Vucko Objavljeno Avgust 5, 2021 Deli Objavljeno Avgust 5, 2021 Pozdravljeni , zanima me ena stvar. Ali je kaj narobe, ce sem vzmeti nastavil na najtrse , spredaj na vilicah sem zategnil sraufa do zadnje oznake , zadnjo vzmet pa nastavil na najtrse , meni pac vstreza malo trdnejsi motor (sem navajen na ss), bolj me zanima kako je guma v kontaktu z asfaltom s tako nastavitvijo in ali je to ok al ne ? Gre se za bandita 1250s , sam sem tezek 105kg in se vedno vozim sam. Zal zankrat se nisem naredel kaksnih meritev (med voznjo z vezico okol vilice), da bi videl koliko hoda imajo vilice med samo voznjo in mocnim zaviranjem. Za vsak nasvet in predlog se zahvaljujem Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Erikcslo Objavljeno Avgust 5, 2021 Deli Objavljeno Avgust 5, 2021 Mogoče ti to pomaga: DAMI34 in Bostjan L 2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
DAMI34 Objavljeno Avgust 5, 2021 Deli Objavljeno Avgust 5, 2021 pred eno uro, Vucko pravi: Pozdravljeni , zanima me ena stvar. Ali je kaj narobe, ce sem vzmeti nastavil na najtrse , spredaj na vilicah sem zategnil sraufa do zadnje oznake , zadnjo vzmet pa nastavil na najtrse , meni pac vstreza malo trdnejsi motor (sem navajen na ss), bolj me zanima kako je guma v kontaktu z asfaltom s tako nastavitvijo in ali je to ok al ne ? Gre se za bandita 1250s , sam sem tezek 105kg in se vedno vozim sam. Zal zankrat se nisem naredel kaksnih meritev (med voznjo z vezico okol vilice), da bi videl koliko hoda imajo vilice med samo voznjo in mocnim zaviranjem. Za vsak nasvet in predlog se zahvaljujem zategnu si prednapetost/višino dodal, ampak če ne amortizira, torej plava so prešvoh in ne pomaga nič, razen menjava za tršo vzmet/druge amortizerje, mogoče kaj dobiš še z gostejšim oljem, ki se počasneje pretaka. Ne vem, kok maš nastavitev, običajno bi moral nastaviti še povrat in dumping. Pa na pamet zategnit prednapetost je precej nedoločeno najmanj. Se splača mal poguglat in pogledat, kako. Običajno se začne zadaj... Erikcslo 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Erikcslo Objavljeno Avgust 5, 2021 Deli Objavljeno Avgust 5, 2021 Če greš v ekstem - trdo ali mehko ne more bit Ok! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Vucko Objavljeno Avgust 5, 2021 Deli Objavljeno Avgust 5, 2021 Stvar je v tem, da nimam moznosti nastavljat vseh teh stvari , na vilicah imam le dva sraufa, zadaj se pa nastavlja le s tistim kljucem kateri pride zraven motorja. Bom malo pogooglal Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Bostjan L Objavljeno Avgust 18, 2021 Deli Objavljeno Avgust 18, 2021 (popravljeno) Končno je prišla pošiljka https://youtu.be/q0qbj6nLfxE Popravljeno Avgust 18, 2021. Popravil Bostjan L YT video ftp 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
DAMI34 Objavljeno Februar 12, 2022 Deli Objavljeno Februar 12, 2022 Toliko o meritvah in nastavitvah...vse je v filingu. Razen če greš na pisto. Bostjan L 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
krucymucy Objavljeno Februar 12, 2022 Deli Objavljeno Februar 12, 2022 To cisto lepo razlozi moje pisanje par let nazaj, ko sem poizkusil objasniti cimbolj enostavno. Verjetno pise v navodilih bolj podrobno, tole je samo plonk listek. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
DAMI34 Objavljeno Februar 12, 2022 Deli Objavljeno Februar 12, 2022 pred eno uro, krucymucy pravi: To cisto lepo razlozi moje pisanje par let nazaj, ko sem poizkusil objasniti cimbolj enostavno. Verjetno pise v navodilih bolj podrobno, tole je samo plonk listek. moje tut razloži za isto težo je lahko različen preload jop plonk pod sedežem. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
krucymucy Objavljeno Februar 12, 2022 Deli Objavljeno Februar 12, 2022 7 minutes ago, DAMI34 said: moje tut razloži za isto težo je lahko različen preload Od kje si potegnil ta zakljucek? Enako je, za max payload pa prednapnes vzmet zadaj. Tista malenkostna razlika med navadnima in "sport" je skoraj zanemarljiva, malce dvigne zadnji del in zmanjsa posledicno trail, tako da je moped hitrejsi za prelaganje. Sicer pa izmeri "sag" s prednapeto vzmetjo na 3 in 5. Razlika je minimalna. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
