Skoči na vsebino

Vse o vzmetenju


Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)
pred eno uro, alfafox pravi:

Živjo,

bi kdo vedel kje bi se dobilo vzmet za ohlinsa TTX36 mark II za panigaleta 75N?

 

 

https://www.wrs.it/en/

Popravljeno . Popravil LunaticFringe
  • 3 mesecev pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Sem v dilemi.

torej motor imam trenutno na servisu, da se na prvih vilicah zamenja olje, tesnila, ter notri da druge, trse vzmeti. Isto se bo naredilo zadaj, razen vzmet se bo pogledala ali je ok, ali ne(predvidevam da ni, ker japonc dela motorje za 60kg, ne za 90,100..).

Svetovali so mi se v posodobitev vzmetenja s piston kitom od k techa - spredaj/zadaj? Kaksne izkusnje s temi kiti? 
 

https://www.orientexpress.com/p-8046-k-tech-suspension-20ssk-fork-piston-kit.aspx

Za zadaj naj bi prislo nekaj dost podobnega..

Kit zadi je nekih 100e, servis dost podobn in mislm da vzmet isto neki tko.. za dobrih 300e naj bi imel porintan zadnji del.. nov amortizer zadi je pa 1k samo da kaj odpres..

Popravljeno . Popravil ukica
  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno
On 10/24/2020 at 10:46 AM, ukica said:

Sem v dilemi.

torej motor imam trenutno na servisu, da se na prvih vilicah zamenja olje, tesnila, ter notri da druge, trse vzmeti. Isto se bo naredilo zadaj, razen vzmet se bo pogledala ali je ok, ali ne(predvidevam da ni, ker japonc dela motorje za 60kg, ne za 90,100..).

Svetovali so mi se v posodobitev vzmetenja s piston kitom od k techa - spredaj/zadaj? Kaksne izkusnje s temi kiti? 
 

https://www.orientexpress.com/p-8046-k-tech-suspension-20ssk-fork-piston-kit.aspx

Za zadaj naj bi prislo nekaj dost podobnega..

Kit zadi je nekih 100e, servis dost podobn in mislm da vzmet isto neki tko.. za dobrih 300e naj bi imel porintan zadnji del.. nov amortizer zadi je pa 1k samo da kaj odpres..

Koncni rezultat..?

C137D7E7-D7D0-4C7F-A325-1E7D6CDEEED4.jpeg

2FD5830C-9F46-45DE-9729-4379FDAA2034.jpeg

  • Všeč mi je 2
  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Pozdravljeni! 

Na svojem letosnjem zame daljsem roadtripu (beri cca 4500 km) sem odkril "hibo" na svojem mopedu, in to je vzmetenje. Namrec pri polno nalozenem (90 kil + 55 kil + cca 30 kil prtljaga) sem imel problem na vecjih neravninah in lezecih policajih. Zadnji konec se mi je posedel so te mere, da mi je zvijalo tablico. Sicer imam namescen aftermarket nosilec, ki je tik nad gumo ampak vseeno tega nisem bil vajen (res pa je, da prej motor ni bil uporabljen kot potovalnik). 

Vozim Kawasaki ER6n 2012, ki sicer ni potovalnik ampak je zame super motorcek in ga ne bi menjal. Trenutno imam nastavljen blazilec cisto skupaj (torej na najtrso varianto), saj je v 90% vozen v dvoje). Torej zanima me ali je kdo od vas ze menjaval zadnji blazilec zaradi podobnega problema? Namrec malo sem pregledoval po internetu za drugi blazilec z vsemi moznimi nastavitvami, ampak vecinoma ti blazilci reklamirajo razne RACE nastavitve, ki pa jih sam ne potrebujem. Rad bi le trsi blazilec s "pocasnejsim" gibanjem oz nihanjem ob raznih neravninah. 

Objavljeno

potem vzameš najcenejši aftermarket, za vso to težo, ki si jo zapisal je vzmet prešvoh.

