Draksler Objavljeno Oktober 18, 2005 Deli Objavljeno Oktober 18, 2005 Servis Štern :devil: ... :OK: zelo zadovoljen z vsem :OK: ...in ne samo za Yamahe... lp flox ← Blagor tebi - žal ne delim tvojega mnenja.... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
BINCA Objavljeno Oktober 18, 2005 Deli Objavljeno Oktober 18, 2005 Blagor tebi - žal ne delim tvojega mnenja.... ← Ni nam vseeno, bomo pa preživeli .) Bi bil pa vesel, če mi poveš, kaj bi morali še storiti, da bi bil zadovoljen? (poleg tega, da smo poškodovano popravili) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Robert Objavljeno Oktober 18, 2005 Deli Objavljeno Oktober 18, 2005 (popravljeno) Ni nam vseeno, bomo pa preživeli .) Bi bil pa vesel, če mi poveš, kaj bi morali še storiti, da bi bil zadovoljen? (poleg tega, da smo poškodovano popravili) ← Zamenjat za novo :D Hec! Fajn bi bilo, da tisti, kateri z dotičnim servisom niso/nismo zadovoljni, da to tudi povejo/povemo zakaj. Tako, dobijo servisi informacije in lahko svoje storitve izboljšajo .) Pozdrav od Roberta Popravljeno Oktober 18, 2005. Popravil Robert Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
kađiva Objavljeno Oktober 18, 2005 Deli Objavljeno Oktober 18, 2005 jz še zmer pravm najbolj ziher in pocen je če servise delaš kr sam doma,če imaš vsaj mal smisla in pa manual book ne bi smelo biti težav :) ni šans da nosim keš serviserjem,ki te oberejo tko da ni res :nono: ...sam primer na nekem servisu so za redni servis za Yamaho R1 računal okol 50k sit in to ni bilo sam pr enmu,pri dveh ki sta tja peljala :zzz: Za kej večjega pa še zmer mislim da kar se cestakov tiče je Čarman kr mojster,za endure,crosse in tak pa Langus v Ljubnem,...Joža legenda!! :OK: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Moto32 Objavljeno Oktober 18, 2005 Deli Objavljeno Oktober 18, 2005 Fajn bi bilo, da tisti, kateri z dotičnim servisom niso/nismo zadovoljni, da to tudi povejo/povemo zakaj. Tako, dobijo servisi informacije in lahko svoje storitve izboljšajo .) Pozdrav od Roberta ← Če se ne motim,je drM-FJR opisal svojo slabo izkušnjo že v eni drugi temi. Nekaj v zvezi s feltnami al pa premontažo gum,se mi zdi... :hmm: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
jose Objavljeno Oktober 18, 2005 Deli Objavljeno Oktober 18, 2005 MC Žabjak....ko mi je na prejšnjem motorinu crknil senzor za hitrost, grem tja, povem, v čem je problem in da bo treba senzor menjat, tako diagnozo je postavil tudi en kolega, mehanik mi je pol z nekim instrumentom okol motorja skakal in nekaj besno meril, na koncu pa vseeno senzor zamenjal. Za njegovo strokovno merjenje mi je zaračunal tri ure dela :slap: :angry: čeprav bi za samo menjavo senzorja porabil max pol ure.....zdaj vozim motor na servis prek na madžarsko k enmu tipu, ki res obvlada pa še poceni je.....recimo za menjavo zavornih ploščic in zavornega olja mi je računal 500 forintov :) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
