Skoči na vsebino

Serviserji motorjev - najslabši IN najboljši 2


Ice

Priporočene objave

yamaha r1 letnik 2003 19.000km peljem na uradni servis v kranj, zmenimo se da zamenja samo olje in filter in če je kaj takega naj me raje pokliče da se zmenimo, ok nasledni dan dobim moped nazaj = cena 70.000 sit z ddv :huh: :huh: :huh: zamenjano: olje motul 300v, filter za olje pol zracni filter, potem svecke iridium vse 4 = cca.25.000 z ddv, ok ostalo je pol biu potrosni material( hladilna, gumice, sprej......)

za delo sem odštel 2,5 servisnih ur krat 34 eur brez ddv = cca.25.000 sit z ddv:krneki: :krneki: :krneki:

motor ni več v garanciji, prosil bi vas za vaša mnenja oziroma vaše izkušnje z takim motorjem oziroma komentarje kaj vi misliti o tem

Dogovoril si se za servis motorja na 20.000km in ne menjava olja in filtra :nono: (če si že pozabil, ti lahko pripopam kopijo delovnega naloga, ki ste ga napisali pri sprejemu motorja)

Za vsa nadaljna vprašanja (menjava zavornih ploščic, gume,..., ki jih nismo zamenjali brez tvoje odobritve!) si bil pa nedosegljiv :glare: (Očitno je to v modi - da se ne javiš na telefon :devil: )

Se pa strinjam, ceneje je, če sam vse postoriš! Pa še druge rešiteve: Kupiš kolo - je malce cenejše vzdrževanje .) , zamenjaš serviserja, ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ma ne sej kul bom raj sam zamenjal nočem še 2 servisni uri spušit za ploščice in prednjo gumo

pazite nase in merkite na cesti

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni ravno čisto prava tema, pa vendarle ker imajo tako servis kakor tudi trgovino, jih moram pohvalit za izredno korekten in prijazen odnos pri nakupu novega motorja ... Vse, kar smo dorekli po e-pošti in telefonih je popolnoma obveljalo :OK: ; ob prevzemu je bila pripravljena že tudi vsa papirologija s probno registracijo in 3-dnevnim zavarovanjem; aja, skoraj bi pozabil najpomembnejše - govor je o Delta Team-u v Krškem.

(FZ6 fazer S2: to pa je predmet nakupa)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vse dobro in prav, samo mene zanima edino kako pridejo ti serviserji s svojo kalkulacijo do teh cen za uro 20€ ali celo tja do 50€ če še malo karikiramo po starem je to 40 starih DM ali 100 DM za uro pa fantje saj to je čisto oderuštvo :slap: ma tu bi morali delati vsaj Dr. znanosti za te cene :BUA: gre se predvsem zato ker še marsikdo v tej naši domovini gara za drobtinice za bora 2€ na uro.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nekje sem zasledil, da cene nekaterih storitev diktira tudi gospodarska zbornica. Vse skupaj gre pa itak v žep "podjetja" ne pa posameznika. To podjetje pa potem izplačuje plače svojim delavcem itd....

Za to ceno stoji veliko dejavnikov.....ne samo roke mehanika .)

Popravljeno . Popravil Frips
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

take cene so na uradnih servisih, kjer ti tudi požigosajo servisno knjigo, če pa pelješ fušarju, je pa to lahko bistveno ceneje, sem bil ravno zdaj na uradnem servisu, pa sem probal mal glihat, pa je serviser djal, da pri njemu se pa ne da glihat, razen, če nočeš met žiga v servisni knjigi, pol pa je vse drugač, ja, je že tako

janih

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vse dobro in prav, samo mene zanima edino kako pridejo ti serviserji s svojo kalkulacijo do teh cen za uro 20€ ali celo tja do 50€ če še malo karikiramo po starem je to 40 starih DM ali 100 DM za uro pa fantje saj to je čisto oderuštvo :slap: ma tu bi morali delati vsaj Dr. znanosti za te cene :BUA: gre se predvsem zato ker še marsikdo v tej naši domovini gara za drobtinice za bora 2€ na uro.

Če bi podjetja ki servisirajo motocikle računali po 2€ na uro bi to pri 180 urah na mesec pomenilo 360€.Če odšteješ še ddv prideš na 300 €.No tukaj je še prvi in drugi bruto pa si izračunaj kolikšno plačo bi dobil serviser zaposlen pri tem podjetju.Da ne govorimo o stroških izobraževanja,oprema,čistila,stavbno zemljišče in seveda energija,....in na konec koncu mora imeti tudi podjetje ki serviserja zaposljuje kakšen dobiček ali vsaj pozitivno nulo.Seveda davka od dobička sploh nisem omenil,ker v tem primeru dobička ni.

