Skoči na vsebino

Gume za Offroad, Motocross, Enduro, Dualsport..


robberrt

Priporočene objave

4 hours ago, Luka66 said:

Navedba proizvajalca...........v eno smer 50:50, če jim obrneš smer vrtenja pa mostly off road, kot piše........rabil bi take long distance 50:50.....

Ce ti gre za razdaljo, so K60 scout definitivno to, sem odvozil mislim da skoraj 20.000 km z njimi, z X-Country ki je precej lahek motor, ne dosega visokih hitrosti in to je bilo na potovanju, kjer je bil poudarek bolj na uzivanju kot na puljenju.

- cena za njeno dologozivost je povprecnost, ni slaba, ni pa presežek v nobenem segmentu. Sprednja guma tudi rahlo poje ob vožnji

- je precej trda za montažo,zato pa precej odporna na običajne poškodbe

- ampak če jo boš na terenu močno obremenil, jo boš ravno tako poškoval kot katero koli drugo

Btw zadnja ima drugačen profil glede na velikost, moja je 140/80 x 18 tako da ima prekinjen profil brez osrednje povezane povšrine kot variante za težje motorje, tako da se po mojem tudi obnaša malo drugače.

Dodaten plus je da je M+S pa sem legalen tudi pozimi :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čedalje bolj tudi mene zanima tale Motoz GPS..po mojem bi bile dobra zamenjava za Mitas E07+, verjetno podobno obnašanje a večja kilometrina.

@Luka66se jih sploh dobi kje pri nas?

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 urami, DAMI34 pravi:

Čedalje bolj tudi mene zanima tale Motoz GPS..po mojem bi bile dobra zamenjava za Mitas E07+, verjetno podobno obnašanje a večja kilometrina.

@Luka66se jih sploh dobi kje pri nas?

 

Raziskujem :)  pri nas še nisem našel, bo treba pri sosedih na zahodu ali severu pogledat, po netu se sicer da kupit .......vsekakor zanimiva opcija, za preizkusiti....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za to ceno, ki jo ponujajo po netu, dobim ''skoraj'' TRI KOMADE Mitas 07+Dakar. Tak če zdržijo rečmo 30.000km, pol se splača.

Bi pa laično dejal, da je na travniku/blatni singli slabša kot mitaska.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja bi se strinjal, da je slabša od 07, odvisno je za kaj jo rabiš, ampak če je taka cena me sploh ne zanima.

07+ mi bo naredila med 6-7 jurji zadnja, prva je pa ko nova

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

29 minutes ago, Buschi said:

Za to ceno, ki jo ponujajo po netu, dobim ''skoraj'' TRI KOMADE Mitas 07+Dakar. Tak če zdržijo rečmo 30.000km, pol se splača.

Da, seveda, pri tej vrsti gum je poudarjena trdoživost, in ne peak-perfomance na določeni podlagi. Vzameš jo, ko ves da jo bos rabil. Eni vlačijo s sabo rezervne gume na pot, meni se to ne zdi vredno. Ker ce si tako ovešen s keamo, boljši peformance itak ne pride do izraza.

@DAMI34 v Švici sem jih našel, sicer se mi zdi štacuna tipično švicarsko neprijazna, ampak ravno zato sklepam, da je legit ?, evo link: MMD Adventures

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...
pred 5 urami, Someone12 pravi:

Lahko kdo pojasni če si prav razlagam zadnje tri gume na tem spisku

https://www.liderpnevmatik.si/moto-pnevmatike/pirelli/mt-21-rallycross/

guma z oznako M+S je verjetno bolj mehka od tiste brez oznake?
MST oznaka pomeni da je profil gume širši?

Smem vprašat, zakaj pogleduješ po Pirelli gumah?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 urami, HyperJack pravi:

Smem vprašat, zakaj pogleduješ po Pirelli gumah?

a ti si na Mitaskah? 09, al sem zmotno videl? Čist resno sprašujem, ker vidim da je pri tebi, razni reliji in podobno, kar velika potrošnja.

 

pred 20 minutami, sayo pravi:

ne bi jaz tega po mokrem asfaltu nažigal, ma še po suhem ne :P

ps. ko se boš ujezil, bom pa citiral in povedal zakaj :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 13. 10. 2021 ob 9:04, DAMI34 pravi:

ja bi se strinjal, da je slabša od 07, odvisno je za kaj jo rabiš, ampak če je taka cena me sploh ne zanima.

07+ mi bo naredila med 6-7 jurji zadnja, prva je pa ko nova

naredila je zlahka 7, pa še jurja bi, za asfalt je bila odlična do zadnjega (preživela kar nekaj zlorabljanj na jadranki), terensko mal manj. No sredina, saj boki so še bili za silo. Prva pa ostaja.

Več tule:

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 urami, DAMI34 pravi:

a ti si na Mitaskah? 09, al sem zmotno videl? Čist resno sprašujem, ker vidim da je pri tebi, razni reliji in podobno, kar velika potrošnja.