eMBe Objavljeno Oktober 18, 2005 Deli Objavljeno Oktober 18, 2005 (popravljeno) Jaz se mimo Čirč peljem kar se da hitro pa čeprav je omejitev 50km :D :grim Mare sva že dva :hmm: Popravljeno Oktober 18, 2005. Popravil advokat Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Draksler Objavljeno Oktober 18, 2005 Deli Objavljeno Oktober 18, 2005 Če se ne motim,je drM-FJR opisal svojo slabo izkušnjo že v eni drugi temi. Nekaj v zvezi s feltnami al pa premontažo gum,se mi zdi... :hmm: ← Ni nam vseeno, bomo pa preživeli .) Bi bil pa vesel, če mi poveš, kaj bi morali še storiti, da bi bil zadovoljen? (poleg tega, da smo poškodovano popravili) ← Spoštovani BINCA: Zelo sem bil zadovoljen, ko sem pri vas kupil motor! Vse OK, profesionalno... Nekaj svojega mnenja sem že objavil v prejšnjih postih... v tem bova pa razčistila do konca, zakaj me ne boste več videli na vašem dvorišču! Dne 10.9. 2003 sem imel pri vas na servisu mojo Yamaho! Specifikacija računa (nisem ga hotel javno objavljati, pa sem se premislil), ki sem ga dobil tega dne pove več, kot dovolj o vašem profesionalnem zaračunavanju vaših uslug strankam! (ime in priimek z naslovom sem odstranil) Takrat je bilo domenjeno, da menjam pri vas tudi zadnjo gumo! Napake pri menjavi - odrgnjeno platišče (kriva stranka, ker je motika pri delu), pa to še ni višek, zadnje kolo mehanik ni uravnotežil na centrirki! Pa me je to motilo še najmanj... Pika na i pa je račun za vašo storitev - za gumo je bilo dve leti nazaj potrebno odšteti 33 000 do 35 000 sitov z DDV! Sedaj pa si oglej poskeniran račun! Cena 33 000 sit z DDV se je pri vas zdela ugodna! Na koncu računa pa še enkrat DDV! Da nebi še o detajlih - kardan olje nalijem pri menjavi 0,2 dl vam pa je uspelo 0,5l, tesnila se niso menjala - sem opazoval mehanika pri delu.... Tako dragih uslug res ne potrebujem pa brez zamere! Sigurno, da boste preživeli z nategom naivnih strank - meni je bilo enkrat dovolj! LP Mare Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Robert Objavljeno Oktober 18, 2005 Deli Objavljeno Oktober 18, 2005 (popravljeno) Jaz osebno ne vem, kaj ste se menili in ali vedno dobiš 10% rabata. Če si tega izjemoma dobil, potem imaš v tem rabatu celoten DDV od gume, no cca 70 SIT manj. Glede olja, pa zgleda, da so te mal nategnli oziroma je lahko prišlo tudi do napake. Vsi smo ljudje. Ne razumem tudi tebe, zakaj jim teh stvari že prej nisi omenil. Jaz osebno, bi jim rekel, glejte olja ste mi preveč zaračunali, za gumo, pa smo se zmenili 33.000 SIT z DDV, v primeru, da rabat vedno dobiš. Mogoče so ti DDV skalkulirali z rabatom .) Ne vem to vesta ti in Binca :D Kar se pa feltne tiče, ne vem kaj se lahko v takem primeru zahteva. Kot sem v drugem topiku dejal, so pri meni olupili krom, vendar je bil na srečo motor še v garanciji, tako, da sem zaradi tega dobil novo feltno, ker drugače res ne vem, kako bi se vse skupaj rešilo. Res me zanima, kaj lahko v primeru, da nam feltno odrsajo, zahtevamo :hmm: Pozdrav od Roberta Popravljeno Oktober 18, 2005. Popravil Robert Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
