Skoči na vsebino

KOVE (450 rally, 500x, 800x in izpeljanke)


MiNa
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

Priporočene objave

pred 2 minutami, Hytech pravi:

fantje, sam motoristi na fb so pusiji proti tej temi, jao kok nabijate ni čudno sama sivina in dež😝😆

 

v svetu reklame, ni slabe reklame, bistvo je da se ćimveč govori...in tule se. Niti 1300GS nima boljše :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 28 minutami, DAMI34 pravi:

sej ni treba 200...štos je kako od 60 potegne do 150 recimo v dvoje in polno naložen. torej, nekaj doda nizka teža, ostalo je žal fizika in matematika...ne skoči ne zleti, ker ne more. Da je agregat odziven se zlahka zavrti, da je živahen, linearen ima povsod navor so lahko drugi podatki. Jaz mam 500ccm za malco...lah jem sendvič telefoniram in še vozim zraven :P

ps. in ni letelo nate osebno, letelo je na segment motorjev in njihove konje ter moč.  Meni tudi 800 ni dovolj za 2 osebi.

Te zastopim, enim je dovolj enim ni. Eni bi radi v šesti prestavi takoj prehiteli avto, eni pa radi kako nizje pa potem v galop. Vedno in znova srečujem folk ki pravi (meni je 1000 komaj dovolj). Na cesti je pa potem samo ovira...🤔. Nekaj tu ne štima a ne?

Pa ni letelo nate!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 22 minutami, Snečer pravi:

Dandanes so se časi spremenili, vse je že preko spleta, ne utruja se več prodajalcem v salonu.

Vse se da skoraj iz naslonjača, da.

A ti tudi babe samo tako preko spleta? (glede kar pišeš ... JA)

Ker je še takih old school, ki ga z veseljem namočimo.

  • Haha 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 minutami, miran985 pravi:

Te zastopim, enim je dovolj enim ni. Eni bi radi v šesti prestavi takoj prehiteli avto, eni pa radi kako nizje pa potem v galop. Vedno in znova srečujem folk ki pravi (meni je 1000 komaj dovolj). Na cesti je pa potem samo ovira...🤔. Nekaj tu ne štima a ne?

Pa ni letelo nate!

Štima, štima....in tu je tisti podatek o teži bistven. Moped 180kg, dobrih 80 konjičev, vse ok, zleti mimo. Dodaj mu 20.-30kg dodatne teže kufri pa to, ter 60 (in še sem fin) sopotnika....ja bo jeba.........nea gre...rabiš razdaljo in čas, da prehitiš šlepar.

ps. vse lahko izračunaš. Če maš 80 konjičev in 170kg težek moped in 80 kg težkega voznika je to= 0,52 konja na kg. dodaj še 120 kg, ki ga vržejo kufri in sopotnik = 0,22

kar je pol bolj počasi kot če si sam.

Simpl ko keks :P

ps. navora in obratov nisem niti vštel v račun.

pss. ne leti nate, leti pa na tvoj način kalkulacije :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, DAMI34 pravi:

Štima, štima....in tu je tisti podatek o teži bistven. Moped 180kg, dobrih 80 konjičev, vse ok, zleti mimo. Dodaj mu 20.-30kg dodatne teže kufri pa to, ter 60 (in še sem fin) sopotnika....ja bo jeba.........nea gre...rabiš razdaljo in čas, da prehitiš šlepar.

ps. vse lahko izračunaš. Če maš 80 konjičev in 170kg težek moped in 80 kg težkega voznika je to= 0,52 konja na kg. dodaj še 120 kg, ki ga vržejo kufri in sopotnik = 0,22

kar je pol bolj počasi kot če si sam.

Simpl ko keks :P

ps. navora in obratov nisem niti vštel v račun.

pss. ne leti nate, leti pa na tvoj način kalkulacije :P

 

Razumljivo

V breg in dva gor pri večji hitrosti rabi malo več, normalno. Sploh šlepar...

