Jump to content

KOVE (450 rally, 500x, 800x in izpeljanke)


MiNa
DAMI34
Message added by DAMI34,

Recommended Posts

11 minutes ago, Kmet2 said:

Resnoo ali malo na pamet o servisni podpori EU motorjev...

Za mojo AT letnik 98 ni moč dobiti nikjer od Trzina naprej košaro sklopke.

Ktm 1190 2013l so ukinili program za vzmetenje.

Če ga želiš naložiti, ko se temu polizdelku pobrklja procesor moraš odšteti 1500 evrov.

Lahko pa kupiš novo vzmetenje in ti ga dajo gratis.

Si moreš misliti, na 10 let starem super duper premium Ktm se to dogaja.

Da ne govorim o mačehovskem priznavanju stvarnih napak pod garancijo itd...

In še in še bi lahko našteval, ni vse črno beli in ni vse kar se sveti zlato.

Govoril sem o japoncih, in tocno to pravim, ceprav kitajce polirate do nezavesti, to ni suho zlato.

Ce As nima vec kosa, je za stare Honde dober naslov David Silver Spares v Angliji. 

13 hours ago, Snečer said:

Potrošnik kroji prodajo, ampak važna je masa, ne butično povpraševanje.

 

Ducati, Harley, do neke mere Guzzi trdijo drugace. Bomo nardil bol mal, pa tist mal drazje. Predvsem Ducati je filozofijo nastudiral in jo unovcuje na polno. 

Link to comment
Share on other sites

26 minutes ago, miran985 said:

Kove je večji ja...takoj se vidi.

Ne rečem da je cb500x slab, vendar mu manjka "bonbonckov"

Dva z 500x? Komot.

Ni tako prostorno kot na "tavelkih" mopedih ampak gre. In pelje se isto lahkotno. Dovolj hiter za kamorkoli.

Lite feltne so meni bomboncek, folk doplacuje napere. Go figure. V dvoje je cb500 pod nama mal pocepnila, in je nisva uzela, sva ostala na versysu650, ki je bil soliden ampak dalec od udobno za naju2. Strom je bil boljsi, pa vseeno, zaenkrat se na litrci bolje pocutim. Postaja mi tezak, za to pogledujem po manjsem, sodobnejsem. Na ocesu bom imel rabljene cf in stroma, oba z litimi kolesi. Meni bi bil ideal cb750x. 

Link to comment
Share on other sites

pred 7 urami, DESMODUE pravi:

Vse si lepo napisal ja.

Kove je za razliko od ostalih kitajčkov pač izbral svojo pot, razlog za to pot je filozofija in strast direktorja Kove. ( majhna energijska bombica, z norimi cilji in sanjami, tisti ki dirka in servisira dirkalnike na dakarju ) zadal si je 5 letni plan na Rallyju Dakar. 

Prvo leto: da vsi motorji pridejo do konca rallyja, drugo leto, en motor top 20, tretje leto top 5, cetrto leto top 3 in peto leto zmaga.

Si rekel, če je denar in znanje se da? Jaz bo dodal, da mora biti še pravi motor, ki vse skupaj poganja zadaj. Človek z vizijo.

Prvo leto je ze za njimi, cilj dosezen ( v 44 letni zgodovini Dakarja prvic ), cez 3 tedne je naslednji rally.

Se strinjas, da je tak uspeh nekaj vreden, tako v rejtingu same znamke, kot dokaz o zmogljivosti in zanesljivosti?

Japonci KTM in Bmw niso poceli stvari prav nic drugace.

Glede cene in cenenosti: nikoli nisem trdil, da je Kove poceni. Je dražji,kot so bili Japonci 10 let nazaj. Ce primerjas komponente in izdelavo se pa krepko zamislis in vidis,da nekaj ne stima.

In ni tezava v pesti riża ( ta fraza je že nekaj časa daleč od resnice ), pač pa v ceni materialov. Kot mi je razložil glavni inženir Kova, dobijo oni aluminij AA8090 ali novih generacij jekla za ceno X. Evropejec ali Japonec ga lahko dobi za ceno 10X.

Znanje so pa pridno nabirali vsaj 20 let če ne več, pa tudi ogromno človeškega znanja se je prostovoljno odločilo za prestop k njim.

