Skoči na vsebino

Gume za Offroad, Motocross, Enduro, Dualsport..


Priporočene objave

Objavljeno

Dimenzija gume je 4.10-18

Koliko je to široka guma? Koliko je to v zapisu npr.: 130/80R18?

Enih 100/polna višina (ne vem 90-100)-18

lp

Franc

Objavljeno

Aha. Sem se odločal med tole in mitasko E-09. Potem bom izbral slednjo. Mogoče ve kdo, kje bi se jo dalo ugodno dobit?

  • 2 let pozneje...
Objavljeno

mam problem kopujem gumo za crosspa bi vprašal kere ferme majo trjše gume?   :glare:

  • 4 let pozneje...
Objavljeno

Da obudim tole temo od mrtvih.. 

Iščejo se pnevmatike za hard enduro motor, s katerimi se bo dalo prevzit TET Slo-Albanija-Slo in traso Albania rally ali Albania Raid, od cesar mi pac rata dobiti traso. Skupaj torej cca 6000 km, minimalno asfalta, pa nekaj dni brezprtljaznega uzivanja. Ima kdo kak predlog ali je še vedno najboljša varianta poslat dol še en set pnevmatik oz jih kupit dol (v tem primeru dobrodošle info o tem, kje se jih v Albaniji dobiti)?

 

Objavljeno (popravljeno)
Ob 3/23/2018 ob 8:41, svobodnaptica01 pravi:

Iščejo se pnevmatike za hard enduro motor, s katerimi se bo dalo prevzit TET Slo-Albanija-Slo in traso Albania rally ali Albania Raid

2016 sva z mojo na poti proti MNE preveč radirala gume. Zvečer sem postavil vprašanje na njihoven forumu kje kupiti novo gumo. Odgovor sem dobil v slabi uri Podgorica v Moto Magnus. Dopoldan sem se že vozil z novo gumo Contiescape. Cena pa nižja kot pri nas za enako gumo.

IMG_3466.thumb.JPG.129a179af1f02549b98e9e0807453dd8.JPG

Tale "ekipa" bi bila tudi mogoče dober vir informacij...

Popravljeno . Popravil MiNa
  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Dodajam tehnične podatke in statistiko po lastnih izkušnjah za METZELER TOURANCE NEXT. Guma je namenjena za 90% asfalta in 10% ofroada. Prvič sem na cestni motor nataknil enduro cestni profil. Skratka guma je odlična na asfaltu in dobra na makadamu. Zelo dobra tudi v dežju. Glede na prejšnje cestne gume (Michelin PR2,3) ni bistvene razlike, vsekakor pa je boljša na makadamu. Dimenzija gum  150/70/17 69v in 120/70/17 58W.  Obraba zadnje gume:

Pri            0 km    profil  9,0 mm

pri     1.000 km   profil  8,0 mm

pri     2.000 km   profil  7,4 mm

pri     3.000 km   profil  7,1 mm

pri     4.000 km   profil  6,9 mm

pri     5.000 km   profil  6,7 mm

gibanje profila je + - 0,1 mm na celotnem obsegu gume

Obraba sprednje gume:  Nova 4,0 mm profila, po 5.000 km 2,8 mm profila. 

280420171480.jpg

280420171481.jpg

Popravljeno . Popravil hondazok
  • 7 mesecev pozneje...
Objavljeno

Imam vprašanje cestnih štoflc gum. Nabavil sem maxxis M6006:

TM916000.jpg

Guma je točno to, kar rabim, zaplete se v dežju: kakor je vsaj malo mokro, gre zadnja guma čisto po svoje, kot bi bil na ledu.

Pravzaprav se po dežju sploh ne upam več peljati, če pa že, pa full počas.

Je to praksa pri vseh štoflc gumah, al sam pri moji?

Pa je guma ful mehka...ne vem če bo zdržala 4000km.

Objavljeno
28 minutes ago, Buschi said:

Je to praksa pri vseh štoflc gumah, al sam pri moji?

Pri vseh

Objavljeno
2 hours ago, motolover said:

Pri vseh

Conti TKC, Mitas E07 - 09  isto

Objavljeno

Kakšna alternativa?

Objavljeno

Hidenau k60 scout ki jih imam tudi bojda ne blestijo v dežju, ampak razen na kakšnih hudo zliyzanih delih asvalta mi še ni spodrsnila (sam jst sem itak bolj pussy pri vožnji po dežju in ne pretiravam).

P.S. Po moje je tole napačna tema za debato o gumah...sam povem.

Objavljeno
Ob 21. 12. 2018 ob 18:12, motolover pravi:
Ob 21. 12. 2018 ob 17:43, Buschi pravi:

Je to praksa pri vseh štoflc gumah, al sam pri moji?

Pri vseh

Tudi s štoflc gumami se da pelat po mokrem asfaltu brez drame. Je pa treba vedeti, da taka guma na mokrem asfaltu ne tolerira grobosti. Zavira, pospešuje in nagiba se lepo nežno in ni drame. Lih prejšnji vikend sem na Rabu odpelal par mokrih asfaltnih transferjev na Metzeler MC360 MidSoft motokros gumah, ki so neglede na ime prekleto trde. Nobene drame ni bilo. Se pa ovinkov seveda nisem loteval s supermoto tehniko.

Edinkrat ko je zadnja štoflc guma letela počez kot po ledu je bilo v Taru. Na točki, ko se je z blatnimi gumami prišlo na moker in blaten asfalt, ob prekomerni rabi ročke za gas. Sam tam bi ko po ledu šla bilokaka guma.

