andrej Objavljeno September 4, 2003 Opozori Objavljeno September 4, 2003 Okoli 15K SIT. Super, niti ne sprasujem drugje za ceno. Po koncanem servisu je cena 22K SIT, narejena je pa samo menjava filtra + olja v masini in nastavitev ventilov. Vprasam zakaj je toliko drazje. Odgovor: take so pac cene. Ali se vam zdi drago? Zakaj ni bilo zamenjano olje v menjalniku in kardanu? Tip pogleda na seznam opravil za prvi servis, potem pa izjavi: Ja, mi smo naredili, kar je treba narediti. 1. Za olje + filter + štelanje ventilov 22k res ni veliko. 2. Drugič zahtevaj predračun. Ne moreš se obešati na izjave kot so "okoli..., približno..". Včasih serviserji s tem zneskom zajamejo le material, ne pa tudi dela. 3. Olja v menjalniku in diferencialu ti verjetno ni menjal, ker se ne menjata na vsakem servisnem intervalu. Poglej v navodila motorja. Andrej
SiR Objavljeno September 4, 2003 Opozori Objavljeno September 4, 2003 Ker mi je najblizje, grem vprasat, koliko bi prisel prvi servis. Okoli 15K SIT. Super, niti ne sprasujem drugje za ceno. Po koncanem servisu je cena 22K SIT, narejena je pa samo menjava filtra + olja v masini in nastavitev ventilov. Zakaj ni bilo zamenjano olje v menjalniku in kardanu? Tip pogleda na seznam opravil za prvi servis, potem pa izjavi: Ja, mi smo naredili, kar je treba narediti. Jaka, kateri motor in kateri zaporedni servis je to? A je bila predvidena menjava olja v kardanu in menjalniku, da te moti, ker niso zamenjali? Ampak - štelanje ventilov na prvem servisu? Kvečjemu nastavitev vplinjačev, vsaj kolkr jaz vem... In še - v čem je problem, če so naredili vse predvideno, kar je bilo treba naredit ... ?
Dave Objavljeno September 4, 2003 Opozori Objavljeno September 4, 2003 A vidis to je tist, kar gre men mal na jetra pa se pol zapneva - Clovek napise prvi servis. Bolda prvi servis in ti citiras njegov tekst ter mu odogovoris z vprasanjem o katerem zaporednem servisu gre beseda. Pismo no, dej preber sporocila preden jih komentiras. :( Sicer pa je npr. pri yamahi dragstar na vsakem rednem servisu menjava olja v kardanu in stelanje ventilov obvezno. (za ventile - na prvem zagotovo, potem pa nisem cisto siguren - ga ze nisem imel vec).
Kruse Objavljeno September 5, 2003 Opozori Objavljeno September 5, 2003 Torej, v tovarniskih navodilih je za prvi servis (500-1500 Km) napisano: - menjava olja v masini, kardanu, menjalniku in vilicah - menjava oljnega filtra in ciscenje oljne mrezice - nastavitev ventilov in frgazerjev (ali bi moral napisati vplinjacev :) ) - kontrola zavorne tekocine - ciscenje avspuhov (tole mi ni cist jasno kako, najbrz loncev od znotraj; a kdo drug ve? ) Tole je kar se sedaj spomnim (mogoce manjka kaksna malenkost), ce pa koga zanima lahko doma pogledam, pa tocno napisem, kaj vse je treba. Lp,
Kruse Objavljeno September 5, 2003 Opozori Objavljeno September 5, 2003 1. Za olje + filter + štelanje ventilov 22k res ni veliko. Meni se pa zdi veliko, ker na racunu pise: Filter - 2500 SIT Olje - 2500 SIT Delo - 3 ure x 4500 SIT + na vse skupaj DDV. Predvsem me motijo tiste 3 ure. Ali se res rabi toliko casa za menjavo olja in nastavitev 4 ventilov? <_< Ne vem, mogoce se pa motim. :?
gidl Objavljeno September 5, 2003 Opozori Objavljeno September 5, 2003 Pri DUCATI desmo traja nastavitev ventilov od 8-10 ur in to je čist normalno, če pa kej zeza je pa to z lahkoto 15 ur. Men se za prvi servis čist normalno zdi 3 ure, če je bilo narejeno res vse kar so ti naštel.