DAMI34 Objavljeno Februar 12, 2022 Deli Objavljeno Februar 12, 2022 pred 7 minutami, krucymucy pravi: Od kje si potegnil ta zakljucek? Enako je, za max payload pa prednapnes vzmet zadaj. Tista malenkostna razlika med navadnima in "sport" je skoraj zanemarljiva, malce dvigne zadnji del in zmanjsa posledicno trail, tako da je moped hitrejsi za prelaganje. Sicer pa izmeri "sag" s prednapeto vzmetjo na 3 in 5. Razlika je minimalna. pol je razlika al ni, al je vse minimalno? Razlika je, sploh na kravah, razlika je tut če se greš fijakat po luknah in šodru al želiš peljat športno po asfaltu... ps razlika je 2mm piše na ceglcu, na ceglcu je tut preload v mm, kar je dobro. Sicer pa nikjer nisem pisal, da nimaš prav Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
DAMI34 Objavljeno Februar 23, 2022 Deli Objavljeno Februar 23, 2022 po domače...ma ne škodi. Nekateri še tega ne nardijo, drugi gredo pa v desetinke mm. https://www.advpulse.com/adv-prepping/quick-tips-how-to-set-your-rear-sag-on-an-adventure-bike?fbclid=IwAR0GO3J7HaYyMS5yq7KHKj5SZHNNZr-K_IK_uiRGM7gKIjLvMKOte9GZrGI Rider Preference Thirty percent is a starting point, but depending on your bike, kind of terrain you are on, and rider preference, this can be adjusted. “If you would like the bike to corner quicker (less input from rider, faster initiation of the corner) you would run the back end slightly higher. If you would like to have better straight line stability through chop, aggressive off-road riding (desert type terrain) setting the rear to be slightly lower will give that handling change.Think of a Trophy Truck vs. MotoGP Bike, Trophy Trucks are front end high, rear end low for straight line stability whereas a MotoGP Bike is front low, rear end high for cornering ability,” explained Alex. Bostjan L in IF7 2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Bostjan L Objavljeno Februar 24, 2022 Deli Objavljeno Februar 24, 2022 Jaz zadnje vzmetenje štelam na težo. Včasih tudi popusti Novo je naštelano na težo dveh in prtljaga, stil comfort. Novo ima 5 let garancije ? DAMI34 in MiNa 2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
DAMI34 Objavljeno Februar 24, 2022 Deli Objavljeno Februar 24, 2022 pred 2 urami, Bostjan L pravi: Jaz zadnje vzmetenje štelam na težo. Včasih tudi popusti Novo je naštelano na težo dveh in prtljaga, stil comfort. Novo ima 5 let garancije ? sam en queščn..če se sam voziš, ni isto kot 2 in prtljaga, najmanj odbijalo te bo, pa motor bo hudo "na nos" (visok zadaj),pa brzina zadnje gume pri prilagajanju podlagi bo prepočasna (odvisno od nastavitev)? Te to ne moti? Bostjan L 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Bostjan L Objavljeno Februar 24, 2022 Deli Objavljeno Februar 24, 2022 3 hours ago, DAMI34 said: sam en queščn..če se sam voziš, ni isto kot 2 in prtljaga, najmanj odbijalo te bo, pa motor bo hudo "na nos" (visok zadaj),pa brzina zadnje gume pri prilagajanju podlagi bo prepočasna (odvisno od nastavitev)? Te to ne moti? Willbers je hotel info za kakšne nastavitve rabim. Za dva plus kufri in konfort. Če se sam vozim je feder najbolj spuščen, meni je čisto vredu isto kot prej z originalnim, ista višina. Sicer je občutek malce drugačen ampak je čisto vredu. Žal je vedno kompromis ali si sam ali še potnik in prtljaga. DAMI34 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
DAMI34 Objavljeno Februar 24, 2022 Deli Objavljeno Februar 24, 2022 pred 19 minutami, Bostjan L pravi: Willbers je hotel info za kakšne nastavitve rabim. Za dva plus kufri in konfort. Če se sam vozim je feder najbolj spuščen, meni je čisto vredu isto kot prej z originalnim, ista višina. Sicer je občutek malce drugačen ampak je čisto vredu. Žal je vedno kompromis ali si sam ali še potnik in prtljaga. ne razumeva se, al pa jaz ne razumem. torej prilagodiš višino (preload) z rolerjem? Kar je običaj in normalno, če si sam oziroma če sta dva in prtljaga? Proizvajalec je verjetno povprašal po tvoji teži in max teži, da je dal pravilno