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če bi podjetja ki servisirajo motocikle računali po 2€ na uro bi to pri 180 urah na mesec pomenilo 360€.Če odšteješ še ddv prideš na 300 €.No tukaj je še prvi in drugi bruto pa si izračunaj kolikšno plačo bi dobil serviser zaposlen pri tem podjetju.Da ne govorimo o stroških izobraževanja,oprema,čistila,stavbno zemljišče in seveda energija,....in na konec koncu mora imeti tudi podjetje ki serviserja zaposljuje kakšen dobiček ali vsaj pozitivno nulo.Seveda davka od dobička sploh nisem omenil,ker v tem primeru dobička ni.

Lp

Navedel sem samo kako še nekateri garajo za 2€ na uro, s tem nisem mislil ,da bi morala cena ure biti 2€ prav gotovo pa ni upravičena tako visoka urna podstavka, če je kalkulacija 20 € kar je minimum urna postavka je to na mesec 3500€ , ker to kar ti računajo po normah je itak preseženo vsaj za 1x(npr. olje lahko menja v 1 uri tudi na petih ali več motorjih..računa pa sigurno ne za vseh pet 1 ure) tako da ta znesek lahko podvojiš z 2x to pa se že lepo izzide z vsemi zgoraj naštetimi dajatvami, kje pa so še marže na rezervne dele itd. , ne jamrat za uboge serviserje. Kdo jim diktira takšne cene?, kdo pa je pred nedavnim zavarovalnicam, zdaj naenkrat, pa so lahko ponudili skoraj zastonj zavarovanje....pa se jim zaradi tega ni potrebno bat za obstoj ali za dobiček...enako velja za serviserje in to vse...navili so si cene in pika ....sicer generalno to velja za vse storitvene dejavnosti...znajo se pač organizirat in dogovarjat in tako "udri brate po narodu" :yea1:

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam sem obrtnik in bi vam lahko razložil kako se pride do cene ure 20 EUR.Naštel bom samo par postavk za karkulacijo ure in si lahko vsak proba sam izračunat,ceno ure.Grem po vrsti:najemnina delavnice (ali če si v lastni revalorizacija-kredit),lizing opreme ali revalorizacija,pčača +130% dajatev na plačo,regres,pot na delo, topli obrok,komunala,telefon, elektrika,gretje,čistilna sredstva,drobni in potrošni materijal,zaščitna sredstva,ca 1 teden bolniške na leto,25 dni dopusta,ca 7 dni prazniki,izobraževanje ca 1 teden na leto,knigovodja na mesec 100 EUR,ajpes letno 250EUR,davčna napoved,bilanca letna 250 EUR,na 2 leti tečaj iz varstva pri delu,na 2 leti pregled kontrola gasilskih aparatov, na 3 leta kontrola in testiranje vseh strojev(dvigalke,kompresor,razne mašine itd )strošek ca 2k EUR,1x letno izdelati ekološko poročilo,za vsak odpad moraš imeti pogodbo(oljni filtri,katalizatorji, olja, antifriz,železo,embalaža itg itd.) plačat razne programe za pisanje računov,skladišče,razni cedeji za rezervne dele kot tudi za izvajanje raznih del na vozilih šeme itd.pisarniški materijal, itd.itd. Namreč nobeden nima za 8 ur dela na dan računa se (ca 6 ur),dnevno pri nas v podjetjih je efektnih ur na zaposlenega ca 3,5 do 4 ure zato mora marsi kateri BITI TAM za 2 EURA na uro.

Vem,da nebo nihče računal ure iz teh podatkov namreč,če bi nekdo to izračunal bi prišel na ceno ure med 40 in 50 EURI toliko je ura pri vseh naših zahodnih sosedih. Mislim,da bi se pod 20 EUR na uro lahko popravljal motor v Albaniji in mogoče kje v Srbiji. :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam sem obrtnik in bi vam lahko razložil kako se pride do cene ure 20 EUR.Naštel bom samo par postavk za karkulacijo ure in si lahko vsak proba sam izračunat,ceno ure.Grem po vrsti:najemnina delavnice (ali če si v lastni revalorizacija-kredit),lizing opreme ali revalorizacija,pčača +130% dajatev na plačo,regres,pot na delo, topli obrok,komunala,telefon, elektrika,gretje,čistilna sredstva,drobni in potrošni materijal,zaščitna sredstva,ca 1 teden bolniške na leto,25 dni dopusta,ca 7 dni prazniki,izobraževanje ca 1 teden na leto,knigovodja na mesec 100 EUR,ajpes letno 250EUR,davčna napoved,bilanca letna 250 EUR,na 2 leti tečaj iz varstva pri delu,na 2 leti pregled kontrola gasilskih aparatov, na 3 leta kontrola in testiranje vseh strojev(dvigalke,kompresor,razne mašine itd )strošek ca 2k EUR,1x letno izdelati ekološko poročilo,za vsak odpad moraš imeti pogodbo(oljni filtri,katalizatorji, olja, antifriz,železo,embalaža itg itd.) plačat razne programe za pisanje računov,skladišče,razni cedeji za rezervne dele kot tudi za izvajanje raznih del na vozilih šeme itd.pisarniški materijal, itd.itd. Namreč nobeden nima za 8 ur dela na dan računa se (ca 6 ur),dnevno pri nas v podjetjih je efektnih ur na zaposlenega ca 3,5 do 4 ure zato mora marsi kateri BITI TAM za 2 EURA na uro.

