Skoči na vsebino

Moto Guzzi Stelvio 1000 (l. 2024)


Priporočene objave

Objavljeno

Kako udobno se na Stelviu vozi sopotnica? V kolikor ima kdo izkušnje s to nadlogo 😂 Hvala

Objavljeno
55 minutes ago, LunaticFringe said:

Kako udobno se na Stelviu vozi sopotnica? V kolikor ima kdo izkušnje s to nadlogo 😂 Hvala

Naša se je 11 let tu pa tam vozila na Versysu 1000. Na Guzziju pa do sedaj enih 700 km. Če bi bilo slabše kot na Versysu, nasploh neudobno, slab sedež...bi prav gotovo kaj rekla. Pa ni.

Je pa komaj kaj čez 1,6 m.

  • Hvala 1
Objavljeno

Mojo maj rit peče v primerjavi z testarim capotom. Drugače pa pravi, da je boljši razgled, da ne vidi samo smereke.

Vetrna zaščita pravi je ok  imam povišano steklo. velika 175 

 

  • Hvala 1
Objavljeno

Moja nima prav nobenih problemov tam zadaj, nič drevenenja ali česarkoli drugega.

  • Hvala 1
  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Kontrola olja. A bi Makaronarji lahko še bolj zakompliciral??? 😳

Na Kawi sem hladnega pridržal vodoravno in poškilil na tisto okence. Pika. 👍

Guzzi ( iz navodil)....ogrej motor na delovno temperaturo ( cca vsaj 10 km). Postavi motor v vodoravni položaj. Pocakaj NEKAJ trenutkov. NEKAJ? Nekaj je lahko tri, ali trinajst. 👎

Odvrni merilno šibko. ( Ki je btw, vroča)

Navoj plastične šibke za kontrolo olja...tak..nežen, občutljiv. Takoj ga lahko pretegneš..in...jeba. In finale....šibka je črne barve. In kako naj potem vidim nivo olja.🤔

  • Haha 2
Objavljeno (popravljeno)
9 hours ago, Tedybear said:

Kontrola olja. A bi Makaronarji lahko še bolj zakompliciral??? 😳

Na Kawi sem hladnega pridržal vodoravno in poškilil na tisto okence. Pika. 👍

Guzzi ( iz navodil)....ogrej motor na delovno temperaturo ( cca vsaj 10 km). Postavi motor v vodoravni položaj. Pocakaj NEKAJ trenutkov. NEKAJ? Nekaj je lahko tri, ali trinajst. 👎

Odvrni merilno šibko. ( Ki je btw, vroča)

Navoj plastične šibke za kontrolo olja...tak..nežen, občutljiv. Takoj ga lahko pretegneš..in...jeba. In finale....šibka je črne barve. In kako naj potem vidim nivo olja.🤔

Ima Guzzi suh karter? Ti so vedno mal zoprni za preverjat. Ceprav im 990 KTM vsaj cevko kjer se vidi nivo in ne palcke. Zgleda pa to tako (za navajene navadnega karterja): pride clovek v garazo, poskili na cevko in je napol prazna! Postavi motor vodoravno in olja ni, na minimumu ali se mal manj! Previdno do stacune po liter olja. Tam poskili clovek se enkrat in je cevka polna!? ;) Na Futuri je blo isto...

  Se huje, ma clovek olje doma, vidi prazno cevko, pa dolije pol litra, pa kolne kam je slo olje cez noc... Kasneje, ko se motor ogreje, pa olje tece ven pri cepu, ce se ga odvije, za firbec, ker cevka kaze da je polno, ze cez maksimum ;)

 

  Tako, da ce ima Guzzi suh karter in palcko, socustvujem s tabo! (vem da lasniki 950KTMov precej kolnejo zadevo.?  Bi rekel da je cevka za nivo dalec najboljsi upgrade ko so nardili 990 ;)

 

Popravljeno . Popravil Swe
  • Všeč mi je 1
Objavljeno
1 hour ago, Swe said:

Ima Guzzi suh karter? Ti so vedno mal zoprni za preverjat. Ceprav im 990 KTM vsaj cevko kjer se vidi nivo in ne palcke. Zgleda pa to tako (za navajene navadnega karterja): pride clovek v garazo, poskili na cevko in je napol prazna! Postavi motor vodoravno in olja ni, na minimumu ali se mal manj! Previdno do stacune po liter olja. Tam poskili clovek se enkrat in je cevka polna!? ;) Na Futuri je blo isto...