vzmet. Ampak sag je potrebno vedno nastaviti. Novejši motorji majo to elektronsko, ostali ali obračamo rinko ali roler. Bostjan L 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Bostjan L Objavljeno Februar 24, 2022 Deli Objavljeno Februar 24, 2022 9 minutes ago, DAMI34 said: ne razumeva se, al pa jaz ne razumem. torej prilagodiš višino (preload) z rolerjem? Kar je običaj in normalno, če si sam oziroma če sta dva in prtljaga? Proizvajalec je verjetno povprašal po tvoji teži in max teži, da je dal pravilno vzmet. Ampak sag je potrebno vedno nastaviti. Novejši motorji majo to elektronsko, ostali ali obračamo rinko ali roler. Vzmetenje nastavim z rinko. Priviješ odviješ! Nič posebnega. Poln motor priviješ rinko (povišaš, otrdiš vzmetenje) klasika. Od originalnega vzmetenja Sachs ima ta samo močnejši feder. DAMI34 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
DAMI34 Objavljeno Februar 24, 2022 Deli Objavljeno Februar 24, 2022 pred 19 minutami, Bostjan L pravi: Vzmetenje nastavim z rinko. Priviješ odviješ! Nič posebnega. Poln motor priviješ rinko (povišaš, otrdiš vzmetenje) klasika. Od originalnega vzmetenja Sachs ima ta samo močnejši feder. no no ok..se razumeva, prej sem razumel da je vse isto, za solo al pa 2 in prtljaga. Da nič ne nastaviš (sem površno prebral) Ja, trdota ali moč fedra je kompromis, ampak je bolje če je mal močnejši kot premehak, vsaj tak pravi Poskitt. Bostjan L 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Bostjan L Objavljeno Februar 24, 2022 Deli Objavljeno Februar 24, 2022 1 hour ago, DAMI34 said: no no ok..se razumeva, prej sem razumel da je vse isto, za solo al pa 2 in prtljaga. Da nič ne nastaviš (sem površno prebral) Ja, trdota ali moč fedra je kompromis, ampak je bolje če je mal močnejši kot premehak, vsaj tak pravi Poskitt. Da, točno tako. Zato mi je Sahs pri polni obremenitvi spustil. Dvakrat notranjost, enkrat hidravlični prelovd. Prevozil sem par tisoč kilometrov s pokvarjenim amortizerjem pri polni obremenitvi. Sem imel polhen kufer sahsa, zato sem naročil močnejšega wilbersa z manj gumbki in daljšo garancijo in robustnostjo konstrukcije. Upam da bo sedaj mir in da prevozom veliko kilometrov Quest in DAMI34 2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Ragezor Objavljeno Januar 26, 2023 Deli Objavljeno Januar 26, 2023 Zanima me, kake nastavitve mora imeti vzmetenje, da se ga da nastaviti za voznjo v dvoje oziroma, ce kdo ve povedati kako nastavitve pomagajo spremeniti vzmetenje, da je boljse za vecjo tezo? Moj trenutni motor ima moznost nastavitve preload zadaj. Ampak preload samo poravna motor, to je, dvigne zadnji konec, da se ne sesede prevec ob tezi. Se vedno je vzmetenje mehko in "bouncy". Ce bi hotel prilagoditi vzmetenje bi moral zamenjat vzmeti zadaj in spredaj za bolj "trde". Zato ne razumem kako se vzmetenje lahko prilagodi voznji v dvoje brez, da se zamenjajo vzmeti. Vem pa, da majo ta hujsi motorji neko elektronsko vzmetenje, ki se prilagaja glede na tezo (razen, ce prilagodi samo preload avtomatsko?). Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
DAMI34 Objavljeno Januar 26, 2023 Deli Objavljeno Januar 26, 2023 pred 34 minutami, Ragezor pravi: Zanima me, kake nastavitve mora imeti vzmetenje, da se ga da nastaviti za voznjo v dvoje oziroma, ce kdo ve povedati kako nastavitve pomagajo spremeniti vzmetenje, da je boljse za vecjo tezo? Moj trenutni motor ima moznost nastavitve preload zadaj. Ampak preload samo poravna motor, to je, dvigne zadnji konec, da se ne sesede prevec ob tezi. Se vedno je vzmetenje mehko in "bouncy". Ce bi hotel prilagoditi vzmetenje bi moral zamenjat vzmeti zadaj in spredaj za bolj "trde". Zato ne razumem kako se vzmetenje lahko prilagodi voznji v dvoje brez, da se zamenjajo vzmeti. Vem pa, da majo ta hujsi motorji neko elektronsko vzmetenje, ki se prilagaja glede na tezo (razen, ce prilagodi samo preload avtomatsko?). tule bo pravo mesto za to temo. Če maš preload maš samo višino. Za dve osebi moraš "našponat" (roler, kliki itd) po domače, da bo v dvoje enako visoko motor, kot če si sam. In ja bo cigu migu Ostalo si si pa že