Skoči na vsebino

Vse o vzmetenju


YZFgeorge

Priporočene objave

Sej to lahko ubistvu tud na roke probaš. Če imaš kako vezico ali kaj podobno na nogi vilc, da videš do kje pride. Na mestu stisneš spredno zavoro in koker se da močno potisneš navzdol. Ampak more bit res močno, da ujameš tisto kar bo potem motor delal. Potem pa probej sprostit kompresijo pa zaguncat, pa našponat pa zaguncat, pa boš videl kako vpliva na hod.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

fantje ne ga srat..

tile fedri v vilicah so sprobali vse možne nastavitve kompresije in rebounda..sem se pač mal igral..

tudi na mobikrogu je vse delalo okej pa je kar nekaj dobrih zaviranj bilo na tisti pisti..

in nikoli ni nabijal skupi kot pri original fedrih..

možno je samo dvoje..al je res premal olja not..

al je pa eden nekej "packal" okoli fedrov in se je iz njih "zbrisal" napis WP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

fantje ne ga srat..

tile fedri v vilicah so sprobali vse možne nastavitve kompresije in rebounda..sem se pač mal igral..

tudi na mobikrogu je vse delalo okej pa je kar nekaj dobrih zaviranj bilo na tisti pisti..

in nikoli ni nabijal skupi kot pri original fedrih..

možno je samo dvoje..al je res premal olja not..

al je pa eden nekej "packal" okoli fedrov in se je iz njih "zbrisal" napis WP

Kako diplomatsko napisano. Rupel bi ti dal čisto 10ko. :worship:

A gradacija olja je ista? Kot že rečeno pa poglej še za nivo olja, najbrž v service manualu piše koliko od vrha mora biti nalito.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A si potem dal več olja noter?? Kakšen je rezultat? To bi očitno jaz rabil, sicer mi ni jasno kako, ampak vilice mi nabija do konca odkar so bili menjani semeringi in olje pri Čarmanu..

Dave Moss preprečuje stiskanje vilic do konca s fino nastavitvijo preload-a (na vrhu vilic).

Pomaga si z vezico in testno vožnjo.

Mogoče bi recheck pri Čarmanu kaj našel.

Na Suzukiju je bilo potrebno semeringe zamenjat, eden spustil po 17-ih letih. Po posegu so vilce precej trše. Kar me moti a še nisem raziskal in rešil.

Lp

Popravljeno . Popravil gsx750f
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A si potem dal več olja noter?? Kakšen je rezultat? To bi očitno jaz rabil, sicer mi ni jasno kako, ampak vilice mi nabija do konca odkar so bili menjani semeringi in olje pri Čarmanu..

Da, nivo olja je zdaj 10mm višji, uporabil pa sem Wilbers 5W olje.

Neke opazne razlike v delovanju vilic ni, je pa res, da se še nisem šel vozit po kakšnih hudo luknjastih cestah.

tile fedri v vilicah so sprobali vse možne nastavitve kompresije in rebounda..sem se pač mal igral..

tudi na mobikrogu je vse delalo okej pa je kar nekaj dobrih zaviranj bilo na tisti pisti..

in nikoli ni nabijal skupi kot pri original fedrih..

Koliko kg/mm pa imajo te WP vzmeti?

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Koliko kg/mm pa imajo te WP vzmeti?

D.

ne bi vedel..nesel vilice gor, prej povedal kok sm težak in za kaj jih bom v glavnem uporabljal..

so naredl, plačal, zadovoljen..

potem pa kakor je Jure povedal..vse okej do "servisa" vilic..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čarman je po novem zastopnik za Wilbers. Kolikor Nemce poznam zrihtajo kot je treba.

Lepa beseda lepo mesto najde.:naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

imam eno vprašanje, pa da ne bom smetil teme v Grobniku, ker paše bolj sem. če mi zna kdo mal svetovat, v bistvu sem vprašal tole:

"sem bil po več letih na Grobniku, pa me zanima tole: guma spredi Qualifier II in zadi navaden Qualifier, obe praktično novi. Vedno sem pazil, da nisem šel več kot 3-4 kroge hkrati, da je ne bi pregrel, pol pa za 10 minut dolj. Po enih parih takih ponovitvah se mi je v zagrebškem ene 2x zazdelo, kot da mi zadnjo gumo odnaša pa tud na drugi strani, kot da se mi motor čedalje bolj ziba iz ovinkov ven. a mi lahko kdo svetuje, a je to zarad gum, al fedrov? vozu, cbr600f, zadi nastavljen fedr trdota na 5 (original je 3, max gre do 7)?. poleg tega se mi zdi, da se motor po ornk bremzanju ful posede in gredo tačke skoz po tleh"

in dobil odgovor, da mi ga odnaša zarad gum in fedrov. ok, gume bom menjal za kak GP Racer, zanima me, kaj se da narediti na motorju glede vzmetenja (CR600F, letnik 2002), da bi bil malo bolj primeren tudi za Grobnik in Marof.

predvsem to, da če dam novo olje in naredim servis vzemtenja, a bo motor potem kolikor toliko konkurenčen in primeren za občasno pisto, al je to vzmetenje tok zastarelo, da to ne bo nikoli v redu... vem, da je menjava motorja najboljša možnost, ampak tok ne vem če sem sposoben vložit ta moment, pa tudi drugače mi motor za vse ostalo (cesto, vsakodnevne vožnje, daljša potovanja) zelo paše...

hvala za kak odgovor, bo zelo prav prišel.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bolše bo sigurno, če bo sveže olje notri.

Neko konkurenčno raketo iz tega motorja ne boš naredil za malo denarja, verjetno tudi za velik ne, pač motor ni bil namenjen dirkanju, za občasni skok na pisto je pa večina motorjev ok. Za na marof je ok zadeva.

Če se res ne želiš losat motorja, dej poservisirat vzmetenje, dosti bi pridobil če bi bile vzmeti uravnotežene za tvojo težo(tukaj te zna koštat), tko da je že vprašanje če se ti vložek izplača. Oziroma se sigurno ne bo :D.

Potem tačke si že pogruntal da so prenisko, manj polagaj :D, ali pa montiraj višje, se da relativno poceni dobit pretvornike, ki ti malo dvignejo tačke. Kolega je imel še problem da je za avspuhom drsal, sam se ni dal nič naredit (no menjal je motor :))

Za dobro delujoče vzmetenje je najbolj pomembno sveže olje in pravilne vzmeti. Potem se da pa še igrat z nastavitvami, če nimaš gumbka za spreminjat delovanja se nastavi v samem vzmetenju z različnimi podložkami.

Tisto kar si ti obračal nima veze, tisto je samo posed vzmeti, ne vpliva na trdoto, ampak kateri del hoda vzmetenja uporabljaš.

Če bi hotel dober spedenat računej znesek 500eur+.

Moj nasvet je, daj gor primerne gume. Če imaš denar menjaj olje. Potem pa šparaj za drug motor, če bi se rad po stezah vozil.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ful hvala za odgovor!

Bolše bo sigurno, če bo sveže olje notri.

Neko konkurenčno raketo iz tega motorja ne boš naredil za malo denarja, verjetno tudi za velik ne, pač motor ni bil namenjen dirkanju, za občasni skok na pisto je pa večina motorjev ok. Za na marof je ok zadeva.

Če se res ne želiš losat motorja, dej poservisirat vzmetenje, dosti bi pridobil če bi bile vzmeti uravnotežene za tvojo težo(tukaj te zna koštat), tko da je že vprašanje če se ti vložek izplača. Oziroma se sigurno ne bo :D.

Potem tačke si že pogruntal da so prenisko, manj polagaj :D, ali pa montiraj višje, se da relativno poceni dobit pretvornike, ki ti malo dvignejo tačke. Kolega je imel še problem da je za avspuhom drsal, sam se ni dal nič naredit (no menjal je motor :))

Za dobro delujoče vzmetenje je najbolj pomembno sveže olje in pravilne vzmeti. Potem se da pa še igrat z nastavitvami, če nimaš gumbka za spreminjat delovanja se nastavi v samem vzmetenju z različnimi podložkami.

Tisto kar si ti obračal nima veze, tisto je samo posed vzmeti, ne vpliva na trdoto, ampak kateri del hoda vzmetenja uporabljaš.

Če bi hotel dober spedenat računej znesek 500eur+.