solo Objavljeno Oktober 18, 2005 Deli Objavljeno Oktober 18, 2005 Jaz osebno ne vem, kaj ste se menili in ali vedno dobiš 10% rabata. Če si tega izjemoma dobil, potem imaš v tem rabatu celoten DDV od gume, no cca 70 SIT manj. Glede olja, pa zgleda, da so te mal nategnli oziroma je lahko prišlo tudi do napake. Vsi smo ljudje. Ne razumem tudi tebe, zakaj jim teh stvari že prej nisi omenil. Jaz osebno, bi jim rekel, glejte olja ste mi preveč zaračunali, za gumo, pa smo se zmenili 33.000 SIT z DDV, v primeru, da rabat vedno dobiš. Mogoče so ti DDV skalkulirali z rabatom .) Ne vem to vesta ti in Binca :D Kar se pa feltne tiče, ne vem kaj se lahko v takem primeru zahteva. Kot sem v drugem topiku dejal, so pri meni olupili krom, vendar je bil na srečo motor še v garanciji, tako, da sem zaradi tega dobil novo feltno, ker drugače res ne vem, kako bi se vse skupaj rešilo. Res me zanima, kaj lahko v primeru, da nam feltno odrsajo, zahtevamo :hmm: Pozdrav od Roberta ← Jaz predlagam, da ne komentiramo. Sama se bosta zmenla, tole smo vidli, vsak bo mel svoje mnenje, ne vemo pa situacije in nima smisla nabijat postov...razen če keri res "mora"... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Robert Objavljeno Oktober 18, 2005 Deli Objavljeno Oktober 18, 2005 Jaz predlagam, da ne komentiramo. Sama se bosta zmenla, tole smo vidli, vsak bo mel svoje mnenje, ne vemo pa situacije in nima smisla nabijat postov...razen če keri res "mora"... ← Račun je bil javno podan, zato lahko določeno opazko tudi sami dodamo, drugače naj drugič probleme rešujeta na štiri oči in ne na očeh vseh nas.) Okej! .) Pozdrav od Roberta Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Draksler Objavljeno Oktober 18, 2005 Deli Objavljeno Oktober 18, 2005 Jaz osebno ne vem, kaj ste se menili in ali vedno dobiš 10% rabata. Če si tega izjemoma dobil, potem imaš v tem rabatu celoten DDV od gume, no cca 70 SIT manj. Glede olja, pa zgleda, da so te mal nategnli oziroma je lahko prišlo tudi do napake. Vsi smo ljudje. Ne razumem tudi tebe, zakaj jim teh stvari že prej nisi omenil. Jaz osebno, bi jim rekel, glejte olja ste mi preveč zaračunali, za gumo, pa smo se zmenili 33.000 SIT z DDV, v primeru, da rabat vedno dobiš. Mogoče so ti DDV skalkulirali z rabatom .) Ne vem to vesta ti in Binca :D Kar se pa feltne tiče, ne vem kaj se lahko v takem primeru zahteva. Kot sem v drugem topiku dejal, so pri meni olupili krom, vendar je bil na srečo motor še v garanciji, tako, da sem zaradi tega dobil novo feltno, ker drugače res ne vem, kako bi se vse skupaj rešilo. Res me zanima, kaj lahko v primeru, da nam feltno odrsajo, zahtevamo :hmm: Pozdrav od Roberta ← Rabat je zato, ker sem tam kupil motor..... to so mi povedali že ob prodaji motorja in to ni sporno! Za gumo sva se zmenila za 33 jurjev z DDV! To je vse - ostale malenkosti so pa samo pika na I, ki pa nesejo denar! Tako k je napisal! Žal jaz sem strojnik po poklicu in vse opazim... Zakaj se nisva zmenila na licu mesta - zato, ker sem bil penast zaradi obtožbe, zaradi odrgnjenega platišča (tega jim nisem kazal), kasneje, ko sem analiziral račun sem se pa odločil, da se tja tud pod razno ne vrnem, kjub vsemu! LP Mare Račun je bil javno podan, zato lahko določeno opazko tudi sami dodamo, drugače naj drugič probleme rešujeta na štiri oči in ne na očeh vseh nas.) Okej! .) Pozdrav od Roberta ← Objava računa ni nič spornega - je pa lep dokaz, da plačnik računa govori resnico in to mi zadošča! Lahko tudi komentirate - tako je bilo in pika! Takšna je moja zgodba - on naj pa napiše svojo, če hoče (pa me tudi ne zanima)! Sam je prosil naj povem, kaj naj storijo, da bi bil zadovoljen in to je moj odgovor! Kupec je kralj in jaz rad zahajam tja, kjer se tako tudi počutim! Pri Binci pa se v tem primeru nisem počutil, kot kralj... prej, kaj drugega! Želim mu vse najboljše, veliko poslovnih uspehov in zadovoljnih strank! LP Mare Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