  Se huje, ma clovek olje doma, vidi prazno cevko, pa dolije pol litra, pa kolne kam je slo olje cez noc... Kasneje, ko se motor ogreje, pa olje tece ven pri cepu, ce se ga odvije, za firbec, ker cevka kaze da je polno, ze cez maksimum ;)

 

  Tako, da ce ima Guzzi suh karter in palcko, socustvujem s tabo! (vem da lasniki 950KTMov precej kolnejo zadevo.?  Bi rekel da je cevka za nivo dalec najboljsi upgrade ko so nardili 990 ;)

 

Teoretično poznam razliko med suhim in mokrim karterjem, ampak mi pomanjkanje tehničnega znanja iz priložene slike Navodil za uporabo ne pove, ( meni) kaksne vrste karter ima.

 

IMG_20250806_083203.jpg

Objavljeno
1 hour ago, Tedybear said:

Teoretično poznam razliko med suhim in mokrim karterjem, ampak mi pomanjkanje tehničnega znanja iz priložene slike Navodil za uporabo ne pove, ( meni) kaksne vrste karter ima.

 

IMG_20250806_083203.jpg

  Mislim, da ima Stelvio normalen karter, vsaj nikjer ni videti zunanjega rezervoarja za olje in motor ima spodaj klasicen karter... Tako da je verjetno stvar samo v tem, da so oznake na palcki narejene za ogreto masino... Sam sem se na 990 navadil kontrolirati olje po in ne pred voznjo: parkiram, se slecem iz opreme in pogledam olje...

  • Všeč mi je 1
Objavljeno (popravljeno)

V bistvi sem se tako navadil, da ce je olje na maximumu ko je motor na bocnem stojalu, to pomeni, da je blizu minimuma ce je motor navpicno... Moram pa redno preverjati, ker je moj doticni motor precej zejen olja, tako da je cevka namesto palcke super zadeva :)

 

 

Popravljeno . Popravil Swe
Objavljeno (popravljeno)
pred 46 minutami, Swe pravi:

Mislim, da ima Stelvio normalen karter, vsaj nikjer ni videti zunanjega rezervoarja za olje in motor ima spodaj klasicen karter... Tako da je verjetno stvar samo v tem, da so oznake na palcki narejene za ogreto masino... Sam sem se na 990 navadil kontrolirati olje po in ne pred voznjo: parkiram, se slecem iz opreme in pogledam olje..

ja normalen karter. Jaz ga postavim na centralno stojalo prednje kolo podstavim leseno desko približen 45mm in se mi zdi, da je kolo dokaj naravnost nato pogledam palčko in sicer hladnega, ker sam tako vidim. In je nekaj mm pod zgornjo črto. Ko bo motor segret bo na max saj tako mislim. 

Imam tudi caponorda , ki pa ima suh karter je pa mal drugače. Tam pa lahko med vožnjo pogledaš koliko  je olja in koliko ga vidiš toliko ga naj bilo. Malo nastane razliko, če je temperatura višja od 95 C ga malo več in to ni merodajno pri 75C je bolj točno.

Potreba po kontroli olja nebo potrebno velikokrat, ker ne pijejo olja. 

Popravljeno . Popravil Rdeči
  • Hvala 1
Objavljeno

Čudno se mi zdi, da bi moral prevoziti 10 km pred kontrolo olja? Ponavadi se mator zalaufa, da požene olje po motorju, minuto-dve, potem se 5 minut počaka, de se večina olja odteče nazaj v karter in pomeri. V prvo bo palčka mokra, se jo obriše in povno vstavi, takrat naj bi bilo nekje vmes med max in min?

Objavljeno
5 minutes ago, vandrovec said:

Čudno se mi zdi, da bi moral prevoziti 10 km pred kontrolo olja? Ponavadi se mator zalaufa, da požene olje po motorju, minuto-dve, potem se 5 minut počaka, de se večina olja odteče nazaj v karter in pomeri. V prvo bo palčka mokra, se jo obriše in povno vstavi, takrat naj bi bilo nekje vmes med max in min?

Navodilo pravi:

 

IMG_20250806_110235.jpg

Objavljeno
pred 9 minutami, Tedybear pravi:

Navodilo pravi:

 

 

To bi pomenilo, da se meri med vožnjo, se ustavi in nekaj sekund počaka. Verjetno segreto olje hitreje odteče nazaj v karter kot hladno

  • Všeč mi je 1
Objavljeno
pred 4 urami, vandrovec pravi:

Čudno se mi zdi, da bi moral prevoziti 10 km pred kontrolo olja? Ponavadi se mator zalaufa, da požene olje po motorju, minuto-dve, potem se 5 minut počaka, de se večina olja odteče nazaj v karter in pomeri. V prvo bo palčka mokra, se jo obriše in povno vstavi, takrat naj bi bilo nekje vmes med max in min?

razlika med ogretim oljem in neogretim ali delno ogretim lahko v okencu predstavlja tudi 1/3 nivoja. Simpl ko keks...ktm ima enake pogoje, olje mora biti ogreto na delovno temperaturo!!!

