Skoči na vsebino

Vse o vzmetenju


Priporočene objave

Objavljeno

trenuten (honda naked) nima nastavitev razen preloada.

raje sprasujem za naslednji nakup na kaj moram paziti pri vzmetenju da bo okej za dva, da ne sprasujem direkt po modelih motorja.

Objavljeno
pred 1 uro, ftp pravi:

Ponavadi, če ima nastavitev preload ima tudi nastavitev povratka (hidravlika). Poišči ... eni imajo kolešček na dnu ali pri strani da z izvijačem malo zapreš hidravliko.

žal nimajo vsi. Sploh cenejši motorji. Tut ktm790 nima.

 

Objavljeno
1 hour ago, Ragezor said:

trenuten (honda naked) nima nastavitev razen preloada.

raje sprasujem za naslednji nakup na kaj moram paziti pri vzmetenju da bo okej za dva, da ne sprasujem direkt po modelih motorja.

Čim je motor mišljen za touring v dvoje, bo imel tudi dovol solidno vzmetenje. Amortizerji so pomembni, absolutno so. Je pa okrog tega tudi absolurno preveč hrupa in govoranc in "problmov". 

Objavljeno

In se ena zadeva.. amortizer ni vecen, bo treba vrz en servis pa bo se dolgo delal.

ti povem tko po domac, pa ce se kdo strinja al pa ne.. bolj kot gres u exotico(ktech, ohlins), vecje detajle je treba stimat da dela kot more. Itak ko je nastiman v piko dela bols k neki povprecni.. ampak se sam vprasaj, ali res rabis ohoho vzmetenje ali samo malo pameti v glavo, pa en servis.

 

Objavljeno

Pri mnogih cenenih OEM amortizerjih lahko servis naredis samo ce menjas celega.

  • Haha 2
Objavljeno
12 hours ago, krucymucy said:

Pri mnogih cenenih OEM amortizerjih lahko servis naredis samo ce menjas celega.

tebe sn čakal. :D

Objavljeno
12 hours ago, krucymucy said:

Pri mnogih cenenih OEM amortizerjih lahko servis naredis samo ce menjas celega.

Verjamem, zato brez da pove ker motor ima v mislih je to brezvezna diskusija, razen kup si sveda :D 

Objavljeno
pred 12 urami, krucymucy pravi:

Pri mnogih cenenih OEM amortizerjih lahko servis naredis samo ce menjas celega.

nemoj ti meni..apex na 790 je po servisu (olje tesnila) ko bomba :D 

Recmo temu da ima 790 adv (brez črke R) budget vzmetenje, samo dela pa čisto krasno. V defoltu je strimano tako, da nisem pomisli, da bi karkoli popravljal. Razen zadnji amortizer, kjer bi za 2 osebi rabil vsaj še regulacijo povrata in malce več prednapetosti. (beri močnejšo vzmet mogoče)

 

Objavljeno
pred 14 minutami, ukica pravi:

Verjamem, zato brez da pove ker motor ima v mislih je to brezvezna diskusija, razen kup si sveda :D 

če prav razumem je povedu..kar mu piše v avatarju. Pa tudi osnovno rešitev je našel (močnejša vzmet), čeprav je po mojem najbolje:

zadaj nastavljivo aftermarket vzmetenje (Čarman in podobni, ki se s tem bavijo) kjer naročiš močnejšo vzmet, ki zmore mal več od osnove

spredaj bolj gosto olje (lahko se še igra z vzmetmi posebej, če hoče)

Najcenej rešitev.

al pa

odkartat šuške za moped, ki v osnovi pride 20-25kek :P S semiaktivnim vzmetenjem in ADV motorjem ne bo zgrešil. Pogojno veliko zmorejo tudi ST mašine. Ampak vedno govorimo o: več ko daš, več imaš.

 

 

Objavljeno
17 minutes ago, DAMI34 said:

če prav razumem je povedu..kar mu piše v avatarju. Pa tudi osnovno rešitev je našel (močnejša vzmet), čeprav je po mojem najbolje:

zadaj nastavljivo aftermarket vzmetenje (Čarman in podobni, ki se s tem bavijo) kjer naročiš močnejšo vzmet, ki zmore mal več od osnove

spredaj bolj gosto olje (lahko se še igra z vzmetmi posebej, če hoče)

Najcenej rešitev.

al pa

odkartat šuške za moped, ki v osnovi pride 20-25kek :P S semiaktivnim vzmetenjem in ADV motorjem ne bo zgrešil. Pogojno veliko zmorejo tudi ST mašine. Ampak vedno govorimo o: več ko daš, več imaš.

 

 

Ja, ampak novo vzmetenje je tik tak dva jurja.. ajd zdej ce je motor vreden 8-10k reces ajde.. metat to na motor za par kek jr pa nesmiselno..