Vem,da nebo nihče računal ure iz teh podatkov namreč,če bi nekdo to izračunal bi prišel na ceno ure med 40 in 50 EURI toliko je ura pri vseh naših zahodnih sosedih. Mislim,da bi se pod 20 EUR na uro lahko popravljal motor v Albaniji in mogoče kje v Srbiji. :hmm:

Ne bi se spuščal v detajle,ampak govorim iz poznanih dejstev, da človek mora delat efektivno 8 ali celo 10 ur za trakom in ga nišče ne vpraša boš ali ne boš in to za 2€ , mogoče še kje kakšna izjema da delajo tako malo :nono: ---kvečjemu kakšna javna služba ki razlike v ceni zvali na potrošnika.

Te zgoraj omenjene kaklkulacije so mi znane, mogoče še manjka privez kakšne jahte :grim , vendar vsak podjetnik najverjetneje ve, če ima njegov delavec dela efektivno za 8 ur, če ne,pač spet plača potrošnik. Sicer pa se zelo radi primerjamo z zahodom, samo tam imajo tudi delavci veliko večje plače in če se potegne vzporednica so v vsakem primeru na zahodu usluge cenejše.

Sicer pa zadeva pač je kakršna je .....plače balkanske, cene uslug in še marsikaj pa po direktivi EU :slap:

Ko bodo tudi plače na ravni EU se verjetno več nišče ne bo obregnil ob ceno urne podstavke.

Želim vam prijetne praznike :hmm:

lp

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če si sposoben privatnik, se da kar spodobno zaslužiti. .) Ni pa to za vsakega, ker imaš poleg dela še polno drugih skrbi zraven, po možnosti je še kar nekaj ljudi odvisnih od tebe. In če zakvačkaš pravo stvar, ti lahko cel biznis propade.

Teh skrbi za trakom ni. Samo tistih 8 ur odpikaš redno bentiš nad plačo in šefom in čakaš na penzijo. :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam sem obrtnik in bi vam lahko razložil kako se pride do cene ure 20 EUR.Naštel bom samo par postavk za karkulacijo ure in si lahko vsak proba sam izračunat,ceno ure.Grem po vrsti:najemnina delavnice (ali če si v lastni revalorizacija-kredit),lizing opreme ali revalorizacija,pčača +130% dajatev na plačo,regres,pot na delo, topli obrok,komunala,telefon, elektrika,gretje,čistilna sredstva,drobni in potrošni materijal,zaščitna sredstva,ca 1 teden bolniške na leto,25 dni dopusta,ca 7 dni prazniki,izobraževanje ca 1 teden na leto,knigovodja na mesec 100 EUR,ajpes letno 250EUR,davčna napoved,bilanca letna 250 EUR,na 2 leti tečaj iz varstva pri delu,na 2 leti pregled kontrola gasilskih aparatov, na 3 leta kontrola in testiranje vseh strojev(dvigalke,kompresor,razne mašine itd )strošek ca 2k EUR,1x letno izdelati ekološko poročilo,za vsak odpad moraš imeti pogodbo(oljni filtri,katalizatorji, olja, antifriz,železo,embalaža itg itd.) plačat razne programe za pisanje računov,skladišče,razni cedeji za rezervne dele kot tudi za izvajanje raznih del na vozilih šeme itd.pisarniški materijal, itd.itd. Namreč nobeden nima za 8 ur dela na dan računa se (ca 6 ur),dnevno pri nas v podjetjih je efektnih ur na zaposlenega ca 3,5 do 4 ure zato mora marsi kateri BITI TAM za 2 EURA na uro.

