Skoči na vsebino

Vse o vzmetenju


YZFgeorge

Priporočene objave

Kdo bi vedo kje dobit ključ za nastavitev zadnje fedre - prednapetost? Sem iz Maribora in sicer za motor ninjo zx6r, sem bil pri šilerju, pa ga nimajo, pri motor jet, in ga nimajo...kje za vraga se lahko to kupi?! :headbang:

probaj pri louisu in gericke. dobijo se "univerzalni" kljuci, ki vecinoma pasejo; lahko probas pred trgovino. pri gericke/graz vem, da se lahko zmenis za zamenjavo/dobropis, ce ne pase.

Živijo, berem tole temo in mi je zelo všeč, da toliko veste o vzmetenju motociklov. Tudi jaz imam spredaj premehko vzmetenje. Posebno se pozna pri vožnji navzdol v ovinkih mi včasih do konca zabije prednje vilice. Prosil bi za kakšen dober nasvet v vezi tega. Moja teža je tam 100 kil moped je pa Suzuki GS 500 letnik 2004. :rolleyes:

pogooglaj. je veliko after market ponudnikov progresivnih feder. obvezno vzami tudi ustrezno olje; vecinoma ga priporoca ponudnik feder.

n.pr. wilbers progresivne fedre za bandita 1200 z 1,0 l 7,5W olja ca. € 70.-.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo!

Potrebujem eno informacijo in sicer za husqvarno te 450 2007.

Na zadnjem amrotizerju mi je očitno spustil semering, ki tesni olje za kompreisjo (ne odziva se ne hi-speed ne low-speed compresinon). posledično je sedaj zadek premehek, zvija na pospeševanju itd....

Rebound dela ok.

Zanima me če je že kdo imel podoben problem, kam je dal zadevo popravljat, cena, čakalna doba itd.

Sprednje vilice je prvi lastnik že dal v predelavo k Mauri-ju, sedaj razmišljam če bi dal še kr zadnjega isto popravit in nadgradit k temu Mauriju ki baje dobro dela vzemetnje za hard endure.

Alternativa je tudi zupin to že vem... ampak tam nebo ravno poceni pomoje...

Prosim za nasvet kam naj dam zadevo porihtat, okvirna cena...skratka konkretno informacijo na koga naj se obrnem in kaj naj pričakujem

LP, Zx_R

Popravljeno . Popravil Zx_R
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo!

Potrebujem eno informacijo in sicer za husqvarno te 450 2007.

Na zadnjem amrotizerju mi je očitno spustil semering, ki tesni olje za kompreisjo (ne odziva se ne hi-speed ne low-speed compresinon). posledično je sedaj zadek premehek, zvija na pospeševanju itd....

Rebound dela ok.

Zanima me če je že kdo imel podoben problem, kam je dal zadevo popravljat, cena, čakalna doba itd.

Sprednje vilice je prvi lastnik že dal v predelavo k Mauri-ju, sedaj razmišljam če bi dal še kr zadnjega isto popravit in nadgradit k temu Mauriju ki baje dobro dela vzemetnje za hard endure.

Alternativa je tudi zupin to že vem... ampak tam nebo ravno poceni pomoje...

Prosim za nasvet kam naj dam zadevo porihtat, okvirna cena...skratka konkretno informacijo na koga naj se obrnem in kaj naj pričakujem

LP, Zx_R

Ne odziva se kako? Ko ga ti prestavljaš in zibaš, al ko se greš peljat?

Koliko ur terenske vožnje ima?

Sicer pa če ti je amortizer spustil olje, potem mora bit nekje mastno...

Serviserjev pa res ni veliko..cena pa z zamenjavo semeringov in vodil, delom, oljem ter plinm načeloma nebi smela bit preko 150€.

A bo?

PS.

Preveri ležaje v vagi...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ima mogoče kdo viška za prodat zadnji blažilec z malo kilometri, max 10000km, za zmerno ceno......modeli:

GSX1000R 03-06

GSX750R 04-05

GSX600R 04-05

ZX10 04-09

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne odziva se kako? Ko ga ti prestavljaš in zibaš, al ko se greš peljat?

Koliko ur terenske vožnje ima?

Sicer pa če ti je amortizer spustil olje, potem mora bit nekje mastno...

Serviserjev pa res ni veliko..cena pa z zamenjavo semeringov in vodil, delom, oljem ter plinm načeloma nebi smela bit preko 150€.

A bo?

PS.

Preveri ležaje v vagi...

Ne odziva se na predstavljanje posledično se to odraža pri vožnji kot sem opisal, moped ima cca 150 ur.

Ps, Ležaji so po besedah lastnika bili rped kratkim menjani.

Sem pa že dobil info od maurija ( cena cca 160 eur + poštnina, 2 dni dela)

zupin je pa za kakih 100 eur dražji.