Dobro olje (10-50) se niti v laganini 10km prevoženih ne segreje do delovne temperature. Zato. 

Potem počakaj 1 minuto, da se vse steče dol in iz. Motor mora biti postavljen vodoravno!!! Nato glej okence. Sredina je običajno optimalna. 

Bom po domače, ko skočim do petrola po čike in prevozim cca 6km in pridem domov, olje še ni dovolj segreto, da bi se lepo steklo v spodnji del agregata, pa čeprav temp. vode kaže že delovno teperaturo.!!!!

Kar pomeni in preverjeno pri suhem karterju, olje ostane še po mašini in v okencu kaže nekoliko manj od realnega stanja.

 

 

  • Všeč mi je 1
Objavljeno

a dobro olje se pocasneje segreje kot slabo al kako to gre?

  • Haha 1
Objavljeno
pred 18 urami, DAMI34 pravi:

razlika med ogretim oljem in neogretim ali delno ogretim lahko v okencu predstavlja tudi 1/3 nivoja. Simpl ko keks...ktm ima enake pogoje, olje mora biti ogreto na delovno temperaturo!!!

odvisno od časa čakanja...5-10 minut ali par sekund ...ali se volumen olja spreminja s temperaturo?

 

pred 18 urami, DAMI34 pravi:

Potem počakaj 1 minuto, da se vse steče dol in iz. Motor mora biti postavljen vodoravno!!! Nato glej okence. Sredina je običajno optimalna. 

če vse steče dol v čem je potem point da mora biti ogreto, bi enako pokazalo ko stoji hladen, ko je vse olje v karterju?

Objavljeno
pred 6 urami, Ragezor pravi:

a dobro olje se pocasneje segreje kot slabo al kako to gre?

hehehe...no nisem tak mislu, 10-50 rabi več časa kot 15-40 recmo (pa spet je odvisno od agregata , količine olja itd..), sicer je pa brezvezna debata, ne se na vsako besedo obesit :P

 

 

pred 19 minutami, vandrovec pravi:

1. odvisno od časa čakanja...5-10 minut ali par sekund ...ali se volumen olja spreminja s temperaturo?

 

2. če vse steče dol v čem je potem point da mora biti ogreto, bi enako pokazalo ko stoji hladen, ko je vse olje v karterju?

1. da

2. ravno v tem, da če ni segreto se ne steče vse, oziroma se bo čez kak dan, takrat je pa že hladno in je volumen manjši

Kakorkol, če navodila predvidevajo kontrolo vročega olja gledaš vroče. Recimo, če mora bit vroče olje do vrha okenca 1x preveriš in če drži, potem lahko tudi hladno kontroliraš, ko ga je recimo do polovice v okenčku in ti je to mera za hladno olje. Premal olja škodi, ma preveč tudi.

Nekatera vozila imajo tudi oznako  na šipki, vroče (H) in hladno (C) za prikaz nivoja maziva, ko je motor vroč oz. hladen.

 

Objavljeno

Chatgpt pravi da je med 25°C in 80°C razlika v volumnu  motornega olja 3,85%. To je štamperle na liter.  Pri treh litrih v motorju je to deci.  Precej vec kot sem pricakoval.  

Objavljeno
pred 5 urami, Kugelschreiber pravi:

Chatgpt pravi da je med 25°C in 80°C razlika v volumnu  motornega olja 3,85%. To je štamperle na liter.  Pri treh litrih v motorju je to deci.  Precej vec kot sem pricakoval.  

mogoče, se pa pozna. Preden sem klobasal sem taistega GPT modreca vprašal ali obstaja razlika in je ponudil dokaj sofisticiran odgovor vključno z računanjem. 

ps. deci je in ni mal...ti bom drgač povedal. Kresneš ktm 790 al norden 901 za 1 minuto potem ko si olje menjal (seveda sipal predpisano količino), nato ugasneš in je okence skor prazno. Nardiš nato vsaj nekih 15km, da fajn ogreješ olje in nato spet postaviš moped na stojalo, počakaš minuto (enako ma guzzi), pogledaš v okenček in ulalala 3/4 okenčka je polno pri vročem olju.

