danibmotocross&enduro Objavljeno Februar 25, 2006 Opozori Objavljeno Februar 25, 2006 Tle sm nekej iskov, jz bi najraj kupil 7.5 W, a je to primerno za enduro in kros ? Hvala Shell ADVANCE Fork SAE 5W; 7,5W; 10W; 15W Visokokakovostna hidravlična olja, posebej narejena za vse tipe prednjih vilic in amortizerjev. Nudijo odlično zaščito pred obrabo in vzdržujejo tesnila v zelo dobrem stanju, so skladna z vsemi aluminijastimi deli. Preprečujejo penjenje. Imajo zelo visoko oksidacijsko stopnjo in dobro obstojnost.
Guest Brumer Objavljeno Februar 25, 2006 Opozori Objavljeno Februar 25, 2006 LP, jz bi pa rad zamenov ole v sprednjih vilcah, ki sicer niso nastavljive. Imam pa enduro motor, vilce so pa firme SHOWA. STIL VOŽNJE: enduro in kros, rad bi da bi bol prenesel skoke, ker me zdej prehitr >zabije<. Zdej me pa zanima ker ole je najbol za ta stil vožnje (katera viskoznost- 5W,10W? pa kera firma), pa tud kakšen nasvet bi mi prav prišel. :) Hvala Će ti vilice, kot praviš -nabijajo ,trše-močnejše vzmeti,kar pa se tiče olja-viskoznosti ,večja številka ,večja vizkoznost-gostejše olje.Jaz ti priporočam, da probaš z ATF oljem,to je rastlinsko ole-nerazjeda gumijastih :tesnil in nespreminja viskoznosti (gostote),pa še dosti cenejše je .Dobiš ga na vsaki črpalki,če bi pa rad drago in eno najboljših olj pa naj bo za ; motor,menjalnik,diferencijal,blažilce,dvotaktoll ali zavorno ole,pa samo MOTUL!!!!!! :OK: special749 in maco47 1 1
danibmotocross&enduro Objavljeno Februar 25, 2006 Opozori Objavljeno Februar 25, 2006 Će ti vilice, kot praviš -nabijajo ,trše-močnejše vzmeti,kar pa se tiče olja-viskoznosti ,večja številka ,večja vizkoznost-gostejše olje.Jaz ti priporočam, da probaš z ATF oljem,to je rastlinsko ole-nerazjeda gumijastih :tesnil in nespreminja viskoznosti (gostote),pa še dosti cenejše je .Dobiš ga na vsaki črpalki,če bi pa rad drago in eno najboljših olj pa naj bo za ; motor,menjalnik,diferencijal,blažilce,dvotaktoll ali zavorno ole,pa samo MOTUL!!!!!! :OK: Hvala :worship: :OK:
danibmotocross&enduro Objavljeno Februar 25, 2006 Opozori Objavljeno Februar 25, 2006 Tu sm nekaj našel, kako naj vem kolikšna je viskoznost pri ATF ? A se to pve na črpalki ? :hmm: AGIP ATF 2 D (DEXRON 2 D) Je zelo kakovostno sintetično olje za avtomatske menjalnike,servo krmilne sisteme,hidravlične sklopke,hidravlične naprave. Upoštevati je potrebno predpise proizvajalcev. MB 236.6, MAN 339A, ZF TE-ML 14, ALLISON C3 1 LITER- 1.860,00 SIT 7.75 EUR Druga varjanta, tu predvidevam, da ima SAE 2.5- 2.5 viskoznost, itd. Kako se ta obnese :doze: AGIP FORK (SAE 2.5, SAE 5 , SAE 10, SAE 20) Je specialno visoko kvalitetno olje za uporabo v mono blažilcih in vilicah amortizerjev, pa tudi v vzmetnih sistemih modernih športnih koles. Izredno odporno na temperaturo. Se ne peni in dele, ki so naoljeni varuje pred korozijo. Olje se lahko meša v katerikoli med seboj mešljivi koncentraciji. 1 LITER- 2.796,00 SIT 11.65 EUR :)
Guest Brumer Objavljeno Februar 26, 2006 Opozori Objavljeno Februar 26, 2006 Tu sm nekaj našel, kako naj vem kolikšna je viskoznost pri ATF ? A se to pve na črpalki ? :hmm: AGIP ATF 2 D (DEXRON 2 D) Je zelo kakovostno sintetično olje za avtomatske menjalnike,servo krmilne sisteme,hidravlične sklopke,hidravlične naprave. Upoštevati je potrebno predpise proizvajalcev. MB 236.6, MAN 339A, ZF TE-ML 14, ALLISON C3 1 LITER- 1.860,00 SIT 7.75 EUR Druga varjanta, tu predvidevam, da ima SAE 2.5- 2.5 viskoznost, itd. Kako se ta obnese :doze: AGIP FORK (SAE 2.5, SAE 5 , SAE 10, SAE 20) Je specialno visoko kvalitetno olje za uporabo v mono blažilcih in vilicah amortizerjev, pa tudi v vzmetnih sistemih modernih športnih koles. Izredno odporno na temperaturo. Se ne peni in dele, ki so naoljeni varuje pred korozijo. Olje se lahko meša v katerikoli med seboj mešljivi koncentraciji. 1 LITER- 2.796,00 SIT 11.65 EUR Po ceni sodeč je tole Agipovo olje sigurno vredu. Kar pa se tiče gostote-(viskoznosti), pa boš moral sam izprobat. Za ATF olje,pa zaman sprašuješ o viskoznosti ,to olje ne spreminja viskoznosti zato tudi ni nikjer zapisana. :OK: :) maco47 in special749 1 1
