Skoči na vsebino

Vse o vzmetenju


YZFgeorge

Priporočene objave

Obvezno je treba olje 'spumpat' ven.

Tudi ko boš nalil novo olje, moraš 'spumpat' ven zrak.

D.

PS: A delaš brez 'service manual'-a - kar na pamet? :nono:

poklical na as domžale 462 ml v vsako vilico

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To že..ampak v service manualu je točno opisano kako se menjava olje-ni samo vn zlit na nazaj nalit. Ponavadi je treba staro olje vn spumpat pa ko daš novo notr tud še parkrat napumpat vilico (kot je že danci reku) , da stisnež zrak ven.

Mal poišč po netu-service menuali se bre posebnih problemov najdejo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To že..ampak v service manualu je točno opisano kako se menjava olje-ni samo vn zlit na nazaj nalit. Ponavadi je treba staro olje vn spumpat pa ko daš novo notr tud še parkrat napumpat vilico (kot je že danci reku) , da stisnež zrak ven.

Mal poišč po netu-service menuali se bre posebnih problemov najdejo.

Kdo bo pa umazanijo spiral?

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jah mal ola čez spustiš-najprej kak pocen ATF (pač neki viskoznega) pol pa še mal olja, ki bo šou v vilce, da spereš še un ole vn... Sam pomoje to pri normalnih menjavah olja niti ni pomembno, ker če je tok svinjarije v vilcah je itak ponavad treba menat semeringa pa jih razstavt + spucat.

če so vilce v tok slabem stanju jih pač razdreš pa očistiš+menaš semeringe...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Eno vprašanje na hitro. če motor sili iz ovinka pri večanju nagiba kaj je vzrok tega?ko pridem do določene mere kot da mi hoče zapret balanco in avtomatsko motor sili ven. to se mi je začelo dogajati ko sem spremenil kopmresijo vilic za 2 klika in dušenje za obrat in pol(za dušenje nimam klikov). saj mi ni težko dati nazaj ampak me v glavnem zanima kaj je vzrok tega zakaj se tako obnaša.

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

ZELO UGODNO kolega prodaja uporabno knjigo o nastavitvah vzmetenja športnih motorjev.

Vse kar ste želeli vedeti o blažilcih, odboju, kompresiji, vzmeteh itd, itd. Knjiga je v angleškem jeziku. Z zelo osnovnim orodjem ter omenjeno knjigo lahko iz svoje opletajoče banane naredite zelo vozen motor. Pošljem tudi po pošti, poštnina 2eur. Priloži tudi tabelo za beleženje nastavitev..

info na: MATEJ Mob.: 041 / 322 - 468

http://www.avt0.net/....asp?ID=5952498

Popravljeno . Popravil matgo
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prejsnjo sezono sem menjal prednje vzmeti wilbers in olje v vilicah.

Ali je mozno, da mi zaradi menjave, motor bolj pogosto niha levo desno, ne samo med doloceno hitrostjo.

Poizkusil vse mozne kombinacije, brez kovcka, brez vizirja, mislim da motor kar malo v desno vlece, ali pa si domisljam.

Motor ni bil nikoli na tleh, najhuje bi bilo ce so vilce zvite, lahko je pa tudi kaj drugega.

Ne vem kako je ko menjas vzmeti v vilcah, ali niso pazil kako so nazaj zmontirali.

Po pregledu prednje gume, ki je ok, mi ostane pregled vilic in krizev.

Mogoce lahko kdo svetuje kam se obrnit, da ne bo vse skupaj en nateg za veliko cekina.

Hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ZELO UGODNO kolega prodaja uporabno knjigo o nastavitvah vzmetenja športnih motorjev.

Vse kar ste želeli vedeti o blažilcih, odboju, kompresiji, vzmeteh itd, itd. Knjiga je v angleškem jeziku. Z zelo osnovnim orodjem ter omenjeno knjigo lahko iz svoje opletajoče banane naredite zelo vozen motor. Pošljem tudi po pošti, poštnina 2eur. Priloži tudi tabelo za beleženje nastavitev..

info na: MATEJ Mob.: 041 / 322 - 468

http://www.avt0.net/....asp?ID=5952498

Zelo fajn knjiga, ampak ravno zelo ugodno pa tole ni, ker sem NOVO cca 1 mesec nazaj na Ebayu kupila za 19,48€ s poštnino vred, na Amazonu mislim, da je še € kak ceneje.

http://www.ebay.co.uk/itm/270879257275?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prejsnjo sezono sem menjal prednje vzmeti wilbers in olje v vilicah.