Dave Objavljeno September 5, 2003 Opozori Objavljeno September 5, 2003 1. Za olje + filter + štelanje ventilov 22k res ni veliko. Meni se pa zdi veliko, ker na racunu pise: Filter - 2500 SIT Olje - 2500 SIT Delo - 3 ure x 4500 SIT + na vse skupaj DDV. Predvsem me motijo tiste 3 ure. Ali se res rabi toliko casa za menjavo olja in nastavitev 4 ventilov? <_< Ne vem, mogoce se pa motim. :? Motis se - sem bil zraven ko so mi opravili prvi servis na dragstarju - clovek je neprekinjeno delal 3 ure in pol. Medtem ko je cakal da se masina shladi je opravil druge posege, ko je bila hladna pa tank dol, pa pokrov od cilindrov dol, pa masino odpret za dostop do ojnice, pa svecke dol... etc etc. Moj prvi servis je bil 35.000 SIT (lani). Na horneti, kjer ni bilo treba stelat ventilov - prvi servis - 21.000 (vracunana zgolj ena ura, da ne bo pomote, ostalo potrosni materijal). Na tvojem mestu bi me bolj motila cena olja - morala bi biti krepko visja, razen ce en liter notr sipas.
Roman Objavljeno September 5, 2003 Opozori Objavljeno September 5, 2003 Malo preveč se zapenjate okrog teh ur, ob tem da je 4,5k sit/h zelo nizka postavka. Ne vem kaj bi šele bilo, če bi (kot se je to zgodilo Motorexu v AUT na pooblaščenem servisu), plačali za 5-10 minut dela 2 uri po 60€ :cry:
Kruse Objavljeno September 5, 2003 Opozori Objavljeno September 5, 2003 1. Motis se - sem bil zraven ko so mi opravili prvi servis na dragstarju - clovek je neprekinjeno delal 3 ure in pol. Medtem ko je cakal da se masina shladi je opravil druge posege, ko je bila hladna pa tank dol, pa pokrov od cilindrov dol, pa masino odpret za dostop do ojnice, pa svecke dol... etc etc. 2. Na tvojem mestu bi me bolj motila cena olja - morala bi biti krepko visja, razen ce en liter notr sipas. 1. Ne bi rad, da bi kdo mislil, da se delam 'struckota', ker to nisem, ampak nekako po kmecki pameti :) : Cilindra strlita ven na vsako stran, tako da se samo pokrova sname. Ventile se pa baje stela tko da eno matico odsraufa, potem se pa z vijakom regulira koliko je razmika. Zakaj pa rabis dostop do ojnice? Saj lahko da v prestavo, pa zadnjo gumo obraca :hmm: 2. Se mi zdi da 2 litra motula.
Kruse Objavljeno September 5, 2003 Opozori Objavljeno September 5, 2003 Malo preveč se zapenjate okrog teh ur, ob tem da je 4,5k sit/h zelo nizka postavka. Se mi zdi da pri Vombergerju stane prvi servis 20K SIT, pa je v temu vsteta tudi menjava olja v menjalniku in kardanu. Skoda da sem to prepozno zvedu :( Ce lahko en serviser nardi mal vec za manj denarja... :?
sanfezo Objavljeno September 5, 2003 Opozori Objavljeno September 5, 2003 Ojla! 1.)Jst imam pa eno vprasanje in sicer ce kdo kar koli ve o servisu MOTOMEHANIKA HERVATIN MARCELO iz Nove Gorice!Ima servis za suzuki ,ktm,moto guzzi...Kaksrnokoli mnenje bi mi prislo zelo prav! 2.)In podobno vprasanje o servisu MOTO SPORT GRUNTAR EDVIN iz Kopra??Ravno tako serviser za suzuki,hondo ,ktm,kawasaki.... Za vsa mnenja ze v naprej hvala! LP Za Motomehaniko Hervatin ti lahko rečem, da je zelo OK. Če odkrije kakšno večjo (večjo po denarju) okvaro, ti pove koliko bi zneslo, potem pa se odločiš kako naprej. S tem hočem povedati, da te ne bo nategoval. Ne vem za druge, ampak jaz imam z njim samo pozitivne izkušnje.