BlazS Objavljeno Marec 20, 2006 Opozori Objavljeno Marec 20, 2006 Mene pa zanima! A kdo ve koliko olja nalit v vilico Gilere Runner 180?
vojak25 Objavljeno Junij 28, 2006 Opozori Objavljeno Junij 28, 2006 Živjo, pred kratkim sem kupil Z1000 in stric, ki ga je prej vozil je bil dokaj lahek. Jaz pa imam mal čez 90kg in hočem naštimat podvozje. Iz neta sem snel Service Manual za Z1000 in sem prebral da prednje vilce nastaviš tako da vijak na amortizerju do konca zašraufaš v smeri urinega kazalca nato pa en obrat v obratni smeri za standardno nastavitev 68kg. Če nato priviješ vijak v smeri urinega kazalca povečaš trdoto in obratno. Vendar sem zategnil vijak čist do konca pa se mi zdi še vedno premek prednji amortizer. Nastavitev vzmeti jje pa naštimana nekje na srednjo trdoto (standrardna 19mm, max. trdota 10mm jaz imam pa na 15mm). Na zadnjem amortizerju imam pa glih kontra problem. Prednapetje vzmeti je naštimano na standardno težo 68kg, prav tako je dušenje naštimano na celo nekaj kg kot 68kg pa se mi zdi da je zadnji amortizer čist pretrd. Včasih mi motor kr alo poskoči čez kako grbino. Kak nasvet bi mi zelo koristil :? HVALA
vojak25 Objavljeno Julij 2, 2006 Opozori Objavljeno Julij 2, 2006 Še enkrat jaz Sem bral o negativnih hodih zadnjega vzmetenja in je pisal da je z lastno težo negativni hod od 5 do 15mm, z voznikom pa od 30 do 40mm. Jaz sem zmeril hod na zadnjem amortizerju tako da sem ga imel na stranski tački (ni centralnega stojala) in pač meril dolžino vzmeti. Pri lastni teži sem imel negativno hod 5mm, ko pa sem se usedel pa je bil negativni hod vzmeti 15mm :? se pravi čisto premalo. Koliko vpliva dejstvo da sem imel motor na stranski tački in ne v luftu :? Sem pogledal v service manual in tam piše da imam glede na dolžino vzmeti nastavitev zadnjega amortizerja za težo 68kg oziroma še celo malo manj. Jaz imam 90kg, torej bi se zadnji amortizer moral bol posesti. A je možno da amortizer pretrd oz. kje bi bila napaka?? Za odvitje zadnje vzmeti imam še cca 1cm prostora na navoju. Ker tega še nikol nisem delal bi te vprašal par stvari: - za koliko naj delam popravke vzmeti preden zopet probam z meritvami negativnega hoda - koliko moram zategniti matici, po nastavitvi?? Ena je varovalna a ne?? Hvala za odgovore
jax Objavljeno Julij 2, 2006 Opozori Objavljeno Julij 2, 2006 En kolega naj ti drži motor, da se ne bo premikal levo ali desno , ti se postavi v položaj v katerem si malo bolj naprej in drug kolega naj zmeri hod zadnjega vzmetenja. Tako boš dobil vrednost, ki jo lahko primerjaš s podatki ki jih imaš... Ko boš dobil neke približne razultate, nastavi na željeno vrednost. Po filingu :) Če željenih vrednosti ne dobiš, menjaj vzmeti. Približno kakšne vzmeti bi rabil pa lahko sam izračunaš tule. :) Cene vzmeti se pa razlikujejo od proizvajalcev. Öhlins se mi zdi da so okoli 115 evrov... Svetujem pa, da se o temi pozanimaš še na kakem Z1000 forumu... Boš veliko zvedel :OK: Vso srečo in lepe kilometre :OK:
simonsi Objavljeno Julij 2, 2006 Opozori Objavljeno Julij 2, 2006 Meni se je endura posedla za ene 40mm z mojimi 70kg. FZR-ki se pa minimalno pozna, ko se gor vsedem, pa feder čisto v redu opravlja svojo nalogo. Tole posedanje se mi ne zdi preveč natančna oz primerna metoda.
