Skoči na vsebino

KOVE (450 rally, 500x, 800x in izpeljanke)


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

Priporočene objave

Objavljeno
pred eno uro, miran985 pravi:

500x sem ulegel na offroadu med kamni na bok. Vse kar je je par praskic na blatniku. Pa še to mislim da od ene grobe veje...

Zaščita rock je rešila ročko, in zaščita je ostala cela in se ne opazi da je sploh kaj bilo..cevne zaščite so rešile bok spredaj in tudi ni bilo potrebe po nobenem popravljanju. Vse je tako kot je. 

Samo povem iz moje izkušnje. Je pa seveda odvisno spet verjetno kakšna hitrost padca po kakim kotom itd itd...

Scenarij ni nikoli isti...

definitivno. In kar sem zapisal ne štejem 500xu kot slabost. Prava informacija bo po vsaj treh padcih. Lej, sem vesel, da ti ustreza. Privoščim ti. Ampak že na prvi pogled sem videl, če pade na stran izpuha se bo le ta zmečkal. 

Pa na koncu..semi sploh ne da več pisat v tej temi: ločiti je potrebno med načinom vožnje. Če bo pretežno na asfaltu in bo imel gor 2 osebe, ja je bolje poseči po malce bolj močnejšem modelu. (sploh nisem omenil znamke), in Kove ga ima.

Hudi šusi v prvo kolo, na offroadu (bodisi zajeb, preden ga dvigneš) so kar so. Feltne ne zmorejo čudeža, tudi samo vzmetenje ne.

 

pred 29 minutami, Snečer pravi:

versys je posmeh kekcem, ki si kupujejo uber premočne in pretežke mašine :) zgolj zabava in prc, nič drugega, ampak lepo nasedajo ovce

okoli 2500 eur vložka v dodatno opremo je veliko denarja v desetih letih? vprašam za prijatelja

in seveda mi je bilo smešno, sedaj mi je pa sploh, ko dotični downgrejdajo na nekaj kar nima niti 500 ccm in je jaće od vsega kar je na planetu

nakup Kove dokazuje prav to, kar sem vedno pravil ... manj je več 

p.s.

se pa fajn vozim še vedno

jaz te tudi ne poznam

verjamem da se fajn voziš, a lej če ni vsaj 19 ali 21 col spredi je versač SUV. Sprejemljivo dober, bi ga raje mel z agregatom Z900, kajti 1000ko so preveč zamorili in še vedno je in ostaja zgolj udoben pretežak cestak. A ga bi sploh primerjal s kove mašinami ali ostalimi EU zadevami, ki imajo drugačne dimenzije gum, drugačno vzmetenje? Ja NE :P

Nepotrebne primerjavoe so to.

 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 3 minutami, Snečer pravi:

res pa je tudi, da sem lažji šofer

... zato pa težji kartakter :alko:

Objavljeno
pred 2 minutami, DAMI34 pravi:

definitivno. In kar sem zapisal ne štejem 500xu kot slabost. Prava informacija bo po vsaj treh padcih. Lej, sem vesel, da ti ustreza. Privoščim ti. Ampak že na prvi pogled sem videl, če pade na stran izpuha se bo le ta zmečkal. 

Pa na koncu..semi sploh ne da več pisat v tej temi: ločiti je potrebno med načinom vožnje. Če bo pretežno na asfaltu in bo imel gor 2 osebe, ja je bolje poseči po malce bolj močnejšem modelu. (sploh nisem omenil znamke), in Kove ga ima.

Hudi šusi v prvo kolo, na offroadu (bodisi zajeb, preden ga dvigneš) so kar so. Feltne ne zmorejo čudeža, tudi samo vzmetenje ne.

 

verjamem da se fajn voziš, a lej če ni vsaj 19 ali 21 col spredi je versač SUV. Sprejemljivo dober, bi ga raje mel z agregatom Z900, kajti 1000ko so preveč zamorili in še vedno je in ostaja zgolj udoben pretežak cestak.

 

meni osebno, vse kar je nad 130kg ni za na "teren"... in če bi me potegnilo v te vode, bi iskal kaj takšnega

ko še motor naf... s prtljago, si spet na tankovski teži in je nevozno

kove mx250? :) 

Objavljeno
pred 15 minutami, DESMODUE pravi:

Ja,ko sem ga prvič videl na sliki, sem se tudi sam spraševal,kje se bo videlo varčevanje. Ali čutilo med vožnjo. Że pri sestavljanju prvega, se varčevanja ni videlo nikjer. Še vsakdo,ki je motor videl v živo in ga pregledal je izjavil: to je Kitajec?

