Jump to content

KOVE (450 rally, 500x, 800x in izpeljanke)


MiNa
DAMI34
Message added by DAMI34,

Recommended Posts

pred 5 minutami, DAMI34 pravi:

saj to sem hotel povedati, da so primerjave na koncu dokaj nesmiselne, ker vsak voznik drugače občuti motor, ga uporablja za različne relacije itd. Na koncu je tudi brezveze delati primerjavo s skoraj pol cenejšim motorjem.  Že samo da natakneš druge ali drugačne gume na bilokateri motor se pozna razlika.

ps. lep posnetek, pa lepo se pelje 500x

servisni interval je zaželjeno da je visok, ker to pomeni obisk delavnice in garancijo. 1x vmes pa sam menjaš olje :P in filtre

 

Ja..s posnetkom sem hotel pokazati en nacin uporabe adv motorjev..z mojega stalisca. Ce bo zadeva vec ali manj na asfaltu, je bolj smiselen nakup vecjega,tezjega,mocnejsega adv.

Ni pa malo takih,ki bi radi adv motor uporabljali tudi na tezjih terenih. Tam je pa za nekoga ki je na zacetku,je manjsi ali fizicno slabotnejsi,morda starejsi, bistveno, da je motor nizji,lazji,enostavnejsi,z boljsim oprijemom....tam se tudi 3x cenejsi motorji z lahkoto postavijo ob bok vecjim,drazjim

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

pred 22 minutami, DAMI34 pravi:

ej to je lep motor (spet govorim sam zase, verjetno je komu blazno grd)

 

pred 16 urami, Kugelschreiber pravi:

 

Ja, ni ravno lepotan. 

 

image.png.75df824a5eb2693f725ceef21ab311e6.png

Ashampoo_Snap_2023_12.02_10h30m44s_001_.png.a0aa5e3b442a0a47b9a85e0254a7194c.pngPuščavski nomad... 🙂

 

  • Haha 3
Link to comment
Share on other sites

Mene njegove razmaknjene majhne luči bolj spominjajo na to figuro:

image.png.91de752b0d788789b5cd966ecaa61159.png

Ampak, da bi ga gledal od spredaj, moraš najprej letet čez belanco. Če sem preživel s škilasto Hondo 250 Rally, bi tudi s tem, samo probat ga bo najprej treba.

Link to comment
Share on other sites

če bo kdaj v moji garaži, ga bom poimenoval Sid :D

 

  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

pred 2 urami, GregorM pravi:

Mene njegove razmaknjene majhne luči bolj spominjajo na to figuro:

image.png.91de752b0d788789b5cd966ecaa61159.png

Ampak, da bi ga gledal od spredaj, moraš najprej letet čez belanco. Če sem preživel s škilasto Hondo 250 Rally, bi tudi s tem, samo probat ga bo najprej treba.

Je vsaj poseben in ni kot vsak drug.

Link to comment
Share on other sites

pred 19 urami, Luka66 pravi:

Pre filter odlično opravi svojo funkcijo, po 19k km in precej vožnje po makadamu in tudi po puščavi pri H-AT

image.png.998186187eb9053631ada127ace86774.png

image.png.8784653b06d279e6da04480fa0dc3ed2.png

image.png.ae6ac84a9e834229d653eebdd1b34939.png

 

image.png.c9c41a92832227058d025bd7394e911b.png

Okrog olja sem pa že toliko pisal, da nebi več.....prepuščam komentarje "strokovnjakom".

.

... men pa ni bilo treba narest 19k km :eek: ... tole sem "uspel" narest v samo petih urah vožnje po sipinah :eek:

... s tem da so bili vsi deklci in razni pokrovi preverjeno zadihtani 

 

20151228_143549.jpg

20151227_131905.jpg

20151228_140516.jpg

Link to comment
Share on other sites

pred 19 urami, pik1 pravi:

.

... men pa ni bilo treba narest 19k km :eek: ... tole sem "uspel" narest v samo petih urah vožnje po sipinah :eek:

... s tem da so bili vsi deklci in razni pokrovi preverjeno zadihtani 

 

20151228_143549.jpg

20151227_131905.jpg

20151228_140516.jpg

Postavitev airboxa je pomembna ja. Tole je se ok. Ves kako se klr 650 obnese v takem?