Objavljeno

Pa bo imel najcenejsi vzmet sploh kaj boljso? 

Objavljeno

načeloma ja, aftermarket vzmetenja so boljša od stocka.

Sicer pa, to se je najbolje pogovoriti s kom ki zadevo uredi, Čarman ali kak drug servis.

Lahko pa motor menjaš. Močnejši in dražji majo praviloma boljše in močnejše komponente.

Ke pa problem vožnje v dvoje in nakrcan, kar pri večini motorjev. Še najboljša vzmetenja so pri večjih mašinah , adv ali potovalnikih. Tudi semiaktivno je zelo dobro za dva.

 

Objavljeno (popravljeno)
26 minutes ago, LooLekSLO said:

Pa bo imel najcenejsi vzmet sploh kaj boljso? 

Ponavadi te vsak malo resnejsi proizvjalec povprasa o nacinu voznje, tezi ipd, in nato oni prilagodijo vzmet in nastavitve glede na tvoje podatke...  Lahko imas najboljse vzmetenje, ce bo prilagojeno za 250kg skupne teze, ti ne bo veliko pomagalo pri 350kg  :) Ko sem jaz menjal zadnje vzmetenje, so me povprasali o nacinu voznje, o namenu, koliko se vozim sam, koliko se bom v dvoje itd... Lahko tudi narocis nastavljivost prednapetosti, itd. Podrazi zadevo, samo ce ti je motor vsec, ce ga imas names se dalj casa imeti, je to dobra nalozba...

 

Popravljeno . Popravil jvalant
  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Komercialna finta nič drugega... :) da ti fedro nastavijo po želji.

Folk celo misli, da ti jeklo vlijejo glede na sporočen podatke.

Poleg dobiš kartico na kateri je napisano na kolko klikov so nastavili in na kolko mm zategnili.

Nobene znanosti... rebound je kar lepo default vedno, fedra pa na težo stisnjena.

Ampak važen je občutek, da so se "osebno" posvetili tebi :) 

Na računu se pa to pozna...

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Objavljeno (popravljeno)
2 hours ago, Snečer said:

Komercialna finta nič drugega... :) da ti fedro nastavijo po želji.

Folk celo misli, da ti jeklo vlijejo glede na sporočen podatke.

Poleg dobiš kartico na kateri je napisano na kolko klikov so nastavili in na kolko mm zategnili.

Nobene znanosti... rebound je kar lepo default vedno, fedra pa na težo stisnjena.

Ampak važen je občutek, da so se "osebno" posvetili tebi :) 

Na računu se pa to pozna...

  Wilbers je meni dostavil tocno tak amortizer in vzmet kot dogovorjeno. In nobenega obcutka, da so se posvetili samo meni, so pac dostavili tako vzmet kot sem jo potreboval in dusenje nastavljeno za to vzmet. Navadna usluga in prilagoditev modela amortizerja. Duke z 140kg in Futura z 220kg ze sama po sebi potrebujeta drugacno nastavitev, tudi ce je amortizer isti model. In z popolnoma enako ceno, kot bi bila za katerokoli nastavitev. Ne vem o cem bluzis, ne more bit iena vzmet itd za vse motorje enaka. Te pac povprasajo koliko kg ima motor, voznik, koliko prtljage, kako se vecino casa vozis, ali se bos vec v dvoje, ali sam... To ni nobena komercialna finta, to je prilagoditev. Popolnoma enako, kot ce te prodajalec hlac vprasa za mere...

Clovek potrebuje mocnejso vzmet, in to bo dobil. Ali pri mehaniku samo vzmet za obstojeci amortizer, pri cemer ga lahko potem zeza rebound ce je nenastavljiv, ali ima premalo razpona, ali ce se pac naroci nov amortizer in vzmet. Ne vem o kaksni finti govoris, to je samo prilagoditev. In cena je bila enaka, ce bi ga kupil iz police, ali z mocnejso vzmetjo...