Smo pa oba s sopotnico okoli 130kg skupaj...

Pozna se, ampak samo v določenih situacijah ki so prišle do izraza 1x-2x v celem dnevu (kjer sem rekel "tukaj mu je zmanjkalo") ampak da to odmislim in prištejem kako enostavno sva se peljala v bilokak ovinek ali čez mesto, potem takoj odmislis tistih nekaj konjičev. 

  • Všeč mi je 1
  • Zmeden 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vozim in sem vozil ter si lastil skoraj vse paradne potovalne endure.

Zdaj največ vozim staro AT z 58hp.

Bil z njo od nacionalnih parkov Cipra kjer je makadam razfuk, prevozil 3/4 EU itd itd..

 Ne moreš vrjet v dvoje s prtljago in samo živa teža mene in partnerke je cca 180kg...

Nekateri pač potrebujejo 200hp, nekateri pa znajo tudi s slabimi 60hp.

In tisti najbolj hudi strokovnjaki ne naredijo tudi poligona varne vožnje in to z malim motorčkom.

Vseeno se vozijo po ušesih v ovinkih in 200hp jim je premalo...

Ko vse to berem....boga mati...😊

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bolj ko zadnje dni berem tole temo, bolj se mi dozdeva, da pisarijo o oh in sploh Kove mašineriji, pripišem nebesnim znamenjem.

Jutri se bo zgodil lunin obrat in pol bo prec boljš, vam rečem...

-------

Ko se zvrneš pred množico ni noben moped pretežak, ker ga moški ego pobere z lahkoto......,

ko se zvrneš v vukojebini, prekolneš vse po spisku in opravilo traja nekoliko dlje, 

in ko pobiraš odpadle kose, popljuvaš še proizvajalca in poddobavitelja Kitajca....

:whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 45 minutami, Snečer pravi:

Ja, so govorili že pred leti, da nas bodo Kitajci pošolali.

Zdaj smo priča temu zgodovinskemu trenutku.

Se pripravljaš na nakup kitajca.😁

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 29 minutami, Kmet2 pravi:

Vozim in sem vozil ter si lastil skoraj vse paradne potovalne endure.

Zdaj največ vozim staro AT z 58hp.

Bil z njo od nacionalnih parkov Cipra kjer je makadam razfuk, prevozil 3/4 EU itd itd..

 Ne moreš vrjet v dvoje s prtljago in samo živa teža mene in partnerke je cca 180kg...

Nekateri pač potrebujejo 200hp, nekateri pa znajo tudi s slabimi 60hp.

In tisti najbolj hudi strokovnjaki ne naredijo tudi poligona varne vožnje in to z malim motorčkom.

Vseeno se vozijo po ušesih v ovinkih in 200hp jim je premalo...

Ko vse to berem....boga mati...😊

Vse lepo in prav..ampak si imel srečo. Nekateri imajo same šleperje pred sabo na lokalnih cestah.😉

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 36 minutami, Kmet2 pravi:

Vozim in sem vozil ter si lastil skoraj vse paradne potovalne endure.

Zdaj največ vozim staro AT z 58hp.

Bil z njo od nacionalnih parkov Cipra kjer je makadam razfuk, prevozil 3/4 EU itd itd..

 Ne moreš vrjet v dvoje s prtljago in samo živa teža mene in partnerke je cca 180kg...

Nekateri pač potrebujejo 200hp, nekateri pa znajo tudi s slabimi 60hp.

In tisti najbolj hudi strokovnjaki ne naredijo tudi poligona varne vožnje in to z malim motorčkom.

Vseeno se vozijo po ušesih v ovinkih in 200hp jim je premalo...

Ko vse to berem....boga mati...😊

 

349013589_264072476120211_5046521211164435076_n.jpg

pravljična bitja ste bila vedno iz pravljice (al pa ste se tak počutila :P )

 

pred 36 minutami, raza pravi:

 

in ko pobiraš odpadle kose, popljuvaš še proizvajalca in poddobavitelja Kitajca....

