Jump to content

KOVE (450 rally, 500x, 800x in izpeljanke)


MiNa
DAMI34
Message added by DAMI34,

Recommended Posts

pred eno uro, DESMODUE pravi:

 

Skupno jim je, da so resnicno razmisljali o tem,kako zmanjsati maso in narediti motorje res vozne,obvladljive in uporabne. In seveda dosegljive.

Vesoljska tehnologija? Niti ne, gre za premisljenost pri zasnovi in uporabi materialov. Na 800x se lepo vidi uporaba jekla q355 in aluminija aa8899.

 

 

 

to je moj vtis ob ogledu 450 Rallya, kot si zgoraj zapisal (ostalih niti nisem sledil) mnogo preden si se ti oglasil v tej temi. Tako da mene razno "oglaševanje" kot se tule komu zapiše čisto nič ne moti. Pravzaprav mi je dobrodošlo, da ima nekdo točne podatke in pojasnila o tehnikalijah, ki me rajcajo.

800X je pa drugi od Kove, ki mi je zapel za uč :D 

Tudi takoj mi je jasno, da ob zmanjševanju mase nekoliko izgubimo na rigidnosti/ trdnosti oziroma neobutljivosti na razne padce in udarce.

 

Kako bi pa ocenil kove napram CFmoto ali ostalim bolj uveljavljenim Kitajcem? Ponudba se noro širi. Eni igrajo na lepoto in jih briga za težo, ampak zanima me bolj kvaliteta izdelave. 

pred 19 minutami, miran985 pravi:

Lahko prideš probat. Zadaj se vozil nebom žal. Zadaj se vozi kakšna dobra ženska. Jaz to pač nisem 😉.

Znaš ne znaš, to veš sam. Bistvo je da si ustvariš svoje mnenje.

ne, mnenje si si ustvaril ti o njem na podlagi vprašanja zakaj moped nima TCja :P

 

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, miran985 said:

Lej, teža je prisotna 100% časa, koliko % časa v dnevu ti pa bi zmanjkalo kak konj moči? Raje kak konj manj pa manjša obremenjenost z motorjem pa več uživanja. V 95% ko se skup kam peljemo dohajaš vse kar treba. Če zaradi manj konjev morda mi ne uspe prehitet enega v dnevu pa zato po drugi strani imam več drugih plusov naj bo kar tako.

Popolnoma štekam. Mam 185cm, 115 kil in skoraj vedno za hrbtom gospo. Konji ne manjkajo per se, je pa na majših motorjih šaltanja u 3pm. al pa ni šaltanja in je pol dneva v 3 brzini. In manjši so. Po gabaritih. 

(dejansko sem letos brez guspe naredil dobrega jurja, ostalih 10 pa z njo za hrbtom, en tedn sva imela še vse kufre) 

Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, skalar36 said:

Hvala, ampak ne hvala. Jes nism še str pa betežn, sm sam zoprn. Rabim precej več kot 500ccm. Me pa extremno zanima 450 rally. Če se izkaže da je ok, ga bom kupil. Pa ne da bi ga rabil , zato da ga mam. 

Rabm precej več ko 500, rabm 450. A nimaš ti štacune? /joke

Link to comment
Share on other sites

Pravkar, Kugelschreiber pravi:

zelo sem vesel zanj, in zate. Ampak kot omenjeno, ne primerja like for like. Primerja motor ki mu ustreza, z motorji ki mu niso ustrezali. Za moje potrebe bi bil Kove 500 boljši kot M1000RRRRR in Panigale v4s. A to pomeni da je bolši motor? Se razumeva?

 

Čakam da kitajce postavijo ob bok tradicionalnim znamkam. Primerjalni test recimo CF800 Vs Vstrom 800 Vs Kove 800. Scrambler 800, Norden, 890ADV....

Vem da beseda teče več al manj o 500ccm, in da so ta segment zelo zapostavljali, saj je honda edini brand s sodobnim 500 motorčkom.  

Razumem kaj misliš.

Veš kaj me je na njemu impresioniralo?

Vzmetenje pa lahkotnost vožnje

V ovinkih si z lahkoto pri večji hitrosti premislis in spremenis smer.

Vem kako sem peljal prej ovinke.

Nobene drame ne dela ko z njim delaš na grobo čez ovinke ali kje drugje. 

