Jump to content

Recommended Posts

Posted

Pozdravljeni,

Pred dobrim letom sem kupil Piaggio 50 4T. Najprej je delal ok, potem pa sem ga čez zimo pustil zunaj in potem spomladi ni želel vžgati. Sem se kar dosti matral, da bi vžgal. Preverjal svečko, ki je dala iskro. Odklapljal cevko iz tanka goriva, da bi preveril, če gre ven bencin....čudno mi je bilo, ker ni nič ven priteklo, saj nisem bil seznanjen s potlakom....takrat sem potem nekaj probaval, da sem cevke zablokiral...in potem je skuter čudežno vžgal in je potem čez celo poletje delal normalno. Najprej je bil sicer nekoliko zaspan, ampak je potem kar nekako delal.

Potem sem ga sedaj spet čez zimo pustil stati in danes se ponovi zgodba, vendar s to razliko, da mi ga danes ni uspelo vžgati. Ker sem akumulator pred zimo odklopil in dal na toplo, full lepo vergla. Tudi svečka da full lepo iskro, vendar pa je svečka relativno suha, kar mi da mislit, da bencin ne pride do tja. Če cevko odklopim takoj pod tankom na vakumski črpalki in ko začnem verglat, sice priteče nekaj bencina ven. Ko pa grem s to cevko naprej proti frgazerju tam kjer je filter gorica, pa že ne pride nič goriva do tja. Ker se ne spoznam na 4t motorje in ta vakum ne razumem ali je to ok, ali to ni normalno.

Malo sem pomislil, da morda ta vakumska črpalka, ki pride iz tanka ne deluje kot bi morala? Kaj mislite? Ali je to ali je kaj na frgazerju?

 

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...

Important Information

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!