Skoči na vsebino

KOVE (450 rally, 500x, 800x in izpeljanke)


MiNa
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

Priporočene objave

Sam dobave pa tudi zamujajo. Najprej so govorili septembra 23, sedaj april 24 (450 rally)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Zivnorc pravi:

@DESMODUE

.. si nov na forumu, a ne? ..  :D 

..sem že hotel včeraj napisati, da imaš zaenkrat še dobre živce, pa so me prehiteli..  :P 

Sej boš počasi pogruntal, kateri so provokatorji, pa kateri smo resni tule gor.. :D

 

... ko sem se že oglasil tule... na kolko se pa dela desmo servis na teh mašinah?... :P 

 

 

Ma, poskusam biti do vseh nekako spostljiv, ce se le da.

Aa..moj stari nickname iz motoristov..15 let nazaj se mi zdi😉

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 51 minutami, DAMI34 pravi:

Sam dobave pa tudi zamujajo. Najprej so govorili septembra 23, sedaj april 24 (450 rally)

Ne zamujajo. 450rally je imel prvi euro5 pregled maja..ni ga opravil,zaradi hrupa iz airboxa. Septembra je bil ponovni pregled,ki ga je opravil. Takrat smo dobili zeleno luc za narocilo in ce ne bo slo kaj po zlu s Suezom...bo prvih 25 kosov januarja pri nas😉

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 48 minutami, DESMODUE pravi:

Ne zamujajo. 450rally je imel prvi euro5 pregled maja..ni ga opravil,zaradi hrupa iz airboxa. Septembra je bil ponovni pregled,ki ga je opravil. Takrat smo dobili zeleno luc za narocilo in ce ne bo slo kaj po zlu s Suezom...bo prvih 25 kosov januarja pri nas😉

ja, saj se mi zdelo nekaj podobnega, da EU birokracija serje.

pred 50 minutami, DESMODUE pravi:

Ne zamujajo. 450rally je imel prvi euro5 pregled maja..ni ga opravil,zaradi hrupa iz airboxa. Septembra je bil ponovni pregled,ki ga je opravil. Takrat smo dobili zeleno luc za narocilo in ce ne bo slo kaj po zlu s Suezom...bo prvih 25 kosov januarja pri nas😉

ja, saj se mi zdelo nekaj podobnega, da EU birokracija serje.

 

A so kaj znani podatki (razen teže) za 800x rally? Dimenzije itd..sedež naj bi bil nekje 89cm? Servisini interval?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 15 minutami, DAMI34 pravi:

ja, saj se mi zdelo nekaj podobnega, da EU birokracija serje.

ja, saj se mi zdelo nekaj podobnega, da EU birokracija serje.

 

A so kaj znani podatki (razen teže) za 800x rally? Dimenzije itd..sedež naj bi bil nekje 89cm? Servisini interval?

*KOVE 800X RALLY**
This is the top model for those who want to use the maxi enduro purely for off-road purposes, whether it's for participating in motor rallies or taking it to Africa's dunes. The wheel travel increases further, reaching 270 mm for the front and 250 mm for the rear. This makes the seat height quite high at 895 mm, and the ground clearance goes up to 293 mm. Interestingly or not, the front braking system relies on a single 310 mm disc with a radial mount caliper. Almost unbelievably, the weight for a twin-cylinder bike is 169 kg in running order.

The wheels also change, moving away from tubeless rims with tangential spokes in favor of two more traditional channels for inner tubes, which are harder to damage. The width of the channel is designed to accommodate specialized tires, with the rear tire having the typical enduro size: 140/80 18. Instead of the typical low front fender of a road motorcycle, a high one is used.

Servisni interval odvisen od uporabe...lahko tak,kot ga imata cfmoto800mt in novi 790adv, lahko pa tudi pol krajsi😉

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Očitno bo postal to nek vstopni adventure razred...mislim na 500 X Sem primerjal poleg svojega 1200 gs Benelli trk 502x, to je nekaj drugega sicer ampak v istem razredu. Na pogled podobnih dimenzij in verjetno tudi teže...takoj mi je bil všeč. Raje se vsedem na nekaj konkretnega kot kakšno lahko kobilico. V dvomih sem edino glede moči pri prehitevanjih...potovalna hitrost ni problem, sem že imel podobnega in takrat se mi je zdel malo premalo? 