Popravljeno . Popravil jvalant
Objavljeno

Tudi meni je dostavil tako kot sem želel. Vzeli so "iz police" in nastavili težo kot je bilo sporočeno. Pa še pobarvali, zato se je čakalo 3 tedne.

Komerciala čista, vse si lahko sam nastaviš, simpl navodila, prilagoditev ja... joj kak se to lepo bere, da ti v tovarni po meri in potrebah nastavijo :) 

Praktično nobene razlike po menjavi...

Ja, enako kot pri hlačah. Imajo en model, 2m dolg in po željah režejo med 120-200cm.

Res se lepo sliši, da ti po meri naredijo fedro, kot za profije...

Za en model motorja je enaka vzmet, samo ena ... razlika je le v dodatkih.

Objavljeno (popravljeno)
10 minutes ago, Snečer said:

Tudi meni je dostavil tako kot sem želel. Vzeli so "iz police" in nastavili težo kot je bilo sporočeno. Pa še pobarvali, zato se je čakalo 3 tedne.

Komerciala čista, vse si lahko sam nastaviš, simpl navodila, prilagoditev ja... joj kak se to lepo bere, da ti v tovarni po meri in potrebah nastavijo :) 

Praktično nobene razlike po menjavi...

Ja, enako kot pri hlačah. Imajo en model, 2m dolg in po željah režejo med 120-200cm.

Res se lepo sliši, da ti po meri naredijo fedro, kot za profije...

Za en model motorja je enaka vzmet, samo ena ... razlika je le v dodatkih.

 No vidis, meni so pa dali not mocnejso vzmet, in bolj zadusili hidravliko (zaradi mocnejse vzmeti). In vzmet in ventile za olje so vzeli iz police (ker jih izdelujejo/narocajo v vec vrednostih), niso jih samo zame naredili. So pa sam zame in moje zelje dostavili amortizer. Da te se malo citiram, kje si najdu "za profije", samo amortizer za 130kg motor ima drugo vzmet in ventile za rebound, kot amortizer za 230kg motor, 2 potnika in prtjago.  To je nastavitev za cisto normalnega uporabnika.  Ne vem kaj ne razumes: Wilbers da not tako vzmet, ko jo nekdo potrebuje. Ne za vse isto, torej prilagodijo se kupcu. Kawasaki, na drugi strani, pa da v recimo ER6 VSEM enako vzmet. To paje tako kot ti govoris. In cloveku to ne ustreza. Wilbers mu bo naredil amortizer za ER6 2 potnika in prtljago, ce bo kupec tako hotel. In ce bo ta teza presegla "genericno" vzmet, bodo dali mocnejso. ISTI denar za enak amortizer, ceprav z mocnejso vzmetjo.  Pa ti blebetaj kar hoces. Jaz sem imel v rokah 2 enaka modela Wilbersa, enega za lahek motor in enega za tezji potovalnik. Imata drugacno vzmet. In mocnejsa vzmet potrebuje mocnejse dusenje rebounda, da se prehitro ne vraca.. Za isto ceno.

Popravljeno . Popravil jvalant
Objavljeno
6 minutes ago, Snečer said:

Za en model motorja je enaka vzmet, samo ena ... razlika je le v dodatkih.

Ti to resno misliš? Če naročiš za 90 ali pa 175 kg, dobiš navit enak kos žice, samo prirezan na dolžino? :lol1: Po tvoji logiki bi lahko samo podložil originalno vzmetenje,... dodal en distančnik pa bi rešil težavo. Kaj mu predlagaš? 

Objavljeno (popravljeno)
3 minutes ago, XTR said:

Ti to resno misliš? Če naročiš za 90 ali pa 175 kg, dobiš navit enak kos žice, samo prirezan na dolžino? :lol1: Po tvoji logiki bi lahko samo podložil originalno vzmetenje,... dodal en distančnik pa bi rešil težavo. Kaj mu predlagaš? 