Ali je mozno, da mi zaradi menjave, motor bolj pogosto niha levo desno, ne samo med doloceno hitrostjo.

Poizkusil vse mozne kombinacije, brez kovcka, brez vizirja, mislim da motor kar malo v desno vlece, ali pa si domisljam.

Motor ni bil nikoli na tleh, najhuje bi bilo ce so vilce zvite, lahko je pa tudi kaj drugega.

Ne vem kako je ko menjas vzmeti v vilcah, ali niso pazil kako so nazaj zmontirali.

Po pregledu prednje gume, ki je ok, mi ostane pregled vilic in krizev.

Mogoce lahko kdo svetuje kam se obrnit, da ne bo vse skupaj en nateg za veliko cekina.

Hvala

Si to menjal sam, ali pri pooblaščenem serviserju? jaz bi v obeh primerih kontaktiral fante, ki se ukvarjajo s tem :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Si to menjal sam, ali pri pooblaščenem serviserju? jaz bi v obeh prnimerih kontaktiral fante, ki se ukvarjajo s tem :)

pri pooblascenem servisu. sem poklical in ze odpeljal motor. upam da bo natancno narejeno ,saj potem bi moral spilat,vsaj tko kot je bilo vcasih.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Si to menjal sam, ali pri pooblaščenem serviserju? jaz bi v obeh primerih kontaktiral fante, ki se ukvarjajo s tem :)

Se popolnoma strinjam z Brdausom - mel sem podobne probleme na 600-tki. Na servisu so potem zadevo uredili!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo...

Mene pa zanima naslednje:

Lansko leto sem prvič postal motorist. Kupil sem Yamaha FZ1S.

Ker nisem viskoke postave, me je motilo dejstvo, da težko sežem do tal.

To je mojster rešil tako, da smo zamenjali amortizer zadaj z Wilbers in seveda z nastavitvijo 30 mm nižje ( tudi spredaj po TUv 15mm nižje, da je motor uravnotežen...

Skratka vse je narejeno tako, kot mora biti.

Ker sem po cca 14000 prevoženih kilometrov dobil že nekaj občutka, posledično vozil nekoliko bolj dinamično.

Vozim se tako sam, kot tudi s sopotnico.

Problem pa nastane v tem: Ko sem sam, bi si vzmet nastavil nekoliko bolj mehko, ko sva oba na motorju, pa nekoliko bolj trdo.

Pri Carmanu se dobi set : http://www.carman-mo...ti_wilbers.html

Ce bi lahko potem zelo enostavno menjal trdoto vzmeti za eno ali dve osebi, bi si to definitivno kupil.

opazil sem, če sva s sopotnico skupaj, se pri nekoliko hitrejši vožnji preveč posede motor in preveč zaniha, kar je pri neravnini in morebitnem ovinku neprijeten občutek in prav ta naredi to, da potem nekoliko zmanjšam hitrost. Če bi bil v tem trenutku vzmet nastavljena bolj čvrsto, se to ne bi dogajalo..

Sprašujem vas, kako rešujete kompromis med eno osebo na motorju in sopotnikom???

Popravljeno . Popravil yamaha2025
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo...

Mene pa zanima naslednje:

Lansko leto sem prvič postal motorist. Kupil sem Yamaha FZ1S.

Ker nisem viskoke postave, me je motilo dejstvo, da težko sežem do tal.

To je mojster rešil tako, da smo zamenjali amortizer zadaj z Wilbers in seveda z nastavitvijo 30 mm nižje ( tudi spredaj po TUv 15mm nižje, da je motor uravnotežen...

Skratka vse je narejeno tako, kot mora biti.

Ker sem po cca 14000 prevoženih kilometrov dobil že nekaj občutka, posledično vozil nekoliko bolj dinamično.

Vozim se tako sam, kot tudi s sopotnico.

Problem pa nastane v tem: Ko sem sam, bi si vzmet nastavil nekoliko bolj mehko, ko sva oba na motorju, pa nekoliko bolj trdo.