Način kako se agregat vrti v visokih obratih, zelo rad ima obrate in vleče do konca brez lukenj linearno.

Na nizkih obratih pa lepo drži navor brez cukanja, prve tri brzine so krajše ostale pa malo daljše.

Poraba se giblje od 2.9-4L. Za 4 L se moraš zelo potrudit. Na offroadu edino morda doseže to porabo.

Vsakic komot naredim 500km z tankom.

Široka balanca je tudi super, pa ni tipično zavita kot na podobnih motorjih sploh Japoncih. 

Nobenih čričkov ni nikjer pri plastikah.

Na versysu sem imel čričke non-stop recimo.

Auspuh recimo je rostfrej ni navaden barvan kot pri določenih znamkah.

Vse komponente so znane na njemu.

Tako na hitro recimo...če te kaj zanima izven tega opisa pa vprašaj.

 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

pred 4 minutami, Kugelschreiber pravi:

Rabm precej več ko 500, rabm 450. A nimaš ti štacune? /joke

Ja maš prou. Da elaboriram. Un 500 je za po cesti pa po makedamu. To jest ne vidm offroad, kt za 2. motor. Un 450 se mi pa dopade k je mal bl za tja, kamot tedybear meče sekire. Za glavni motor pa jest rabm min 900 ccm. Jest nardim 5k km na leto peš... ves kok pa z motorjem... ni za govort.

 :D 

Štacuno ma žena.... jest mam pa njo. :D 

Edited by skalar36
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

pred 1 uro, Snečer pravi:

Da bi se Kove masovno prodajal v Sloveniji in Evropi? ugibam, najbrž ne, ker pred gostilno parkirat 500ko pomeni, da ni proste mize.

Slovenija (Balkan) in ostala europa pač niso povsem primerljivi. Na primer v Italiji je najbolje prodajan Benelli trk 502

pred 1 uro, Snečer pravi:

Dacia je tudi super avto pa na naših cestah ne vidiš ravno poplave teh vozil, prevladujejo "premium" nemške znamke.

Smo na Balkanu. Saj v Albaniji so v večini Mercedesi, verjetno zaradi standarda.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

pred 10 minutami, DAMI34 pravi:

to je moj vtis ob ogledu 450 Rallya, kot si zgoraj zapisal (ostalih niti nisem sledil) mnogo preden si se ti oglasil v tej temi. Tako da mene razno "oglaševanje" kot se tule komu zapiše čisto nič ne moti. Pravzaprav mi je dobrodošlo, da ima nekdo točne podatke in pojasnila o tehnikalijah, ki me rajcajo.

800X je pa drugi od Kove, ki mi je zapel za uč :D 

Tudi takoj mi je jasno, da ob zmanjševanju mase nekoliko izgubimo na rigidnosti/ trdnosti oziroma neobutljivosti na razne padce in udarce.

 

Kako bi pa ocenil kove napram CFmoto ali ostalim bolj uveljavljenim Kitajcem? Ponudba se noro širi. Eni igrajo na lepoto in jih briga za težo, ampak zanima me bolj kvaliteta izdelave. 

ne, mnenje si si ustvaril ti o njem na podlagi vprašanja zakaj moped nima TCja :P

 

Cf moto,benelli,moto morini,benda,qjmotor, vse na nivoju. Nic opaznih ocitkov.

Lepi,lepo narejeni motorji, nic opaznega varcevanja.

Osebno ( res samo moje mnenje ), mislim, da jih pesti samo ena stvar ( velja tudi za druge proizvajalce ) in to je masa.

Kove uporablja drugacne materiale, na prvi pogled se tega ne vidi, se pa opazi na masi in vodljivosti. Vodljivost in zlitje z voznikom, ne samo na terenu, ampak tudi na cesti.

To je zame velik plus in drugacen pogled ( ne samo tekmovanje v najvecji moci in izgledu ) na zasnovo motociklov.

 

 

Link to comment
Share on other sites

pred 25 minutami, skalar36 pravi:

Ja maš prou. Da elaboriram. Un 500 je za po cesti pa po makedamu. To jest ne vidm offroad, kt za 2. motor. Un 450 se mi pa dopade k je mal bl za tja, kamot tedybear meče sekire. Za glavni motor pa jest rabm min 900 ccm. Jest nardim 5k km na leto peš... ves kok pa z motorjem... ni za govort.