Ne razume osnove: ko povecas prednapetost u stvari ne stiskas vzmeti. Za trso vzmet, rabis trso vzmet. Pika. Prednapetost samo prilagaja posed motocika...

 

Popravljeno . Popravil jvalant
Objavljeno
Pravkar, XTR pravi:

Ti to resno misliš? Če naročiš za 90 ali pa 175 kg, dobiš navit enak kos žice, samo prirezan na dolžino? :lol1: Po tvoji logiki bi lahko samo podložil originalno vzmetenje,... dodal en distančnik pa bi rešil težavo. Kaj mu predlagaš? 

za 175 ne boš dobil,ker presega homologacijo

med 90 in 175 je razlika le v tem da je slednja bolj stisnjena

ne pa da je bolj trdno jeklo ali celo večji fi žice

recimo 640 za versys je za vse enaka, razlika v dodatkih in "prilagoditvi"

edino ohlins je drugačen, tam gredo rudo posebej iskat v švedske rudnike

ne bit naiven no :)

pred 1 minuto, jvalant pravi:

Ne razume osnove: ko povecas prednapetost u stvari ne stiskas vzmeti. Za trso vzmet, rabis trso vzmet. Pika. Prednapetost samo prilagaja posed motocika...

 

ja ko stisneš vzmet, se ne stisne... ampak gre narazen :)

Objavljeno
pred 9 minutami, jvalant pravi:

 No vidis, meni so pa dali not mocnejso vzmet, in bolj zadusili hidravliko (zaradi mocnejse vzmeti). In vzmet in ventile za olje so vzeli iz police (ker jih izdelujejo/narocajo v vec vrednostih), niso jih samo zame naredili. So pa sam zame in moje zelje dostavili amortizer. Da te se malo citiram, kje si najdu "za profije", samo amortizer za 130kg motor ima drugo vzmet in ventile za rebound, kot amortizer za 230kg motor, 2 potnika in prtjago.  To je nastavitev za cisto normalnega uporabnika.  Ne vem kaj ne razumes: Wilbers da not tako vzmet, ko jo nekdo potrebuje. Ne za vse isto, torej prilagodijo se kupcu. Kawasaki, na drugi strani, pa da v recimo ER6 VSEM enako vzmet. To paje tako kot ti govoris. In cloveku to ne ustreza. Wilbers mu bo naredil amortizer za ER6 2 potnika in prtljago, ce bo kupec tako hotel. In ce bo ta teza presegla "genericno" vzmet, bodo dali mocnejso. ISTI denar za enak amortizer, ceprav z mocnejso vzmetjo.  Pa ti blebetaj kar hoces. Jaz sem imel v rokah 2 enaka modela Wilbersa, enega za lahek motor in enega za tezji potovalnik. Imata drugacno vzmet. In mocnejsa vzmet potrebuje mocnejse dusenje rebounda, da se prehitro ne vraca.. Za isto ceno.

moraš met za isti model obe v rokah, za peresnega in za hipota

Objavljeno (popravljeno)
15 minutes ago, Snečer said:

ja ko stisneš vzmet, se ne stisne... ampak gre narazen :)

Stisnes jo lahko samo, ce je na obeh straneh fiksna. Vzmet na vzmetenju im pa zgoraj mehanizem za stiskanje (matici, vijak karkoli) na drugi strani pa ni fiksna, ker se motor posede ko ga das s stojala, in ko se voznik usede gor. To se imenuje staticni posed motocikla. Ki naj bi bil okoli 40mm recimo. Ko zgoraj pritiskas na vzmet, se NE stisne, ampak se motocikel vzdigne za tocno toliko, za kolikor si pritisnil na vzmet. Motocikel se pa MORA posesti, ker drugace ne more slediti vzmetenje vdolbinam na cesti.  Vzemi pojem "preload". Mi ga prevajamo kot prednapetost, kar NI pravilno.  Trdoto vzmetenja nastavljas z trdoto (mocjo) vzmeti in kompresijo amortizerja. Ne z prednapetostjo. Poglej si kak video o nasavljanju preloada: meri se z metrom (za koliko se motor dvigne), ne z vago za merjenje kolko je vzmet stisnjena. Vec ti pa ne bom razlagal, ker vidim da nima smisla... Ce ti pa rata stisniti vzmet z pritiskom samo na enem koncu, pa snamem kapo!