Hvala ti za info vseeno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ima mogoče kdo viška za prodat zadnji blažilec z malo kilometri, max 10000km, za zmerno ceno......modeli:

GSX1000R 03-06

GSX750R 04-05

GSX600R 04-05

ZX10 04-09

Jaz imam od GSXR1000, samo ne vem ali je od K4 ali od K6 (sem kupil dva, pa enega uporabil), oba pa na bi imela za seboj manj kot 4000km.

Prodam po nabavni ceni (100€).

D.

Popravljeno . Popravil danci1973
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem še nekrat preveril in pravi je samo K3-K4.Razdalja med luknjama mora biti 332,5mm.

Trenutno se še borim na ebayu na parih licitacijah.......bomo videli

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sprašujem nekoga, ki ve kaj pomenijo oznake na zadnjem vzmetenju pri Suzukiju GS 500 od 1 - 7 na obeh straneh razvidno s slike? Nekje sem prebral, da GS nima nastavljivega vzmetenja zadaj in je potrebno menjati ročici na sliki označeno z zvezdico. Zdaj sem, pa v dilemi.

Hvala za odgovore.

LP Daniel

Popravljeno . Popravil daneb
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sprašujem nekoga, ki ve kaj pomenijo oznake na zadnjem vzmetenju pri Suzukiju GS 500 od 1 - 7 na obeh straneh razvidno s slike? Nekje sem prebral, da GS nima nastavljivega vzmetenja zadaj in je potrebno menjati ročici na sliki označeno z zvezdico. Zdaj sem, pa v dilemi.

Hvala za odgovore.

LP Daniel

ročica z zvezdico zgleda da je "dogbone". če zamenjaš le-to bo vzmetenje ostalo enako, motor pa boš s krajšimi ročicami dvignil ali z daljšimi spustil. številke so definitivno neka regulacija. iz slike pa jaz ne vidim kaj lahko nastavljaš.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sprašujem nekoga, ki ve kaj pomenijo oznake na zadnjem vzmetenju pri Suzukiju GS 500 od 1 - 7 na obeh straneh razvidno s slike? Nekje sem prebral, da GS nima nastavljivega vzmetenja zadaj in je potrebno menjati ročici na sliki označeno z zvezdico. Zdaj sem, pa v dilemi.

Hvala za odgovore.

LP Daniel

To je nastavitev prednapetosti vzmeti - 1 = najmehkeje, 7 = najtrše.

Z ročico pa spremeniš višino zadnjega dela motorja - krajša ročica = višji zadek.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo.

A mogoče kdo ve kako se nastavi vzmetenje pri Zju 750 od 2007 naprej, da bi bilo čim bolj primerno za športno vožnjo? Če se kdo spozna na to bi prosil za pomoč.

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo.

A mogoče kdo ve kako se nastavi vzmetenje pri Zju 750 od 2007 naprej, da bi bilo čim bolj primerno za športno vožnjo? Če se kdo spozna na to bi prosil za pomoč.

Lp

za športno vožnjo na žalost original ne bo nikoli primeren..niti ne bo kakega hudega efekta ko boš vrtel tiste šraufke. komponente pač niso narejene za športno vožnjo. (spet odvisno od tega kaj si predstavljaš ti pod športno)

je pa bilo kar veliko v temi o tršanju prednjih vilic napisano.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prav to rabim, nekoliko mehkejšo vzmet saj se vozim sam. S čim naj to obrnem saj z nobeno stvarjo ne pridem zraven. Hecno ne? :rolleyes:

lahko si pomagaš z izvijačem, lahko z jermenom za oljni filter...lahko poiščeš original orodje...

post-547-125727438868.png

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se lahko obnovi zadnji amortizer v primeru da se 'deluje' in ne pušča?! Se da v bistvu kaj izboljšat? ...rečeno mi je bilo,da ne in tako sem na servisu pustil samo vilice...upgrade :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tle so mešana mnenja.

Načeloma se naj bi obnavljalo tako kot vilice, na 2 leti, ker tudi olje v zadnjem amortizerju izgublja svoje lastnosti.

Po besedah mojega serviserja, pa za normalno vožnjo ni potrebna obnova dok kej ne spusti.

Vendar, je pa tudi sam svetoval, če se želim po stezah vozit pa naj le obnavljam ker bom opazil razliko.

Tko da moje mnenje je daj obnovit :), če ne drugega boš imel amortizer v rokah in ravno tako serviser in se lahko kakšna deformacija opazi še preden pride do česa hujšega + dobro delujoče vzmetenje je veliko vredno :), pa še če si nestandardnih dimenzij (če se ne motim si zelo lahek) se splača pogledati kakšno vzmet imaš montirano in če ni za tvojo težo daš takšno ki ti ustreza, strošek je relativno majhen.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem še nekrat preveril in pravi je samo K3-K4.Razdalja med luknjama mora biti 332,5mm.