Popravljeno . Popravil vandrovec
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 urami, vandrovec pravi:

Očitno bo postal to nek vstopni adventure razred...mislim na 500 X Sem primerjal poleg svojega 1200 gs Benelli trk 502x, to je nekaj drugega sicer ampak v istem razredu. Na pogled podobnih dimenzij in verjetno tudi teže...takoj mi je bil všeč. Raje se vsedem na nekaj konkretnega kot kakšno lahko kobilico. V dvomih sem edino glede moči pri prehitevanjih...potovalna hitrost ni problem, sem že imel podobnega in takrat se mi je zdel malo premalo? 

ne vem zakaj pri advenčr razredu iščeš presežke pri prehitevanju? Hm..250ccm skuter sakoči mim avta z lahkoto. Daj gor 2 osebe in kufre bo pač druga muzika. Se moraš temu prilagodit.

Tako pri kove, kot pri ostalih prizvajalcih so vedno neki komprimisi. Že ktere gume boš na motor nataknil je kompromis. Bodi super za ofroad, ja, pol so skor kurac za cesto...itd itd..

 

 

ps. kupiti nekaj s 300, 400, 500ccm in se spraševati, kako to lahko prehiti pomeni eno: zgrešil si investicijo :P

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 urami, vandrovec pravi:

Očitno bo postal to nek vstopni adventure razred...mislim na 500 X Sem primerjal poleg svojega 1200 gs Benelli trk 502x, to je nekaj drugega sicer ampak v istem razredu. Na pogled podobnih dimenzij in verjetno tudi teže...takoj mi je bil všeč. Raje se vsedem na nekaj konkretnega kot kakšno lahko kobilico. V dvomih sem edino glede moči pri prehitevanjih...potovalna hitrost ni problem, sem že imel podobnega in takrat se mi je zdel malo premalo? 

Benelli trk502 je 40kg tezji od kove500x. Kako se pelje,kako prehiti? Samo poskusiti je treba. Vzames motor za en dan in naredis res lep krog. Takrat dojames, ali je to to, ali ni

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 urami, DAMI34 pravi:

ne vem zakaj pri advenčr razredu iščeš presežke pri prehitevanju? Hm..250ccm skuter sakoči mim avta z lahkoto. Daj gor 2 osebe in kufre bo pač druga muzika. Se moraš temu prilagodit.

Tako pri kove, kot pri ostalih prizvajalcih so vedno neki komprimisi. Že ktere gume boš na motor nataknil je kompromis. Bodi super za ofroad, ja, pol so skor kurac za cesto...itd itd..

 

 

ps. kupiti nekaj s 300, 400, 500ccm in se spraševati, kako to lahko prehiti pomeni eno: zgrešil si investicijo :P

 

Najbolje iz obeh svetov,kar se gum tiče je dunlop raid.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

11 hours ago, vandrovec said:

Očitno bo postal to nek vstopni adventure razred...mislim na 500 X Sem primerjal poleg svojega 1200 gs Benelli trk 502x, to je nekaj drugega sicer ampak v istem razredu. Na pogled podobnih dimenzij in verjetno tudi teže...takoj mi je bil všeč. Raje se vsedem na nekaj konkretnega kot kakšno lahko kobilico. V dvomih sem edino glede moči pri prehitevanjih...potovalna hitrost ni problem, sem že imel podobnega in takrat se mi je zdel malo premalo? 

Svet se je ful spremenil, in cesta se je ful spremenila. 15 let nazaj sm vozil poprecja k si jih danes ne znam nit predstavljat. Spremenili so se tud motorji. Z relativno modernim 650 gre (nekako) tud v dvoje. Modern 500 zna bit solo cist suveren. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 16 urami, DAMI34 pravi:

ps. kupiti nekaj s 300, 400, 500ccm in se spraševati, kako to lahko prehiti pomeni eno: zgrešil si investicijo :P

Če bi kupil 300, 400 ccm vem, za kaj bi ga rabil, 500 je pa tudi že za daljša potovanja, ni to vse enako.

pred 8 urami, Kugelschreiber pravi:

Svet se je ful spremenil, in cesta se je ful spremenila. 15 let nazaj sm vozil poprecja k si jih danes ne znam nit predstavljat. Spremenili so se tud motorji. Z relativno modernim 650 gre (nekako) tud v dvoje. Modern 500 zna bit solo cist suveren. 