Po enoletni vožnji, od tega 2x na Nanosu po pešpoti, kočevski Rog, Vremščica, slovenski tet, severni Velebit in Tunizija,polhograjskih dolomitih, govorim o offroad izletih,In dobrih 13k, vključno z vožnjo po slanih asfaltnih cestah lanskega decembra in januarja, ima motor za sabo 3 menjave olja, eno zategnjeno napero in menjane zadnje zavorne ploščice.

Stanje motorja je enako novemu,kljub zahtevni uporabi.

Vzmetenje na motorju je KYB nastavljivo v prednapetosti,raztegu in povratu. Spredaj in zadaj. Cevne zaščite, alu šus plata in ščitniki rok so serijski. 3 stopenjsko izklopljiv ABS tudi. 

Je poceni za Kitajca? Ni ( moje mnenje )

Je drag glede na vgrajeno opremo in materiale? Ni (moje mnenje )

Je najmočnejši,najhitrejši,najboljši na cesti in terenu? Seveda ni.

Je pa med najenostavnejsimi motocikli za vozit,tako na cesti,kot na terenu. 

20231027_152523.jpg

20231028_102538.jpg

20231007_130853.jpg

20231007_130906.jpg

20231007_172553.jpg

in to se strinjam, nikoli nisem trdil, da je to sporno. Ne mu pa dodajat "čudežnih" lastnosti, kao potegne, je najboljši na terenu, v dvoje gre super. Je pa definitivno sprejemljiva in enostavna kombinacija obeh svetov za primerne terene in za cesto. 

Tudi s tem se strinjam, ko si zapisal:

Je pa med najenostavnejsimi motocikli za vozit,tako na cesti,kot na terenu. 

Objavljeno
pred 5 minutami, Snečer pravi:

meni osebno, vse kar je nad 130kg ni za na "teren"... in če bi me potegnilo v te vode, bi iskal kaj takšnega

ko še motor naf... s prtljago, si spet na tankovski teži in je nevozno

kove mx250? :) 

250 je pač izven debate. Oziroma je drug svet in tu je 500 in 650 in 790 spustiti vn iz debate. 

Povej mi kaj iščeš in ti povem, kaj kupi...pa niti znamke ne bom omenil :P

 

Objavljeno
pred 3 minutami, DAMI34 pravi:

in to se strinjam, nikoli nisem trdil, da je to sporno. Ne mu pa dodajat "čudežnih" lastnosti, kao potegne, je najboljši na terenu, v dvoje gre super. Je pa definitivno sprejemljiva in enostavna kombinacija obeh svetov za primerne terene in za cesto. 

Tudi s tem se strinjam, ko si zapisal:

Je pa med najenostavnejsimi motocikli za vozit,tako na cesti,kot na terenu. 

Med cudezne lastnosti pri njem lahko res poudarim 2 zadevi. Ena je enostavnost v voznji ja. In to je razlog, da je s tem motorjem lahko suveren,varen in po potrebi hiter skoraj vsak. ( motorji so ze zmogljivi,vozniki pa ne vsi ), druga je pa lastnost agregata,ki dovoljuje voznjo v 6.prestavi pri 45km/h in pospesevanje ( ne iskro,ne hitro ) le z dodajanjem plina, brez cukanja,rukanja in podobnih dram. 

Vem, tezko je sprejeti marsikaj,kar je v nasprotju s tistim  v kar si preprican.

Ti ( pa se zdalec nisi edini ), si si mnenje o 500tki ustvaril na podlagi stvari,ki jih poznas od prej in jih primerjas. Jaz pa na podlagi voznje in primerjave s tistim kar sem vozil prej, ali pa hkrati. 

Kot receno, ko se otopli, greva na eno turo skupaj, ker bos sel s 790ko, bom naredil mesano turo, s pol ceste, pol offroada.

Mislim da boljsega predloga ni, da se pokaze, da posplosevanje mnogokrat ni na mestu.

