Skoči na vsebino

Vse o vzmetenju


YZFgeorge

Priporočene objave

debata je mal zašla, pa sem samo spomnil, kje smo začeli. :D (nič osebnega)

 

 

Vsekakor je bolje kupiti motor, ki ti ustreza in po potrebi nadgraditi zadnji amortizer.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Drgac pa kokr spet komu sede in vsak po svoje dozivlja zadeve. Kupis motor, pa gresta probat. Lahko ti bo ok, pa ce mas kolescke jih vrtis mal levo desno, seveda prej preberes kej :) ce ti bo slo pa na jetra, gres pa wilberse iskat. Bos su k po tirnicah, z gospo, pa se 3 kufri natrpanimi do amena 😂

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

7 minutes ago, TakeALookAround said:

Gres do carmana po wilberse, pa bos super zadovoljen. 

Si zadnjega že kdaj obnavljal? Moj ima 50 000km, in je lani začel popuščat. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, TakeALookAround pravi:

Gres do carmana po wilberse, pa bos super zadovoljen

Razen, če se ti ne zlomi...

Popravljeno . Popravil Joker
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 19 minutami, Joker pravi:

Razen, če se ti ne zlomi...

Saj ima tudi servis in ga popravi 😉

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nic se nisem obnavljal :) Men je edin alu nosilcek pocil na zacetku, k drzi kolescek za vrtet, so zamenjal in je ok :) Pelje se pa res dobr ane, pa sem bil tudi skepticen na zacetku, ce je vredn dnarja.... Sam pozabis, takoj k v prvi ovink prletis polno nalozen... 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

On 1/27/2023 at 9:53 AM, Kugelschreiber said:

tebe sn čakal. :D

 

On 1/27/2023 at 9:56 AM, ukica said:

Verjamem, zato brez da pove ker motor ima v mislih je to brezvezna diskusija, razen kup si sveda :D 

Pri nekaterih oz. kar vecini tistega kar sem imel, se res ne da narediti servisa. Amortizer je sestavljen in trajno zaprt. Servis ni mogoc.

Imam se amortizer od R1200GS nekje v skatli, brez moznosti servisiranja, edina moznost je nov OEM, ali pa vse skupaj odnesti h carmanu pa namesto originalnega menjati z wilbersom.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Lep pozdrav

 

ali je že kdo nadgradil vilice s čim podobnim, oziroma prav tem proizvajalcem?

Kakšne so vaše izkušnje, je kakšna razlika, kakšni problemi? 

prodajajo tudi samo emulator, ali kaj spremeni delovanje slabih vilic?

 

https://www.brooksuspension.co.uk/media/catalog/product/cache/1baa5d17b2725a71d688f4b0fc0a4009/y/s/yss-fork-valves_4.jpg

YSS Suspension YSS FORK UPGRADE KIT various models (louis.eu)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

37 minutes ago, stjan said:

Lep pozdrav

 

ali je že kdo nadgradil vilice s čim podobnim, oziroma prav tem proizvajalcem?

Kakšne so vaše izkušnje, je kakšna razlika, kakšni problemi? 

prodajajo tudi samo emulator, ali kaj spremeni delovanje slabih vilic?

 

https://www.brooksuspension.co.uk/media/catalog/product/cache/1baa5d17b2725a71d688f4b0fc0a4009/y/s/yss-fork-valves_4.jpg

YSS Suspension YSS FORK UPGRADE KIT various models (louis.eu)

Vse spremeni delovanje vilc, je pa zelo odvistno kakšen problem imaš. Emulator upočasni kompresijo med običajno vožnjo, če pa nabašeš na grbino se odpre ventil in jo vilce lažje absorbirajo. nimam, nisem probal, ne vem s prve roke. Pravilne vzmeti (iz prvga linka) zelo pomagajo, sploh če si nadstandardne kilaže, oziroma motor voziš v dvoje s prtljago...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 49 minutami, stjan pravi:

Lep pozdrav

 

ali je že kdo nadgradil vilice s čim podobnim, oziroma prav tem proizvajalcem?

Kakšne so vaše izkušnje, je kakšna razlika, kakšni problemi? 

prodajajo tudi samo emulator, ali kaj spremeni delovanje slabih vilic?

 

https://www.brooksuspension.co.uk/media/catalog/product/cache/1baa5d17b2725a71d688f4b0fc0a4009/y/s/yss-fork-valves_4.jpg

YSS Suspension YSS FORK UPGRADE KIT various models (louis.eu)

bo kar tule pravo mesto za vprašanje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nimam tega emulatorja, sem imel na sportaku zamenjane vzmeti s trsimi(in novimi), ter dodane nove ventile aka “piston kit”.

razlika na pisti ocitna, nevem pa ce bo na cesti vredna. Jaz bi naredil samo servis, ter menjal vzmeti za primernejse. Itak bo pa potem zacel zadnji konec delat po svoje..

 

resitev je samo ena.. pust vse na mir, al pa dej gor aftermarket spredi/zadi in je to to! 
Treba je tudi vedt kaj te trenutno moti..