Vem,da nebo nihče računal ure iz teh podatkov namreč,če bi nekdo to izračunal bi prišel na ceno ure med 40 in 50 EURI toliko je ura pri vseh naših zahodnih sosedih. Mislim,da bi se pod 20 EUR na uro lahko popravljal motor v Albaniji in mogoče kje v Srbiji. :hmm:

Pozabil si najdražjo postavko! Čas porabljen na Motosvetu... :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

,dnevno pri nas v podjetjih je efektnih ur na zaposlenega ca 3,5 do 4 ure

brumer, sori, to pri delavcih v proizvodnji običajno ne drži.

480 minut je delavnik, 30 minut je malca, 2x po 10 minut so pavze, 10 minut odhod, prihod in priprava na delo. v naši firmi torej delajo delavci cirka 400 minut. in to ne za dosti več kukr za 2 evra!! mislim, da so se cene raznih serviserjev fajn zvišale. kljub vsemu. nekoč je bla servisna ura ca 25 DEM. sedaj je vsaj 20 EUR pa menda je blo razmerje EUR-DEM 2:1.. torej? plačujemo sedaj vsaj 40 DEM za uro?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

brumer, sori, to pri delavcih v proizvodnji običajno ne drži.

480 minut je delavnik, 30 minut je malca, 2x po 10 minut so pavze, 10 minut odhod, prihod in priprava na delo. v naši firmi torej delajo delavci cirka 400 minut. in to ne za dosti več kukr za 2 evra!! mislim, da so se cene raznih serviserjev fajn zvišale. kljub vsemu. nekoč je bla servisna ura ca 25 DEM. sedaj je vsaj 20 EUR pa menda je blo razmerje EUR-DEM 2:1.. torej? plačujemo sedaj vsaj 40 DEM za uro?

Hm, mogoče bi pogledali vse skupaj v višje perspektive in primerjali cene z ostalimi storitvenimi dejavnostmi?

Kar se pa traku tiče - jasno, da delavci tam imajo določeno znanje ampak se niti približno ne more primerjati s kvalitetnim serviserjem. To ni več "majzel pa kladu" kot 20 let ali več nazaj.

Vsak normalno izhaja iz položaja v katerem je sam, objektiven je težko biti. Tisti, ki misli, da se preveč računa, naj kar sam odpre s.p/d.o.o. in se pozabava z vsem skupaj. Tisti (serviserji), ki pa menijo, da računajo premalo - se jim bo pa tudi na poslu ščasoma poznalo, če se ne prilagodijo.

Jaz osebno ne bi bil serviser ne za 2 ne za 10 EUR na uro. Tam okoli 18-20 bi bila tudi moja cena, zato jo brez pripomb plačam. Vendar ne enemu v garaži, ki z gajbo piva podlaga motocikle...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je zanimivo kako vedno pri takih razpravah nekdo privleče za primerjavo delavce za tekočim trakom, ali pa gradbene delavce, smetarje ... itn., ja mater a je res tako lahko biti serviser motorjev ? :nono: Res ne vem ali vam ni res do tega, da imate motor zrihtan tako kot treba in se varno vozite, saj ima vsak možnost pa naj vsak šraufa doma svoj motor in bo prišparal kenede ? Servisi niso obvezni, da se razumemo, če hočeš greš al pa ne,

predvsem jokanja ne prenesem - joj kolk pa tale računa na uro, Brumer je lepo in nazorno napisal, veliko večino pa še kaj je pozabil napisati kar rabiš plačevati, pa še se najdejo jokice in stokajo joj kolk to košta, doma sami šraufajte mater madona :headbang: :headbang: Al pa še boljš pejte v tujino servisirat, ko je pa tam tolk fino in dobr, pa pocen !!!

Jure Primec je zakon serviser !!!

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

MotoMario Velenje, v našem koncu je on zakon :OK: . Ugodne cene in strokovnost.

Moji motorjine vidijo drugega serviserja, je pooblaščen serviser za suzo in aprilia in po novem tudi za yamaho.

Svaka čast. :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem iskal malo po temi pa nisem najdu...tko da bom kr vprasal...katerga serviserja za KTM mi priporocate ?(nima veze od kje samo da dobr nrdi)...mam precej stvari za zamenjat(skor vse)...pa nebi rad da bojo kaksni problemi... .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zelo mi je žal, če sem (sploh) komu stopil na žulj. ok, ne moremo primerjat serviserje z delavci za tekočim trakom. mislim pa, da so primerljivi z delavci s 7. stopnjo izobrazbe ali še kaj več. po dohodkih. vsaj kolkor poznam plače pr nas.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem iskal malo po temi pa nisem najdu...tko da bom kr vprasal...katerga serviserja za KTM mi priporocate ?(nima veze od kje samo da dobr nrdi)...mam precej stvari za zamenjat(skor vse)...pa nebi rad da bojo kaksni problemi... .)