 

ne bi jaz tega po mokrem asfaltu nažigal, ma še po suhem ne :P

ps. ko se boš ujezil, bom pa citiral in povedal zakaj :P

 

Moraš mal boljš pogledat. Vozil sem E-12 rally, dost podobn šmorn.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 urami, DAMI34 pravi:

a ti si na Mitaskah? 09, al sem zmotno videl? Čist resno sprašujem, ker vidim da je pri tebi, razni reliji in podobno, kar velika potrošnja.

 

ne bi jaz tega po mokrem asfaltu nažigal, ma še po suhem ne :P

ps. ko se boš ujezil, bom pa citiral in povedal zakaj :P

 

To so nove gume, šele januarja bodo, tko da se ne ve kakšne so, kakšne so pa slabe izkušnje, to misliš na lov na zajca ?

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 urami, sayo pravi:

To so nove gume, šele januarja bodo, tko da se ne ve kakšne so, kakšne so pa slabe izkušnje, to misliš na lov na zajca ?

 

Nekak tako. Lahko da pretiravam. Klasičen problem takih gum je velki in redki kvadri na boku, pol pa drsalnica na mokrem

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 urami, DAMI34 pravi:

Nekak tako. Lahko da pretiravam. Klasičen problem takih gum je velki in redki kvadri na boku, pol pa drsalnica na mokrem

Po šodru tud v mokrem dobro držijo!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, HyperJack pravi:

Po šodru tud v mokrem dobro držijo!

se strinjam. terenske gume so v bistvu najbolj zajebane na mokrem, gladkem in spolzkem asfaltu, na vročem in suhem jih pa uničiš, če si mal objesten :P

ps. moker šoder je meni celo boljši od suheha, ker ne praši, pa še bolje drži guma

 

pred 15 urami, HyperJack pravi:

Moraš mal boljš pogledat. Vozil sem E-12 rally, dost podobn šmorn.

ma kje se pa tok spoznam. Kaka je pa življenska doba? Verjetno se asfaltu izogibaš, oziroma je motor prepeljan na lokacije?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 urami, DAMI34 pravi:

se strinjam. terenske gume so v bistvu najbolj zajebane na mokrem, gladkem in spolzkem asfaltu, na vročem in suhem jih pa uničiš, če si mal objesten :P

ps. moker šoder je meni celo boljši od suheha, ker ne praši, pa še bolje drži guma

 

ma kje se pa tok spoznam. Kaka je pa življenska doba? Verjetno se asfaltu izogibaš, oziroma je motor prepeljan na lokacije?

Nimam pojma, jaz sm jo po 1000km vrgel dol, ker je mel Marčič to gumo bog ve kje in je bla vsa jajčasta. Profil bi bil še za ene 500km. Sm jo mel sam za 3 dni rallyja potem pa zamenjal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

On 11/3/2021 at 9:35 PM, sayo said:

Kaj pa te Mišelinke Anakee Wild, a kdo to vozi, me zanima kako se obnese ...

Jaz sem jih imel na KTM 990.

Vibracij, ki jih omenjajo na testih, nisem opazil. Na asfaltu pri konkretni vožnji se prva guma malo podaja (imaš občutek, kod da drsi), ampak vseeno dobro drži. Bi rekel, da je v vseh razmerah dobra, nikjer pa ni vrhunska. Meni je bila OK. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz bi pa še zmeraj probal Dunlop trailmax mission, pa jih po informaciji v Sloveniji zaenkrat sploh ne bo :hmm:.

A ve kdo, če se dobijo zunaj (naše državice) kje v bližini ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
Ob 3. 11. 2021 ob 7:48, HyperJack pravi:

Smem vprašat, zakaj pogleduješ po Pirelli gumah?

Na hitro sem gledal po netu in dajejo te gume gor na lažje adv in enduro  motorje. Imel bi bolj off-road gume za na crf300l (od stock gum). Raziskujem kaj je na voljo, pa sem do teh prišel... dunlop 606 tudi hvalijo za zadaj... Torej bolj offroad gume pa da čim manj drsi po mokrem asfaltu :)... 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 11 mesecev pozneje...

Ima slučajno kdo izkušnje z moussom namesto zračnice na lažjem dual sport motorju? Rally moussi naj bi bili malo trši in primerni tudi za asfaltne odseke. V mislih imam Yamaho WR250F.

Popravljeno . Popravil GregorM
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

O tem je bila debata na enduro forumu (THEF) , ko je še obstajal. Takrat je bilo nekako splošno mnenje (glede na izkušnje) , da to ne gre skupaj. Moussi so bili nekje med 0,5 in 0,8 bara (po spominu, google pravi da so sedaj do 1 bar) . Večinoma je bilo negativno mnenje že za "heavy duty" zračnice za po asfaltu (čeprav jaz s tem nisem imel problemov) .

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!