SiR Objavljeno Oktober 19, 2005 Deli Objavljeno Oktober 19, 2005 (popravljeno) Zamenjat za novo :D Hec! Fajn bi bilo, da tisti, kateri z dotičnim servisom niso/nismo zadovoljni, da to tudi povejo/povemo zakaj. Tako, dobijo servisi informacije in lahko svoje storitve izboljšajo .) Obstaja tudi druga pot - nezadovoljnež lahok vedno na servisu direkt pove, kaj ga žulji ... Ali je treba tam bit tiho kot rit, ali pa "pozabit rečt", potem pa na motosvet nest svojo gnojnico in jo zlivat pred vsemi na glavo serviserju? A zdaj bodo pa serviserji poleg svojga dela imeli še eno uro dnevno namenjeno vprašanje, odgovorom in predvsem opravičevanju raznim prenapihnjenim strankam? Problematičen je že naslov te teme - najslabši in najboljši ... Verjetno noben ni najslabši in noben ni najboljši ... Lahko bi temo preimenovali v "javne graje in pohvale"... Mimogrede - komur kaj s serviserji ni všeč, ima verjetno za plačilnim pultom vsake delavnice na voljo tudi knjigo za vpis pripomb, pritožb in morda celo pohval... Osebno poznam nekaj primerov, ko so kakšni osebki določenega serviserja ful hvalili, ko jim je pa kaj kapitalno zajebal, pa so bili tiho kot riti ... In obratno - vem tudi, da nekateri zgolj pljuvajo, poznam pa tudi zgodbo serviserja o istem incidientu, ki je povsem drugačna od tiste, ki jo je sem na forum izbljuvala stranka. PS: ne govorim o zadnjem izbruhu glede Šterna, ampak na splošno ... menim, da dostikrat zlivanju žolča botruje slaba komunikacija in včasih celo domišljavost stranke... Jep... Tudi sam sem bil kdaj domišljav na servisih ;) Popravljeno Oktober 19, 2005. Popravil SymRu Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
SiR Objavljeno Oktober 19, 2005 Deli Objavljeno Oktober 19, 2005 (popravljeno) Sam je prosil naj povem, kaj naj storijo, da bi bil zadovoljen in to je moj odgovor! Kupec je kralj in jaz rad zahajam tja, kjer se tako tudi počutim! Pri Binci pa se v tem primeru nisem počutil, kot kralj... prej, kaj drugega! Želim mu vse najboljše, veliko poslovnih uspehov in zadovoljnih strank! A feltno so ti popravili? Zakaj je prišlo do poškodbe? In glede centriranja gume - a se ti zdi nujno potrebno, da se guma na mašini centrira? Popravljeno Oktober 19, 2005. Popravil SymRu Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ajgor the mad dog Objavljeno Oktober 19, 2005 Deli Objavljeno Oktober 19, 2005 (popravljeno) PANIGAZ :worship: :worship: :worship: :OK: :OK: :OK: :worship: :worship: :worship: Popravljeno Oktober 19, 2005. Popravil ajgor the mad dog Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Draksler Objavljeno Oktober 19, 2005 Deli Objavljeno Oktober 19, 2005 :grrr A feltno so ti popravili? Zakaj je prišlo do poškodbe? In glede centriranja gume - a se ti zdi nujno potrebno, da se guma