To je res...ni bilo strogih omejitev v naseljih in izven, šlo je povsod, kolikor je zmogel motor. Na začetku sem imel Tenere 660, menda 46 konjev, najvišja hitrost okrog 160, do 130 je pa kar hitro skočila, če sem bil sam...se spomnim, sem vozil za skupino italijanskih cestakov po soški ves čas okrog 130 in smo prehitevali vse po vrsti. Danes je vožnja večinoma umirjena, malo nad omejitvami, to zmore večina mopedov od 500 naprej in še manj je pa res, da imajo današnji avtomobili precej več moči kot včasih stoenke in fičoti. Že s sedanjim ne morem ravno kjerkoli švignit mimo spredaj vozečega avtomobila, veliko jih tudi stopi na plin, ko opazijo zadaj motorista. Za normalno vožnjo je pa vsekakor tak motor kot je Kove 500 X dovolj brez, da bi ga preizkušal 🙂

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 8. 11. 2023 ob 13:28, Snečer pravi:

japonci imajo že dolgo tak model :)

Po specifikacijah gre pri KOVE 500X le za malo olajšano kopijo KLE 500... :)  V tridesetih letih so pa že lahko naštudirali... :P 

 

pred 8 urami, Kugelschreiber pravi:

Modern 500 zna bit solo cist suveren. 

500 z avtomatskim menjalnikom že nekako, pri klasičnem menjalniku pa se hitro naveličaš prestavljanja. 

Nekako mi ne gre v račun vse skupaj. Pri skoraj enakih specifikacijah, le malo manjši teži, so kar naenkrat ti azijski lahkokategorniki dovolj močni. 20 let nazaj pa so bili (primerljivo močni motorji) klasificirani kot motorji za začetnike ali pa ženske. Recimo, KLE-500, ER-5,.. :hmm:  

Svet se spreminja, ceste se spreminjajo, EMŠO pa ostaja enak. Verjetno se odgovor skriva v tem zadnjem.  

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 minutami, XTR pravi:

Po specifikacijah gre pri KOVE 500X le za malo olajšano kopijo KLE 500... :)  V tridesetih letih so pa že lahko naštudirali... :P 

 

500 z avtomatskim menjalnikom že nekako, pri klasičnem menjalniku pa se hitro naveličaš prestavljanja. 

Nekako mi ne gre v račun vse skupaj. Pri skoraj enakih specifikacijah, le malo manjši teži, so kar naenkrat ti azijski lahkokategorniki dovolj močni. 20 let nazaj pa so bili (primerljivo močni motorji) klasificirani kot motorji za začetnike ali pa ženske. Recimo, KLE-500, ER-5,.. :hmm:  

Svet se spreminja, ceste se spreminjajo, EMŠO pa ostaja enak. Verjetno se odgovor skriva v tem zadnjem.  

saj so tudi že prej bili dovolj močni

samo ne v glavah nekaterih :)

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 12 urami, DESMODUE pravi:

Najbolje iz obeh svetov,kar se gum tiče je dunlop raid.

ne bi vedu, ker pri gumah sem bolj na občutkih, ki jih dobim. meni 50:50, da na asfaltu lahko dobro in varno zalegnem in zategnem je mitas E07+, s tem da je za suh teren še sprejemljiva, predvsem pa precej neobčutljiva na poškodbe. V glavnem se gre pa za moj občutek, verjetno so kake še boljše.

pred 1 uro, vandrovec pravi:

Če bi kupil 300, 400 ccm vem, za kaj bi ga rabil, 500 je pa tudi že za daljša potovanja, ni to vse enako.

 

ampak z vsemi se da prehiteti, to je point. Kako, je stvar znanja in teže, ki je dodatno na motorju. Mene osebno zanima kove 450 rally in se najmanj ubadam z mislijo kako bom prehitel, ker točno vem da bom. Kjer bo pač dovolj prostora, drgač pa ne bom :P

Isto velja za 500x, če boš dal gor superduper terensko gumo, jo boš na asfaltu scvrl :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, XTR said:

20 let nazaj pa so bili (primerljivo močni motorji) klasificirani kot motorji za začetnike ali pa ženske. Recimo, KLE-500, ER-5,.. 

 

55 minutes ago, Snečer said:

saj so tudi že prej bili dovolj močni

samo ne v glavah nekaterih :)

 

er5 pa cb500x sta na papirju podobna, pod ritjo pa niti malo. Novi motorji pac 2x bol grejo.  Se zavrtijo, potegnejo... ne vem, so lazji notranji deli? So krajsi menjalniki? Again, ne vem.  Vem pa da Er5 in cb500x ni isto.  Nc700 gre 100kmh leps in prej kot moj 110 konjski topgun, ni dvoma.  
 

da se je vcasih z motorji vozilo bistveno bol divjasko je tud neizpodbitno dejstvo.  

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

44 minutes ago, Snečer said:

aha, kitajskih 50ps je za 100 japonskih izpred 20 let :)

 

japonske iz pred 30 sm sm z modernimi japonskimi primerjal. Avstrijski se mi zdijo zelo podobni japonskim. za kitajce bi pa mogu kak socialn  bmwjaš kej povedat. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 25 minutami, TakeALookAround pravi:

Ah fotri, ste se kr postaral ocitno.😂 Kasn 500 za dva neki. 🤕 Mislm,sej lahko gresta tud z Vespo 2 na morje, sej gre....