odgovoril Semiaktivno vzmetenje v mislisekundah prilagaja posed in povrat (poenostavljen zapis) torej regulira pretok olja preko solenoidnih ventilov ter se prilagaja situaciji na cesti, tupi vožnje, seveda na način kot si ga določil v programu vzmetenje. Običajno je to komfort, street in race. Prilagaja se tudi povečani teži. Sam preload pa običajno naredi elektomotor in to zadaj , kjer določiš 4 osnovne tipe teže: solo, solo+kufri, 2 osebi, 2 in kufri. Nekak takole ima KTM, ostali mogoče drugače. So pa zihr na MSju še mnogo bolj tehnično podkovani člani kot jaz, pa bo kdo še bolj natančno obrazložil zadeve. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Zivnorc Objavljeno Januar 26, 2023 Deli Objavljeno Januar 26, 2023 pred 26 minutami, Ragezor pravi: Zanima me, kake nastavitve mora imeti vzmetenje, da se ga da nastaviti za voznjo v dvoje oziroma, ce kdo ve povedati kako nastavitve pomagajo spremeniti vzmetenje, da je boljse za vecjo tezo? Moj trenutni motor ima moznost nastavitve preload zadaj. Ampak preload samo poravna motor, to je, dvigne zadnji konec, da se ne sesede prevec ob tezi. Se vedno je vzmetenje mehko in "bouncy". Ce bi hotel prilagoditi vzmetenje bi moral zamenjat vzmeti zadaj in spredaj za bolj "trde". Zato ne razumem kako se vzmetenje lahko prilagodi voznji v dvoje brez, da se zamenjajo vzmeti. Vem pa, da majo ta hujsi motorji neko elektronsko vzmetenje, ki se prilagaja glede na tezo (razen, ce prilagodi samo preload avtomatsko?). ... da ni "bouncy" je treba naštelati tudi hidravliko... sevede, če ima amortizer to možnost... DAMI34 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Ragezor Objavljeno Januar 26, 2023 Deli Objavljeno Januar 26, 2023 Torej je najboljse, tudi pri teh avtomatskih vzmetenjih, da zamenjas vzmet za tezo, ki jo vozis. A ponuja kaksna malo bolj premium znamka (BMW, KTM, ...) izbiro vzmeti ob nakupu ali je edina resitev, da po nakupu vrzes se vec dnarja noter? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
DAMI34 Objavljeno Januar 26, 2023 Deli Objavljeno Januar 26, 2023 Kar vem noben ..ampak je to nadgradnja, če se sploh kaj dobi (aftermaket). Kaj preveč sicer pri semiaktivnih vzmetenjih ne boš čaral. Teoretično pa lahko menjaš samo vzmet. Moj SDGT je z lahkoto opravil s težo 2 oseb in prtljage. Ne vem oziroma če si nadpovprečno težak, potem je smisel neke menjave za močnejšo vzmet. In še to je smiselno pri bolj budget motorjih, ki imajo slabše in manj nastavljive komponente. Nisem ravno opazil nekih aftermarket menjav na semiaktivnih vzmetenjih. Pri klasiki je pa tkole: Recimo Poskitt vozi za tekmovanja en tip vzmeti, za potovanja kjer je še prtljaga pa zamenja vzmet za moćnejšo. (fedro) Večino dela lahko opraviš z zamenjavo zadnjega vzmetenja, ki ima dobro nastavljivost in je namensko kupljena za mogoče nekoliko večjo težo. Močnejši dražji motorji adv in podobni motorji imajo praviloma tudi boljše nastavitve in primernejša/močnejša vzmetenja za 2 osebi. Ter lahko nekaj dela opravi hitrost povrata in poseda. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ftp Objavljeno Januar 26, 2023 Deli Objavljeno Januar 26, 2023 pred 2 urami, Ragezor pravi: Zanima me, kake nastavitve mora imeti vzmetenje, da se ga da nastaviti za voznjo v dvoje oziroma, ce kdo ve povedati kako nastavitve pomagajo spremeniti vzmetenje, da je boljse za vecjo tezo? Moj trenutni motor ima moznost nastavitve preload zadaj. Ampak preload samo poravna motor, to je, dvigne zadnji konec, da se ne sesede prevec ob tezi. Se vedno je vzmetenje mehko in "bouncy". Ce bi hotel prilagoditi vzmetenje bi moral zamenjat vzmeti zadaj in spredaj za bolj "trde". Zato ne razumem kako se vzmetenje lahko prilagodi voznji v dvoje brez, da se zamenjajo vzmeti. Vem pa, da majo ta hujsi motorji neko elektronsko vzmetenje, ki se prilagaja glede na tezo (razen, ce prilagodi samo preload avtomatsko?). Ponavadi, če ima nastavitev preload ima tudi nastavitev povratka (hidravlika). Poišči ... eni imajo kolešček na dnu ali pri strani da z izvijačem malo zapreš hidravliko. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se