 

pred 23 urami, GregorM pravi:

Mene njegove razmaknjene majhne luči bolj spominjajo na to figuro:

image.png.91de752b0d788789b5cd966ecaa61159.png

Ampak, da bi ga gledal od spredaj, moraš najprej letet čez belanco. Če sem preživel s škilasto Hondo 250 Rally, bi tudi s tem, samo probat ga bo najprej treba.

Bo kmalu na voljo. Tudi izgled, ko boste gledali celoto, vas bo pozitivno presenetil. Mi je pa vsec, da so se nehale primerjave z bmw in zacele primerjave z zivalmi.

Link to comment
Share on other sites

pred 1 uro, DESMODUE pravi:

 

Bo kmalu na voljo. Tudi izgled, ko boste gledali celoto, vas bo pozitivno presenetil. Mi je pa vsec, da so se nehale primerjave z bmw in zacele primerjave z zivalmi.

ja, zgleda da leto 2024 prinaša tekmovanje v stilu, kdo bo najgršo luč naredil :P bmw, ktm itd :P

 

Ko boš imel 450Rally na zalogi objavi v tej temi. En dan si vzamem fraj, sam da ga pridem pomerit. Verjetno bom kmal naročil personalizacijosko nalepko, vsaj kar sem grafično testiral na pcju, mu super sede :D :

 

 

Sid-the-Sloth.jpg

 

01_1_orig.jpg

Link to comment
Share on other sites

pred 8 urami, DESMODUE pravi:

 Mi je pa vsec, da so se nehale primerjave z bmw in zacele primerjave z zivalmi.

.

... sej bimer je tud žvau :huh: ... čeprov je pa res, da tud pod razno ni za na teren ... :dry:

... no, razen za taprave cure motorizma ... k jih je pa tle gor tud ene par :kva2:

 

 

 

ps.

... sicer je bil pa GS itak narejen za to, da lahko tud gospo v visokih štiklih z enduro pelješ v opero :kva2: 

  • Confused 1
Link to comment
Share on other sites

Ob 3. 12. 2023 ob 10:09, DESMODUE pravi:

 

Postavitev airboxa je pomembna ja. Tole je se ok. Ves kako se klr 650 obnese v takem?

 

.

... kako se klr650 obnaša res ne bi vedu .., ker ga nisem imel ... sem imel pa XT660r, in lahko rečem, da je bil proti oranžnemu bolj "polovičkar" kot ne ... čeprav bi na prvi pogled rekel, da bi z obema počel lahko zelo podobne neumnosti 😁 

... tista dodatna "ola guma" se je pa meni med metanjem po sipinah skoraj snela dol iz filtra ... in je bilo tudi zato malo več "prahu" v airbox-u .... čeprav mi je za to avanturo moped pripravil "pravi" serviser, ki ga tudi sam zelo cenim ... prav tako mi ga je on po vrnitvi iz potovanja skoraj v celoti razstavil in generalno očistil vse tiste najdrobnejše svinjarije, ki se zarine prav čist povsod ... in ki ti zna na koncu marsikaj tud uničit ... tako da mi je zelo poznano, kaj vse gre u maline pri vožnjah po sipinah  :eek:

Zanimivo bi bilo vedet resnico, podkrepljeno mogoče tud s kakšno fotko, v kakšnem stanju je prišel KOVE nazaj iz sipin ... predvsem tukaj mislim na tisti trdovratni prah, ki ga dobiš v gate, v štumfe, v ušesa, da ne rečem tud v drobovje mobitela ... pa torej tud še taka tehnika tukaj ne bo izjema :eek: 

V tem delu tvoje reklame za KOVE ti dam 100 % prav ... najbolj pomembno vprašanje je, za kakšno uporabo si ga bo kdo nabavil :eek:

 

ps.

... vsega tega namreč človek itak ne potrebuje, če dela pretežno tranzit-potovanja ... najbolj važno je, da si dober režiser in to je to ... na koncu zapelješ še na mal šodrčka, posnameš vse pod tapravim kotom ... mogoče kje še mal zanalašč po tleh zabrišeš moped, in že se lahko šteješ med "taprave ofroudarje" :kva2:

na koncu za take modele itak štejejo sam fotke in filmčki po raznih socialnih omrežjih 😀

 

 

20151228_105411.jpg

20151228_111228.jpg

Jamnik.jpg

Link to comment
Share on other sites

pred 37 minutami, pik1 pravi:

.

