bpapesh Objavljeno Marec 26, 2009 Deli Objavljeno Marec 26, 2009 koci, te že mantra grobnik, a? :D Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
INFINITI Objavljeno April 4, 2009 Deli Objavljeno April 4, 2009 NO berem danes Motosi in vidim da je "prišel" ohlins tudi k nam preko firme amortizer, ter da se tudi oni ukvarjajo s tem da ti "profesionalno" glede na tvojo težo nastavijo podvozje. -Ima kdo dejanske izkušnje glede njihove storitve glede tega nastavljanja? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
biker77 Objavljeno April 4, 2009 Deli Objavljeno April 4, 2009 NO berem danes Motosi in vidim da je "prišel" ohlins tudi k nam preko firme amortizer, ter da se tudi oni ukvarjajo s tem da ti "profesionalno" glede na tvojo težo nastavijo podvozje.-Ima kdo dejanske izkušnje glede njihove storitve glede tega nastavljanja? men so "na težo" nastavl v WP.. ampak ne vem zakaj bi ti menjal glede na to kok dobr vzmetenje ma gixer..razen če misliš kake hude čase na pistah delat.. al te denar žuli? ker za po cesti se niti slučajno ne splača ohlinsov kupovat.. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Dolenc™ Objavljeno April 4, 2009 Deli Objavljeno April 4, 2009 To da ti ga na težo nastavijo, kar ne moreš sam, je samo da ti dajo vzmet primerno za tvojo težo. Pa še to se boš mogu po pistah vozet da ti ne bo ustrezal. Recimo te vzmeti k so serijsko so tam za ene 70-85kg (govorim mal na blef), zdej če si oreng prelahak ali pretežek, se potem menja. Ampak to res da maš motor za dirkat, ker za po cesti je vseeno. Potem se pa nastavi še hod vzmeti, tako da se ti motor pogrezne dovolj za tvojo težo, sam to lahko pa tud sam ali pa ti nastavi kak serviser. Dej nastavlat če si oreng izven normalne teže ali pa če res čutiš da to ni to, drugače je škoda denarja, ker ne bo nič bolše. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
INFINITI Objavljeno April 5, 2009 Deli Objavljeno April 5, 2009 (popravljeno) Hm ja, nisem bil dovolj razumljiv; napisal sem samo da sem v članku, kjer govorijo o temu, da so zdej oni zastopnik za ohlins, napisano da se tudi ukvarjajo z nastavljanjem podvozja. Nebi kupoval zdej ohlinsa, nima smisla za mene kakor si napisal; mislil sem le da bi se pojavil z svojo stock zadevo in da bi lepo izmerili moj statičen posed, nastavili kaj kompresijo ipd. Sicer sem se tudi sam malo igral ampak bi rad enkrat videl da mi nek profi nastavi u nulo; da vidim če bi bilo kaj razlike dejansko. Popravljeno April 5, 2009. Popravil INFINITI Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Dolenc™ Objavljeno April 5, 2009 Deli Objavljeno April 5, 2009 Sicer nisem nek strokovnjak tko da me lahko mal z rezervo jemleš :) Hec je v temu da ti teško nekdo drug nastavi motor, ker se vsak vozi drugače in to kar paše nekomu mogoče tebi ne bo. Načeloma so neke smernice, kar ti lahko naredijo, ampak če bi rad tko kot praviš v nulo, moreš ti pridet tja z željo kaj bi rad, recimo ti motor ne drži linije, ali pade prehitro v ovinek, al pa da si sam poštelaš. Kar tko neki naštelat, pa je lahko še tak strokovnjak, je malo teško. Pejdi kdaj na kako stezo, pa ko boš videl kakega k šari po motorju, ga prosi za kak nasvet pa če lahko tvojo kravco malo pogleda :), bo najceneje. Drugače pa fajn da obstajajo taki servisi. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
INFINITI Objavljeno April 5, 2009 Deli Objavljeno April 5, 2009 Vem kaj misliš in se popolnoma strinjam s tabo. Rad bi le da je posed, kompresija ipd, naštelan na mojo težo, da je obnašanje vzmetenja spredaj in zadaj vsklajeno, pa da imam tako v bistvu eno dobro izhodiščno točko iz katere bi potem štelal "finese" in ugotavljal kaj mi bolj paše. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
biker77 Objavljeno April 5, 2009 Deli Objavljeno April 5, 2009 Vem kaj misliš in se popolnoma strinjam s tabo. Rad bi le da je posed, kompresija ipd, naštelan na mojo težo, da je obnašanje vzmetenja spredaj in zadaj vsklajeno, pa da imam tako v bistvu eno dobro izhodiščno točko iz katere bi potem štelal "finese" in ugotavljal kaj mi bolj paše. kok kil maš? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
INFINITI Objavljeno April 5, 2009 Deli Objavljeno April 5, 2009 kok kil maš? 81; ampak gole riti :) -Bom moral enkrat v polno bojno opremo pa na vago Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