andrej Objavljeno September 5, 2003 Opozori Objavljeno September 5, 2003 Se mi zdi da pri Vombergerju stane prvi servis 20K SIT, pa je v temu vsteta tudi menjava olja v menjalniku in kardanu. Skoda da sem to prepozno zvedu :( Ce lahko en serviser nardi mal vec za manj denarja... :? Halo, človek, pa tebi je štelal še ventile.. Verjemi, ni veliko. Kako se boš šele pritoževal ko boš znucal gume in bo račun... Če si mislil da bo motorizem poceni hobi, well, welcome to the club. Andrej
andrej Objavljeno September 5, 2003 Opozori Objavljeno September 5, 2003 BTW, štelanje ventilov pri ninji je 20 000 +- 5000 sit (samo delo + podložke). V ZDA preračunano okoli 50 000 sit. Andrej
cyc Objavljeno September 7, 2003 Opozori Objavljeno September 7, 2003 2. Se mi zdi da 2 litra motula. Hehe - v cetrtek sem kupil. Dva litra motula 300V stane okoli 7800SIT. Saj gotovo se tudi cene razlicnih vrst olj med seboj razlikujejo, ampak za 2500SIT za dva litra je bil verjetno tisti za na solato ... :blink:
Dave Objavljeno September 7, 2003 Opozori Objavljeno September 7, 2003 Hehe - v cetrtek sem kupil. Dva litra motula 300V stane okoli 7800SIT. Saj gotovo se tudi cene razlicnih vrst olj med seboj razlikujejo, ampak za 2500SIT za dva litra je bil verjetno tisti za na solato ... :blink: Se pa sicer zavedas tega, da je motul 300V top of the line motula in da tudi motul dela malo cenejsa olja? (agreed za 1200 sit zelo verjetno niti ne.)
motomanijak Objavljeno September 8, 2003 Opozori Objavljeno September 8, 2003 (popravljeno) Meni se je pa mašina pokvarila prejšnji teden na poti v ZG. Že med potjo se je slišal en ogaben zvok iz mašina, pa bi že nazaj proti domu šel pa ni bilo bancina zadosti :( pa peljem do krškega na bencinsko, motor ma pa tako čuden zvok, kot bi ga nekaj po mašini sekalo. Ugasnem, natankam in ne prižgem več :( :( Čakam kombi :( :( , v ponedeljek pa na servis. Rihtat sem ga dal v servis Jeršin. Za njega pravjo da dober zrihta in dober računa. Bom povedal znesek. Popravljeno September 8, 2003. Popravil motomanijak
Kruse Objavljeno September 8, 2003 Opozori Objavljeno September 8, 2003 Zdej sploh ne vem vec kaj te mori, precej ljudi ti je napisalo, da je to razumna cena za servis - nekateri, da je celo zelo ugodna. Mogoce nisem zadosti jasno napisal, se opravicujem. Najbolj me mori to, da niso zamenjali olja v menjalniku in kardanu (pa bi ga morali) Glede ventilov (nimamo vsi motorja s 16 ventili :P ): Na levem cilindu je v redu nastavljeno, na desnem pa ropotajo. Matr sej je ko da bi se s singerco okol peljal :D
Desmo Objavljeno September 8, 2003 Opozori Objavljeno September 8, 2003 Pri DUCATI desmo traja nastavitev ventilov od 8-10 ur in to je čist normalno, če pa kej zeza je pa to z lahkoto 15 ur. Za 2V motorje to ni niti približno normalno... :rolleyes:
gidl Objavljeno September 9, 2003 Opozori Objavljeno September 9, 2003 Za 2V motorje to ni niti približno normalno... :rolleyes: ja pa ti moram zaupat da kar je....seveda je pa odvisno kater okvir je navit okrog mašine....konkretno CAGIVA E 900 ima 2V motorje in tam moraš podret vse da prideš do ventilov... Če pa ti še zapirači negredo dol..........ju-huhu.....potem je dan kmal prekratek. :cry: :cry: Moje sanje....DUCATI sranje
rozi Objavljeno September 11, 2003 Opozori Objavljeno September 11, 2003 Jaz bi pa pohvalil servis na Claasu, še posebej Boštjana, ker se je namučil in popravil moj alarm. :OK: Pa še to... Izkazalo se je, da je bila diagnoza uradnega servisa v Celovcu povsem napačna.