Trenutno se še borim na ebayu na parih licitacijah.......bomo videli

Že nabavil blažilec od ZX10 07 letnik, hvala vsem za ponudbe.

Blažilec bo na suzukiju SV650S. Naj obdržim tovarniške nastavitve, a se za naše zrukane ceste obnese kaj drugega?

Suha masa motorja 169kg + jaz v opremi 75kg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Že nabavil blažilec od ZX10 07 letnik, hvala vsem za ponudbe.

Blažilec bo na suzukiju SV650S. Naj obdržim tovarniške nastavitve, a se za naše zrukane ceste obnese kaj drugega?

Suha masa motorja 169kg + jaz v opremi 75kg

Tovarniške nastavitve ZX10 blažilca najverjetneje niso primerne, saj je ZX10 verjetno malce težji, poleg tega lahko ima tudi drugačno geometrijo ('prestavna razmerja') zadnjega vzmetenja...

Tako da se boš moral malo poigrati z nastavitvami, da boš našel ustrezno - začni z nastavljanjem poseda (static sag), to je osnova. Od tu dalje pa je vse bolj ali manj 'po občutku'.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...
  • 2 tedne pozneje...

Zanima me če je kdo od vas že montiral poviške zadnjega dela...LINK

Zadevščino sem zasledil na Louisovi strani..

Montiral bi zato, ker ko sva oba z mojo deklino polno obrožena na motorju ta postane veliko manj okreten, kar zastopim (pač več teže zadaj, blabla) pa razumem, da tudi Z ni bil mišljen za neka potovanja v dvoje.

Aja pa še tega se bojim; glede na to, da so vilice bolj mehke na naših Zjih me zanima kak bi to na spredni del vplivalo; bi motor postal "trd" med vožnjo spredaj? Bi to rešil z menjavo gostejšega olja v vilicah? Ali bi zadevo le poslabšal?

Kaj bi se zgodilo ko bi se vozil sam, glede na to, da se mi dosedaj motorin ni zdel preveč len, neokreten in ne vem kaj še vse, kot ga nekateri opisujejo.

Sicer se zavedam, da Z ni najboljši motor tega tisočletja vendar meni ugaja tako zunanji izgled kot njegova ciklistika.

Uglavnem, prosim za mnenja ekspertov, ker sam res nisem dovolj dolgo v teh vodah, da bi vse to vedel.

Tisti pa, ki ste nabiti z vso teorijo sveta in mislite z odgovori posmehovati mene ali motor, ki ga vozim/-o prosim ne pišite.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če boš dvignil motor boš stvari samo poslabšal, spremenil boš kot motocikla, motocikel bo bolj okreten vendar nestabilen, še zmeraj pa se bo preveč posedal in vzmetenje ne bo delovalo tako kot more.

Potrebno bi bilo dat gor tršo vzmet, ki ustreza teži tebi in tvojega dekleta skupaj. Pač ko se boš sam vozil bo malo trše, ampak če se več voziš v dvoje se splača. Serijske vzmeti so ponavadi za šoferja okoli 70kg, odvisno od motorja.

Če potrebuješ ti pošljem številko enega res majstra pa ti bo on znal bolje svetovat, pa še okvirne cene lahko izveš (ponavadi okoli 100eur za vzmet + delo)

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@ be wild:

ce mislis posegati v ciklisitiko bi predlagal, da najprej zamenjas zadnji amortizer kot tudi sprednje vzmeti in olje. potem po potrebi lahko se vedno zvisas zadek (do ca. 35 mm je normalno, odvisno od modela. dobi se tudi dele za ekstremno visanje - 65 mm in vec, samo to je bolj za fanatike in street fighterje).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Danes sem se odpeljal do vulkanizerja in ko sem prišel do njega, me vpraša če se mi je kak pes poscal po kolesu, ali mi kaj pušča? Malo sem gledal okrog zavor in nič ni bilo opaziti, pa sem mislu da se je res kak pes poscal. Nakar ko je začel z delom je takoj opazu olje po notranji strani vilc. Ko sem boljše pogledal je blo res vse od olja. Torej naoljeni so bli precej "bati" al kako se jim reče, notranji del vilc, ki se pomika v cilinder, in najbrž ko so se vilce pol spet posedle ob zaviranju je to olje z "batov" odtekalo po zunanji steni vilc dol. Ena teorija, ki nam je padla na pamet je bla ta, da je kriva temperatura. Namreč motor je stal zunaj in možno, da se je guma tesnil tolko strdila, da ni opravljala več svoje funkcije? Predvsem zato, ker se je to pojavlo na obeh vilcah hkrati. Ali se kaj takega tudi drugim dogaja? Drugo vprašanje pa je, ali sedaj vilice kaj slabše delujejo, ker je steklo nekaj olja ven? Ne vem kako so notri zgrajene, in ali imajo kej rezerve ali ne... Gre pa za "normalo" obrnjene vilice... :unsure:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!