sesir Objavljeno April 5, 2009 Deli Objavljeno April 5, 2009 Sicer sem se tudi sam malo igral ampak bi rad enkrat videl da mi nek profi nastavi u nulo; da vidim če bi bilo kaj razlike dejansko. Dejansko si mora motor vsak sam nastavit!Men sploh ni jasno,kako bi mi lahko nekdo nastavil motor,če pojma nima o mojem stilu in o občkutkih,ki jih imam jaz osebno na motorju!Se pravi mu jih moram znat opisat! :whistle: V osnovi ti rečem tak :whistle: Velika in še večja je razlika,ko imaš nastavljen motor!(ne pri turistični vožnji) Sam nisem vedel in odkar sledim MS mi bo lažje v nadaljnje,ker bom lahko začel iskat svoje nastavitve iz linka o nastavitvah!Potem pa si samo nastavljal finese,ne pa začel...Ker sem videl,da te objavljene nastavitve ne odstopajo velik od teh,ki sem jih nastavil sam! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
biker77 Objavljeno April 5, 2009 Deli Objavljeno April 5, 2009 81; ampak gole riti :)-Bom moral enkrat v polno bojno opremo pa na vago nekej tazga kot jest.. za cesto je blo men serijsko še najbolš..ne pretrtdo ne premehko.. na pisti samo spredaj en obrat zategnjena vzmet in četrt obrata povratek.. karkoli se boš igral si podrobno zapiši spremembe..in samo eno stvar naenkrat drugače se prehitro izgubiš.. zadaj pusti pri miru zaenkrat in tam štelaj šele ko boš vedel kaj točno delaš, literature je pa dovolj.. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
sesir Objavljeno April 5, 2009 Deli Objavljeno April 5, 2009 karkoli se boš igral si podrobno zapiši spremembe..in samo eno stvar naenkrat drugače se prehitro izgubiš..zadaj pusti pri miru zaenkrat in tam štelaj šele ko boš vedel kaj točno delaš, literature je pa dovolj.. Če nastavljaš samo bound in ne istočasno in "sorazmerno" rebound je en k.... Za zadaj se strinjam...sem pa lažji... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
guro Objavljeno Maj 18, 2009 Deli Objavljeno Maj 18, 2009 Dober dan Mene pa zanima kako vzamem semeringe dol? Pri Yamahi yz 125. Vilice sem čisto podrel vse kar je bilo notri sem vzel ven. Vilico skupaj drži samo še ta guma(semering) pa mi ni čisto jasno kako to podereš. Prvo gumico semd al dol, potem je notri (zagozda)(tist k je tko v otorih notri) da drži potem je pa še ena gumica in jo nekakor ne znam(morem)vzeti ven. Rabim pomoc Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
simonsi Objavljeno Maj 19, 2009 Deli Objavljeno Maj 19, 2009 ko odstraniš uno zagozdo, moraš pa semering ven izbit. Tako, da primeš za kroman del kot bi hotel ven potegnit, počas pa z občutkom. Upam da veš kaj sem mislil. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Prevtzer Objavljeno Maj 20, 2009 Deli Objavljeno Maj 20, 2009 Trenutno še nimam občutka kako hitro lahko odepeljem odprte ovinke in zadnjič se mi je zgodilo, da nagnem v enga lepo 130 potem pa vidim, da bi lahko šel še velik hitrej, odprem gas, mi kolo parkrat zgubi stik s podlago (ne kej pretirano, še zmer odpiram gas) in mam na konc ovinka not 150. Že res, da sem v prehodu iz 10-ih na 120 konjev ampak se mi zdi, da nisem neki pretirano odpirov gasa pa tud nagnjen nisem bil tok zlo. Je res, da je možen vzrok za poplesavanje tudi pretrdo nastavljeno zadnje vzmetenje, ker se mi tudi drugače zdi, da imam pretrdo vzmetenje (npr. se vozm po cesti, prvijm gas, vidm da so pač luknje in me ene parkrat kr dvigne iz sedeža in nabije na tank). Hvala in LP Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Stric Burek Objavljeno Maj 20, 2009 Deli Objavljeno Maj 20, 2009 Neogrete gume ali slabe gume?? Možno tudi da imaš pretrdo. Najbolje če greš na sport-rider internet stran, najdeš svojga kwaka, naštimaš po tistih vrednostih in potem imaš to za izhodišče. Preberi malo literature, da veš kaj morš za kak vzrok narest... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Dolenc™ Objavljeno Maj 20, 2009 Deli Objavljeno Maj 20, 2009 Lahko da je vzmetenje, al pa enostavno je gladek asvalt, men še na ravnem kdaj zavrti kolo če je gladek asvalt. Ponavadi če dobiš rablen motor je vse našponano do kraja, ker ne vem zakaj, vsi miseljo da trd motor = hitrejši motor, pa ni res. Če maš kakega kolega k se zna z vzmetenjem poigrat ga prosi nej ti malo zmehča. Zlo pomembno je tudi da sta spredni konec in zadni sinhronizirana. Lahko poiščeš neke osnovne nastavitve tukaj, kako se kaj nastavi imaš prav tako na tisti strani, sej je sila enostavna zadeva za nekaj osnovnega naredit, poglej kak filmček na youtubu, linki mislim da v tej temi. Ampak vseeno bi stavil na gladek asvalt Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Stric Burek Objavljeno Maj 20, 2009 Deli Objavljeno Maj 20, 2009 Suspension setting (Dave Moss) Preprost how-to (PDF) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