Ko pogledaš strukturo ljudi zaposlenih v tovarnah in proizvodnjah v kitajski silicijevi dolini ChongChing, povprecno placo, delovne navade, opremljenost tovarn in kontrolo kvalitete...je pa človeku jasno kakšna bo prihodnost. Pa naj nam je všeč,ali pa ne. Ne ti,ne jaz  nisva kriva za geopolitično stanje in gospodarske razmere, vem pa, da tisti, ki bodo hrbet obrnili kitajskemu gospodarstvu ne bodo dolgo prisotni. Zahodno gospodarstvo peša,vzhodno galopira. Enaka stvar je v avtoindustriji, zdaj že premium znamke sodelujejo in prodajajo deleže Kitajcem. Pa zaradi tega kvaliteta ne bo padla, obstaja pa večja verjetnost, da bo znamka sama tudi obstala.

Morda bomo čez 30 let kupovali afriške motocikle. Kakor se stvari hitro odvijajo, nikoli ne veš.

 

Frazo pest riža si nekoliko "bukvalno shvatio",  napisal sem jo v prenesenem pomenu, gre seveda za denar .....tudi oni morajo živeti z nekim standardom, ki jih vsaj delno zadovoljuje, da ni pretiranih nemirov na ulicah.....sanje in cilji so dovoljeni - zaželeni, realnost pokaže do kam gre, za vse pa je potreben čas, tudi resursi in kot si napisal vizionar.....res ni tema razvoj Kitajske, njihova industrija, kvaliteta materialov (z enako oznako, kot v EU) proizvodov, njihovi standardi in kako živijo, dokler so vodljivi in relativno ceneni pod strogim režimom načeloma vsem paše (ko ne bodo več bo svetovna štala), vse gre do neke meje........ta razvoj in hitro osvajanje tehnologij drugih vlagateljev, kupcev (sami so si krivi, ker jim je vodilo le dobiček) že moti marsikoga, tako nekateri brendi že selijo proizvodnjo nazaj v matične države, tam pa rabijo ceneno delovno silo, ki jo vabijo od vse povsod in imamo to kar imamo......kot je rekel osovraženi Putin, "spopad" zahoda in vzhoda je neizogiben.......glede materialov je tako, da ni nimajo vrednosti, če nimaš znanja in izkušenj za uporabo le teh.........uspehi na Dakarju so nedvomno pohvalni, vendar predvsem marketinška zadeva.....KTM je bil menda 19X - beri devetnajstkrat zmagovalec Rally Dakar-ja, pa ima pri bajkih za nas, navadne smrtnike, izdelane delno ali v celoti pri kinezih, Indiji tudi v EU seveda, z deli od vsepovsod (kot ostali), še vedno bolane felerje, pa s svojo kontrolo pri kinezih, torej kupci od teh hudih zmag nimamo nič, razen višjo ceno bajka v trgovini.... takle imamo......zame je pri resnem ADV bajku pomembna predvsem zanesljivost, kvaliteta komponent (če piše Brembo na zavornih čeljustih še ne pomeni, da so dobre) in poprodajne storitve, vsega ostalega se človek navadi, izgleda, specifik bajka in načina vožnje......v neki deželi daleč stran od vsega je pomembno, da tehnika dela in nič drugega......za to, da se ustrezno sestavi celoten mozaik za uspeh kateregakoli brenda iz skoraj nič, še enkrat, je potreben čas.

Link to comment
Share on other sites

Po moje so Kitajci štartali preveč ambiciozno s cenami v EU, ker gre za še neuveljavljene motocikle. Saj so mi všeč ampak, če bi sam v tem trenutku kupoval nekaj v teh razredih bi še vedno raje izbral motor z večjo tradicijo, ker se mi zdi bolj zanesljiv nakup, pa čeprav mogoče slabši motor, ampak to bo šele čas pokazal. Kar nekaj poguma ali ljubezni je potrebnega sedaj za nakup kitajskih motorjev. Če bi bila cena občutno nižja od konkurence, bi bila slika drugačna. Material imajo veliko cenejši kot v EU, tudi delovno silo verjetno...končna cena je pa skoraj enaka. In ker Kitajci tako galopirajo s proizvodnjo bodo sedanji izdelki kmalu izgubili na vrednosti...verjetno bo že drugo leto izboljšan sedanji model

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

pred 4 minutami, Kugelschreiber pravi:

Lite feltne so meni bomboncek, folk doplacuje napere. Go figure. V dvoje je cb500 pod nama mal pocepnila, in je nisva uzela, sva ostala na versysu650, ki je bil soliden ampak dalec od udobno za naju2. Strom je bil boljsi, pa vseeno, zaenkrat se na litrci bolje pocutim. Postaja mi tezak, za to pogledujem po manjsem, sodobnejsem. Na ocesu bom imel rabljene cf in stroma, oba z litimi kolesi. Meni bi bil ideal cb750x. 