vojak25 Objavljeno Julij 3, 2006 Opozori Objavljeno Julij 3, 2006 Svetujem pa, da se o temi pozanimaš še na kakem Z1000 forumu... Boš veliko zvedel :OK: Vso srečo in lepe kilometre :OK: Z1000 Forum na motosvetu je čisto mrtev, verjeto ni tok teh motociklov v sloveniji :? Meni se je endura posedla za ene 40mm z mojimi 70kg. FZR-ki se pa minimalno pozna, ko se gor vsedem, pa feder čisto v redu opravlja svojo nalogo. Tole posedanje se mi ne zdi preveč natančna oz primerna metoda. Ja sam če ima celotno vzmetenje hoda 120mm bi se neki mogl poznat k se usedeš še posebi z mojimi 90kg. Drgač pa v tej temi piše da bi se z voznikom mogl posedet tam nekje okrog 30-40mm. Je pa res problem da zadnjega kolesa ne morem čist razbremenit ker nimam centralnega stojala :blink:
Zx_R Objavljeno Julij 3, 2006 Opozori Objavljeno Julij 3, 2006 No jaz mam pa eno drugo vprašanje in sicer na mojem zx-r u je vzmetenje še tovarniško nastavljeno in ga nisem še nič preštimaval. Ko sma z kolegom zadnjič primerjala obrabo gum po robovih sva ugotovila da imava pri zelo podobni vožnji precej različno obrabljeno prednjo gumo in sicer ima on na gsx r 1000 voženo praktično do konca na mojem pa manjka še približno 10mm. Zadnji gumi pa pri obeh motociklih voženi popolnoma do roba. Zdaj pa mi on pravi da je imel podobno izkušnjo na začetku, po nastavitvi pa mu motor lažje pade v ovinek, v ovinku ima občutek večje kontrole motocikla, pa tud rob gume ''brusi'' enako kot na zadnji gumi. Zato me zanima če je kdo imel podobne izkušnje z tem, ali je to normalno da prideš z zadno gumo prej do roba kot z sprednjo, in če so za mojih 82kg res potrebne korekcije po tovarniški nastavitvi vzetenja . Upam da zadeve nisem preveč skompliciral in da mi bo kdo lahko svetoval.
SiR Objavljeno Julij 3, 2006 Opozori Objavljeno Julij 3, 2006 Z1000 Forum na motosvetu je čisto mrtev, verjeto ni tok teh motociklov v sloveniji :? Ja sam če ima celotno vzmetenje hoda 120mm bi se neki mogl poznat k se usedeš še posebi z mojimi 90kg. Drgač pa v tej temi piše da bi se z voznikom mogl posedet tam nekje okrog 30-40mm. Je pa res problem da zadnjega kolesa ne morem čist razbremenit ker nimam centralnega stojala :blink: Morda ti lahko serviser pomaga, denimo Elisa. Filing boš pa itak šele dobival čez sezono, glede na to, da si prej vozil ER5.