BC Objavljeno September 15, 2003 Opozori Objavljeno September 15, 2003 mikmekanik oz. motorjet v soboto 30.8. mi je začela puščat cevka od sklopke. v ponedeljek 1.9. sem klical v mikmekanik in povedal da rabim novo cevko in prevoz motorja do ljubljane. na prevoz sem čakal do četrtka 4.9. takrat sem še mislil da bom šel z njim tja in bo to zamenjal v 15-ih minutah ampak ni bil siguren če ima to na zalogi (lahko bi preveril in naročil že v ponedeljek ko sem klical). bo pa v ponedeljek sigurno. kličem v ponedeljek (9.9.) - ni še, v četrtek pride roba. kličem v četrtek - še ni, pokličte v ponedeljek. danes pa pravi 23.9. torej motor sem kupil 18.8. se vozil manj kot 2 tedna, zdej bom pa čakal skor 1 mesec da dobim eno bogo cevko... dobr ne?
Burnout Objavljeno September 15, 2003 Opozori Objavljeno September 15, 2003 Jst mam mal drgačen občutek za Mikmehanik. Letos poleti sem moral odpeljat svojega Kawa er-5 k njemu da bi mi ugradil blokado in mi omejil moč na 25 kW (odprt ima 37 kW), to pa zaradi tega, ker imam izpit le do te moči (saj naslednje ledo bom mel za neomejeno). Za to blokado se je dogovarjal predvsem fotr ker ga je tut on odpeljal tja. Pa pride fotr tja in vpraša kolk bo to stalo in kolk časa. Tip (Miro) pove da bo trajalo 3 dni in 30.000 SIT. Dobro se slišmo čez 3 dni. Pokličem 3. dan in reče, ti sam pridi iskat. Prideva s fotrom tja in motor me čaka v delavnici. In cena: 30.000 SIT V glavnem vse kakor smo se zmenil. Ne vem, mogoče me je pa samo zaslepil in naredil dober prvi vtis. Namreč bil sem prvič pri njem in pri kakšnem serviserju sploh, saj je to moj prvi večji motor. Povejte še vaša mnenja ali pa mi kaj napište v PM. LP Burnout
Guest 1 Objavljeno September 15, 2003 Opozori Objavljeno September 15, 2003 (popravljeno) Jst mam mal drgačen občutek za Mikmehanik. Letos poleti sem moral odpeljat svojega Kawa er-5 k njemu da bi mi ugradil blokado in mi omejil moč na 25 kW (odprt ima 37 kW), to pa zaradi tega, ker imam izpit le do te moči (saj naslednje ledo bom mel za neomejeno). Za to blokado se je dogovarjal predvsem fotr ker ga je tut on odpeljal tja. Pa pride fotr tja in vpraša kolk bo to stalo in kolk časa. Tip (Miro) pove da bo trajalo 3 dni in 30.000 SIT. Dobro se slišmo čez 3 dni. Pokličem 3. dan in reče, ti sam pridi iskat. Prideva s fotrom tja in motor me čaka v delavnici. In cena: 30.000 SIT V glavnem vse kakor smo se zmenil. Ne vem, mogoče me je pa samo zaslepil in naredil dober prvi vtis. Namreč bil sem prvič pri njem in pri kakšnem serviserju sploh, saj je to moj prvi večji motor. Povejte še vaša mnenja ali pa mi kaj napište v PM. LP Burnout kaj vraga je pa delal 3 dni? toječistmaldeladelapress :? Popravljeno September 15, 2003. Popravil 1
Burnout Objavljeno September 16, 2003 Opozori Objavljeno September 16, 2003 Reku je da je dal blokado v auspuh (zavesc na izhodu cilindrov), prerihtal fergazerje (neke druge dele dal notr), pa ventile naštimal, pa še dvakrat opravu dynorun. Mislim da je blo to to. Itak nisem iz LJ pa se mi ni preveč muilo. LP Burnout
BC Objavljeno September 28, 2003 Opozori Objavljeno September 28, 2003 v petek so mi naredili prvi servis v mikmekaniku (servisa ni delal Kovič). medtem ko sem čakal v prodajalni sem iz servisa slišal pogovor serviserjev: ,,a je treba oba šravfa odšravfat?" (to sta bila 2 šravfa za olje spustit iz mašine in je treba oba odvit). potem nisem več slišal ali so oba odšravfali ali ne. verjetno ne ker olja je preveč v mašini in če niso vsega spustil mam zdej mešanico sintetičnega in mineralnega :P .
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se