Objavljeno
pred 11 minutami, ukica pravi:

Ja, ampak novo vzmetenje je tik tak dva jurja.. ajd zdej ce je motor vreden 8-10k reces ajde.. metat to na motor za par kek jr pa nesmiselno..

in pol kupiš nov izpuh za jurja :P šifra: baba nej gre peš :D

 

 

Vedno je ista zgodba, kam zmetat denar.

1. obleka varnost udobje

2. preformanse motorja

3. vzmetenje

 

odvisno kaj in kako počneš. In ker sem se veliko v dvoje vozil,različni časi, različne podlage, različne relacije, se mi skoraj zdi smiselno najprej investirat v točko 3. No, ena tak al tak vsi zanemarimo, ker kar priznajmo, jurčka na akrapotu se vidi. Jurčka na dobri obleki se ne vidi..pa samo 1x se res rabi :P

Moj kolega @krucymucy, starejši guspot @maus majo verjetno druge prioritete, al pa že po defoltu moped, ki ima izredno dobro vzmetenje.

Ampak ja se strinjam, če maš neki za 2do 4  jurje...majkemi, če sam ne znaš menjat olja in če ne najdeš nekaj na ebayu ali pa če nimaš vez pri mehanikih, je nesmiselno karkol čarat. Je bolje odčarat denar za drug motor.

 

 

 

Objavljeno
pred eno uro, ukica pravi:

Verjamem, zato brez da pove ker motor ima v mislih je to brezvezna diskusija, razen kup si sveda :D 

trenutno mam hondo nakeda, ki ni najbolj primeren za 2 (nima zadost nosilnosti, neudoben za sopotnico, ni placa za prtljago)

 

ampak v prihodnosti bi mogoce nabavil nekaj bolj primernega za v dvoje. zdaj pa ce vprasam direkt po motorju kerga kupit pol folk zacne nabijat kolk konjev rabis ipd. mene pa samo vzmetenje zanima. zato se mi zdi boljse, ce vprasam kako vzmetenje mora met motor, da je voznja prijetna in varna v dvoje. potem si pa lahko sam izberem primeren motor s takim motorjem ali ga pa nadgradim.

  • Všeč mi je 1
Objavljeno
pred 12 minutami, Ragezor pravi:

trenutno mam hondo nakeda, ki ni najbolj primeren za 2 (nima zadost nosilnosti, neudoben za sopotnico, ni placa za prtljago)

 

ampak v prihodnosti bi mogoce nabavil nekaj bolj primernega za v dvoje. zdaj pa ce vprasam direkt po motorju kerga kupit pol folk zacne nabijat kolk konjev rabis ipd. mene pa samo vzmetenje zanima. zato se mi zdi boljse, ce vprasam kako vzmetenje mora met motor, da je voznja prijetna in varna v dvoje. potem si pa lahko sam izberem primeren motor s takim motorjem ali ga pa nadgradim.

najbolje, da podaš modele, ki te zanimajo in ti bodo lastniki odgovorili kako se obnese.

Ne škodi če podaš še lastno težo in težo sopotnice (-10kg :P ) ter težo prtljage. Običajno je prtljaga deljena na "normal" voznik in+10kg ali več sopotnica :D

 

Objavljeno (popravljeno)
1 hour ago, ukica said:

metat to na motor za par kek jr pa nesmiselno..

paaa je, pa tud ni nesmiselno.  Če ti samo vzmetenje fali, za jurja zrihtaš. Kolega trajba horneta 900 in je z njim čisto zadovoljen. Razen, z letom bajka primerno, zibanja zadaj in stalno trikotne prednje gume. 

https://www.mupo.it/product/valigetta-naked-sport/?lang=en&brandID=2297&bikeID=340

konec težav. za jurja. Plan B je menjava motorja, to pa ni jurja. 

 

55 minutes ago, DAMI34 said:

2. preformanse motorja

3. vzmetenje

to ni isto?

Popravljeno . Popravil Kugelschreiber
Objavljeno
pred eno uro, DAMI34 pravi:

če prav razumem je povedu..kar mu piše v avatarju. Pa tudi osnovno rešitev je našel (močnejša vzmet), čeprav je po mojem najbolje:

zadaj nastavljivo aftermarket vzmetenje (Čarman in podobni, ki se s tem bavijo) kjer naročiš močnejšo vzmet, ki zmore mal več od osnove

spredaj bolj gosto olje (lahko se še igra z vzmetmi posebej, če hoče)

Najcenej rešitev.

al pa

odkartat šuške za moped, ki v osnovi pride 20-25kek :P S semiaktivnim vzmetenjem in ADV motorjem ne bo zgrešil. Pogojno veliko zmorejo tudi ST mašine. Ampak vedno govorimo o: več ko daš, več imaš.

 

 

Kolikor se spomnim tvojih prispevkov je bilo več ko imaš, več se pokvari😂

Ampak to je bilo takrat ko nisi nič imel, zdaj je pač druga smer vetra😂

In zgrešiš veliko s tem semi elektronskim srajem, dokler dela je fajn😉

Za po terenu pa to ni lih fajn. 