Razumem, napere so z razlogom. Pojdi z litimi na teren..ne bo dobro. Cb500x ima vzmetenje osnovno in vedno je pri japanerjih težava da so premehki v osnovni. Če sta "malo večja" potem razumljivo da je bolje litrc. 

 

Link to comment
Share on other sites

Cene ne "postavljajo" kitajci, ampak prodajalci.

Očitno so mnenja, da bo z dovolj propagande "šlo skozi" .

Prek "Aliexpresa" malo težje naročiš motor, pa kakšne druge izbire ni.

Malo gledam "določene" stvari, pa so iz kitajske na dom, nekajkrat cenejše kot v "lokalni" trgovini, proizvajalec je pa isti. Če imaš čas...

lp

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, miran985 said:

Razumem, napere so z razlogom. Pojdi z litimi na teren..ne bo dobro. Cb500x ima vzmetenje osnovno in vedno je pri japanerjih težava da so premehki v osnovni. Če sta "malo večja" potem razumljivo da je bolje litrc. 

 

Ti zagotavljam da  lite feltne prenesejo bistveno vec od mojga znanja in volje izven asfalta.  Imam napere in so mi samo v napoto.  Tezje balansirat, tezje cistit, kotnih ventilov ne dobim po razumnih cenah. Jaz v naperah ne vidim ene dobre.  Ene dobre. Res.  Za to koveja 800x nikoli ne bom jemal resno v obzir.  

Link to comment
Share on other sites

Pest riža je še vedno neka privzeta mentaliteta na Zahodu. 

Praktično si vse zadel ja. Samo v eni stvari nisi, razlog za to pa je,ker se pač še nisi dokopal do informacij.

samo opišem ti pot modela 450 rally od zasnove do prodaje.

zasnovan 3 leta nazaj,kot otroške sanje Zhang Xua, direktorja Kove. Kot otrok je sanjal o tem, da bi zmagal na Dakarju.

pri snovanju je uporabil Zongshenov blok, z velikim karterjem olja in dodal vse pritikline,ki jih motor na Dakarju potrebuje ( dobro vzmetenje, zavore, hladilni sistem z oljnim hladilnikom, velike rezervoarje, ergonomijo, čvrst okvir...) in se s tremi odpravil na Dakar. 

In tak motor,kot je bil na Dakarju 2023 ( z izjemo izpusnega sistema, ecu-ja, rally stolpa, navigacije, dodatnega rezervoarja za vodo, amortizerja krmila ) je na voljo v prosti prodaji.  In po svetu se je izkazal ne samo kot rally motor,ampak.kot odlicen lahki adventure motor. Cezzarre Zacetti se je z njim spoznal prvič na sardinijskem rallyju 2023 in gladko zmagal v overallu med 200 motorji. Govorim o serijskem motorju.

Po mojem mnenju, videnem, preiskušenem, precej dober paket za ta denar, za nekoga ki ve,kje ga bo uporabljal.

Link to comment
Share on other sites

Dirke ne pomenijo nič. Tudi moj je R2R, pa ni to nič dobrega. Super dela pri višjih hitrostih in visokih obratih, ko pa "padeš v prometni zamašek" , si pa v r..ti, ker ni hlajenja, ker ruka in cuka na nizkih obratih...

lp

Link to comment
Share on other sites

pred 51 minutami, Kmet2 pravi:

To se je pač dogajalo meni.

Versys pa ne bi maral več tudi če mi ga zastonj dajo.🙂

Verjamem, nisi ga obvladal in te je vrgel v robide ...

No, čakamo na dan odprtih vrat, da vozimo Kove 500x, saj to že po par km vidiš vse... pa da ga zvagam

Edited by Snečer
Link to comment
Share on other sites

pred 10 minutami, TakeALookAround pravi:

Kove je kr optimist za Dakar, za zmago rabis veliko vec, kot sam motor. :) 

 

O ja..mnogo vec.

Na 2024 bo namesto 3 voznikov, 6 voznikov,med njimi tudi Mason Klein.

Jeseni so razvili tudi novi model 450 rally EX, z 18kg manj in 11 konji več.

Ga pa se ne bodo uporabili letos ( morda enega ), ampak ga bodo se celo leto testirali in uporabili na Dakarju 2025.

