škoduje nekim drugim znamkam. LP Možno ja-sam je za alu mašine, tko da če izbiraš na blef pomoje s tem najmanj tvegaš. Drugač se pa držiš navodil proizvajalca oz. mal prečekiraš net za alternative.
Bostjan L Objavljeno November 19, 2013 Opozori Objavljeno November 19, 2013 A je kaj boljša hladina tekočina brez vode? http://www.evanscoolants.com/evans_waterless_engine_coolants_faqs.html
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se