... kako se klr650 obnaša res ne bi vedu .., ker ga nisem imel ... sem imel pa XT660r, in lahko rečem, da je bil proti oranžnemu bolj "polovičkar" kot ne ... čeprav bi na prvi pogled rekel, da bi z obema počel lahko zelo podobne neumnosti 😁 

... tista dodatna "ola guma" se je pa meni med metanjem po sipinah skoraj snela dol iz filtra ... in je bilo tudi zato malo več "prahu" v airbox-u .... čeprav mi je za to avanturo moped pripravil "pravi" serviser, ki ga tudi sam zelo cenim ... prav tako mi ga je on po vrnitvi iz potovanja skoraj v celoti razstavil in generalno očistil vse tiste najdrobnejše svinjarije, ki se zarine prav čist povsod ... in ki ti zna na koncu marsikaj tud uničit ... tako da mi je zelo poznano, kaj vse gre u maline pri vožnjah po sipinah  :eek:

Zanimivo bi bilo vedet resnico, podkrepljeno mogoče tud s kakšno fotko, v kakšnem stanju je prišel KOVE nazaj iz sipin ... predvsem tukaj mislim na tisti trdovratni prah, ki ga dobiš v gate, v štumfe, v ušesa, da ne rečem tud v drobovje mobitela ... pa torej tud še taka tehnika tukaj ne bo izjema :eek: 

V tem delu tvoje reklame za KOVE ti dam 100 % prav ... najbolj pomembno vprašanje je, za kakšno uporabo si ga bo kdo nabavil :eek:

 

ps.

... vsega tega namreč človek itak ne potrebuje, če dela pretežno tranzit-potovanja ... najbolj važno je, da si dober režiser in to je to ... na koncu zapelješ še na mal šodrčka, posnameš vse pod tapravim kotom ... mogoče kje še mal zanalašč po tleh zabrišeš moped, in že se lahko šteješ med "taprave ofroudarje" :kva2:

na koncu za take modele itak štejejo sam fotke in filmčki po raznih socialnih omrežjih 😀

 

 

20151228_105411.jpg

20151228_111228.jpg

Jamnik.jpg

Če ti pošljem fotko, boš itak rekel, da sem jo s filtri obdelal🤣

Dokler se ne oglasiš in na lastne oči prepričaš, bo tole eno dolgo pingponganje.

Sipinska pista Douz prek Caffe du Parc do Ksar Ghilana in nazaj v 7 urah. V družbi kolega,ki je bil na sipinah prvič, torej si predstavljaš, kako je to.

Niso ravno katedralne sipine Merzouge, je pa daleč od nedložnega makadama, se strinjaš? Sploh ob upoštevanju razdalje in časa.

Spodnja slika je prvi dan po vrnitvi domov.

Zgornja posneta 4 dni prej.20231028_102507.jpg.a4cfb83f49dab69a97975f866f6a6767.jpg

 

20231105_123221.jpg

Link to comment
Share on other sites

pred eno uro, pik1 pravi:

.

... kako se klr650 obnaša res ne bi vedu .., ker ga nisem imel ... sem imel pa XT660r, in lahko rečem, da je bil proti oranžnemu bolj "polovičkar" kot ne ... čeprav bi na prvi pogled rekel, da bi z obema počel lahko zelo podobne neumnosti 😁 

... tista dodatna "ola guma" se je pa meni med metanjem po sipinah skoraj snela dol iz filtra ... in je bilo tudi zato malo več "prahu" v airbox-u .... čeprav mi je za to avanturo moped pripravil "pravi" serviser, ki ga tudi sam zelo cenim ... prav tako mi ga je on po vrnitvi iz potovanja skoraj v celoti razstavil in generalno očistil vse tiste najdrobnejše svinjarije, ki se zarine prav čist povsod ... in ki ti zna na koncu marsikaj tud uničit ... tako da mi je zelo poznano, kaj vse gre u maline pri vožnjah po sipinah  :eek:

Zanimivo bi bilo vedet resnico, podkrepljeno mogoče tud s kakšno fotko, v kakšnem stanju je prišel KOVE nazaj iz sipin ... predvsem tukaj mislim na tisti trdovratni prah, ki ga dobiš v gate, v štumfe, v ušesa, da ne rečem tud v drobovje mobitela ... pa torej tud še taka tehnika tukaj ne bo izjema :eek: 

V tem delu tvoje reklame za KOVE ti dam 100 % prav ... najbolj pomembno vprašanje je, za kakšno uporabo si ga bo kdo nabavil :eek:

 

ps.