na mašini centrira? ← Poškodba je nastala pri demontaži - posnet je bil rob platišča, ker ni pravilno nastavil snemalca in je drsal po feltni! Zadevo so korektno sanirali - tu nimam pripomb! Centriranje ni bilo izvedeno - ne strojno ne ročno! Uravnoteženo pa mora biti! Ni nujno na stroju, to se lahko napravi ročno na posebnem stojalu! SYM poznam te postopke! Nisem hotel zlivati nikakršne gnojnice - to je opis dejanskega stanja z argumenti! Ponavljam - sam je hotel vedeti, kaj je bilo narobe! Tudi v prejšnjih postih sem modro molčal in si mislil svoje! Poleg tega je pa tako - dodajte še odšteti rabat 10% in za leto 2003 dobiš fantastičen račun za običajno menjavo olja, ki se naredi pri 10 000 km + menjava filtra za olje, seveda še kardansko olje je zraven! Jaz sem ravnal po svoje - držim se določenih načel! Če me enkrat nategneš naj ti bo! Vendar nikoli več, v primeru, da bi bil zadovoljen s ceno in storitvijo bi pa z mano služili na mnoga leta! Tako pa .... NOT GO :grrr ; NOT GO.... Vsaj veste na kaj morate biti pozorni! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
SLEPEC Objavljeno Oktober 19, 2005 Deli Objavljeno Oktober 19, 2005 ddv je podan za ceno artikla-koliko znaša,niso pa ti ga 2x zračunal ,mislim da ni nič spornega na računu ,primer cena dela je 4000 imaš 2 uri je 8000,ni nikjer zračunan davek,če bi bil,bi bila cena 9600,na koncu pa je ddv in to je to Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
BINCA Objavljeno Oktober 19, 2005 Deli Objavljeno Oktober 19, 2005 :grrr Poškodba je nastala pri demontaži - posnet je bil rob platišča, ker ni pravilno nastavil snemalca in je drsal po feltni! Zadevo so korektno sanirali - tu nimam pripomb! Centriranje ni bilo izvedeno - ne strojno ne ročno! Uravnoteženo pa mora biti! Ni nujno na stroju, to se lahko napravi ročno na posebnem stojalu! SYM poznam te postopke! Nisem hotel zlivati nikakršne gnojnice - to je opis dejanskega stanja z argumenti! Ponavljam - sam je hotel vedeti, kaj je bilo narobe! Tudi v prejšnjih postih sem modro molčal in si mislil svoje! Poleg tega je pa tako - dodajte še odšteti rabat 10% in za leto 2003 dobiš fantastičen račun za običajno menjavo olja, ki se naredi pri 10 000 km + menjava filtra za olje, seveda še kardansko olje je zraven! Jaz sem ravnal po svoje - držim se določenih načel! Če me enkrat nategneš naj ti bo! Vendar nikoli več, v primeru, da bi bil zadovoljen s ceno in storitvijo bi pa z mano služili na mnoga leta! Tako pa .... NOT GO :grrr ; NOT GO.... Vsaj veste na kaj morate biti pozorni! ← Vsak tvoj post je hujši :blink: V naslednjem boš vrjetno napisu, da ti tudi olja nismo zamenjali?! Kot sem že napisu: feltno smo popravili, pa tudi tesnila si dobu nova (ker, če bi pustili stara, bi olje spuščalo), centrirano je tudi bilo (včasih je guma "v nulo" in ni uteži na feltni) in sicer ročno, saj najbolj zaupamo naravi, da opravi svoje. Če je takšno centriranje dobro za vse dirkače, mislim, da je tudi za DrM-FJRja. Sicer pa največjo napako delate, ko ne poveste na kraju samem, kaj vas teži. Če se pri kakšni zadevi zmotimo (baje se je motiti človeško- se pa trudimo, da čim manj - nikakor pa ne namerno!), bi lahko problem rešili v tistem trenutku. Tako pa ... :( Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