Objavljeno
pred 13 minutami, Kmet2 pravi:

Kolikor se spomnim tvojih prispevkov je bilo več ko imaš, več se pokvari😂

Ampak to je bilo takrat ko nisi nič imel, zdaj je pač druga smer vetra😂

In zgrešiš veliko s tem semi elektronskim srajem, dokler dela je fajn😉

Za po terenu pa to ni lih fajn. 

mojster ja, ti maš problem z menoj. Če pa maš čas, se posveti tistemu, ki je nekaj vprašal. Jaz Kmeta nisem omenjal.

ps. semiaktivno reši mnogo problemov in dobro deluje. Boš zvedel, ko ga boš vozil. Za po terenu ni vprašal. In verjemi, tudi jaz te ne bom nikoli :P

 

 

pred 17 minutami, Kugelschreiber pravi:

 

to ni isto?

ni:

performanse: kojni moč , prenosi, fitri itd

vzmetenje: ciklistika, vodljivost, vožnja v dvoje, kufri teža..

Objavljeno

uh motorjev, ki se mi zdijo okej za dva je prevec.

 

vse od guzzi v85tt, vstrom 800, honda nt1100/AT, triumph tiger 900, tracer 9, ural ...

  • Šokiran 1
Objavljeno
12 minutes ago, Ragezor said:

uh motorjev, ki se mi zdijo okej za dva je prevec.

 

vse od guzzi v85tt, vstrom 800, honda nt1100/AT, triumph tiger 900, tracer 9, ural ...

halo? same kripe naštevaš. Pravilen odgovor je edino BMW. 

29 minutes ago, DAMI34 said:

performanse: kojni moč , prenosi, fitri itd

vzmetenje: ciklistika, vodljivost, vožnja v dvoje, kufri teža.

A. V Postojni bolš performance pomenijo de je motor lepš in lažje vozit.  

Objavljeno
pred 11 minutami, Kugelschreiber pravi:

 

A. V Postojni bolš performance pomenijo de je motor lepš in lažje vozit.  

a. tut u Wajdušni :P sam pr nas performanse pomenijo, da bolje in hitreje leti..sploh v dvoje :P

govora je bilo, kam dnar mečemo

 

 

Objavljeno

600-650 ccm motorji so "budget" motorji. Pa imajo nekateri čist solidno vzmetenje. Versys 650 ima zelo dobrega za ta rang. Nastavljivega, kar niti BMW 800 nima. Vsi motorji nad 750 ccm imajo pa čist OK vzmetenje za vsakdanjo rabo. Brez da rabiš menjat. Tisti 1000 ccm plus pa vrhunskega. Cena primerna vsem skupinam.

Tko, da kr kupi si nov motor, pa se ne obremenjuj preveč s tem.

Jaz sem svojo gospo vozil naokoli z Yamaho XT660R, ki ima totalno podhranjeno vzmetenje, pa sva se imela čist fino.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 18 minutami, skalar36 pravi:

600-650 ccm motorji so "budget" motorji. Pa imajo nekateri čist solidno vzmetenje. Versys 650 ima zelo dobrega za ta rang. Nastavljivega, kar niti BMW 800 nima. Vsi motorji nad 750 ccm imajo pa čist OK vzmetenje za vsakdanjo rabo. Brez da rabiš menjat. Tisti 1000 ccm plus pa vrhunskega. Cena primerna vsem skupinam.

Tko, da kr kupi si nov motor, pa se ne obremenjuj preveč s tem.

Jaz sem svojo gospo vozil naokoli z Yamaho XT660R, ki ima totalno podhranjeno vzmetenje, pa sva se imela čist fino.

F800gs ima komaj dovolj vzmetenja za enega, za dva je potrebna nadgradnja... 

Objavljeno
pred 22 minutami, Kmet2 pravi:

F800gs ima komaj dovolj vzmetenja za enega, za dva je potrebna nadgradnja... 

No po teži, ne smeš sodit po sebi. Povprečen človeč skupaj z pojstlo ma tok kil kt ti. Sploh pa, ker si zelo zahteven uporabnik.

Objavljeno

Vsak motor je za svoj namen.

Vsak motor ima svoj karakter.

Vsak motor se vozi drugače.

Vsak motor ni za vsakogar.

 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

a čmo še kej o babah povedat?

:P

možak je lepo vprašal. In tudi smiselno!!

 

Objavljeno

... če odgovorim na vprašanje:

Zanima me, kake nastavitve mora imeti vzmetenje, da se ga da nastaviti za voznjo v dvoje oziroma, ce kdo ve povedati kako nastavitve pomagajo spremeniti vzmetenje, da je boljseza vecjo tezo?   Moj trenutni motor ima moznost nastavitve preload zadaj.

... lahko odgovorim, da ga je treba nastavit za v dvoje, torej pojačati preload zadaj...

... vse ostalo pa ne more nastaviti, ker nima možnosti za nastavitve.

... naslednji koraki pa so napisani v nekaterih naslednjih postih.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!