Ja..pa se ogromno srece bodo rabili tudi vozniki sami, ne samo znanja in vzdrzljivosti.

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

pred 6 minutami, Snečer pravi:

Verjamem, nisi ga obvladal in te je vrgel v robide ...

No, čakamo na dan odprtih vrat, da vozimo Kove 500x, saj to že po par km vidiš vse... pa da ga zvagam

Po par minutah ne moreš vidit vse razen samo sestavo. Potrebno se je zapeljat za kako urco...dve, da ga dojameš. Kar pa je s strani uvoznika možno. Pa ne pozabi vage sabo ko prideš 😉

Link to comment
Share on other sites

pred 30 minutami, franc pravi:

Cene ne "postavljajo" kitajci, ampak prodajalci.

Očitno so mnenja, da bo z dovolj propagande "šlo skozi" .

Prek "Aliexpresa" malo težje naročiš motor, pa kakšne druge izbire ni.

Malo gledam "določene" stvari, pa so iz kitajske na dom, nekajkrat cenejše kot v "lokalni" trgovini, proizvajalec je pa isti. Če imaš čas...

lp

Verjetno je to nek skupni EU trg, kjer se tudi prodajalci premium znamk bojijo cenene konkurence, da bi jim odžirala kupce. V bolj vzhodnih državah je videt več kitajskih motorjev, verjetno so večje razlike v cenah...

Link to comment
Share on other sites

pred 42 minutami, vandrovec pravi:

Po moje so Kitajci štartali preveč ambiciozno s cenami v EU, ker gre za še neuveljavljene motocikle. Saj so mi všeč ampak, če bi sam v tem trenutku kupoval nekaj v teh razredih bi še vedno raje izbral motor z večjo tradicijo, ker se mi zdi bolj zanesljiv nakup, pa čeprav mogoče slabši motor, ampak to bo šele čas pokazal. Kar nekaj poguma ali ljubezni je potrebnega sedaj za nakup kitajskih motorjev. Če bi bila cena občutno nižja od konkurence, bi bila slika drugačna. Material imajo veliko cenejši kot v EU, tudi delovno silo verjetno...končna cena je pa skoraj enaka. In ker Kitajci tako galopirajo s proizvodnjo bodo sedanji izdelki kmalu izgubili na vrednosti...verjetno bo že drugo leto izboljšan sedanji model

Kove 500x je enak od leta 2017. Sprememba edino v eu normi in letos dodana protizdrsna sklopka.

Model 800x regular na voljo za 8490 eur.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

pred eno uro, vandrovec pravi:

Po moje so Kitajci štartali preveč ambiciozno s cenami ...  če bi sam v tem trenutku kupoval nekaj v teh razredih bi še vedno raje izbral motor z večjo tradicijo ... Če bi bila cena občutno nižja od konkurence, bi bila slika drugačna. 

.

... jah, počasi se bo že tud prek tegale nabijanja pokazal obris prihajajoče "nove zvezde" :eek: ... za začetek, ... cena na koncu koncev očitno sploh ne bo tako presunljivo nižja od uveljavljenih znamk ... in tudi okoli teže enih in drugih je vse več pregovarjanja :eek:

... tko da .... zanimivo bo videt dva kupca v istem času ... prvi bo kupil nekaj uveljavljenega za 12k in po enem letu zgubil jurja ali dva, tadrugi kupec pa bo kupil za famozno ceno 8-ih ali 9-ih jurjov kitajca ... in čez eno leto sprevidel, da je zgubil tri jurčke ... :eek:

pa še ledino bo drugi kupec oral za prodajalce in servisno podporo :eek:

... tko da .... res je ... vsak se odloča po svojih željah in možnostih :D ... včasih bolj racionalno, včasih pa mogoče bolj impulzivno :OK:

Link to comment
Share on other sites

pred eno uro, Snečer pravi:

Verjamem, nisi ga obvladal in te je vrgel v robide ...

No, čakamo na dan odprtih vrat, da vozimo Kove 500x, saj to že po par km vidiš vse... pa da ga zvagam

Pa sva zaključila, tako enostavno je to.

Narediš zaključek in tvoj ati je močnejši kot moj.

Zdaj pa lepo beri iz fotelja in analiziraj iz fotografij.