:whistle:

jop...če si nesposoben, so vedno drugi krivi :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 28 minutami, DESMODUE pravi:

Vse lepo in prav..ampak si imel srečo. Nekateri imajo same šleperje pred sabo na lokalnih cestah.😉

ajd..mi pa ti dokaži kak skoči 500ccm biloktere znamke mim šleperja, enako kot skoči 800 ali 1000ccm. Seveda tule ciljam na realnost...druga dimenzija je tipa "un k je prevozu Ciper s povprečno hitrostjo 160km/h na AT stari ko greh, a na Prokoško še ni zmogel, da ne dodam Šatorskega, TET bih, cg (uf niti faking Slovenije in CRO) itd.." so pač vzporedno vesolje :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 20 minutami, DAMI34 pravi:

ajd..mi pa ti dokaži kak skoči 500ccm biloktere znamke mim šleperja, enako kot skoči 800 ali 1000ccm. Seveda tule ciljam na realnost...druga dimenzija je tipa "un k je prevozu Ciper s povprečno hitrostjo 160km/h na AT stari ko greh, a na Prokoško še ni zmogel, da ne dodam Šatorskega, TET bih, cg (uf niti faking Slovenije in CRO) itd.." so pač vzporedno vesolje :P

 

Iz prakse? Sem ugotovil,da se je marsikateri voznil skupaj s kubiki tudi polenil malo z menjalnikom. Tudi supertenere 1200 naprimer, ne skoci kar iz nule mimo ce si v orevisoki prestavi,kar marsikdo je.

500tka v tretji in supertenere 1200 v peti prestavi bosta prehitela v priblizno enakem casu.

Seveda se zgodba spremeni,ce bi bila oba v tretji.

Ni samo v kubikih, je tudi v tehniki voznje. 500tka jo zahteva ( je pa ob tem zelo zabavna ) , 1000+ pa niti ne.

Vse napisano iz prakse.😉

  • Haha 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 19 minutami, DESMODUE pravi:

Iz prakse? Sem ugotovil,da se je marsikateri voznil skupaj s kubiki tudi polenil malo z menjalnikom. Tudi supertenere 1200 naprimer, ne skoci kar iz nule mimo ce si v orevisoki prestavi,kar marsikdo je.

500tka v tretji in supertenere 1200 v peti prestavi bosta prehitela v priblizno enakem casu.

Seveda se zgodba spremeni,ce bi bila oba v tretji.

Ni samo v kubikih, je tudi v tehniki voznje. 500tka jo zahteva ( je pa ob tem zelo zabavna ) , 1000+ pa niti ne.

Vse napisano iz prakse.😉

jaz tut mam prakso. XJ6, Z1000sx, Z1000sx, KTM superduke 1290 GT, Z900, Ninja 1000sx, ktm 790 ADV, Husa 901...vmes sem še poskusil nekaj strojev, tak za malco ktm 1050, 1190, kava ZX1000, H2 in H2 sx, aprilia RSV 4...itd...aja pa tut Versisa 650...

Zdej...lahko si nalijeva čistega vina in nehava filozofirat o " brutalnih pospeških" 500x in enako kako sune Versis 650...al pa nadaljujejmo zgodbo o nenormalnih sposobnostih kove 500x. Če mene vprašaš, niso pospeški tisti glavni faktor 500x kove. Mogoče je lahka teža, agilnost, enostavnost vzdrževanja, sam neko nabijanje o superduper nečemu....v primerjavi z nekimi drugimi karjolami teže 250 kg....no ja. In na koncu 250 kg mopede ne rešujejo konji, temveč navor agregata.

Aja...vse napisano iz prakse.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, DAMI34 pravi:

jaz tut mam prakso. XJ6, Z1000sx, Z1000sx, KTM superduke 1290 GT, Z900, Ninja 1000sx, ktm 790 ADV, Husa 901...vmes sem še poskusil nekaj strojev, tak za malco ktm 1050, 1190, kava ZX1000, H2 in H2 sx, aprilia RSV 4...itd...aja pa tut Versisa 650...