 :D 

Štacuno ma žena.... jest mam pa njo. :D 

Ce ga vidis za po cesti in makadamu ok...ce ga pa preizkusis, ga pa vidis tudi drugje.

Ni namembnost povezana z izgledom na fotografijah. Vcasih je bistvo skrito. Ja ga recimo vidim kot super multipraktik. Slovenski TET je zanj mala malica naprimer.

20231028_091817.jpg

20231007_172553.jpg

20230309_130253.jpg

20230310_130628.jpg

Link to comment
Share on other sites

pred 8 minutami, DESMODUE pravi:

Ce ga vidis za po cesti in makadamu ok...ce ga pa preizkusis, ga pa vidis tudi drugje.

Ni namembnost povezana z izgledom na fotografijah. Vcasih je bistvo skrito. Ja ga recimo vidim kot super multipraktik. Slovenski TET je zanj mala malica naprimer.

 

 

 

 

Vem vem. Svašta sm že vidu u tem lajfu, tud to da gre z GSom na tet. Se da. Pa v japankah v hribe. Sam, je precej lažje z nožem narezat salamo to k sekiro. Pridem gledat 450!

Link to comment
Share on other sites

pred 6 minutami, skalar36 pravi:

Vem vem. Svašta sm že vidu u tem lajfu, tud to da gre z GSom na tet. Se da. Pa v japankah v hribe. Sam, je precej lažje z nožem narezat salamo to k sekiro. Pridem gledat 450!

Se da ja...pa je prijetno opravilo? Verjetno ne, tako kot z japankami  v hribe.😉

450tke bodo pa kmalu ja. Bom objavil, pa pridete pogledati sestavljanje.

Pa še malo narežemo zraven😉

Link to comment
Share on other sites

Pravkar, DESMODUE pravi:

Se da ja...pa je prijetno opravilo? Verjetno ne, tako kot z japankami  v hribe.😉

450tke bodo pa kmalu ja. Bom objavil, pa pridete pogledati sestavljanje.

Pa še malo narežemo zraven😉

No,to pa je ponudba da bi Corleone reku da tega ne morš zavrnt. Bom prnesu za narzat. 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

pred 12 minutami, DESMODUE pravi:

Ce ga vidis za po cesti in makadamu ok...ce ga pa preizkusis, ga pa vidis tudi drugje.

Ni namembnost povezana z izgledom na fotografijah. Vcasih je bistvo skrito. Ja ga recimo vidim kot super multipraktik. Slovenski TET je zanj mala malica naprimer.

20231028_091817.jpg

20231007_172553.jpg

20230309_130253.jpg

20230310_130628.jpg

Vse slike v zgornjem postu so posnete v nelegalnem okolju za motorni promet in reklame (kar smatram da ta objava je) na tak način so nezaželene in menda celo prepovedane (sklepam po nedavni aferi v avto industriji, z reklamo posneto ali fotošopano v slo biseru).

Tudi kot lastnik gozda se v njem ne smem vozit....razen, če ga uspeš homologirat potem kot traktor (kar vemo, da ne gre) in z njim potem opravljam gozdarska dela.

Pardon za off topic

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

pred 55 minutami, miran985 pravi:

Razumem kaj misliš.

Veš kaj me je na njemu impresioniralo?

Vzmetenje pa lahkotnost vožnje

V ovinkih si z lahkoto pri večji hitrosti premislis in spremenis smer.

Vem kako sem peljal prej ovinke.

Nobene drame ne dela ko z njim delaš na grobo čez ovinke ali kje drugje. 

Način kako se agregat vrti v visokih obratih, zelo rad ima obrate in vleče do konca brez lukenj linearno.

Na nizkih obratih pa lepo drži navor brez cukanja, prve tri brzine so krajše ostale pa malo daljše.

Poraba se giblje od 2.9-4L. Za 4 L se moraš zelo potrudit. Na offroadu edino morda doseže to porabo.

Vsakic komot naredim 500km z tankom.

Široka balanca je tudi super, pa ni tipično zavita kot na podobnih motorjih sploh Japoncih. 

Nobenih čričkov ni nikjer pri plastikah.

Na versysu sem imel čričke non-stop recimo.

Auspuh recimo je rostfrej ni navaden barvan kot pri določenih znamkah.