10 minutes ago, Snečer said:

moraš met za isti model obe v rokah, za peresnega in za hipota

Imel. O tem ti govorim.

Popravljeno . Popravil jvalant
Objavljeno (popravljeno)
15 minutes ago, Snečer said:

za 175 ne boš dobil,ker presega homologacijo

med 90 in 175 je razlika le v tem da je slednja bolj stisnjena

ne pa da je bolj trdno jeklo ali celo večji fi žice

recimo 640 za versys je za vse enaka, razlika v dodatkih in "prilagoditvi"

edino ohlins je drugačen, tam gredo rudo posebej iskat v švedske rudnike

ne bit naiven no :)

On išče za 175 kg, zato sem napisal to težo. Če bi bilo to res, kar si napisal, da je samo bolj stisnjena vzmet, potem bi vsi doma predelovali originalna vzmetenja. Malo podložiš na pravem mestu pa je rešeno. Ni vsaka navita "žica" enaka... Na kakšen način je bolj stisnjena? Bolj privita matica za nastavljanje prednapetosti?

Popravljeno . Popravil XTR
Objavljeno (popravljeno)
3 hours ago, LooLekSLO said:

Pa bo imel najcenejsi vzmet sploh kaj boljso? 

Spet so uspeli zasrati temo, kot obicajno...  Predlagam ti, da se malo povecas preload, ce ga lahko,  drugace pa razmisli o obisku mehanika (Carman ipd) za menjavo vzmeti in prilagoditev, ali za nov amortizer (wilbers, ipd). Najvecja prednost drugega amortizerja je v tem, da lahko dokupis tudi mehanizem za nastavljanje preloada, pa prestavljas med solo voznjo in voznjo v dvoje. In kot je ze bil omenjeno, so aftermarket proizvajlci in modeli boljsi od originalov. Se posebej pri cenejsih motorjih. In verjemi, da so v interni zgradbi amortizerjev (hidravlicni ventili, pricip delovanja amortizerja, itd), pa tudi v uporabljenih materijalih za vzmet razlike.  Tudi Kawasaki, Aprilia, Honda ipd sami ne izdelujejo vzmetenja, specializirane firme ga za njih.  Po Snecerjevo, ni lazjega. Vzames mal zice, navijes, pa je...  Tolko.

Popravljeno . Popravil jvalant
Objavljeno

Bil sem v zmoti, pardon. Vseeno pa predlagam kulturno pisanje.

Prej sem imel showa, ni razlike napram wilbers.

Objavljeno
pred 13 minutami, jvalant pravi:

Spet so uspeli zasrati temo, kot obicajno...  Predlagam ti, da se malo povecas preload, ce ga lahko,  drugace pa razmisli o obisku mehanika (Carman ipd) za menjavo vzmeti in prilagoditev, ali za nov amortizer (wilbers, ipd). Najvecja prednost drugega amortizerja je v tem, da lahko dokupis tudi mehanizem za nastavljanje preloada, pa prestavljas med solo voznjo in voznjo v dvoje. In kot je ze bil omenjeno, so aftermarket proizvajlci in modeli boljsi od originalov. Se posebej pri cenejsih motorjih. Tolko.

