Skoči na vsebino

Vse o vzmetenju


YZFgeorge

Priporočene objave

Seveda.

Upam, da ne boš s tem svojim začetniškim divjanjem (sam si rekel, da si šele na prehodu, pa da ti že guma zdrsuje v ovinkih zaradi pospeševanja iz njih v močnem nagibu) še koga UBIL ali POHABIL.

Sori za moralko, ampak mislim, da je pri takih povsem na mestu.

Sej drugače ne divjam, samo tm k sm to probavu je ekstremno pregledan cesta, nobenga peska, nobenga prometa, pa noben ne žvi bliži kt 100m od ceste. Drugače se pa res še privajam.

Pa hvala za moralko.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ker je tu tema o vzmetenju bom postavil vprašanje :

zanima me kje je kakšen dober serviser za triumphe, ki bi moji 4. nastavil amortizerje.

Po možnosti blizu Koroške.

V Angliji :krneki:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Gume mam Continental SportAttack, se mi zdijo čist primerne gume, pa tud ogrete so ble. Si bom polgedu po tistih linkih za nastavitve, hvala

P.S. sej verjamem, da je dobro nastavljeno ampak pomoje niso nastavljali za voznika, ki ima 65kg

Ma to, da je ql nastavljen za nekoga druzga še ne pomeni, da je zate(pa ti lahko še 100x trdijo, da je dobr). Vzam si čas pa preveri posed(iliti sag) motorja, brez in s tabo gor(brez tega so lahko vsa nastavljanja brca v temo). Kasnej pa pride vse ostalo na vrsto, kot ti tud piše v linkih, ki so ti jih nalimal.

Drugače sem pa jaz rabil spreminjat nastavitve vzmetenja, ko sem vozil sport attack(npr z nastavitvami za qualifier, ki sem jih pred tem mel gor ni šlo preveč fajn-motor bil trd ko hlod)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mal pretiravate..

razlika med čist odšponanimi vilcami ali zadnjim amortizerjem pa čist zašponanim ni tako grozno velika da bi to čutil vsak vaški rossi..

če maš tovarniško naštelan moped tut slučajno ne moreš falit (izvzeti so fantje k se pod 1.40 na grobniku vozjo)

v temi o vzmetenju se hoče reševat neznanje začetnikov..ali pa nekaj kar se je nekomu mogoče zazdelo..poskakovanje zadnjega kolesa v ovinku? pa kaj ste nori? to se sesuje še tko dobr voznik..

malemu se je zazdelo da bi mogoče zadeva morala špilat kot na citroenu C6..da nič sploh ne čutiš..

ne ga srat, ne se obremenjevat s sagi ki so mogoče 10% narobe naštelani..

serijsko nastavljen motor bo za čist vse (od 50 do 120 kilskih) čist dost dobr nastavljen..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mal pretiravate..

razlika med čist odšponanimi vilcami ali zadnjim amortizerjem pa čist zašponanim ni tako grozno velika da bi to čutil vsak vaški rossi..

če maš tovarniško naštelan moped tut slučajno ne moreš falit (izvzeti so fantje k se pod 1.40 na grobniku vozjo)

v temi o vzmetenju se hoče reševat neznanje začetnikov..ali pa nekaj kar se je nekomu mogoče zazdelo..poskakovanje zadnjega kolesa v ovinku? pa kaj ste nori? to se sesuje še tko dobr voznik..

malemu se je zazdelo da bi mogoče zadeva morala špilat kot na citroenu C6..da nič sploh ne čutiš..

ne ga srat, ne se obremenjevat s sagi ki so mogoče 10% narobe naštelani..

serijsko nastavljen motor bo za čist vse (od 50 do 120 kilskih) čist dost dobr nastavljen..

No hvala,

sem samo vprašal, če je mogoče pretrdo vzmetenje blo krivo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mal pretiravate..

razlika med čist odšponanimi vilcami ali zadnjim amortizerjem pa čist zašponanim ni tako grozno velika da bi to čutil vsak vaški rossi..

če maš tovarniško naštelan moped tut slučajno ne moreš falit (izvzeti so fantje k se pod 1.40 na grobniku vozjo)

v temi o vzmetenju se hoče reševat neznanje začetnikov..ali pa nekaj kar se je nekomu mogoče zazdelo..poskakovanje zadnjega kolesa v ovinku? pa kaj ste nori? to se sesuje še tko dobr voznik..

malemu se je zazdelo da bi mogoče zadeva morala špilat kot na citroenu C6..da nič sploh ne čutiš..

ne ga srat, ne se obremenjevat s sagi ki so mogoče 10% narobe naštelani..

serijsko nastavljen motor bo za čist vse (od 50 do 120 kilskih) čist dost dobr nastavljen..