Zdej...lahko si nalijeva čistega vina in nehava filozofirat o " brutalnih pospeških" 500x in enako kako sune Versis 650...al pa nadaljujejmo zgodbo o nenormalnih sposobnostih kove 500x. Če mene vprašaš, niso pospeški tisti glavni faktor. Mogoče je lahka teža, agilnost, enostavnost vzdrževanja, sam neko nabijanje o superduper nečemu....v primerjavi z nekimi drugimi karjolami teže 250 kg....no ja. In na koncu 250 kg mopede ne rešujejo konji, temveč navor agregata.

Aja...vse napisano iz prakse.

Ne ne...samo razlozil sem ti,kako se lahko oziroma mora s 500tko ( katerokoli ) prehiteti. In kako se vecino prehiteva s 1000+ motorji.

Ce bos s 500tko len, bos pocasen, ce ne bos len, bos enako hiter,kot lemuh na 1000ki.

Govoriva pa o ravninah in prehitevanjih, v zavojih se zadeva zelo zanimivo obrne.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 15 minutami, Snečer pravi:

Pa smo spet pri tečaju :) 

Ni tečaj. Izkušeni motoristi tukaj gor ga ne rabijo, verjemi. Moja lastna opažanja iz prakse pa govorijo drugačno zgodbo. Mnogi motoristi ( seveda vsi člani izvzeti😅) se bojijo zavrtet agregat, zavirat do temena ovinka, nagniti motor in pospeševat iz  jega.Tudi taki z večletnimi izkušnjami. Takim bi zagotovo svetoval korak navzdol. Bi se kot vozniki zagotovo izboljšali. 

Ne učim nikogar, ampak povem, kaj videvam na cestah. V zadnjih letih žal vse več tega.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 minutami, DESMODUE pravi:

Ne ne...samo razlozil sem ti,kako se lahko oziroma mora s 500tko ( katerokoli ) prehiteti. In kako se vecino prehiteva s 1000+ motorji.

Ce bos s 500tko len, bos pocasen, ce ne bos len, bos enako hiter,kot lemuh na 1000ki.

Govoriva pa o ravninah in prehitevanjih, v zavojih se zadeva zelo zanimivo obrne.

jaz nisem nikoli len :P

razn, če poslušaš pravljičarja, on ti bo pa marsikaj natvezil :P

 

 

1502388_764397886963099_7706260253557310339_o.jpg

15319273_1234058569997026_8627616895885228680_n.jpg

158889227_3900796109989912_8975462893697361381_n.jpg

269677741_4798483066887874_4782164746074848577_n.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, DAMI34 pravi:

jaz nisem nikoli len :P

razn, če poslušaš pravljičarja, on ti bo pa marsikaj natvezil :P

 

Te nisem nikjer omenil, se mi zdi. Ne poznam te,ne vem kako se pelješ. Morda se kdaj spoznava, kaj pa veš.

Hotel sem povedati,da voziti 500 ali 1000 z enakim slogom ni vredno primerjati. Tezava ni v motociklu ampak načinu vožnje.

Se mi je zgodilo, da je nekdo vrnil testnega in rekel: super je, samo manjka...manjka..ko bi bip vsaj 750ccm...pogledam povprecno porabo, ki ispisuje stevilko 2.9l na 100. Razumes,kaj hocem.povedati?

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, DESMODUE pravi:

Te nisem nikjer omenil, se mi zdi. Ne poznam te,ne vem kako se pelješ. Morda se kdaj spoznava, kaj pa veš.

Hotel sem povedati,da voziti 500 ali 1000 z enakim slogom ni vredno primerjati. Tezava ni v motociklu ampak načinu vožnje.