Pa se mnogo zabavneje je,kot pisati spise.😉

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Tukaj se počasi nabira preveč bučk.

Plastične zaščite ročk nikoli ne zaščitijo ročk ob padcu (dejansko tudi niso namenjene temu) . Tako, da bi prosil za bolj realne in manj napihnjene "predstavitve" . Ravno tako so vse, razno razne, cevne zaščite namenjene zgolj "valjanju" in ne konkretnim padcem, ker takrat povzročijo več škode kot koristi.

Kaj bo kdo delal in kaj potrebuje, naj se odloča vsak sam.

lp

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 4 minutami, franc pravi:

Tukaj se počasi nabira preveč bučk.

Plastične zaščite ročk nikoli ne zaščitijo ročk ob padcu (dejansko tudi niso namenjene temu) . Tako, da bi prosil za bolj realne in manj napihnjene "predstavitve" . Ravno tako so vse, razno razne, cevne zaščite namenjene zgolj "valjanju" in ne konkretnim padcem, ker takrat povzročijo več škode kot koristi.

Kaj bo kdo delal in kaj potrebuje, naj se odloča vsak sam.

lp

Ni bučk, povem kako je...uvila se je pod težo in potem skočila nazaj. Skoda samo k nism slikal.

Bom pa en dan posnel....zanalasc...če polomim kaj itak v dveh dneh dobim novo če bo treba. 😉

Mehke zaščite niso v vseh primerih slabe...

Lahko pa slikam detaljno kje se pozna od deformacije.

 

Objavljeno
pred 1 minuto, miran985 pravi:

Ni bučk, povem kako je...uvila se je pod težo in potem skočila nazaj. Skoda samo k nism slikal.

Bom pa en dan posnel....zanalasc...če polomim kaj itak v dveh dneh dobim novo če bo treba. 😉

Mehke zaščite niso v vseh primerih slabe...

Lahko pa slikam detaljno kje se pozna od deformacije.

 

Samo ne pri padcu med vožnjo ( "valjanje" na mestu ni ravno merilo) .

lp

Objavljeno
pred 15 urami, DESMODUE pravi:

 

Tudi če je cena pri Kove manjša in komponente boljše je ktm se vedno v prednosti...ker je pač KTM a ne? Se ti vsaj prijatelji motoristi za hrbtom ne režijo  da kitajca voziš. Ali pa te s papkom zmerjajo.

 

 

.

:eek::eek::eek:

... a to že vnaprej opozarjaš kupce tega kitajskega presežka, da ne bodo potem presenečeni, če jih bodo zmerjali s papki ??? :kva2: 

Objavljeno
pred 1 minuto, franc pravi:

Samo ne pri padcu med vožnjo ( "valjanje" na mestu ni ravno merilo) .

lp

Padec ni bil na mestu ampak med vožnjo po offroadu

Objavljeno
pred 7 minutami, miran985 pravi:

Padec ni bil na mestu ampak med vožnjo po offroadu

Smeh je pol zdravja franc 😉

Objavljeno
pred 1 uro, Snečer pravi:

meni osebno, vse kar je nad 130kg ni za na "teren"... in če bi me potegnilo v te vode, bi iskal kaj takšnega

ko še motor naf... s prtljago, si spet na tankovski teži in je nevozno

kove mx250? :) 

Za offroad je izbira pestra.

Problem oziroma pomanjkanje izbire pravega orodja so naprimer daljse poti,kjer se soocis tudi s tezjim terenom vmes.

Nekateri so zadovoljni s hondo crf300l, mojstri to obvladajo s tenerejkami. Je pa vmes izredno sirok pas voznikov,ki se ne zelijo odreci udobja vecjega motorja in 2 valjnega agregata in niso izkuseni mojstri offroada.

 

Objavljeno
pred eno uro, DESMODUE pravi:

Med cudezne lastnosti pri njem lahko res poudarim 2 zadevi. Ena je enostavnost v voznji ja. In to je razlog, da je s tem motorjem lahko suveren,varen in po potrebi hiter skoraj vsak. ( motorji so ze zmogljivi,vozniki pa ne vsi ), druga je pa lastnost agregata,ki dovoljuje voznjo v 6.prestavi pri 45km/h in pospesevanje ( ne iskro,ne hitro ) le z dodajanjem plina, brez cukanja,rukanja in podobnih dram. 