... vsega tega namreč človek itak ne potrebuje, če dela pretežno tranzit-potovanja ... najbolj važno je, da si dober režiser in to je to ... na koncu zapelješ še na mal šodrčka, posnameš vse pod tapravim kotom ... mogoče kje še mal zanalašč po tleh zabrišeš moped, in že se lahko šteješ med "taprave ofroudarje" :kva2:

na koncu za take modele itak štejejo sam fotke in filmčki po raznih socialnih omrežjih 😀

 

 

20151228_105411.jpg

20151228_111228.jpg

Jamnik.jpg

Rokavice si imel pa taprave za v "sipine"

Link to comment
Share on other sites

pred eno uro, T 120 pravi:

Rokavice si imel pa taprave za v "sipine"

.

... starom kur*u svaka dlaka smeta :kva2:

 

 

ps.

... morš vedet, da nism 100 % ofroudar ... nimam zadost dnarja za vso potrebno opremo, da bi bile lahko glih vse objave na inatagramu popolne ... pa tud energije za vse potrebne tranzite z nadčloveškimi napori mi že mal primanjkuje ...  žal sem že starejši občan, ki pa se še vedno kdaj pa kdaj rad kam zapelje :D

Link to comment
Share on other sites

pred 4 urami, pik1 pravi:

.

... kako se klr650 obnaša res ne bi vedu .., ker ga nisem imel ... sem imel pa XT660r, in lahko rečem, da je bil proti oranžnemu bolj "polovičkar" kot ne ... čeprav bi na prvi pogled rekel, da bi z obema počel lahko zelo podobne neumnosti 😁 

... tista dodatna "ola guma" se je pa meni med metanjem po sipinah skoraj snela dol iz filtra ... in je bilo tudi zato malo več "prahu" v airbox-u .... čeprav mi je za to avanturo moped pripravil "pravi" serviser, ki ga tudi sam zelo cenim ... prav tako mi ga je on po vrnitvi iz potovanja skoraj v celoti razstavil in generalno očistil vse tiste najdrobnejše svinjarije, ki se zarine prav čist povsod ... in ki ti zna na koncu marsikaj tud uničit ... tako da mi je zelo poznano, kaj vse gre u maline pri vožnjah po sipinah  :eek:

Zanimivo bi bilo vedet resnico, podkrepljeno mogoče tud s kakšno fotko, v kakšnem stanju je prišel KOVE nazaj iz sipin ... predvsem tukaj mislim na tisti trdovratni prah, ki ga dobiš v gate, v štumfe, v ušesa, da ne rečem tud v drobovje mobitela ... pa torej tud še taka tehnika tukaj ne bo izjema :eek: 

V tem delu tvoje reklame za KOVE ti dam 100 % prav ... najbolj pomembno vprašanje je, za kakšno uporabo si ga bo kdo nabavil :eek:

 

ps.

... vsega tega namreč človek itak ne potrebuje, če dela pretežno tranzit-potovanja ... najbolj važno je, da si dober režiser in to je to ... na koncu zapelješ še na mal šodrčka, posnameš vse pod tapravim kotom ... mogoče kje še mal zanalašč po tleh zabrišeš moped, in že se lahko šteješ med "taprave ofroudarje" :kva2:

na koncu za take modele itak štejejo sam fotke in filmčki po raznih socialnih omrežjih 😀

 

 

20151228_105411.jpg

20151228_111228.jpg

Jamnik.jpg

ta oljni pesek potem prinese k nam in pognoji naše vrtnine ... :)

 

  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

madona smo se razpisali o filtrih/predfiltrih in sipinah. Ampak slednjih je bolj malo tule v eu, kjer se običajno klatimo.

Je pa veliko več prašnega makedama, vožnje v skupinah kar povzroča še dodaten prah in vse skupaj pač ni blagodejno za zračne filtre.