Ni panike...probaj na svoji Aprili rebound spredaj za 1/2 obrata zategnit pa mi povej, če se čuti pri vožnji..ko praviš, da vzmetenje nč ne vpliva..mogoče slišim travo rast ampak men je bil občutek občutno drugač(spet pa je lahko vse v moji glavi)

Koliko sem sam razumel pisanje je vzmetenje bilo nastavljeno s strani nekoga druzga(sklepam, da ne več tovarniško), zato nič ne škodi, če pregleda

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni panike...probaj na svoji Aprili rebound spredaj za 1/2 obrata zategnit pa mi povej, če se čuti pri vožnji..ko praviš, da vzmetenje nč ne vpliva..mogoče slišim travo rast ampak men je bil občutek občutno drugač(spet pa je lahko vse v moji glavi)

Koliko sem sam razumel pisanje je vzmetenje bilo nastavljeno s strani nekoga druzga(sklepam, da ne več tovarniško), zato nič ne škodi, če pregleda

ne čuti se tolk da bi zdej pa zarad tega motor "skakal" po cesti..

je pa tut mal razlike med vzmetenjem na rižotkotih in makaronarjih..

za 1/2 obrata rebound zategnjen pa zagotovo ne čutiš ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne čuti se tolk da bi zdej pa zarad tega motor "skakal" po cesti..

je pa tut mal razlike med vzmetenjem na rižotkotih in makaronarjih..

za 1/2 obrata rebound zategnjen pa zagotovo ne čutiš ;)

Jst sm dal sam primer, kaj bi lahko tud blo narobe. Še posebej, ker se večina vzmetenja ˝na oko˝ šraufa-tud sam mislu včasih da je pač boljše, če maš bolj trdo vzmetenje(to je kao bolj športno :D).

Dejstvo je, da ko kupiš drug motor(rabljen) se pač večino prilagodiš na obstoječe stanje. Tud, če je narobe nastavljen se ti zdi, da je prav, ker pač v ponavadi ne veš kako na naj bilo.

Zato se mi zdi, da je fajn, če poleg vsega ostalega še vzmetenje pogledaš in daš vse na orginal nastavitve and you take it from there.

0,75 obrata preveč zategnjen rebound spredaj na Aprilii(orginal 1,5 obrata) pa je sprednjo gumo uničl po dobrih 2.000 km ;)...da ne rečem, kako se je motor pelu :whistle: ...sam na napakah se učimo(sam bolje na tujih kot na svojih)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja sori...ma če je rebound čist odtegnjen al pa čist zategnjen...je kar huda razlika...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja sori...ma če je rebound čist odtegnjen al pa čist zategnjen...je kar huda razlika...

no..dejmo..da bo debata bolj konstrukrivna..

kaka razlika je??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nekoč sem bral, da naj bi bilo vzmetenje na japoncih zgrajeno tako da lahko vse zategneš, odtegneš in ne bo večje razlike,

motor pa bo še vedno normalno vozen, se pravi da je vzmetenje precej neubčutljivo na klikanje. To naj bi bila nekakšna

varovalka zaradi varnosti, ker vsi vemo da je ekstremno nastavljeno vzmetenje recept za katastrofo.

Pri italjanih naj bi bilo nekoliko drugače in je vzmetenje bolj občutljivo na spremembe.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@P182

najbrž si to tut na lastni koži občutil..

japonci seveda majo omenjene "varovalke"

italijani tega ne jebejo..zato tut ne slišiš da bi kdo jokal da je na italijanu kej premehko itd..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@P182

najbrž si to tut na lastni koži občutil..

res je...

ko ga začneš malce nastavljat in tršat, ugotoviš da klik ali dva ne pomeni nič

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nekoč sem bral, da naj bi bilo vzmetenje na japoncih zgrajeno tako da lahko vse zategneš, odtegneš in ne bo večje razlike,

motor pa bo še vedno normalno vozen, se pravi da je vzmetenje precej neubčutljivo na klikanje. To naj bi bila nekakšna

varovalka zaradi varnosti, ker vsi vemo da je ekstremno nastavljeno vzmetenje recept za katastrofo.

Pri italjanih naj bi bilo nekoliko drugače in je vzmetenje bolj občutljivo na spremembe.

Smeh je res pol zdravja!ne mislim se neki kregat.Vendar govorim točno za R1 2004!Nastavitve imajo 21klikov.In razlike so občutne!Od 0-4 je motor tako trd,da se "NE"gre peljat!Po 15 je pa spet res katastrofa!Bound!Rebonud 1ali 2več!

Biker77 vozil sem @prevtzer ninjo in je malo bolj trdno nastavljena in to je to!Pač ni po original nastavitvah ampak že po "tapravih" on je pač še neizkušen in ga malo...

Nimaš pa tud ne čisto prav glede nastavitev ninje 05 sem jo imel,pa je pol obrata(nima klikov)kar lepa razlika,skupno po spominu sta dobra 2 obrata!Seveda ko se pelješ in ne neki "čaraš",ker pri čaranju so nastavitve.... :whistle:

neki za rebound...je kr lepa razlika o povratnih inf. in širjenju izhoda! :alien1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Smeh je res pol zdravja!ne mislim se neki kregat...

kdo se krega?

kar se pa smeha in zdravja tiče imaš povsem prav, zato z veseljem tvoje poste berem :lol:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Smeh je res pol zdravja!ne mislim se neki kregat.Vendar govorim točno za R1 2004!Nastavitve imajo 21klikov.In razlike so občutne!Od 0-4 je motor tako trd,da se "NE"gre peljat!Po 15 je pa spet res katastrofa!Bound!Rebonud 1ali 2več!