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam Triumfa Bobra, ki ima vzmetenje primerno obliki iz tam nekje 1920 :) .  Mogoče je še primerno za nekoga do 70 kil, zame, ki jih imam še pol več pa ne deluje ok. Zadnji amortizer bom menjal. Vilice nimajo nobene možnosti nastavitev, včasih imam občutek, kot bi se nekam v prazno usedle, kot bi nekako vzmet bila prosta. Mislil sem menjati samo vzmet, pa ne vem ali bo kaj bolšje.   Progresivna vzmet, čep z nastavitvijo, ta yss komplet, ali je kakšna druga cenejša varianta ?  

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz bi sel eno po eno stvar.. Najprej bi naredil servis+mogoce menjal vzmeti.. sele po parih voznjah bi sel razmisljat o kaksnem dodatnem kitu, ce bi me napaka se zmeraj motila.

 

Mislis to delati sam, ali bos peljal k mojstru? Problem je res v tem, da bolj ko gres v specifiko, tezji bo nastavit.. da nebo potem slaba volja :) 

Jaz osebno teh ventilov nebi dal gor, ce mojster ki mu zaupam motor tega se ni delal in predusm nastavlju.. moje mnenje :) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nastavljanje naj bi bilo bolj zanimivo, ker moraš ventil vzeti iz cevi ...  Drugače bi pa sam pacal, pa če uspe bom še kaj napisal, če ne pa :)  

Res pa na internetu nisem našel kaj koristnega o tem kako se nastavlja ta ventil ki bi naj bil bistvo vsega. 

 

https://www.tecbikeparts.com/wp-content/uploads/2019/05/EMU-KIT1-600x450.png

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 5 mesecev pozneje...

🤫pozdravljeni.

Ima hondo silverston 400. Vse dela kod je treba. Ima samo problem, ko s sabo vozim sopotnika. Pravi, da ga na vsaki luknjici mocno ruka. Mehanik pravi, da so amortizerji OK. Kaj se da narediti da bo zadnji del bolj mehak

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... vozi mimo lukenj...al pa zamenjaj sopotnika ... ta naj pa raje sedi doma v usnjenem fotelju.

Simpl...  😁

Popravljeno . Popravil Zivnorc
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 urami, nikolaj.vihar pravi:

🤫pozdravljeni.

Ima hondo silverston 400. Vse dela kod je treba. Ima samo problem, ko s sabo vozim sopotnika. Pravi, da ga na vsaki luknjici mocno ruka. Mehanik pravi, da so amortizerji OK. Kaj se da narediti da bo zadnji del bolj mehak

 

Prosim, ne odpirat novih tem. Tema o vzmetenju obstaja in je tule. Če obstaja tema o hondi silverstone lahko tudi tam vprašaš. 

Kar se tiče udobja v vožnji s soptnikom:

Ali ima tvoje vzmetenje možnost regulacije? Če nima bi bilo smiselno razmisliti o nadgradnji vzmetenja. Predvidevam da je prešvoh in zabija ko si v dvoje

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 urami, DAMI34 pravi:

Ima hondo silverston 400.

"Silverstone", ker je trd kot kamen? :hmm: Da ni morda srebrnokrilec? 

Prevelik tlak v zadnji pnevmatiki? 

 

pred 4 urami, DAMI34 pravi:

Če obstaja tema o hondi silverstone lahko tudi tam vprašaš. 

Še stric gugl ne najde tega modela. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 minutami, XTR pravi:

"Silverstone", ker je trd kot kamen? :hmm: Da ni morda srebrnokrilec? 

Prevelik tlak v zadnji pnevmatiki? 

 

Še stric gugl ne najde tega modela. :)

Se ne ubadam z modelom. Ampak z modelom, ki je kar dve novi temi za neznan model honde zmodeliral 🤣, pa s telefonom čupkam in čaram, ter premikam poste in to brez očal 😎

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 6 mesecev pozneje...
On 9/15/2003 at 9:15 AM, TNT said:

Ko malo prebiras tu in tam lahko opazis veliko napisanega glede vzmetenja. Ker povsod pise kako "enostavna in preprosta" je nastavitev angl. static sag-a, sem se odlocil, da ga tudi jaz pomerim na moji hondici. Opazil sem, da naj bi bil glede na priporocila mnogo prevelik (darilni seti). Zadnji blazilec se je pustil lepo nastimati, toda ko sem pa zelel "utrditi" se sprednjega se je pa zalomilo. Ko sem zategoval se sprednjo vzmet ni prislo do nobenega ucinka. Tudi po vec obratih (beri dve zarezi nizje (https://spartan-agency.com/services/social-mediaa) ... tisti, ki imate hondo cbr600 98, veste o cem govorim ... no ja mogoce tudi ostali ... :rolleyes: ) je bilo sprednjega sag-a se vedno okoli 5 cm. :angry:

 

Zelo lepo bi prosil, predvsem tiste, ki imate to hondo doma, ce mi lahko kdo pove kaksen ima sprednji sag ter pri koliko vidnih zarezah.

 

Vse ostale pa za morebitno razlago tega pojava in ce kaj je oz. delam narobe. :hmm:

 

Hvala. :notworthy:

damn zanimivo :) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!