Se mi je zgodilo, da je nekdo vrnil testnega in rekel: super je, samo manjka...manjka..ko bi bip vsaj 750ccm...pogledam povprecno porabo, ki ispisuje stevilko 2.9l na 100. Razumes,kaj hocem.povedati?

to pa ja..samo poanta je bila o dobrih pospeških...razumeš ti mene? Pri 500 ni nikakršne debate o dobrih pospeški, niti o tem kako lahko gre v dvoje dobro. Golf 2 dizl te naščije povsod. 

In smiselnost debate, ter razglabljanja in opisa agregata ni v tem " je dovolj" za dva. KER NI!!!

Bolj je pomemben podatek o linearnosti agregata, elastičnosti, kako prime spodaj , ter poraba, ki mora za tak mlinček biti pod 4 litre.

 

ps. po terenu je 500 vrh glave dovolj :D

 

pss. upam da se spoznava , ker sem napaljen za kove 450 rally nizka varianta.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, DAMI34 pravi:

to pa ja..samo poanta je bila o dobrih pospeških...razumeš ti mene? Pri 500 ni nikakršne debate o dobrih pospeški, niti o tem kako lahko gre v dvoje dobro. Golf 2 dizl te naščije povsod. 

In smiselnost debate, ter razglabljanja in opisa agregata ni v tem " je dovolj" za dva. KER NI!!!

Bolj je pomemben podatek o linearnosti agregata, elastičnosti, kako prime spodaj , ter poraba, ki mora za tak mlinček biti pod 4 litre.

 

ps. po terenu je 500 vrh glave dovolj :D

 

Zanimivo idejo si mi dal..

Cesto izberem jaz ( bo asfalt, ne skrbi )

Ti na 1000sx ( ce jo se imas seveda )

Jaz na 500tki s terenskimi gumami.

Cca 60 km odsek bo. V naseljih po omejitvah seveda.

En kup vzponov in spustov. Da se vidi moc, proznost in linearnost agregata.

Pa se spoznava in greva skupaj peljat?

Pa bos potem na motoristih lahko objavil,koliko casa si me cakal na koncu.

Po tvoje bi morala biti razlika vsaj za sendvic in kavo?😉 morda se celo kosilo?

Ker s teorijo ocitno ne bo slo.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, DESMODUE pravi:

Zanimivo idejo si mi dal..

Cesto izberem jaz ( bo asfalt, ne skrbi )

Ti na 1000sx ( ce jo se imas seveda )

Jaz na 500tki s terenskimi gumami.

Cca 60 km odsek bo. V naseljih po omejitvah seveda.

En kup vzponov in spustov. Da se vidi moc, proznost in linearnost agregata.

Pa se spoznava in greva skupaj peljat?

Pa bos potem na motoristih lahko objavil,koliko casa si me cakal na koncu.

Po tvoje bi morala biti razlika vsaj za sendvic in kavo?😉 morda se celo kosilo?

Ker s teorijo ocitno ne bo slo.

 

jaz na 790 mitas 07+ ni problema :P zdej če huso 901 dam bo nepošteno :D

cesto lahko izbereš ti :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 12 minutami, DAMI34 pravi:

to pa ja..samo poanta je bila o dobrih pospeških...razumeš ti mene? Pri 500 ni nikakršne debate o dobrih pospeški, niti o tem kako lahko gre v dvoje dobro. Golf 2 dizl te naščije povsod. 

In smiselnost debate, ter razglabljanja in opisa agregata ni v tem " je dovolj" za dva. KER NI!!!

Bolj je pomemben podatek o linearnosti agregata, elastičnosti, kako prime spodaj , ter poraba, ki mora za tak mlinček biti pod 4 litre.

 

ps. po terenu je 500 vrh glave dovolj :D

 

pss. upam da se spoznava , ker sem napaljen za kove 450 rally nizka varianta.

 

Bos prisel okrog 15.01 do mene😉

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

iz motoristov sem se že zdavnaj skenslal...bom objavil v MSju :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!