SiR Objavljeno Oktober 19, 2005 Deli Objavljeno Oktober 19, 2005 DRM-FJR ... priporočam, da pelješ servisirat k gospodu Ovnu :P Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Robert Objavljeno Oktober 19, 2005 Deli Objavljeno Oktober 19, 2005 (popravljeno) ddv je podan za ceno artikla-koliko znaša,niso pa ti ga 2x zračunal ,mislim da ni nič spornega na računu ,primer cena dela je 4000 imaš 2 uri je 8000,ni nikjer zračunan davek,če bi bil,bi bila cena 9600,na koncu pa je ddv in to je to ← Slepec nisi razumel. Bila sta zmenjena za 33.000 SIT z DDV-jem. Njemu, pa je zaračunal 33.000 SIT brez DDV-ja .) Res, da je dobil 10% rabat tudi na gumo, vendar to bi itak, ker je pri njemu kupil motor in sta bila tako zmenjena. Drm-Fjr, drugič mu povej na licu mesta, kaj te žuli .) Drugače, pa vidim, da ti je feltno lepo popravil, kar si tudi sam potrdil in je tukaj problem le v denarju. Zaradi tega, Binca ni najslabši serviser, kvečjem bi lahko bil kaj drugega, glede na to, da se ni "držal" dogovorjenih cen. Lahko pa tega ni naredil nalašč, ampak je prišlo do napake (vsi smo ljudje), vendar, ker mu tega nisi omenil je ostalo kot je in ga sedaj lahko tudi po krivem obtožuješ (povdarek je na besedi lahko .) ), ker če bi mu, bi lahko račun popravil .) Sym, ko si mi odgovarjal na moj post nisem mislil, da bi oni vsak dan eno uro gledali in odgovarjali na vprašanja, ampak kot vidiš forum spremljajo tako trgovci kot tudi serviserji in če že slučajno nalitijo na to temo in vidijo, da jih nekdo serje, graja,..itd, da lahko razberejo med vrsticami, kaj naj bi delalali narobe oziroma zakaj z njimi nismo zadovoljni, da potem te zadeve, če so jim v interesu tudi popravijo, izboljšajo, ... Nekako v takem kontekstu je bil moj post mišljen. Pozdrav od Roberta Popravljeno Oktober 19, 2005. Popravil Robert Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Robert Objavljeno Oktober 19, 2005 Deli Objavljeno Oktober 19, 2005 Drugače, pa se mi tudi zdi prav, da se stvari povejo, konkretizirajo tudi iz vidika, da se ne bi govorice po krivem širile med motoristi, da je nekdo slab, čeprav jaz nikomur ne verjamem na besedo dokler se sam o tem ne prepričam. Lahko, pa mnenja drugih vzamem v zakup, ko grem k njemu servisirat. To pa ja. Pozdrav od Roberta Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
eMBe Objavljeno Oktober 19, 2005 Deli Objavljeno Oktober 19, 2005 Binca Če se pri kakšni zadevi zmotimo (baje se je motiti človeško- se pa trudimo, da čim manj - nikakor pa ne namerno!), bi lahko problem rešili v tistem trenutku. Tako pa ... :grrr se ne da vsaj pri vaši hiši ne :grrrr sem imel podobne probleme tako z oljem pa s servisiranjem vozila,pa ravnanjem diskov in 2kratna cena ravnanja.pa še bi našteval. :grim na koncu sem bil napizden da sem zoprna stranka k sem upal ugovarjat da gre v mašino samo 4,2 l olja ARAL(1l takrat cca 3300sit na računu pa zaračunanih 5 litrov ,pa nalito iz soda na katerem ni bilo nobene deklaracije.... zato pa gasa mim vaše kuče vseeno pa veliko poslovnega uspeha želim z drugimi strankami :grim žal sem moral stopiti na Maretovo stran da se ve da ni osamljen primer uf med tem časom ko sem nehal hoditi k vam sem zamenjal še avto cca 4.5miljona in 3 nove motorje pa opremo za mene in spremljevalko cirka 11miljončkov se je oddrajsalo mim Čirč drugam..............Le zakaj?????????????' :hmm: :hmm: :hmm: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
