avion Objavljeno Februar 24, 2023 Opozori Objavljeno Februar 24, 2023 Pozdravljeni, Pred dobrim letom sem kupil Piaggio 50 4T. Najprej je delal ok, potem pa sem ga čez zimo pustil zunaj in potem spomladi ni želel vžgati. Sem se kar dosti matral, da bi vžgal. Preverjal svečko, ki je dala iskro. Odklapljal cevko iz tanka goriva, da bi preveril, če gre ven bencin....čudno mi je bilo, ker ni nič ven priteklo, saj nisem bil seznanjen s potlakom....takrat sem potem nekaj probaval, da sem cevke zablokiral...in potem je skuter čudežno vžgal in je potem čez celo poletje delal normalno. Najprej je bil sicer nekoliko zaspan, ampak je potem kar nekako delal. Potem sem ga sedaj spet čez zimo pustil stati in danes se ponovi zgodba, vendar s to razliko, da mi ga danes ni uspelo vžgati. Ker sem akumulator pred zimo odklopil in dal na toplo, full lepo vergla. Tudi svečka da full lepo iskro, vendar pa je svečka relativno suha, kar mi da mislit, da bencin ne pride do tja. Če cevko odklopim takoj pod tankom na vakumski črpalki in ko začnem verglat, sice priteče nekaj bencina ven. Ko pa grem s to cevko naprej proti frgazerju tam kjer je filter gorica, pa že ne pride nič goriva do tja. Ker se ne spoznam na 4t motorje in ta vakum ne razumem ali je to ok, ali to ni normalno. Malo sem pomislil, da morda ta vakumska črpalka, ki pride iz tanka ne deluje kot bi morala? Kaj mislite? Ali je to ali je kaj na frgazerju?
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se