Vem, tezko je sprejeti marsikaj,kar je v nasprotju s tistim  v kar si preprican.

Ti ( pa se zdalec nisi edini ), si si mnenje o 500tki ustvaril na podlagi stvari,ki jih poznas od prej in jih primerjas. Jaz pa na podlagi voznje in primerjave s tistim kar sem vozil prej, ali pa hkrati. 

Kot receno, ko se otopli, greva na eno turo skupaj, ker bos sel s 790ko, bom naredil mesano turo, s pol ceste, pol offroada.

Mislim da boljsega predloga ni, da se pokaze, da posplosevanje mnogokrat ni na mestu.

Pa se mnogo zabavneje je,kot pisati spise.😉

sploh ni problema. Linearnost agregata mi je znana iz modela 890 ali T7, to so zlati agregati ki spodaj čisto kul vlečejo. Prestavnega razmerja/oziroma dolgih brzin, pa nisem niti omenil.

Definitivno me pa v tej smeri bolj zanima kove 450 rally, kot pa 500x. Zakaj, ker vem kaj iščem zase. In me 500x nič ne gane, bi me pa 800x :D

Objavljeno

Pr 450 mors zihr bat skos menat, toj drek teh 1 cilindrov. Zgleda pa dobr ja, k da gres na Dakar :)

Objavljeno
pred 4 urami, TakeALookAround pravi:

Pr 450 mors zihr bat skos menat, toj drek teh 1 cilindrov. Zgleda pa dobr ja, k da gres na Dakar :)

Poglej si če imaš možnost...imaš skupine 450rally oziroma tudi druge kjer narod piše kaj je vozil kakšna je razlika v čem in kako...

📸 Oglej si to objavo v Facebooku
https://www.facebook.com/groups/1137977753521359/permalink/1356101321709000/?ref=share

 

Omenjajo da je potrebno par urc ga peljat

Potem da je serijsko vzmetenje že tako da ne rabiš upgrada kot recimo na huski 701 itd..

Pa kako udobno se je potem peljat na neko cesto izven offroada

Sem pa tja edino kdo reče da ima manj moči recimo proti 701 v spodnjem delu vrtljajev. Ko se razvrti pa konkretno gre.

Ampak ta spodnji del obratov pa ni cukanja pa lepo prime in imaš s tem lep oprijem na kakih tehničnih sektorjih.

Mal si preberte po svetu, jaz sem samo prevedel kar so napisal...

Objavljeno
pred 12 urami, miran985 pravi:

Poglej si če imaš možnost...imaš skupine 450rally oziroma tudi druge kjer narod piše kaj je vozil kakšna je razlika v čem in kako.

.

... tud te omenjene skupine so podobne tejle temi :eek: ... več ali manj komentarji prodajalcev in kakšnih prvih poskusnih zajčkov, ki bi se raje fental, kot da bi priznali mogoče kakšno "težavico"... tko da ... vse to pisanje, ki ga ti omenjaš, šteje točno toliko, kot tole vaše nabijanje tle gor :D

.... kot sem že parkrat omenil ... po kolk so hruške, se bo vedelo najmanj v letu ali dveh ... :eek:

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 4 minutami, pik1 pravi:

.

... tud te omenjene skupine so podobne tejle temi :eek: ... več ali manj komentarji prodajalcev in kakšnih prvih poskusnih zajčkov, ki bi se raje fental, kot da bi priznali mogoče kakšno "težavico"... tko da ... vse to pisanje, ki ga ti omenjaš, šteje točno toliko, kot tole vaše nabijanje tle gor :D

.... kot sem že parkrat omenil ... po kolk so hruške, se bo vedelo najmanj v letu ali dveh ... :eek:

Zdej po kolk so hruške se hitro ve...odvisno zdej katero trgovino izbereš...pri lokalnem kmetu so kvalitetnejše in pa ceneje recimo. 