Pri Carmanu se dobi set : http://www.carman-mo...ti_wilbers.html

Ce bi lahko potem zelo enostavno menjal trdoto vzmeti za eno ali dve osebi, bi si to definitivno kupil.

opazil sem, če sva s sopotnico skupaj, se pri nekoliko hitrejši vožnji preveč posede motor in preveč zaniha, kar je pri neravnini in morebitnem ovinku neprijeten občutek in prav ta naredi to, da potem nekoliko zmanjšam hitrost. Če bi bil v tem trenutku vzmet nastavljena bolj čvrsto, se to ne bi dogajalo..

Sprašujem vas, kako rešujete kompromis med eno osebo na motorju in sopotnikom???

trdote vzmeti ne moreš menjat, spremeniš samo njeno prednapetost. Zdej če te 200€ žuli v denarnici si kupi, lahko pa vzameš/kupiš ključ pa tisti 2 stopnji preloada zadaj prestaviš ko si v dvoje in nazaj ko si sam, pri večini motorjev ni glih raketna znanost. Še bolj enostavno pa, ko maš sopotnika zadi pelji tistih 15% počasneje pa ne boš imel težav.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jap, mi smo to na roke pocel pri 600tki, zdej se pac vozim, kot da bi se vozila dva.

Po novem spet lahko nastavim samo zase, hehe

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

urkoman....kaj si točno želel s tem povedati?

Da imaš vzmetenje nastavljeno trše, kot bi se vozila dva, saj voziš dinamično? Če bi bila dva na motorju, bi potem takem moral nastaviti za tri, da bi bila vožnja z dvema enaka nastavitvi za eno osebo, mar ne?

Sem pa opazil, če se vozim nekako počasi po predpisih, mi mehko vzetenje lepo prav pride, če pa vozim dinamično, sploh v ovinkih še bolje čutim zvijanje, če ni dovolj čvrsto nastavljeno vzmetenje. Sploh ne vem kakšen bi bil pravi kompromis?

Zdi pa se mi, če bi pri Čarmanu nabavil to zadevo za nastavljanje napetosti vzmeti, bi lahko hitro in dovolj elegantno nastavljal trdoto tako zase, kot za dve osebi. Seveda pa je še boljša varianta tista, ki se nastavlja kar med vožnjo...

Ima to Honda VFR 1200?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

urkoman....kaj si točno želel s tem povedati?

Da imaš vzmetenje nastavljeno trše, kot bi se vozila dva, saj voziš dinamično? Če bi bila dva na motorju, bi potem takem moral nastaviti za tri, da bi bila vožnja z dvema enaka nastavitvi za eno osebo, mar ne?

Sem pa opazil, če se vozim nekako počasi po predpisih, mi mehko vzetenje lepo prav pride, če pa vozim dinamično, sploh v ovinkih še bolje čutim zvijanje, če ni dovolj čvrsto nastavljeno vzmetenje. Sploh ne vem kakšen bi bil pravi kompromis?

Zdi pa se mi, če bi pri Čarmanu nabavil to zadevo za nastavljanje napetosti vzmeti, bi lahko hitro in dovolj elegantno nastavljal trdoto tako zase, kot za dve osebi. Seveda pa je še boljša varianta tista, ki se nastavlja kar med vožnjo...

Ima to Honda VFR 1200?

Svobodna ptica je napisal-a, da uporabis klesce za zategovanje in odtegovanje vzmeti. To sem pocel na 600tici, ko sva bila dva na motorju je bila vzmet na 7 stopnji-zadnji, kadar sem se sam vozil, je bila vzmet nastavljena na 4 ali 5 stopnjo. Sicer precej zoprno, gre pa tako :)

Ja, do sedaj sem imel oz. se vedno imam vzmetenje nastavljeno zase, za sopotnico in prtljago, pa nic ne spreminjam. (ker sem se v taki postavi res veliko prevozil)

Razlika je v tem (ko sem sam na motorju), da mi pac zadnji del vcasih zavrti v prazno (pretrdo vzmetenje na neravninah, luknjah, vzmet mojo tezo zlahkoto dvigne), kar sem vajen iz offroad vožnje s kroso in me taki zdrsi ne motijo (dokler ne bom usekal posteno)

Ker ne vozim objestno po cestah ni problema.