Torej kot sem ze napisal sem blazilec ze "nasponal" do konca (ze prvo leto po nakupu novega motorja), ker mi je taksna voznja bolj odgovarjala, z dvema potnikoma pa je sploh boljse. Ampak letos sem prvic uporabil motor kot potovalnik in obremenil se z opremo za 15-dnevni dopust (3 polni kovcki). Zdaj v predelavo ne vem ce je smiselno iti, zato sem bolj razmisljal o menjavi. Tudi zaradi tega lazjega prestavljanja med solo voznjo in polno obremenjenostjo. Menjava motorja me trenutne ne zanima, ker kot sem ze napisal sem izredno zadovoljen s tem motorjem + tega da imam se druge motorje za potrebe taksnih in drugacnih potreb. Potovalnika pa trenutno ne potrebujem. 

Torej potemtakem predlagate Carmana, ki bo znal povedati vec glede mojega problema...? 

Objavljeno

Odkrivat toplo vodo nima smisla. O vzmetenju so stvari znane, in tu lahko samo filozofiramo, kako kdo koga nateguje.

@LooLekSLO boš najbrž moral razmislit o menjavi kar celega konja. Potovanje na takšni kobilici, še posebej, ker nisi ravno peresne kategorije, s sopotnico in prtljago bo tudi po predelavi vzmetenja (ni poceni) ena velika žalost.

Verjamem in tudi vem, da se v takem primeru večinoma govori o premalo konjih. Za nomalno vožnjo je dovolj, mi jepa čudno, da proizvajalci najbolj šparajo na najbolj ključnem elementu, vzmetenju. Ja vem vozila prodaja izgled, cena aja pa, da ne pozabim "zvok" :slap:.

Moja :inlove: je imela MT07 kupila 2015 novo in šele pomenjavi vzmetenja je bil motor kot celota tisto tapravo. Pa ona komplet v opremi in prtljaga, ki jo je vozila s seboj ni presegalo 75kg.

Namig F650GS (800ccm) 08-12 ima po podatkih proizvajalca nosilnost preko 220kg. Origimalno vzmetenje pa lahko prilagajaš, sicer ročno ampak bolj podrobno kot novejši F serije, ki imajo sicer ESA vendar le tri nastavitve.

Objavljeno
2 minutes ago, Snečer said:

Bil sem v zmoti, pardon. Vseeno pa predlagam kulturno pisanje.

Prej sem imel showa, ni razlike napram wilbers.

  Ce ne cutis, to se ne pomeni da ni razlike. Ti ni bilo potrebno menjati sploh. Ne vozis hitro, preobremenjen, itd.  Loolek pac mora, ker se mu motor prevec poseda, in kolikor sem ga zastopil, je preload ze do konca. Sigurno bo cutil razliko, ker je sedaj na meji. Razliko bo pa cutil samo, ce bo vzel vzmet in amortizer prilagojen vecji tezi. Ce bo recimo wilbers nastavljen enako kot sedaj original, nima smisla Ima pa wilbers vrjetno ce v osnovi vecji razpon: ima dve matici in dolg navoj. Er6 ima se mi zdi "stopnicasto" nastavljanje, ta je pa res osnovna poceni resitev, ima 2cm mogoce za nastaviti? Nisem pa siguren v to...

  • Všeč mi je 1
Objavljeno
pred 2 minutami, MiNa pravi:

Odkrivat toplo vodo nima smisla. O vzmetenju so stvari znane, in tu lahko samo filozofiramo, kako kdo koga nateguje.

@LooLekSLO boš najbrž moral razmislit o menjavi kar celega konja. Potovanje na takšni kobilici, še posebej, ker nisi ravno peresne kategorije, s sopotnico in prtljago bo tudi po predelavi vzmetenja (ni poceni) ena velika žalost.

Verjamem in tudi vem, da se v takem primeru večinoma govori o premalo konjih. Za nomalno vožnjo je dovolj, mi jepa čudno, da proizvajalci najbolj šparajo na najbolj ključnem elementu, vzmetenju. Ja vem vozila prodaja izgled, cena aja pa, da ne pozabim "zvok" :slap:.