BINCA Objavljeno Oktober 19, 2005 Deli Objavljeno Oktober 19, 2005 Dragi advokat B.! Nismo samo serviserji problematični. Vsakih toliko let se pojavi stranka, ki ni zadovoljna z ničemer, pa naj se človek pretegne in nevem kaj! Vedno se bo kaj našlo za spluvat. Sem pa vesel, ko vidim, da se ta ista stranka potem skrega še v recimo TC-ju, pa se bo kmalu tudi v Labi in bo nazadnje servisirala svoj motorček na Dunaju. Noben denar (tudi tvojih 15mil.) ne povrne izgubljenih živcev, ko zabijemo 50 ur za iskanje "fantomske napake", zato ... Pa srečno vožnjo vsem .) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
eMBe Objavljeno Oktober 19, 2005 Deli Objavljeno Oktober 19, 2005 Binca Noben denar (tudi tvojih 15mil.) ne povrne izgubljenih živcev, ko zabijemo 50 ur za iskanje "fantomske napake", zato ... 7x je bilo vozilo pri vas v garancijskem roku NAPAKE NISTE BILI SPOSOBNI ODKRITI poluren obisk na Auto emoni po nalogu glavnega reklamanta g.Drolc Renatota je zadostoval da so odpravili napako!!!!!! zato ne tumbaj v prazno kar nisi bil sposoben sam narediti v pol leTA!!!!!!!!!!!! v dobri veri ker sem v Čirčah kupil vozilo sem ga tam tud želel servisirat......ŽAL SORY če pa želiš plaz nezadovolnjih strank pa samo izvoli pa se beremo v nedogled!!!!!!!!!!!!! zame ne obstajaš kot servisant ne kot ................... :eek: ne damo se vsi žejni peljati čez vodo :slap: :slap: :slap: Binca ne sekiraj se za moj motor ga nisi nikoli ter nikoli ga tudi ne boš servisiral olje znam sam zamenjat za male pare pa še suguren bom da sem zamenjal oljni filter ne da bi ga samo s krpo obrisal ter vedel bom kaj sem natočil v mašino!!!!!!!!!!! :topic: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
SHERIFF Objavljeno Oktober 19, 2005 Deli Objavljeno Oktober 19, 2005 Binca Noben denar (tudi tvojih 15mil.) ne povrne izgubljenih živcev, ko zabijemo 50 ur za iskanje "fantomske napake", zato ... 7x je bilo vozilo pri vas v garancijskem roku NAPAKE NISTE BILI SPOSOBNI ODKRITI poluren obisk na Auto emoni po nalogu glavnega reklamanta g.Drolc Renatota je zadostoval da so odpravili napako!!!!!! zato ne tumbaj v prazno kar nisi bil sposoben sam narediti v pol leTA!!!!!!!!!!!! v dobri veri ker sem v Čirčah kupil vozilo sem ga tam tud želel servisirat......ŽAL SORY če pa želiš plaz nezadovolnjih strank pa samo izvoli pa se beremo v nedogled!!!!!!!!!!!!! zame ne obstajaš kot servisant ne kot ................... :eek: ne damo se vsi žejni peljati čez vodo :slap: :slap: :slap: Binca ne sekiraj se za moj motor ga nisi nikoli ter nikoli ga tudi ne boš servisiral olje znam sam zamenjat za male pare pa še suguren bom da sem zamenjal oljni filter ne da bi ga samo s krpo obrisal ter vedel bom kaj sem natočil v mašino!!!!!!!!!!! :topic: ← Ne razumem kako to da so še sploh dejavni na trgu :? :blink: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se