Te gume so pač kompromis, ki mora nekak delovati na različnih podlagah. Če se to upošteva, ni težav. Če se ne, je pa lahko hitro kaka drama.

Objavljeno (popravljeno)
Ob 21. 12. 2018 ob 23:11, Sahbazz pravi:

Hidenau k60 scout

Vozil sem navadnega K60, na 125-tki še,  pa se ne spomnem, da bi guma na dežu plesala. Se jih pa izogibam, ker baje pri večji hitrosti trga čepe:

 

IMG_8344.jpg

Ob 21. 12. 2018 ob 23:11, Sahbazz pravi:

P.S. Po moje je tole napačna tema za debato o gumah...sam povem.

Naslov teme je:

Gume za Offroad, Motocross, Enduro, Dualsport...

 

Sej to kar vozima midva, XT 660 spada pod dualsporte.

Popravljeno . Popravil Buschi
Objavljeno
pred 17 minutami, Buschi pravi:

Naslov teme je:

Gume za Offroad, Motocross, Enduro, Dualsport...

Je zdaj ko sem prestavil iz Grand Enduro teme :)

 

pred 17 minutami, Buschi pravi:

Vozil sem navadnega K60, na 125-tki še,  pa se ne spomnem, da bi guma na dežu plesala. Se jih pa izogibam, ker baje pri večji hitrosti trga čepe:

Previdno s takimi reporti. Marsikje sem videl pritožbe tudi prek E-09... da pokajo (tekalna površina, ne karkasa), čepi letijo stran in podobno. Valda če pa ljudje gumo, ki je namenjena pretežno vožnji po neasfaltni površini pol gonijo 160+ po avtocestnih transferjih na 250+ kilskih kravah. Meni je sicer zadnjo E-09 na 690 zelo zdelovalo, sam kaj drugega pričakovat ob konstatni na počez vožnji iz ovinka po makedamih in kolovozih ni. Zelo zdelovalo = hitra obraba in cefranje štoflov. Dol odletel pa ni noben.

Osebno dualsport/off gume ne bi nikoli tiščal preko kakih 120 km/h, sploh pa ne bi z njimi tolkel AC kilometrov par ur skupaj. Za to so na voljo precej bolj primerne gume. Pa nisem lih Dakar rally dirkač... eni mogoče mislijo da so.

Objavljeno

TKC 80 je bolj cestna guma in meni se ni zdela kakšna pretirana drama v dežju (dejstvo pa je, da nimam izkušenj s "pravimi" cestnimi gumami, da bi lahko ocenil razliko) .

lp

  • 5 mesecev pozneje...
Objavljeno

Ima morda kdo kaksne izkusnje? Predvsem ciljam na adventure model...

Kje kupiti?

  • 4 mesecev pozneje...
  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Za Maroko rabim gume za 690r. Nekaj malega asvalta, ostalo pač sipine, pesek, skale, makadam...kakšen predlog? Trša guma..Razmišljam o novi Michelin Tracker, pa sem prebral, da moram paziti glede dimenzije...? Mogoče mitas MC23, E09,...kakšen predlog?

Objavljeno

Michelin desert race? Niso poceni, so pa namenjene točno taki podlagi. Drugače pa tudi E09 ni švoh za trdo podlago. Al pa mogoče E12/E13 kombinacija, sam tisto je mehkejše od E09.

Objavljeno
pred 57 minutami, ofc pravi:

Za Maroko rabim gume za 690r. Nekaj malega asvalta, ostalo pač sipine, pesek, skale, makadam...kakšen predlog? Trša guma..Razmišljam o novi Michelin Tracker, pa sem prebral, da moram paziti glede dimenzije...? Mogoče mitas MC23, E09,...kakšen predlog?

Koliko kilometrov je v planu?

Je pa tracker po občutku medium, in je za skale in makadam super. Je pa to daleč od trde gume. Računam, da mi bo zdržala cca 3000 km.

dsc3759-2.jpg

 

Objavljeno (popravljeno)

Hvala obema!! Kako je pa z dimenzijami, a je res 'drugačna' 140 in ne bi pasalo na 690(ne vem prevelika, preširoka)?? Moram drugačno dimenzijo izbrat?

V planu je cca.1500km

Popravljeno . Popravil ofc
Objavljeno
pred 34 minutami, ofc pravi:

Hvala obema!! Kako je pa z dimenzijami, a je res 'drugačna' 140 in ne bi pasalo na 690(ne vem prevelika, preširoka)?? Moram drugačno dimenzijo izbrat?

V planu je cca.1500km

Jaz imam spredaj 80/100-21 in zadaj 120/90-18. Vrhunske gume... 87,00 € za komplet.

Objavljeno
pred 4 urami, ofc pravi:

Hvala obema!! Kako je pa z dimenzijami, a je res 'drugačna' 140 in ne bi pasalo na 690(ne vem prevelika, preširoka)?? Moram drugačno dimenzijo izbrat?

Jaz sem na 690 zadaj vozil 140 gumo. Večinoma kr E09. Na 640 mam pa spredaj (iz spomina) E13 90/10-21 in zadaj E12 140/80-18 - taiste dimenzije bi mogle iti bp na 690. Ne vem zakaj 140 ne bi šla gor, sej je v original specifikaciji uporabljena 140 guma. Dostikrat je razlika v širini med 120 in 140 minimalna.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!