Moja :inlove: je imela MT07 kupila 2015 novo in šele pomenjavi vzmetenja je bil motor kot celota tisto tapravo. Pa ona komplet v opremi in prtljaga, ki jo je vozila s seboj ni presegalo 75kg.

Namig F650GS (800ccm) 08-12 ima po podatkih proizvajalca nosilnost preko 220kg. Origimalno vzmetenje pa lahko prilagajaš, sicer ročno ampak bolj podrobno kot novejši F serije, ki imajo sicer ESA vendar le tri nastavitve.

Kot sem ze povedal v menjavo ne grem. Tako natovorjen se peljem 1 na leto, pa se to sedaj ko je ta virus in mi letala strajkajo ?

pred 1 minuto, jvalant pravi:

  Ce ne cutis, to se ne pomeni da ni razlike. Ti ni bilo potrebno menjati sploh. Ne vozis hitro, preobremenjen, itd.  Loolek pac mora, ker se mu motor prevec poseda, in kolikor sem ga zastopil, je preload ze do konca. Sigurno bo cutil razliko, ker je sedaj na meji. Razliko bo pa cutil samo, ce bo vzel vzmet in amortizer prilagojen vecji tezi. Ce bo recimo wilbers nastavljen enako kot sedaj original, nima smisla Ima pa wilbers vrjetno ce v osnovi vecji razpon: ima dve matici in dolg navoj. Er6 ima se mi zdi "stopnicasto" nastavljanje, ta je pa res osnovna poceni resitev, ima 2cm mogoce za nastaviti? Nisem pa siguren v to...

Stopnicasto nastavljanje je ja. 

Objavljeno (popravljeno)
6 minutes ago, MiNa said:

Odkrivat toplo vodo nima smisla. O vzmetenju so stvari znane, in tu lahko samo filozofiramo, kako kdo koga nateguje.

@LooLekSLO boš najbrž moral razmislit o menjavi kar celega konja. Potovanje na takšni kobilici, še posebej, ker nisi ravno peresne kategorije, s sopotnico in prtljago bo tudi po predelavi vzmetenja (ni poceni) ena velika žalost.

Verjamem in tudi vem, da se v takem primeru večinoma govori o premalo konjih. Za nomalno vožnjo je dovolj, mi jepa čudno, da proizvajalci najbolj šparajo na najbolj ključnem elementu, vzmetenju. Ja vem vozila prodaja izgled, cena aja pa, da ne pozabim "zvok" :slap:.

Moja :inlove: je imela MT07 kupila 2015 novo in šele pomenjavi vzmetenja je bil motor kot celota tisto tapravo. Pa ona komplet v opremi in prtljaga, ki jo je vozila s seboj ni presegalo 75kg.

Namig F650GS (800ccm) 08-12 ima po podatkih proizvajalca nosilnost preko 220kg. Origimalno vzmetenje pa lahko prilagajaš, sicer ročno ampak bolj podrobno kot novejši F serije, ki imajo sicer ESA vendar le tri nastavitve.

Ocitno niso znane ;)  V osnovi se strinjam tudi z menjavo. Ampak, ze menjavo in optimizacijo vzmetenja se da resiti marsikaj. Dokler prevec ne trpi okvir, mogoce lezaji, se da z optimizacijo vzmetenja precej popraviti motor. Se posebej cenejsi motorji lahko zelo veliko pridobijo z boljsim vzmetenjem, ki je rak rana ponavadi... Ce je nekomu nek motor zelo vsec, se  po moje bolj splaca vloziti kak evro vec v predelavo, kot pa menjava... Tudi o moci imas prav: velika vecina nas tule, pa tudi velika vecina tahitrih zaostane tudi za Moto3 casi, pa imajo 50 konjev :)

Popravljeno . Popravil jvalant
  • Všeč mi je 2
  • Hvala 1

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!