Če ne rabiš da je pooblaščen in da nima primarno KTM servisa(ma pa Ducati, MV Agusta, Husqvarna, Benneli...), potem ti lahko enega svetujem. Če te zanima, me kontaktiraj na PM...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je zanimivo kako vedno pri takih razpravah nekdo privleče za primerjavo delavce za tekočim trakom, ali pa gradbene delavce, smetarje ... itn., ja mater a je res tako lahko biti serviser motorjev ? :nono: Res ne vem ali vam ni res do tega, da imate motor zrihtan tako kot treba in se varno vozite, saj ima vsak možnost pa naj vsak šraufa doma svoj motor in bo prišparal kenede ? Servisi niso obvezni, da se razumemo, če hočeš greš al pa ne,

predvsem jokanja ne prenesem - joj kolk pa tale računa na uro, Brumer je lepo in nazorno napisal, veliko večino pa še kaj je pozabil napisati kar rabiš plačevati, pa še se najdejo jokice in stokajo joj kolk to košta, doma sami šraufajte mater madona :headbang: :headbang: Al pa še boljš pejte v tujino servisirat, ko je pa tam tolk fino in dobr, pa pocen !!!

Jure Primec je zakon serviser !!!

Malo provokativne debate sicer nikdar ne škodi, same cene pa še ne pomenijo tudi kvalitete opravljenega dela, sicer pa ko mački stopiš na rep "cvili" :grim

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je zanimivo kako vedno pri takih razpravah nekdo privleče za primerjavo delavce za tekočim trakom, ali pa gradbene delavce, smetarje ... itn., ja mater a je res tako lahko biti serviser motorjev ? :nono: Res ne vem ali vam ni res do tega, da imate motor zrihtan tako kot treba in se varno vozite, saj ima vsak možnost pa naj vsak šraufa doma svoj motor in bo prišparal kenede ? Servisi niso obvezni, da se razumemo, če hočeš greš al pa ne,

predvsem jokanja ne prenesem - joj kolk pa tale računa na uro, Brumer je lepo in nazorno napisal, veliko večino pa še kaj je pozabil napisati kar rabiš plačevati, pa še se najdejo jokice in stokajo joj kolk to košta, doma sami šraufajte mater madona :headbang: :headbang: Al pa še boljš pejte v tujino servisirat, ko je pa tam tolk fino in dobr, pa pocen !!!

Jure Primec je zakon serviser !!!

a je kdo kej govoru od jokanja-joj kok pa tale računa na uro.... jst sm sam reku nej zamena ole pa filter pa če bo kej druzga menov nej me raj pokliče a tam tišina in tema nasledni dan pa sam šok k mi je nabiv ceno na 70 cukov, pol pa scena plači račun alpa ne dobiš motorja nazaj sam to tip sploh ne jebe kva ti rečeš, on bo naredu po svoje in nabijal račun kukr mu paše čudn da ni še gum zamenov pa disk pa naredu za 150 cukov racuna cudnnnnnnnnnnn, zgleda da morš bit res prisoten in priseben pri vsakem posegu v svoj jekleni konjiček..... :slap: :slap: :slap:

isti je vomberger......

zgleda da bo moj nasledni motor ponovno ninja panigaz carrrrrrrrrrrr :grim :grim :grim :grim :grim :grim :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem iskal malo po temi pa nisem najdu...tko da bom kr vprasal...katerga serviserja za KTM mi priporocate ?(nima veze od kje samo da dobr nrdi)...mam precej stvari za zamenjat(skor vse)...pa nebi rad da bojo kaksni problemi... .)

Simon Dacar je dober.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dogovoril si se za servis motorja na 20.000km in ne menjava olja in filtra :nono: (če si že pozabil, ti lahko pripopam kopijo delovnega naloga, ki ste ga napisali pri sprejemu motorja)

Za vsa nadaljna vprašanja (menjava zavornih ploščic, gume,..., ki jih nismo zamenjali brez tvoje odobritve!) si bil pa nedosegljiv :glare: (Očitno je to v modi - da se ne javiš na telefon :devil: )

Se pa strinjam, ceneje je, če sam vse postoriš! Pa še druge rešiteve: Kupiš kolo - je malce cenejše vzdrževanje .) , zamenjaš serviserja, ...

Hmmm... zanimivo. Pri 20k km menjava svečk. Pri ninji se jih menja pri 40000, pri fireblade tudi tam okoli...

Sem pa že glede Šterna slišal marsikaj...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!