Biker77 vozil sem @prevtzer ninjo in je malo bolj trdno nastavljena in to je to!Pač ni po original nastavitvah ampak že po "tapravih" on je pač še neizkušen in ga malo...

Nimaš pa tud ne čisto prav glede nastavitev ninje 05 sem jo imel,pa je pol obrata(nima klikov)kar lepa razlika,skupno po spominu sta dobra 2 obrata!Seveda ko se pelješ in ne neki "čaraš",ker pri čaranju so nastavitve.... :whistle:

neki za rebound...je kr lepa razlika o povratnih inf. in širjenju izhoda! :alien1:

ima klike, odvisno kaj nastavljaš, ena od teh dveh nastavitev (compresion, rebound) se meri v klikih, druga pa v obratih

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no, de bom malo konstruktiven...ninja 03 letnik...vse nastavitve pustiš pač tko kot so...samo rebound štelaš (sej vem, zdej se bojo oglasil "glasni" v smislu..sej ne morš samo tega štelat). In ko maš rebound prow zetegnjen oz. prow odtegnjen, je kar precejšna razlika. Probajte pač, pa boste vidli.

No, pa lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

to lahko da je bilo tebi ql, drugim pa pač ne bo.........drugače je nek ustaljen vrstni red štelanja sledeč: najprej naštelaš preload, potem compresion, in šele nazadnje nastavljaš rebound

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Update glede mojega problema: takrat mi je pri strani gume manjkalo še 3-4cm (nove gume). Takrat sem ga prvič malo bolj nagnil in je guma poskakovala skoraj sigurno prav zaradi tega. Danes sem nagibal in gume spravil (skoraj) do roba potem pa kar ornk gas odpiral in guma sploh nič ni skakala.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

to lahko da je bilo tebi ql, drugim pa pač ne bo.........drugače je nek ustaljen vrstni red štelanja sledeč: najprej naštelaš preload, potem compresion, in šele nazadnje nastavljaš rebound

A nista preload pa rebound povezana, oziroma jih je treba nastavljat v odvisnosti en od drugega, oz skupaj. Več preloada, bolj privit rebound..?

Popravljeno . Popravil Jure
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Update glede mojega problema: takrat mi je pri strani gume manjkalo še 3-4cm (nove gume). Takrat sem ga prvič malo bolj nagnil in je guma poskakovala skoraj sigurno prav zaradi tega. Danes sem nagibal in gume spravil (skoraj) do roba potem pa kar ornk gas odpiral in guma sploh nič ni skakala.

Super! Le tako naprej!

Mimogrede, folk, se spomni kdo tistega userja, ki je kupil novo R6, naredil izpit, prišel po 4 dneh na tromostovje in spraševal "FAntje, dajte mi povedat, kako bi jaz prišel čimprej 'na koleno'", čez en tedn se je pa že stresel na Kačjih ridah?

Tale Prevtzer me mal spominja na tistga modela. :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Super! Le tako naprej!

Mimogrede, folk, se spomni kdo tistega userja, ki je kupil novo R6, naredil izpit, prišel po 4 dneh na tromostovje in spraševal "FAntje, dajte mi povedat, kako bi jaz prišel čimprej 'na koleno'", čez en tedn se je pa že stresel na Kačjih ridah?

Tale Prevtzer me mal spominja na tistga modela. :whistle:

Js nč ne sprašujm kako bi ga čimprej na kolen dau, ne vem pa kaj tebe zmeri mot kr napišm. In kaj pol če sm gume skor do roba spravu? Še zmer sm se pelou skos lepo po svojm pasu in nism neki pretiravou tist asfalt zdrži še velik več isto moje gume. Izpitm mam pa že dve leti, prejšno sezono sm meu 125-ko tko da sploh ne štekam kako te jst na unga spominjam.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Super! Le tako naprej!

Mimogrede, folk, se spomni kdo tistega userja, ki je kupil novo R6, naredil izpit, prišel po 4 dneh na tromostovje in spraševal "FAntje, dajte mi povedat, kako bi jaz prišel čimprej 'na koleno'", čez en tedn se je pa že stresel na Kačjih ridah?

Tale Prevtzer me mal spominja na tistga modela. :whistle:

V Prevtzerjev zagovor lahko povem, da sem ga danes videl na Rakitni in se je čisto lepo zmerno vozil :)

Drugače se pa vsekakor strinjam, da se pri teh stvareh ne sme hitet.. Lepo počasi, da boš spoznal motor pa bo.. Pa ne bit preveč korajžen z gasom, sej načeloma ti motorji v kombinaciji s pravimi gumami res dovoljujejo marsikaj, doskrat celo več kot si predstavljamo, samo se da pa tudi hitro naredit kakšno neumnost, ki jo drago plačaš..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!