Pa ne mešaj se preveč v pogovor, ko se starejši pogovarjajo, pojdi v sobo pa se igraj z Versysom.🙂

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

pred eno uro, Kugelschreiber pravi:

Ti zagotavljam da  lite feltne prenesejo bistveno vec od mojga znanja in volje izven asfalta.  Imam napere in so mi samo v napoto.  Tezje balansirat, tezje cistit, kotnih ventilov ne dobim po razumnih cenah. Jaz v naperah ne vidim ene dobre.  Ene dobre. Res.  Za to koveja 800x nikoli ne bom jemal resno v obzir.  

Ja za tebe to velja, za mene pa so napere suho zlato.

Je bil Zivnorc poleg, ko mi je odprlo prvo platišče na 990 adv.

Platišče je bilo toliko zvito da si videl notranji šlauf.

Pri litem platišču si zaključil zgodbo do popravila.

Tako pa sem odpeljal še 100km in parkiral sam brez avtovleke pred servis.

In to mi odtehta če ni kotnih ventilov, pa mal težje je za čistit itd...meni vse nepomembno.

Pomembno pa mi je, da kljub svoji napaki nekako pridem iz bogu iza nogu.

Če je brez šlaufa imam vedno s seboj razervna.

Različni smo in motor uporabljamo za namen kot nam samim sede.

 

Link to comment
Share on other sites

pred 1 uro, DESMODUE pravi:

Pest riža je še vedno neka privzeta mentaliteta na Zahodu. 

Praktično si vse zadel ja. Samo v eni stvari nisi, razlog za to pa je,ker se pač še nisi dokopal do informacij.

samo opišem ti pot modela 450 rally od zasnove do prodaje.

zasnovan 3 leta nazaj,kot otroške sanje Zhang Xua, direktorja Kove. Kot otrok je sanjal o tem, da bi zmagal na Dakarju.

pri snovanju je uporabil Zongshenov blok, z velikim karterjem olja in dodal vse pritikline,ki jih motor na Dakarju potrebuje ( dobro vzmetenje, zavore, hladilni sistem z oljnim hladilnikom, velike rezervoarje, ergonomijo, čvrst okvir...) in se s tremi odpravil na Dakar. 

In tak motor,kot je bil na Dakarju 2023 ( z izjemo izpusnega sistema, ecu-ja, rally stolpa, navigacije, dodatnega rezervoarja za vodo, amortizerja krmila ) je na voljo v prosti prodaji.  In po svetu se je izkazal ne samo kot rally motor,ampak.kot odlicen lahki adventure motor. Cezzarre Zacetti se je z njim spoznal prvič na sardinijskem rallyju 2023 in gladko zmagal v overallu med 200 motorji. Govorim o serijskem motorju.

Po mojem mnenju, videnem, preiskušenem, precej dober paket za ta denar, za nekoga ki ve,kje ga bo uporabljal.

Sploh se nisem informiral o tem bajku, tehničnih podatkih,......izgled ne komentiram, niti vozne lastnosti, nisem ga videl, vozil, niti me ne zanima lastnik firme in njegove sanje, kje ima vikende in koliko žensk ima, če nima nič od tega potem je za naše razmere......spoštujem njegove sanje in vizijo, lepo, da je še kakšen tak vizionar in mu privoščim uspeh, ki je odvisne od tega kako bo hendlal celoten projekt, kje in kako visoko si je postavil letvico, biznis v svetu je kruta vojna, veliko sanj je na žalost neizživetih klavrno propadlo.......EU je zahteven trg v vseh pogledih, predvsem, ker je mentaliteta in klientela malo posebna, motociklizem je v EU "izvorno doma" ...... smo taki malo "posebni", da potekajo hude strokovne debate ob točilnih pultih o obliki nekega nepomembnega gumba na bajku 😉......rally ali nek hud off-road z bajkom me ne zanima, mi ni v veselje, nimam izkušenj, rajši potujem v dvoje ali kako daljšo adv turo sam s kolegi....ta bajk gledam kot navaden uporabnik, ne zanimajo me zmage na rally tekmovanjih vrhunskih racerjev, temveč predvsem uporabnost in zanesljivost na daljših potovanjih.....za tako potovanje nimam predsodkov s proizvajalci, od kje so, ali so ga izdelali kinezi, ali marsovci, pomembna mi je zanesljivost in kvaliteta, ne pa 20X zmaga na Dakarju.......vse to pa z ugodno ceno nekako ne gre skupaj.....priznam pa, da bi se pa težko s kitajskim bajkom pripeljal v lokalni moto klub, kjer bi izpadu težek papak 🤪 in tega naziva se nebi rešil life time 🙃   jp to smo mi ........kakorkoli smo naredili dobro reklamo za prepoznavnost te znamke, da se vsaj nekaj piše v tem zimskem mrtvilu 😉

Želim uspeh in vse dobro.

