Jump to content

predelava tomos apn 6s


Recommended Posts

Čepo pozdravljeni!

Zanima me kako bi lahko najbolje predelal tomos apn 6s (65,70 kit, uplinjač, izpuh...)

moped je razen mf power izpuha "stock" in me zanima kaj in kako mi priporočate da bi predelal.

Hvala za odgovore.

lp Filip

Link to comment
Share on other sites

Fant moj.....spominjam se tistih časov izpred 45-ih let,ko smo imeli še,tako se je takrat reklo,4-ke.Vem da smo dajali De Lorto uplinjač,rezali smo auspuh,bat od čolna in še bi lahko kaj bilo.Ma se ne spomnim več.Želim ti uspešno predelavo.Od čolna sem mislil na tomos 10,da ne bo pomote.

  • Like 1
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

pred 12 minutami, corleone48 pravi:

Fant moj.....spominjam se tistih časov izpred 45-ih let,ko smo imeli še,tako se je takrat reklo,4-ke.Vem da smo dajali De Lorto uplinjač,rezali smo auspuh,bat od čolna in še bi lahko kaj bilo.Ma se ne spomnim več.Želim ti uspešno predelavo.Od čolna sem mislil na tomos 10,da ne bo pomote.

Tudi jaz sem že veliko pozabil...niti ne vem, kaj se še dobi za zamenjat. Motorna gred od "petke", bat od petke, peta prestava, večanje kanalov, nižanje glave, odpiranje izpuha...

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Ob 21. 4. 2024 ob 15:22, filip555 pravi:

Čepo pozdravljeni!

Zanima me kako bi lahko najbolje predelal tomos apn 6s (65,70 kit, uplinjač, izpuh...)

moped je razen mf power izpuha "stock" in me zanima kaj in kako mi priporočate da bi predelal.

Hvala za odgovore.

lp Filip

Screenshot_2024-04-25-17-04-35-893_com.facebook.katana.jpg.ae8b68b1853ec142daed1db5f113c0b6.jpg

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Torej glede predelav, nisem uspel videt tega tomosa, ampak samo slišat, nekdo bi moral enkrat zasačit bambija, letos je prišel na mamute baje s tomosom, ki je imel zelo čuden zvok in mu nisem verjel da je "tomos".

Potem je začel naštevat, čese prav spomnem cilinder od aprilije, resonator od kawasakija...

Me je večkrat zanimalo, kako bi se obnašal tomos s piaggio mašino, ki ima po "defoltu" 35.kW moči in lahko brez tikanja zdrži 20000km

Link to comment
Share on other sites

Ob 26. 4. 2024 ob 23:32, smasher pravi:

Me je večkrat zanimalo, kako bi se obnašal tomos s piaggio mašino, ki ima po "defoltu" 35.kW moči in lahko brez tikanja zdrži 20000km

Nikakor.

Že Apn z "elektronikovem" (90ccm) motorjem, je bil popolnoma nevozen (nevaren) . Ni pomagal niti "prednji konec" (če se ne motim od 15-tke) . Verjetno je problem v porazdelitvi teže, ampak prednje kolo, pri pospeševanju, ni ostalo na tleh (tudi v ovinku ne) in to je bil potem konec zgodbe. Je pa "zadeva" noro pospeševala, cca 120km/h "končne" .

lp

Glede "osnovnega" vprašanja:

https://mopedist.si

Odvisno od želja, denarja, znanja...

lp

Link to comment
Share on other sites

Da se čisto navaden orig cilinder dodelat...pa orig auspuh malo dodelat, al pa kupiš novega s protikonusom (cca 70eur) pa zadeva z lahkoto doseže 80km/h, gre lepo tudi v klanec...in vse zgleda originalno.

...maksimalno, kar bi še dodal, je recimo kopija Bing17, koleno naročiš pri JJ Systems, če ne znaš sam...in izgleda skoraj originalno.

 

Jaz imam na svojem ATX Gilardoni 74 kit...ampak to pa zahteva že malo več predelav in dodelav...gre pa mnogo bolje od e90, če se lotiš vse optimizirat...

Link to comment
Share on other sites

Tudi jaz "bom pristavil svoj lonček", ker vtikam svoj nos povsod, kamo mi kaj zadiši ali zasmrdi.   :OK:
Pred približno 50 leti, je moj oče imel Tomosovo "štirko" Tomos 14 / TLS, točno take barve, kakršno sem našel na internetu. Ker je bil tudi moj oče "bolj vihrave narave", jo je je odpeljal v Žiri, kjer mu je mehanik zamenjal 40 ccm cilinder in bat za 60 ccm, dodal peto prestavo in vplinjač zamenjal za Bing 17. Ko sta moja starša kupila naš prvi avto Škodo 1.000 MB, je za očeta njegov "predelani štirbrzinc odslužil svoje" in sem si ga prilastil jaz. Najprej sem si priskrbel "plastičen sprednjo blatnik", odstranil sprednjo in zadnjo "luč", avspuh zamenjal za nekakšno "home made resonanco", skrajšal zadnji blatnik in ga prebarval v modro hammerslag barvo. Vse to sem počel pod vodstvom mojega mlajšega prijatelja, in v garaži / delavnici pri njemu doma.  :worship:
Fotografie tako predelane "štirke" mislim da so bile 3, in sicer fotografije moje vožnje in tudi enega "kros skoka" na prijateljevem "ranču", vendar so se te fotografije izgubile, ko je moj prijatelj na njegovem "ranču" zgradil novo hišo, in so se te fotografije med selitvijo v novo hišo izgubile.   :blush:

koda.jpg.149199cdda33228e2755962b7bf83aac.jpg

tomos14tls.jpg.c334e79c9d2c67775cbe420663797081.jpg

01_Hammerschlag_Struktur.jpg.c5063aba64f1a4e2dffc4db298724242.jpg

Link to comment
Share on other sites

Pozabil sem še na "kros gumi" (vsaj zadnja sigurno) in na home made kros belanco.   :OK:
Pred mojo predelavo, je na še obstoječem štavcu, hitrost bila med 80 in 82 km/h.   :OK:

Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)

Še moja zadnja "internetna predelava" moje negdanje štirke, katere (predelave) sem se še spomil z zamudo, potem pa res ne bom več smetil po Uroševi temi, da ne bom imel z njegove strani kakšnih meni neprijetnih ukrepov.  
Najprej slikovna primerjava tovarniško vgrajenega uplinjača Bing 12, v Žireh zamenjanega s "sfriziranim" (večjim) Bing 17, in zaradi mojih "kros želja" kasneje vgradnja za en zob manjšega sprednjega zobnika. (14 / 13).

bing12.jpg.9806e350ea0a65bebd368e7d2d9fa1f9.jpg

bing17.jpg.844d1b063afb9a3fefabe789420c3b1a.jpg

Zobnik.JPG.b02992901f5024599a9585e7184b3905.JPG


Uroš, želim ti uspešno predelavo tvojega mopeda.

 

Edited by RobiRoberto
Link to comment
Share on other sites

...to je Filipova tema..😁

...nč te ne bom sankcioniral...💪🤣🤣🤣🤪😜

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...

Important Information

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!