.

... mali, ne metat vse v isti koš :eek:

  • Haha 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

25 minutes ago, TakeALookAround said:

Ah fotri, ste se kr postaral ocitno.😂 Kasn 500 za dva neki. 🤕 Mislm,sej lahko gresta tud z Vespo 2 na morje, sej gre....

Kr mirno. kmet ti naslednji stroj  že ulaufava.....

BTW, kam je zginil Gasperx?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, Kugelschreiber pravi:

er5 pa cb500x sta na papirju podobna, pod ritjo pa niti malo. Novi motorji pac 2x bol grejo.  Se zavrtijo, potegnejo... ne vem, so lazji notranji deli? So krajsi menjalniki? Again, ne vem.  Vem pa da Er5 in cb500x ni isto.  Nc700 gre 100kmh leps in prej kot moj 110 konjski topgun, ni dvoma.  

Peljal sem NC 700 z navadnim menjalnikom. Bolj kot ne žalost, pa ne v smislu pomanjkanja moči, preveč "dela" je z menjalnikom.  GPZ 500 sem imel kakšno leto.. mi tudi ni ustrezal. Na kombinacijo 500ccm+variomat (v maksiju) pa nimam pripomb. Dovolj moči in živahnosti je (pri skoraj enaki moči). Počakajmo, da azijci prekopirajo še DCT. :) 

Popravljeno . Popravil XTR
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

9 minutes ago, XTR said:

Peljal sem NC 700 z navadnim menjalnikom. Bolj kot ne žalost, pa ne v smislu pomanjkanja moči, preveč "dela" je z menjalnikom.  GPZ 500 sem imel kakšno leto.. mi tudi ni ustrezal. Na kombinacijo 500ccm+variomat (v maksiju) pa nimam pripomb. Dovolj moči in živahnosti je (pri skoraj enaki moči). Počakajmo, da azijci prekopirajo še DCT. :) 

Honda je japonska, kam bolj azijsko?

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, XTR pravi:

Po specifikacijah gre pri KOVE 500X le za malo olajšano kopijo KLE 500... :)  V tridesetih letih so pa že lahko naštudirali... :P 

 

500 z avtomatskim menjalnikom že nekako, pri klasičnem menjalniku pa se hitro naveličaš prestavljanja. 

Nekako mi ne gre v račun vse skupaj. Pri skoraj enakih specifikacijah, le malo manjši teži, so kar naenkrat ti azijski lahkokategorniki dovolj močni. 20 let nazaj pa so bili (primerljivo močni motorji) klasificirani kot motorji za začetnike ali pa ženske. Recimo, KLE-500, ER-5,.. :hmm:  

Svet se spreminja, ceste se spreminjajo, EMŠO pa ostaja enak. Verjetno se odgovor skriva v tem zadnjem.  

Kle 500 sem imel zelo kratek čas, zelo hitro je šel od hiše.

Okvir z mano in tovorom se je kar zvijal v ovinkih, da o zavorah in vzmetenju ne govorim.

Proti Kove x je zelo velika razlika v teh stvareh katere sem ti omenil gor.

Seveda pa ni primerjave v prehitevanju med mojim 1190 adv ali Kove 500x  sploh pri prehitevanju v dvoje...to sta dva različna svetova.

Kove 500x je zame predvsem zame, brez sopotnika.

Imam pa staro damo xrv kjer večino potujem naložen s sopotnico.

Nimam problema pri prehitevanju saj se prilagodim pospeškom motorja ter prehitevam na odsekih, kjer vidim daleč naprej.

Za Kove 500x pa se v dvoje še malo bolj prilagodiš😁

Skratka imam tri motorje in lahko izbiram glede na situacijo in željene cilje.

Ko bom dobil 800 adv bom vrjetno vse druge prodal😁

In ja pri meni EMŠO začel igrati...😁

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 minutami, Kugelschreiber pravi:

Honda je japonska, kam bolj azijsko?

Dodaj "še preostali"... Teh novih znamk je toliko, da jim že težko sledimo, kaj šele izvoru. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, TakeALookAround pravi:

Ah fotri, ste se kr postaral ocitno.😂 Kasn 500 za dva neki. 🤕 Mislm,sej lahko gresta tud z Vespo 2 na morje, sej gre....

Seveda in z LT od 400kg sem z dvema naložen prevozil vse tri Atlase v Maroku in prehiteval celo endure tipa gs...

Vse se da🤣

So bili pa stroški🤣

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   1 član

    • miran985
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!