Moj nasvet je, daj gor primerne gume. Če imaš denar menjaj olje. Potem pa šparaj za drug motor, če bi se rad po stezah vozil.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zanima me, kaj se da narediti na motorju glede vzmetenja (CR600F, letnik 2002), da bi bil malo bolj primeren tudi za Grobnik in Marof.

predvsem to, da če dam novo olje in naredim servis vzemtenja, a bo motor potem kolikor toliko konkurenčen in primeren za občasno pisto, al je to vzmetenje tok zastarelo, da to ne bo nikoli v redu... vem, da je menjava motorja najboljša možnost, ampak tok ne vem če sem sposoben vložit ta moment, pa tudi drugače mi motor za vse ostalo (cesto, vsakodnevne vožnje, daljša potovanja) zelo paše...

Koliko kilometrov pa ima kaj tvoja Honda? Vzmetenje je žal redko deležno potrebne pozornosti, kar se tiče rednega vzdrževanja.

Sicer redna menjava olja v vilicah tudi v servisnih navodilih ponavadi ni predvidena - kar pa ne pomeni, da tega ni potrebno menjavati... Podobno velja tudi za zadnji blažilec.

Poigraj se malo s kalkulatorjem za vzmeti in preveri, kako zelo 'mimo' so serijske vzmeti glede na tvojo težo. Potem pa vse skupaj daj poservisirat, takrat pa ti lahko zamenjajo tudi vzmeti.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo

jst sm kupu krosa pa opažam da zadn amortizer ni preveč dobro ohranjen saj ko ga dvignem se amortizer raztegne malo ko pa ga nazaj dol spustim ostane tako sam ko se pa usedem gor pa ostane nižje

pa zadne čase opažam da je malo masn

zdej me pa zanima kakšne so kej cene obnove amortizerja če kdo ve

Hvala že v naprej

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem dal pri amortizerju v LJ. 80€ za obnovitev zadnjega na suzukiju GSX-R 750 SRAD. Je pa res da je blo to 2 leti nazaj. Pokliči jih za info, glede cene.

LP Speed

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem dal pri amortizerju v LJ. 80€ za obnovitev zadnjega na suzukiju GSX-R 750 SRAD. Je pa res da je blo to 2 leti nazaj. Pokliči jih za info, glede cene.

LP Speed

Bil spomladi tam in je bila cena 80 EUR.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

motor ma ene 33000 km. sem mal pogledal kalkulator in dobil od oka tole (semi-dry težo sem vzel 185kg, če piše da je suhi 170 in wet 200):

Rider Weight: 170 lbs. Bike Weight: 407 lbs. FRONT FORK SPRINGS Recommended Fork Spring Rate for Street: 0.883 kg/mm (use closest available) Stock Fork Spring Rate: .660 kg/mm (stock)

REAR SHOCK SPRING Recommended Rear Shock Spring Rate for Street: 14.25 kg/mm (use closest available) Stock Shock Spring Rate: 14.2 kg/mm (stock)

Če prav razumem, je zadnji feder kar ok, medtem ko sta sprednja čist premehka? a te fedre, se dobi tud pri louisu oz. tud kje pri nas?

Koliko kilometrov pa ima kaj tvoja Honda? Vzmetenje je žal redko deležno potrebne pozornosti, kar se tiče rednega vzdrževanja.

Sicer redna menjava olja v vilicah tudi v servisnih navodilih ponavadi ni predvidena - kar pa ne pomeni, da tega ni potrebno menjavati... Podobno velja tudi za zadnji blažilec.

Poigraj se malo s kalkulatorjem za vzmeti in preveri, kako zelo 'mimo' so serijske vzmeti glede na tvojo težo. Potem pa vse skupaj daj poservisirat, takrat pa ti lahko zamenjajo tudi vzmeti.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola mojster Jemček,

pol ne bi blo treba tega rihtat :P

pokliči in pogovori se, zihr ti znajo pomagat :)

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
  • 3 tedne pozneje...
  • 2 tedne pozneje...

Hoj

Kdo bi znal kvalitetno in ugodno poservisirat zadnji amortizer za krosa.

Hvalaza INFO

Za obnovo amortizerja me pokliči na tel.031/389-510,cena od 80 do 100 odvisno kaj je potrebno zamenjave.

AMP sigurno, ampak ne kvalitetno.

AMP površen.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo :D

Se je kdo tukaj že lotil takšnega projekta(usd vilce na sv)?

Razmišlam da bi se ga lotu, pa bi usaka informacija prou prišla :kava:

post-18104-0-77385700-1291915731_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil Sharko
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!