Zato je fajn vedeti, to sem tudi najprej pogledal na kove 450rally, kje je filter (in kakšen) in kako je lahko dostopen, da ni potrebno pogosto metati rezervarja dol. Pa ni zanemarljivo tudi kako je vhod svežega zraka in kje ga zajema (za morebitna plavanja po vodi :P al pa za dodatne namestitve predfiltra )

Za 500x ne vem, ampak 450ka ima to zelo dobro naštudirano.

 

Link to comment
Share on other sites

pred 21 minutami, DAMI34 pravi:

madona smo se razpisali o filtrih/predfiltrih in sipinah. Ampak slednjih je bolj malo tule v eu, kjer se običajno klatimo.

Je pa veliko več prašnega makedama, vožnje v skupinah kar povzroča še dodaten prah in vse skupaj pač ni blagodejno za zračne filtre.

Zato je fajn vedeti, to sem tudi najprej pogledal na kove 450rally, kje je filter (in kakšen) in kako je lahko dostopen, da ni potrebno pogosto metati rezervarja dol. Pa ni zanemarljivo tudi kako je vhod svežega zraka in kje ga zajema (za morebitna plavanja po vodi :P al pa za dodatne namestitve predfiltra )

Za 500x ne vem, ampak 450ka ima to zelo dobro naštudirano.

 

500x ima kartusni filter, zajem iz airboxa na desni strani pod sprednjim delom sedeza prek snorkla, menjava filtra brez dviganja rezervoarja.

800x zajem spredaj nad hladilnikom, takoj za krizom, z izvlecno kartuso.

Link to comment
Share on other sites

pred 1 uro, DAMI34 pravi:

madona smo se razpisali o filtrih/predfiltrih in sipinah. Ampak slednjih je bolj malo tule v eu, kjer se običajno klatimo.

Je pa veliko več prašnega makedama, vožnje v skupinah kar povzroča še dodaten prah in vse skupaj pač ni blagodejno za zračne filtre.

Zato je fajn vedeti, to sem tudi najprej pogledal na kove 450rally, kje je filter (in kakšen) in kako je lahko dostopen, da ni potrebno pogosto metati rezervarja dol. Pa ni zanemarljivo tudi kako je vhod svežega zraka in kje ga zajema (za morebitna plavanja po vodi :P al pa za dodatne namestitve predfiltra )

Za 500x ne vem, ampak 450ka ima to zelo dobro naštudirano.

 

Sipine so pa "le" 3 dni stran od tu.😉

Link to comment
Share on other sites

pred 4 urami, DESMODUE pravi:

Sipine so pa "le" 3 dni stran od tu.😉

A ni nekaj primerljivega na otoku Rab?

Link to comment
Share on other sites

pred 8 minutami, laky055 pravi:

A ni nekaj primerljivega na otoku Rab?

.

.

.... sam od daleč je mal podobnosti ... :eek:

... tiste sipine, oddaljene 3 dni od tukaj, so dost bolj sipke ... in se zato tud dost prej znaš zakopat noter :eek:

 

 

 

 

 

 

  • Like 1
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

pred 12 minutami, laky055 pravi:

A ni nekaj primerljivega na otoku Rab?

Na Rabu sta dve plaži ja. S peskom. Vendar tisti pesek ni enak saharskemu. Obcutek razdalje in majhnosti so pa tudi drugacne😉

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Pa da ne bomo pri teorijah ostali.

Ce bo kdo za kak izlet v Tunizijo v 2024, je vabljen zraven. Zabava zagarantirana.

Link to comment
Share on other sites

pred 10 urami, DESMODUE pravi:

Pa da ne bomo pri teorijah ostali.

Ce bo kdo za kak izlet v Tunizijo v 2024, je vabljen zraven. Zabava zagarantirana.

Kdaj pa imate namen.

Link to comment
Share on other sites

pred 9 minutami, Rdeči pravi:

Kdaj pa imate namen.

Idealno je med novembrom in marcem.

Ostalo je obup. Konec novembra je bilo 35 stopinj. 

Link to comment
Share on other sites

pred 5 urami, DESMODUE pravi:

Idealno je med novembrom in marcem.

Ostalo je obup. Konec novembra je bilo 35 stopinj. 

Ja se strinjam sam težko uskladiti službo in dopust. Nekak tam okoli 1 maja nekaj praznikov in nekaj dopusta je še spremenljivo in temperatura tam bi še nekak moralo biti. 

Ali greste do Ksar Ghilane - Douz. 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!