Tist dcl, kot si zapisal, pa pomeni poln okenček, ker je Dami delal dramo in dolil še dcl več od predpisanega. Nepotrebno na koncu. :P

 

Objavljeno
2 hours ago, DAMI34 said:

mogoče, se pa pozna. Preden sem klobasal sem taistega GPT modreca vprašal ali obstaja razlika in je ponudil dokaj sofisticiran odgovor vključno z računanjem. 

ps. deci je in ni mal...ti bom drgač povedal. Kresneš ktm 790 al norden 901 za 1 minuto potem ko si olje menjal (seveda sipal predpisano količino), nato ugasneš in je okence skor prazno. Nardiš nato vsaj nekih 15km, da fajn ogreješ olje in nato spet postaviš moped na stojalo, počakaš minuto (enako ma guzzi), pogledaš v okenček in ulalala 3/4 okenčka je polno pri vročem olju.

Tist dcl, kot si zapisal, pa pomeni poln okenček, ker je Dami delal dramo in dolil še dcl več od predpisanega. Nepotrebno na koncu. :P

 

Vse se razteza ko se greje. Jasno da volumen olja naraste. Al ipak, 3,85% me je presenetlo. Ne vem pa kolk je min-max. Obicajno je cca 0,5l. Se pravi je deci 1/5 med min in max. Je pa pri dry sump motorjih to vedno naporno, ker traja da se olje zlije mimo pump in iz hladilnika…vse to se komplicira za 15mm nizji blok. Kakorkoli. Stelvio. Tale 200 aniversario mi zgleda ko da je HRC farbal. Skoda dani Honda :) 

 


 

 

IMG_5448.jpeg

Objavljeno

Da ne bom sedaj pisal neumnosti, bom moral prej preverit...samo po spominu mi kaže pri predpisanem merjenju toplega olja manj, kot ko motor stoji hladen...možno, da v 5 minutah ne odteče še vse v karter. Predpisano je 5 minut počakat ko je motor segret...vem da sem pri hladnem imel polno okence do maksimuma ko sem pri menjavi nalil predpisano količina olja, tudi po daljših postankih je šlo do vrha, med vožnjo ko sem se ustavil 5 minut je bilo pa nižje. Imam pa vedno raje nekje na sredini, pol litra je med min in max, v motorju je 4 litre olja. Verjetno je pri manjših količinah olja v  motorju bolj delikatno vse skupaj...

Objavljeno
pred 18 urami, Kugelschreiber pravi:

Vse se razteza ko se greje. Jasno da volumen olja naraste. Al ipak, 3,85% me je presenetlo. Ne vem pa kolk je min-max. Obicajno je cca 0,5l. Se pravi je deci 1/5 med min in max. Je pa pri dry sump motorjih to vedno naporno, ker traja da se olje zlije mimo pump in iz hladilnika…vse to se komplicira za 15mm nizji blok. Kakorkoli. Stelvio. Tale 200 aniversario mi zgleda ko da je HRC farbal. Skoda dani Honda :) 

 


 

 

IMG_5448.jpeg

 

Tako je izglefal Guzzi NTX 750, ki so ga izdelovali od leta 1986 dalje, tako da nekaj genov ima iz zapuščine..

moto-guzzi-750-93.jpg.99c7e3eb13938ea46a2512970c5061ac.jpg

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
3 hours ago, Matjaž10 said:

 

Tako je izglefal Guzzi NTX 750, ki so ga izdelovali od leta 1986 dalje, tako da nekaj genov ima iz zapuščine..

moto-guzzi-750-93.jpg.99c7e3eb13938ea46a2512970c5061ac.jpg

Meni pa od prve minute zelo diši po tastarem Caponordu. Kot da je en projekt nekje oblezal v Piaggiovih pisalnih mizah, pa so zdaj nardili Stelvia hehe

 

 

IMG_5455.jpeg

  • Všeč mi je 3
  • Hvala 1
Objavljeno

Imata podoben stil, če ti sede caponord je velika verjetnost, da ti bo tudi Stelvio. Jaz sem probal kar nekaj motorjev različnih znamk.

Na koncu pristal spet na italjanu . 😄

  • Všeč mi je 2
  • Hvala 1
Objavljeno

Sem imel priložnost zapeljat en krog tega Stelviota in mi je bil takoj všeč.

Oblika zelo všečna in takoj pade v oči na cesti in parkirišču. V poplavi GSov bo sigurno izstopal.

Udobna in zelo ne utrujajoča vožnja, pa tudi med ovinki zelo dober.

Mašina super v vseh pogledih. Zvok pa... Italijani znajo 😂 Dobro poka že iz fabrike

Skratka nebi imel nič proti če bi bil v moji garaži.

  • Všeč mi je 3
  • Hvala 3

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!