Skoči na vsebino

Vse o vzmetenju


YZFgeorge

Priporočene objave

Pizdravljeni,

zanima me kako se da nastavit zadnji amortizer pri hondi cbr600 rr, saj je premehek in se po blaženju motor ziblje. je mogoče to nastaviti na motorju ali je potrebno amortizer vzeti z motorja?

hvala za informacije

A knjižice z navodili nisi dobil pri motorju?

Načeloma pa to, kar si opisal, zveni kot premalo blaženja ('rebound'). Če boš sam nastavljal, delaj majhne spremembe in samo eno stvar naenkrat...

post-2208-0-96838800-1316120962_thumb.jpg

D.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Pozdravljeni,

to sicer nima veze z nobenim vprašanjem ampak sem rekel da bom prilepil sem če koga zanima slučajno. V tem videu kaže kako se nastavi Ohlins vzmetenje na Triumph Daytona 675.

L.P.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dober dan!

Namen imam poservisirat vilice na mojem suzukiju gsx-r 600 k1. Zanima me glede olja v mislih imam motulovo 10-ko.na izbiro je expert line ki je pol sintetično in factory line ki je full sintetično. kaj je boljše za moje vilice(niso upside-down)?v ceni je razlike okoli 5 eur po litru. V čem bi naj bila sintetika bolša od polsintetike pri vzmetenju. Sklepam da je boljša zaradi cene ne vem pa če je res tako. Omenit še moram da bodo vgrajene nove vzmeti ki bodo trše če spremeni kaj to pri izbiri olja?

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Namen imam poservisirat vilice na mojem suzukiju gsx-r 600 k1. Zanima me glede olja v mislih imam motulovo 10-ko.na izbiro je expert line ki je pol sintetično in factory line ki je full sintetično. kaj je boljše za moje vilice(niso upside-down)?v ceni je razlike okoli 5 eur po litru. V čem bi naj bila sintetika bolša od polsintetike pri vzmetenju. Sklepam da je boljša zaradi cene ne vem pa če je res tako. Omenit še moram da bodo vgrajene nove vzmeti ki bodo trše če spremeni kaj to pri izbiri olja?

Sintetično olje naj bi bolje prenašalo temperaturo - ima višji 'viscosity index' in viskoznost s segrevanjem manj pada.

Konkretno - Factory Line Medium (5-10W) ima pri 40°C viskoznost 22,3 mm2, pri 100°C pa 6,2mm2.

Expert Line Medium (10W) pa ima pri 40°C viskoznost 35,9 mm2 (je gostejše kot Factory), pri 100°C pa 6 mm2 (je redkejše kot Factory).

Expert Line datasheet

Factory Line datasheet

Rabiš pa malenkost več kot liter olja.

D.

PS: RaceTech za GSX-R 600 K1 priporoča olje 5W...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sintetično olje naj bi bolje prenašalo temperaturo - ima višji 'viscosity index' in viskoznost s segrevanjem manj pada.

Konkretno - Factory Line Medium (5-10W) ima pri 40°C viskoznost 22,3 mm2, pri 100°C pa 6,2mm2.

Expert Line Medium (10W) pa ima pri 40°C viskoznost 35,9 mm2 (je gostejše kot Factory), pri 100°C pa 6 mm2 (je redkejše kot Factory).

Expert Line datasheet

Factory Line datasheet

Rabiš pa malenkost več kot liter olja.

D.

PS: RaceTech za GSX-R 600 K1 priporoča olje 5W...

to vem da rabim malenkost več kot liter.glih za glih:D .a 5w priporočajo?to pa nisem vedel bom malo pogooglal da vidim za kaj se gre.piše še tudi če priporočajo sintetiko ali pol sintetiko? zdaj po razlagi tega kar si ti napisal naj bi bil 10w sintetika redkejši kot 10w pol sintetika?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

to vem da rabim malenkost več kot liter.glih za glih:D .a 5w priporočajo?to pa nisem vedel bom malo pogooglal da vidim za kaj se gre.piše še tudi če priporočajo sintetiko ali pol sintetiko?

Ne, o tem nič ne piše...

zdaj po razlagi tega kar si ti napisal naj bi bil 10w sintetika redkejši kot 10w pol sintetika?

Ja, tako kaže... Profiji pravijo, da se na komercialno oznako ni za zanašat - kaj več pa si preberi na http://www.peterverd...om/lowspeed.htm.

D.

Popravljeno . Popravil danci1973
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne, o tem nič ne piše...

Ja, tako kaže... Profiji pravijo, da se na komercialno oznako ni za zanašat - kaj več pa si preberi na http://www.peterverd...om/lowspeed.htm.

D.