jax Objavljeno Julij 3, 2006 Opozori Objavljeno Julij 3, 2006 Z1000 Forum na motosvetu je čisto mrtev, verjeto ni tok teh motociklov v sloveniji :? Jih je pa zato v ameriki več ne? :) Kak tuj forum najdi. V tujini ljudje peljejo motor h strokovnjakom in jim tam nastavijo vzmetenje. Nekateri potem te nastavitve, ki so jih plačali, napišejo tudi na internet in delijo z ostalimi motoristi. Zelo uporabne zadeve... ... Zato me zanima če je kdo imel podobne izkušnje z tem, ali je to normalno da prideš z zadno gumo prej do roba kot z sprednjo, in če so za mojih 82kg res potrebne korekcije po tovarniški nastavitvi vzetenja . Upam da zadeve nisem preveč skompliciral in da mi bo kdo lahko svetoval. Na športnikih kakor jaz vem je to normalno. Ti pa svetujem da probleme v vzmetenju iščeš v vožnji in ne z gum. Preberi si čim več o tej temi. Veliko tekstov, da bo jasno kaj kakšna nastavitev naredi in na kaj vse vpliva, potem ti bo pa jasno kaj na vzmetenju lahko spremeniš... Za štart pa na netu lahko najdeš par že sprobanih nastavitev drugih voznikov in vidiš kako ti je všeč.
vojak25 Objavljeno Julij 3, 2006 Opozori Objavljeno Julij 3, 2006 Sem glih zmeru negativni hod zadnjega vzmetenja. Sem meru od zadnje osi navpično navgor do točke na okvirju. Motor se pod latno težo posede za 10mm, ko pa se usedem se posede za 27mm. Pa motor je bil na stranski tački ko je bil kao razbremenjen. Mal se mi zdijo ti rezultati sumljivi glede na to da je na začetku foruma pisal da je hod pri lastni teži motorja 5-15mm, z voznikom 30-40mm. Čudno je vse to lastna teža se prov posede pri vozniku pa premalo?? Navoja na vzmeti je pa samo še 7mm. Po service manualu imam že itak vzmeti nastavljeno na mehkejšo glede na standardnih 68kg. Kaj je možno da je vzmet pretrda??? Motor je 2 leti star z z 14000km.
snoopy Objavljeno Julij 3, 2006 Opozori Objavljeno Julij 3, 2006 Ali se da menjati olje pri SS motorjih in ali ima kdo izkušnje(konkretno kre za ZZR)?
simonsi Objavljeno Julij 3, 2006 Opozori Objavljeno Julij 3, 2006 Ali se da menjati olje pri SS motorjih in ali ima kdo izkušnje(konkretno kre za ZZR)? Čas posla B)
snoopy Objavljeno Julij 3, 2006 Opozori Objavljeno Julij 3, 2006 sorry,don't get it!!?? Kaj si hotu s tem povedat??
simonsi Objavljeno Julij 3, 2006 Opozori Objavljeno Julij 3, 2006 Da je mimogrede narejeno. Čeprav ne vem o menjavi katerega olja govoriš. :D
snoopy Objavljeno Julij 4, 2006 Opozori Objavljeno Julij 4, 2006 Govorim o menjavi olja v prednjih vilicah.Učeri pa sm še opazu da mi rahlo pušajo...se da to zrihtat(menjava duhtng)?? Sem bil zdj kj bl jasn??? :D
simonsi Objavljeno Julij 4, 2006 Opozori Objavljeno Julij 4, 2006 Bo treba semeringe menjat. Pri klasičnih vilicah je lažje kot pri USD.
snoopy Objavljeno Julij 4, 2006 Opozori Objavljeno Julij 4, 2006 Hm...ne vem če si opazil...ampak sem bolj kot ne začetnik in s popravili nimam dosti izkušenj(še najmanj z vilicam), zato te prosim da mi obrazložiš stvar,postopek... in kaj to semering sploh je... :blush: Upam da bo šlo in da moja (pre)mlada glava ne bo delala težav tistim, doraslim glavam :P Hvala še1x.
vojak25 Objavljeno Julij 4, 2006 Opozori Objavljeno Julij 4, 2006 Snoopy Jaz imam Komplet Service Manual za svoj Kawasaki Z1000 in je not tudi to napisan kak zamenjaš olje v vilcah če hočeš ti lahka pošljem. Sam je 10 MB.
simonsi Objavljeno Julij 4, 2006 Opozori Objavljeno Julij 4, 2006 Hm...ne vem če si opazil...ampak sem bolj kot ne začetnik in s popravili nimam dosti izkušenj(še najmanj z vilicam), zato te prosim da mi obrazložiš stvar,postopek... in kaj to semering sploh je... :blush: Upam da bo šlo in da moja (pre)mlada glava ne bo delala težav tistim, doraslim glavam :P Hvala še1x. Pol pa najboljše, da si ubodeš en service manual, ga naštudiraš in pol kaj bolj konkretnega vprašaš. ;)
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se