SREČNO

Edited by Luka66
Link to comment
Share on other sites

pred 1 minuto, Kmet2 pravi:

Ja za tebe to velja, za mene pa so napere suho zlato.

Je bil Zivnorc poleg, ko mi je odprlo prvo platišče na 990 adv.

Platišče je bilo toliko zvito da si videl notranji šlauf.

Pri litem platišču si zaključil zgodbo do popravila.

Tako pa sem odpeljal še 100km in parkiral sam brez avtovleke pred servis.

In to mi odtehta če ni kotnih ventilov, pa mal težje je za čistit itd...meni vse nepomembno.

Pomembno pa mi je, da kljub svoji napaki nekako pridem iz bogu iza nogu.

Če je brez šlaufa imam vedno s seboj razervna.

Različni smo in motor uporabljamo za namen kot nam samim sede.

 

A tele kotne ventile misli?

IMG-888c818d01653d6701dfc8ad8df2750d-V.jpg

Link to comment
Share on other sites

pred eno uro, miran985 pravi:

Po par minutah ne moreš vidit vse razen samo sestavo. Potrebno se je zapeljat za kako urco...dve, da ga dojameš. Kar pa je s strani uvoznika možno. Pa ne pozabi vage sabo ko prideš 😉

Že ko sedeš gor, vidiš kje si ... Še vse, kar sem do sedaj vozil, je bilo po par km takoj jasno.

Zgleda, da je kitajec tudi tu poseben.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Razmišljam o nakupu 500x. Vse najboljše sem že prebral in slišal. Je možno še kak stavek kaj so minusi? Pomanjkljivosti? Kaj bi uporabniki izboljšali?

  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

Pravkar, Snečer pravi:

Že ko sedeš gor, vidiš kje si ... Še vse, kar sem do sedaj vozil, je bilo po par km takoj jasno.

Zgleda, da je kitajec tudi tu poseben.

Morda bo zate jasno po par minutah, ne vem. Jaz sem povedal zgolj priporočilo za vsakega. Enim je dovolj da vidijo sliko na netu pa ga naročijo, eni rabijo malo več...

Link to comment
Share on other sites

pred 5 minutami, Snečer pravi:

Že ko sedeš gor, vidiš kje si ... Še vse, kar sem do sedaj vozil, je bilo po par km takoj jasno.

Zgleda, da je kitajec tudi tu poseben.

Ti še preden se vsedeš imaš svoje negativno mnenje in ga vlečeš kar naprej. Če ni Versys, je že vnaprej za nič ....

Nisem še zasledil teme, da ne bi pljuval po motorjih (spet seveda razen Versys), tako da objektivnost je na višku. 👍

  • Like 2
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

pred 1 minuto, mladench pravi:

Razmišljam o nakupu 500x. Vse najboljše sem že prebral in slišal. Je možno še kak stavek kaj so minusi? Pomanjkljivosti? Kaj bi uporabniki izboljšali?

Zelo težko (pa bi rad) povedal kak minus...ne vem. Po skoraj letu vožnje še vedno nisem našel nekaj kar bi me odrinilo ali obrnilo da bi ga prodal recimo.

Resnično prisežem na karkoli.

Recimo eni pravijo da ima nekaj konj premalo...tudi jaz sem si to mislil recimo da en dan. Ko sem se navadil kako deluje jih sedaj ne potrebujem več. Obstaja kit da si povečas moč itd...pa me ne gane.

Recimo vizir moraš 4 vijake odvit pa dat na drugo pozicijo če želiš...mene to ne moti. Nastaviš in amen, minuta posla.

Trenutno res nisem našel napake na njem.

Ene moti da nima ogrevanih rock pa take fore, pa tcs da nima...kaj ti bo tcs pri slabih 50konjih pa 470kubikih...

Odvisno kako zahteven uporabnik si..

Lahko se oglasiš na klepet in ogled pa si bolje ustvaris sliko.

 

pred 1 minuto, ftp pravi:

Ti še preden se vsedeš imaš svoje negativno mnenje in ga vlečeš kar naprej. Če ni Versys, je že vnaprej za nič ....

Nisem še zasledil teme, da ne bi pljuval po motorjih (spet seveda razen Versys), tako da objektivnost je na višku. 👍

Aha sedaj vemo, hvala. Toliko da vem da snečerja (ignore).

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!