Vse komponente so znane na njemu.

Tako na hitro recimo...če te kaj zanima izven tega opisa pa vprašaj.

 

se boljše pelje kot versys? :) 

Link to comment
Share on other sites

pred 1 minuto, raza pravi:

Vse slike v zgornjem postu so posnete v nelegalnem okolju za motorni promet in reklame (kar smatram da ta objava je) na tak način so nezaželene in menda celo prepovedane (sklepam po nedavni aferi v avto industriji, z reklamo posneto ali fotošopano v slo biseru).

Tudi kot lastnik gozda se v njem ne smem vozit....razen, če ga uspeš homologirat potem kot traktor (kar vemo, da ne gre) in z njim potem opravljam gozdarska dela.

Pardon za off topic

Tako je. In enaki zakoni veljajo tudi v Tuniziji mar ne?

Link to comment
Share on other sites

pred 3 minutami, Snečer pravi:

se boljše pelje kot versys? :) 

Kot 650versys definitivno.

Ima manj vibracij, boljše se čuti stik z podlago spredaj in zadaj. Vem da mi versys ni dajal dobrega občutka na prvi gumi kljub menjavam gume. Drugače se je versys dobro peljal. Slabši sedež ima versys tudi. Agregat na versysu je super vendar ima občutno luknjo vmes. Spodaj je imel več cukanja. Ciklistiko ima sicer super vendar ne tako kot Kove žal.

Link to comment
Share on other sites

pred 3 urami, vandrovec pravi:

Povrešam na trgu nek poceni moped v rangu 250 enduro na trgu. Lahko bi kitajci startali s poceni in vzdržljivimi motorji, ko bi prodaja stekla in bi si pridobili zaupanje pei kupcih pa izboljšave in višje cene. Začetek z visoko tehnologijo in visokimi cenami mi ni ravno privlačen

Ne gre. EURO norme. Da jih zagotovijo, so že čez "normalno" ceno. Pa še tržišče za take motorje je premajhno. Tistih par "starih prdcev" , ki bi radi motor brez presežkov in se predvsem vozili, je enostavno premalo. Premajhno povpraševanje dvigne marže, pa ga je potem še manj...

Realno je en "navaden" električni kolo 3-4k€.

Kitajci (lahko) naredijo motor za 1-2k€, samo v evropi ne bo pod 5k€, še bolj verjetno pa v rangu 6-7k€ , marže in zaslužki naredijo svoje.

Verjetno so sicer minili časi, ko so kitajci prodajali na kilo (znanec je eno kratko obdobje uvažal "štirikolesnike" in je bil edini kriterij pri nabavni ceni kilaža "marža" pa x20) .

lp

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

pred 16 minutami, DESMODUE pravi:

Tako je. In enaki zakoni veljajo tudi v Tuniziji mar ne?

Takih gozdov kot so na spodnjih slikah Tunizija nima, v okolici tvojega bivališča jih je pa kar precej....In na trgu za katerega delaš reklamo tudi. Po deželah brez omejitev se bo vozila peščica potencjalnih kupcev, torej večino lahko pričakujemo v "naših" gozdovih. 

Edited by raza
Link to comment
Share on other sites

... sem hotu prebrat poste od mojega zadnjega ogleda te teme včeraj... pa sem se samo za glavo prijel, ko ste napisali 3 strani..  :slap:   🤣.... pa preskočil vse skup... je preveč vsega...

... matr... ste kot mačke okoli vrele kaše...pa nobena ne upa jezik not namočit....  :lol1:

 

... Kaj... a noben nima jajc it vsaj sprobat mašine?!? ... o.k. ... verjamem, da je cmok v grlu, če je treba odkartat nekaj k€, pa da ne moreš nekaj sprobat, preden kupiš...

..ampak @DESMODUE se res trudi na vse pretege vas prepričat, da pejte najprej probat... pol se pa žalit!

..a je res tolk težko... al pa ste v tem turobnem dnevu tako provokativno nastrojeni.

Hauk.

Link to comment
Share on other sites

pred 6 minutami, raza pravi:

Takih gozdov kot so na spodnjih slikah Tunizija nima, v okolici tvojega bivališča jih je pa kar precej....In na trgu za katerega delaš reklamo tudi. Po deželah brez omejitev se bo vozila peščica potencjalnih kupcev, torej večino lahko pričakujemo v "naših" gozdovih. 