Ampak kot sem že rekel, sedaj bom nastavil nazaj samo zase in prtljago, saj ne vozim vec prikolice s seboj :D

Ti si me pa razumel, da imam nastavljeno za tri osebe :) ubistvu, ker pogosto 3 kufre in sotor s seboj, si kar prav zadel, tretja oseba je bila prtljaga.

Ti bos nasel kompromis tako, da nasteli vzmet za oba (se pravi da bo vzmet do predzadnjega ali zadnjega klika zategnjena (odvisno kolk sta tezka, enim niti to ne pomaga))

Potem se pejt sam pelat in ce se bo zadnje kolo zavrtelo v prazno, ko bos speljal ali ko cez grbino zapeles (gasa takrat ne spuscas), nastavi se en klik manj. In imas kompromis za oba. Za bolj natancno nastavljanje pa kupis pri Carmanu to kar te zanima.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

urkoma, pri Čarmanu sem kupil feder - amortizer wilbers, ki naj bi bil narejen po mojih kilogramih, željah itd.... V bistvu nima klika, temveč navojnik, tako, da vzmet lepo zvezno zateguješ ali odteguješ.

S sopotnico se voziva eno tretjino skupaj, ostalo se prevozim sam. Če si nastavim vzmetenje zase, je za oba premehko. Če si nastavim za oba, pa je samo zame nekoliko pretrdo. Zato sem tudi mislil, da bi si dokupil to možnost nastavitve.

Seveda pa je tu še možnost, kako hitro se vrača amortizer v prvotno pozicijo. Tudi to sem nastavljal, da ne niha predolgo in ne preveč na hitro...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Sem naročil to, za hidravlično nastavitev prenapetosti amortizerja. Morda bo že ta teden prišla zadeva. Upam.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

No, pa sem dobil to hidravlično nastavitev prednapetosti amortizerja...

Prvih 300Km sem že naredil in sem navdušen. Sem že preiskusil se voziti sam in v dvoje.... Prav lepšo se da prednapetost vzmeti nastaviti...

Malo me še bega nastavitev blažilnosti - povratka... Kako najti kompromis med prednapetostjo vzmeti in povratkom... Mislim, da sem sicer zelo blizu končne nastavitve.

Ali se v bistvu, če nastavim prednapetost vzmeti spreminja tudi blažinost - povratek? Nekako bi tao blažilnost - povratek nastavil na optimum in potem le nastavljal prednapetost vzmeti za solo vožnjo ali v dvoje...

Vsako mnenej je dobrodošlo.

Lp, yamaha

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, pa sem dobil to hidravlično nastavitev prednapetosti amortizerja...

Prvih 300Km sem že naredil in sem navdušen. Sem že preiskusil se voziti sam in v dvoje.... Prav lepšo se da prednapetost vzmeti nastaviti...

Malo me še bega nastavitev blažilnosti - povratka... Kako najti kompromis med prednapetostjo vzmeti in povratkom... Mislim, da sem sicer zelo blizu končne nastavitve.

Ali se v bistvu, če nastavim prednapetost vzmeti spreminja tudi blažinost - povratek? Nekako bi tao blažilnost - povratek nastavil na optimum in potem le nastavljal prednapetost vzmeti za solo vožnjo ali v dvoje...

Vsako mnenej je dobrodošlo.

Lp, yamaha

vsakič ko spremeniš prednapetost vzmeti, je treba prilagodit povratek. če imaš bolj napeto vzmet, pomeni, da se bo hitreje raztegnila nazaj, se praviš rabiš bolj zategnjen povratek in obratno, če znižaš prednapetost. Ne moreš nastavit na optimum za oboje, kvečjemu samo na kompromis.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

živjo.

imam motor suzuki in sprednje vilice so spustile. Ve slučajno kdo za koga ki bi jih obnovil, ali pa če ima kdo kakšen dober načrt. sicer sem mehanik, ampak se v to rajši nebi spuščal. V amortizerju bi me obnova prišla 200€ ali več. tako da če kdo pozna kakega ugodnega majstra se priporočam :)

l.p.

sem že najdu. admin prosim izbriši post.

Popravljeno . Popravil ridder
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!