Tako da to ni treba čakati eno leto da zveš po koliko si hruške 😉

Objavljeno

Mmmnja.  Zlopamtilo.  Lokalne hruške, super hruške, al pa ne.  
https://www.zurnal24.si/amp/slovenija/inspektorji-predlagali-odvzem-certifikata-22095

Propaganda jejmomlokalno povzroci tud pohlep, malomarnost al pa namerno skodo iz cistega neznanja. Uporaba tega pesticida se ne vidi prec, ampak čez par let.  
 

in isto bo s kitajskimi motorji. Odpast morajo prenavduseni in preskepticni.    Se mi zdi da je 50% hajpa samo zarad streznitve nekaterih, da manj motorja lahko pomeni manj problemov. Da je zivlenje poenostavljeno. In zdaj se to posplosi na ama cist vse motoriste.  Dinozavri z velikmi motorji nimate pojma kako fajn je imet majhn stroj.  No, nismo vsi taki. Cez par let bo jasno, prej pac ne.  

Objavljeno
pred 22 minutami, Kugelschreiber pravi:

Mmmnja.  Zlopamtilo.  Lokalne hruške, super hruške, al pa ne.  
https://www.zurnal24.si/amp/slovenija/inspektorji-predlagali-odvzem-certifikata-22095

Propaganda jejmomlokalno povzroci tud pohlep, malomarnost al pa namerno skodo iz cistega neznanja. Uporaba tega pesticida se ne vidi prec, ampak čez par let.  
 

in isto bo s kitajskimi motorji. Odpast morajo prenavduseni in preskepticni.    Se mi zdi da je 50% hajpa samo zarad streznitve nekaterih, da manj motorja lahko pomeni manj problemov. Da je zivlenje poenostavljeno. In zdaj se to posplosi na ama cist vse motoriste.  Dinozavri z velikmi motorji nimate pojma kako fajn je imet majhn stroj.  No, nismo vsi taki. Cez par let bo jasno, prej pac ne.  

Noben ni rekel da je z velikimi motorji kaj narobe. Tukaj se samo poudarja namen uporabe kove 500x...450 itd..

Tudi jaz bi komot vozil (med velikimi sem imel 1200super tenere) in sem jo z lahkoto vozil. Sem pa imel nekaj omejitev tudi zaradi teže motorja. Ampak to ne pomeni da je kaj narobe z njim. 

Najbolje bi bilo da bi imeli v garaži vsaj 4 različne motorje, vsakega za svoj namen. To je najlepši scenarij za nas motoriste.

Objavljeno
pred 17 urami, miran985 pravi:

 

Mal si preberte po svetu, jaz sem samo prevedel kar so napisal...

to je vse objavljeno točno v tej temi. Še največ youtube linkov sem jaz pripel. FB naslove "kove fanov oziroma grup" pa lahko prilimamo na vrh strani, tako da bo vedno pri roki.

Sem odprt za predloge, kaj naj na vrh pripopam.

Recimo za šalo dam primer in poglej si na vrh strani.

 

Objavljeno
pred 2 urami, miran985 pravi:

Zdej po kolk so hruške se hitro ve...odvisno zdej katero trgovino izbereš...pri lokalnem kmetu so kvalitetnejše in pa ceneje recimo. 

Tako da to ni treba čakati eno leto da zveš po koliko si hruške 😉

.

... prav imaš ... po kolk so, se vidi že takoj "na štantu" :eek:

 ... "kakšnega okusa" so, lahko ugotavljaš pa šele potem, ko jih poješ .... v našem primeru, ko ga že nabaviš, ko ga "z"voziš, in ko vsaj nekajkrat obiščeš servis :eek:

... in potem bo to to ... tako da ... ne preveč hvalit nekaj kar tja v en dan .... dokler se tega osnovnega procesa ne da skozi :eek:

... enourni testi so za to malo premalo :eek:

 

 

ps.

... tud igrača iz kinder jajčka je intaktna prvo uro ... dokler se ne polomi :D

Objavljeno

... kolikor sklepam, vsi tule navzoči boste prvi kupci in zvozili Kovete in napisali svoja opažanja in rezultate?

.... al boste navadni kauč papki, pa čakali na prvega (čeprav so že kupljeni motorji) od vas z jajci, ki bo ubodel in preskusil napravo in napisal obširno poročilo....

....obstaja še tretja možnost.... mislim da, glede na nabijanja v tej temi, čakate od @DESMODUE da vam da vsem od vas celo floto Kovetov za obdobje treh let...da se na lastne občutke prepričate kaj je to zaen aparat? ...in pol bo verjetno velika večina (ampak šele po treh letih) rekla, da so to jajca od kitajca.... ampak vozili bi se pa še..  :D 

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!