Hrvaška, bosna, črna Gora, Albanija....

Pri nas pa legalno po kategoriziranih cestah, tudi makadamih.

Tistim, ki pa imajo malo več poguma pa idej ne bo zmanjkalo.

Seveda s spostovanjem do ostalih udelezencev in narave.

Link to comment
Share on other sites

pred 48 minutami, miran985 pravi:

Kot 650versys definitivno.

Ima manj vibracij, boljše se čuti stik z podlago spredaj in zadaj. Vem da mi versys ni dajal dobrega občutka na prvi gumi kljub menjavam gume. Drugače se je versys dobro peljal. Slabši sedež ima versys tudi. Agregat na versysu je super vendar ima občutno luknjo vmes. Spodaj je imel več cukanja. Ciklistiko ima sicer super vendar ne tako kot Kove žal.

To pa moram probat Kove ... peljal sem Hondo cb500x za katero bi rekel, da je zelo podobna zadeva ...

Zanimivo, res.

Edited by Snečer
Link to comment
Share on other sites

pred 3 urami, vandrovec pravi:

spravili v EU

To so samo sanje! EU tega ne bo dopustila. Pri nas mora že avto za v najbližjo trgovino vsaj zgledat kot terenec imet mora najmanj 2000ccm in najmanj 150KW.

Nimaš "dengi"? Dobiš ga na kredit in potem te lahko držijo za vrat.

JA TAKO LAUFA TA €UROPA...

Link to comment
Share on other sites

pred 3 urami, TakeALookAround pravi:

Predstavli si, da gremo pa zdej vsi na offroad. Pa to bo vse razrito, pulcaja bos mel sred gozda, namesto na cesti. To pac ne gre. In je fino ja, dokler to pocne pescica, pa se to se vam fajn zdi, ker ste redki, cim bo guzva, vas bo minil.

 

Je tega ogromno ne skrbi.

Pa ne enači adventure vožnje z mularijo,ki s kros motorji rijejo po travnikih.

Adventure vožnja je mnogo več kot to.

 

  • Like 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

pred 3 urami, vandrovec pravi:

Jaz imam enduro za po asfaltu, ker mi tako paše 🙂  Namesto Tomosa APN bi imel nekaj bolj udobnega, ker tisto je premajhno in ovira v prometu. Na Alibabi so kitajski enduroti za par sto € ali 1 K in nekaj. Če bi mekaj takega spravili v EU bi bilo dovolj zame...saj 125 se menda prodaja, samo bolje bi bilo od 200 do 300 ...za občasne redke potrebe. Da ne leži brezveze en drag moped skoraj brez uporabe.

 

Saj jih spravljajo v Evropo. V Milanu sem opazil na stojnici kitajski original, hj motor. In v sosednji hali hj motor, že uvožen in rebrandan. Z zvenečim francoskim imenom na nalepkah. Original stane na kitajskem 1800 eur, v Franciji nekaj prek 5.000.

 

Link to comment
Share on other sites

pred 2 urami, skalar36 pravi:

Jes nism še str pa betežn

Tud to še pride :naughty:, ko boš, je pa vprašanje, kaj za po cest na "bencin" se bo dalo sploh še jupit??:devil:

  • Like 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

pred 2 urami, DESMODUE pravi:

Cf moto,benelli,moto morini,benda,qjmotor, vse na nivoju. Nic opaznih ocitkov.

Lepi,lepo narejeni motorji, nic opaznega varcevanja.

Osebno ( res samo moje mnenje ), mislim, da jih pesti samo ena stvar ( velja tudi za druge proizvajalce ) in to je masa.

Kove uporablja drugacne materiale, na prvi pogled se tega ne vidi, se pa opazi na masi in vodljivosti. Vodljivost in zlitje z voznikom, ne samo na terenu, ampak tudi na cesti.

To je zame velik plus in drugacen pogled ( ne samo tekmovanje v najvecji moci in izgledu ) na zasnovo motociklov.

 

 

dok 500x nekdo ne da na vago, ne verjamem...

500x in generiki z drugimi nalepkami so isti motor... 100% brez ugibanj

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   1 member

    • pik1
×
×
  • Create New...

Important Information

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!