sesir Objavljeno Maj 20, 2009 Deli Objavljeno Maj 20, 2009 Trenutno še nimam občutka kako hitro lahko odepeljem odprte ovinke in zadnjič se mi je zgodilo, da nagnem v enga lepo 130 potem pa vidim, da bi lahko šel še velik hitrej, odprem gas, mi kolo parkrat zgubi stik s podlago (ne kej pretirano, še zmer odpiram gas) in mam na konc ovinka not 150. Že res, da sem v prehodu iz 10-ih na 120 konjev ampak se mi zdi, da nisem neki pretirano odpirov gasa pa tud nagnjen nisem bil tok zlo. Je res, da je možen vzrok za poplesavanje tudi pretrdo nastavljeno zadnje vzmetenje, ker se mi tudi drugače zdi, da imam pretrdo vzmetenje (npr. se vozm po cesti, prvijm gas, vidm da so pač luknje in me ene parkrat kr dvigne iz sedeža in nabije na tank). Tvoj mopi je čisto ok nastavljen,če nisi ti kaj...Je pa res nastavljen na malo trdneje,sam glih tolk kot mora bit.Sicer sem res naredil z njim samo kakih 10km,sam...že takrat so ble boge gume.Kaj ti si zdaj dal nove gume al kake stare? SS motor ni enduro,še manj pa neka 4t 125ccm...naše ceste so pač takšne kot so in hitrost moraš malo prilagoditi!Da nisi ti bolj sekal ovinka in ti je na črti motor "odneslo" Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
k0ci Objavljeno Maj 20, 2009 Deli Objavljeno Maj 20, 2009 kolikor se spomnim ima naš prevtzer neko ˝dirkalno˝ Sport-Touring gumo gor, zato tudi tako obnašanje v ovinku Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Prevtzer Objavljeno Maj 20, 2009 Deli Objavljeno Maj 20, 2009 Gume mam Continental SportAttack, se mi zdijo čist primerne gume, pa tud ogrete so ble. Si bom polgedu po tistih linkih za nastavitve, hvala P.S. sej verjamem, da je dobro nastavljeno ampak pomoje niso nastavljali za voznika, ki ima 65kg Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Dolenc™ Objavljeno Maj 20, 2009 Deli Objavljeno Maj 20, 2009 Gume so okej ja, pomojem je še zmer krivec za to asvalt, ne vzmetenje, al si pa ti kej zaplesal na motorju. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ImenitnaPriložnost Objavljeno Maj 21, 2009 Deli Objavljeno Maj 21, 2009 Vem kaj misliš in se popolnoma strinjam s tabo. Rad bi le da je posed, kompresija ipd, naštelan na mojo težo, da je obnašanje vzmetenja spredaj in zadaj vsklajeno, pa da imam tako v bistvu eno dobro izhodiščno točko iz katere bi potem štelal "finese" in ugotavljal kaj mi bolj paše. "Optimum" je odvisen od: - teže voznika - preferenc voznika - vrste dirkališča in kompozicije zavojev, jam in neravnin - ... Tako da - načeloma kaj več od "tovarniškega defaulta" ti nihče ne more predlagat. RAzen, če poveš, po katerem odseku ceste se največ drajsaš. Nastavitve za Planinske/Kačje ride so verjetn drugačne od tistih za "staro cesto od Postojne do Kopra" ... itd itd itd. V bistvu je to, kot da bi rekel "a mi lahk en drug babo naštela?" :-) special749 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ImenitnaPriložnost Objavljeno Maj 21, 2009 Deli Objavljeno Maj 21, 2009 Je res, da je možen vzrok za poplesavanje tudi pretrdo nastavljeno zadnje vzmetenje, ker se mi tudi drugače zdi, da imam pretrdo vzmetenje (npr. se vozm po cesti, prvijm gas, vidm da so pač luknje in me ene parkrat kr dvigne iz sedeža in nabije na tank). Seveda. Upam, da ne boš s tem svojim začetniškim divjanjem (sam si rekel, da si šele na prehodu, pa da ti že guma zdrsuje v ovinkih zaradi pospeševanja iz njih v močnem nagibu) še koga UBIL ali POHABIL. Sori za moralko, ampak mislim, da je pri takih povsem na mestu. special749 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
stjan Objavljeno Maj 21, 2009 Deli Objavljeno Maj 21, 2009 Ker je tu tema o vzmetenju bom postavil vprašanje : zanima me kje je kakšen dober serviser za triumphe, ki bi moji 4. nastavil amortizerje. Po možnosti blizu Koroške. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se