Hvala ti za pomoč zdaj se bom lahko odločil kot treba. je pa zanimivo kako različna je viskoznost med proizvajalci če ravno so oznake iste:D. Dobro je vedeti.

thanx

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri teleskopih kot jih imajo motorji moraš razlikovat dve stvari: eno je trdota vzmetenja(trdota vzmeti) drugo je trdota blaženje ali trdota blažilca(amortizerja).Zato se pri motorjih(nekaterih) nastavlja tako trdota vzmeti kot tudi trdota blaženja(trdota amortizerja).Pri večini motorjev odzadaj se nastavlja trdota vzmeti mehanično pri prednjih teleskopih pa se ta trdnost poveča ali zmanjša z menjavo vzmeti.Trdoto blažilca (amortizerja) se pri večini motorjev danes nastavlja,z obračanjem gumba pri blažilcu z izvijačem ali posebnim ključem in tudi med vožnjo z električnim ESA sistemom! Pri starejših izvedbah motorjev pa dosežeš večjo trdnost blaženja z menjavo vizkoznosti olja,seveda pa je olje priporočjlivo na določen čas tudi zamenjati.Vsekakor daj vedno raje boljše sintetično olje neglede na ceno saj tako olje zdrži par let in res ni pomembno ali je 5 € dražje ! ! Sintetično olje je boljše predvsem zato, ker manj spreminja vizkoznost in je bolj kvalitetno in z časom dosti manj počrni v blažilcu !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Pozdravljeni!

Zanima me če se komu doma valja amortizer za ZX10R l. 2006-2007

Hvala!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

imam eno težavo na svoji cbr-ki in sicer na zadnjem amortizerju ne morem nastavljat dušenja vračanja videti je da je vijak odvit do konca privijačiti ali odvijačiti pa se ne da...ali kdo ve kako je ta regulator pretoka v amortizerju narejen in ali se ga da zamenjati oz. popraviti?

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ima mogoče kdo izkušnje z olji za v vilice Ipone?A se zadeva obnese a je bl škart roba ?

par postov više je danci1973 prilepil link do tabel o oljih za vilice. višji kot je index viskoznosti bolj obstojno je olje oz. manj se spreminja viskoznost olja glede na različne temperature. to bo pomojem najbol pomembno pri olju. jaz sem se odločil na podlagi podatkov iz te strani za silkolene pro rsf 5w in 7w sem miksal 3:1. spomladi bom pa videl kak bo:D

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Evo nekaj slik sej veste kak pravijo da slika pove več kot 1000 besed

http://www.motosvet....&attach_id=4980

Tole je zgornji del vilic

Si bom sposodu mal sliko od Letečija. Potreboval bi takle ventilček za pumpat zrak v vilice. navoj M8 fin navoj-pomoje korak 0,75-bom še pomeril.

Hmmmm kolk so pa kej kolesarski ventilčki?? (nimam nobegna pecikla v bližini da bi pogledal)

Popravljeno . Popravil trojan69
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Si bom sposodu mal sliko od Letečija. Potreboval bi takle ventilček za pumpat zrak v vilice. navoj M8 fin navoj-pomoje korak 0,75-bom še pomeril.

Hmmmm kolk so pa kej kolesarski ventilčki?? (nimam nobegna pecikla v bližini da bi pogledal)

To je enak ventil kot se uporablja na starih motorjih z zračnico in celo na novejših biciklih.Sam ventilček(notranji del)pa je navaden ventilček kot ga imaš na avtu ali motorju !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Ali je možno da je v prednji vilici samo 3,5 dl olja? Honda cbr 600f l 2006

Moralo bi ga biti 4,6 dl. Si spraznil batnico?, tam bi moral biti preostanek, če so pa semeringi spustili ga pa lahko manjka, v temprimeru bi videl mastno vilico.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali je možno da je v prednji vilici samo 3,5 dl olja? Honda cbr 600f l 2006

Motor ima 20.000 km in kot iz trgovine

Sicer za konkreten model nimam podatkov (nimam service manuala), ponavadi pa gre v vilico okrog. 500ml (npr. CBR600RR 2003-2004 531 ml, CBR600RR 2007-2008 pa 413 ml).

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nisem jih čisto razstavil sem jih vzel dol odvil zgornji vijak in jih obrnil okoli vsako posebej v obeh enaka količina olja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nisem jih čisto razstavil sem jih vzel dol odvil zgornji vijak in jih obrnil okoli vsako posebej v obeh enaka količina olja.

kolk časa si jih pa pustu na glavo viset? čez noč se je nakapalo (pr mojih) cirka 1.5dcl iz vsakega kraka.... (pri dobrih 05.l, kokr gre not)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

poskusi jih še mal ˝napumpat˝-parkrat pritisnit skupi pa narazen.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

par ur

poskusi jih še mal ˝napumpat˝-parkrat pritisnit skupi pa narazen.

Obvezno je treba olje 'spumpat' ven.

Tudi ko boš nalil novo olje, moraš 'spumpat' ven zrak.

D.

PS: A delaš brez 'service manual'-a - kar na pamet? :nono:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sag na fazerju se enako nastavlja kot na cestakih (35 mm za cesto) ?

Ja, za na dirkališče naj bi bilo 25-30 za na cesto od 30-35mm oz priblizno 1/3 razpoložljivega hoda.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!