Vasilij123 Objavljeno April 14 Opozori Objavljeno April 14 Danes sem napolnil baterijo na 90% in jo dal na motorno kolo (Keeway Superlight 125). Ko obrnete ključ, se vse zasveti. Poskušal sem ga zagnati iz električnega zaganjalnika in vse je šlo ven in nekaj je kliknilo. In potem, ko obrnete ključ, nič ne gori. Čez nekaj časa se je vse spet zagorelo, vendar se ni nikoli zagnalo iz električnega zaganjalnika. Baterija je stara le eno leto. Varovalka je nedotaknjena. Ne vem kar moram preverjati oziroma narediti.
Kugelschreiber Objavljeno April 15 Opozori Objavljeno April 15 8 hours ago, Vasilij123 said: Danes sem napolnil baterijo na 90% in jo dal na motorno kolo (Keeway Superlight 125). Ko obrnete ključ, se vse zasveti. Poskušal sem ga zagnati iz električnega zaganjalnika in vse je šlo ven in nekaj je kliknilo. In potem, ko obrnete ključ, nič ne gori. Čez nekaj časa se je vse spet zagorelo, vendar se ni nikoli zagnalo iz električnega zaganjalnika. Baterija je stara le eno leto. Varovalka je nedotaknjena. Ne vem kar moram preverjati oziroma narediti. Zakaj samo na 90%? Si poskusil na kable z avtomobila?
DAMI34 Objavljeno April 15 Opozori Objavljeno April 15 pred 10 urami, Vasilij123 pravi: Danes sem napolnil baterijo na 90% in jo dal na motorno kolo (Keeway Superlight 125). Ko obrnete ključ, se vse zasveti. Poskušal sem ga zagnati iz električnega zaganjalnika in vse je šlo ven in nekaj je kliknilo. In potem, ko obrnete ključ, nič ne gori. Čez nekaj časa se je vse spet zagorelo, vendar se ni nikoli zagnalo iz električnega zaganjalnika. Baterija je stara le eno leto. Varovalka je nedotaknjena. Ne vem kar moram preverjati oziroma narediti. sedaj si v pravem sklopu "motocikli 125". Še vedno je lahko kriva baterija. In jaz bi začel iskati problem tako kot je napisal kolega en post višje. Poskusi kresnit na kable, če kresne je kriva baterija. Če ne kresne, pa marsikaj drugega. Od zaganjača, ščetk itd...ma sem skoraj prepričan, da zna biti baterija.
raza Objavljeno April 15 Opozori Objavljeno April 15 Več ali manj imajo zdaj vsi preslabotne, pod dimenzionirane kable na štarter in če je še ta stik oksidiran je zgodbe o zaganjanju motorja hitro konec, sploh, če se motor ustavi ravno v fazi komprimiranja za vžig.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se