cyc Objavljeno September 28, 2003 Opozori Objavljeno September 28, 2003 ,,a je treba oba šravfa odšravfat?" :lol1: :lol1: Pa bos ti pusil ono iztroseno olje notri? :blink:
BC Objavljeno September 28, 2003 Opozori Objavljeno September 28, 2003 ne vem. v ponedeljek bom šel tja da mi ga mal ven spustijo če so ga samo preveč nalili oz. da vse zamenjajo če so še prejšnjega not pustili... pa še svečke mi niso dali taprave. :yea2:
gapi Objavljeno September 28, 2003 Opozori Objavljeno September 28, 2003 Men se je skuter začel pregrevat in neki je pač blo narobe Sem ga peljal ob 16.00 k mikmekaniku pa sm mu pač povedu težavo, in mi rečejo da bodo pogledal. Me kliče takoj nasledn dan ob ene 11.00 da je skuter popravljen (menjava tesnil na glavi motorja) in pridm vs vesel tja da so mi ga popravl. Se odpelem pa mi skuter isto nardi (se pregreva). Ga peljem nazaj nasledn dan ob 9.00 in rečm da je isto in me isti dan ob 13.00 pokličejo da je narejen (zamenjana pumpica hladilne tekočine) in potem je skuter delu vredu. Za oba servisa sem dal 35000sit. Mikmekanik je men vredu ker hitro popravjo, čeprav cena ni ravno nizka. Prvi račun k mi ga je dal (tesnila na glavi) mi je ful čudn deloval ker tesnila so stala 1.500sit delo pa 20.000sit.
urbi Objavljeno September 28, 2003 Opozori Objavljeno September 28, 2003 Prvi račun k mi ga je dal (tesnila na glavi) mi je ful čudn deloval ker tesnila so stala 1.500sit delo pa 20.000sit. Interesantno! :hmm: Urbi
Jure007 Objavljeno September 28, 2003 Opozori Objavljeno September 28, 2003 Zame je najboljši serviser in mehanik motorjev prav gotovo Franc Žabnikar iz Radomelj. Sicer nima servisa, ve pa veliko o dirkalnih motorjih in motorjih na splošno, navsezadnje je Gregor Gorec ( nekoč največji tekmec Igorja Jermana v razredu 125GP) s pomočjo Žabnikarja prišel do 9ih naslovov Državnega prvaka v Sloveniji, poleg tega pa se je vozil med prvimi 10-imi tudi na evropskem prvenstvu. Žabnikar je "šraufal" tudi mojemu očimu Habat Silvotu, ki se je kot edini slovenec poizkusil na svetovnem prvenstvu do 500ccm. Ko sem začel sam tekmovati v razredu 125GP in sem imel 10 let staro Hondo, mi jo je šraufal prav Žabnikar in nikdar mi tehnika ni odpovedala, da bi bil motor slabo pravljen. Tudi sam sem postal 2x prvak Slovenije ( tudi po spletu srečnih naključij, saj je takrat prevladoval nihče drug kot Beno Štern), zato sem Žabnikarju zelo hvaležen, da je imel kljub delu, ki ga ima doma toliko časa, da mi je pripravil motor za dirke. Hvala! :OK: :OK: S pooblaščenimi serviserji pa nimam veliko izkušenj, kajti če je kaj malenkostnega, nam Franci še vedno rad priskoči na pomoč in nam jih pošraufa
sanfezo Objavljeno September 28, 2003 Opozori Objavljeno September 28, 2003 ne vem. v ponedeljek bom šel tja da mi ga mal ven spustijo če so ga samo preveč nalili oz. da vse zamenjajo če so še prejšnjega not pustili... pa še svečke mi niso dali taprave. :yea2: To je pa zato, ker je MikMekanik znano ime. Miro sedi v pisarni in šteje denarce (ne me držati za jezik- ugibam), medtem, ko "mularija" veselo stika po vaših igračah. Sam vozim k Marčelotu v N. Gorico, kjer na lastne oči vidim delo mojstra in lastnika Marčelota. Zaenkrat same pohvale njemu.
Dave Objavljeno September 28, 2003 Opozori Objavljeno September 28, 2003 ... Prvi račun k mi ga je dal (tesnila na glavi) mi je ful čudn deloval ker tesnila so stala 1.500sit delo pa 20.000sit. Se mi ne zdi tolk cudno, ker tesnilo res ni nic drugega kot cisto navadna gumica, ampak je pa treba masino podret da zraven prides, kar je kar zahteven in precej dolgotrajen proces. Tko, da je razumljivo da bo delo v takem primeru kar precej drazje kot deli. O tem ce je mehanikova ura predraga smo pa ze razpravljali vsepovsod.
jokos Objavljeno September 28, 2003 Opozori Objavljeno September 28, 2003 Najboljši so tisti mehaniki ki te ne pustijo zraven ko ti servisirajo tvoj motor ampak mojega taki ne bodo servisirali
D.J. Objavljeno September 28, 2003 Opozori Objavljeno September 28, 2003 BC, oba šraufa sta na istem nivoju za izpust olja, en ima pritrjen še kovinski filterček, ki ga je potrebno očistit s stisnjenim zrakom potrebno je odšraufati oba, ker sta opremljena z magnetoma, ki lovita opilke iz olja in tudi te se očisti in spiha z zrakom še posebej je to pomembno pri ulaufavanju, ker je opilkov več sem bil pa prijetno presenečen pri mik-u, ker si je mehanik med delom vzel čas in sva užgala pogovor o dizah in pravzaprav me je s tem odvrnil od nakupa maš motor že ready to rock??
BC Objavljeno September 28, 2003 Opozori Objavljeno September 28, 2003 ja jst vem da je treba oba odšravfat samo ,,serviser" očitno ne... a lahko ves olje odteče če se odšravfa samo en? ker računal so mi 2l (natočit ga je treba 2˙1l) pa ga je vseeno preveč...
cyc Objavljeno September 28, 2003 Opozori Objavljeno September 28, 2003 Huh, ugotavljam, da ima servisiranje lazjih reci poleg prihranka svoje prednosti, tako vsaj vem, da sva z D.J.-em ven dobila vso olje pri menjavi ... <_< Ti pa tega ne mores vedeti :blink:
D.J. Objavljeno September 29, 2003 Opozori Objavljeno September 29, 2003 oba je treba, čeprav na enem lahko izteče vse olje je pa zanimivo to z min/max/2/2.1l.. :? treba vedet, da če ne menjaš filtrov, odteče manj olja in če ga naliješ 2l, ga je lahko preveč imaš filtre zaračunane pri servisu?
bobek Objavljeno September 29, 2003 Opozori Objavljeno September 29, 2003 eh ni treba pri skuterjih nimajo filtra oz. je večen :lol1:
BC Objavljeno September 29, 2003 Opozori Objavljeno September 29, 2003 ja filtri naj bi bli zamenjani... :?
bobek Objavljeno September 29, 2003 Opozori Objavljeno September 29, 2003 neki pa me vseeno firbec daje!!! Velika večina hoče stati ob serviserju ko šraufa vaše motorile, kaj ob avtomobilih tudi stojite zraven, ko vam delajo redne servise ?? Ali imate avtomobile pač toliko majn vredne da vam je vseeno ?? Čeprav dvomim ker bi bile preklete gneče na servisih (avtomobiliskih) Ker če je vse tako res kot pravite, potem ni v Sloveniji nobenega serviserja ki bi mu zaupal(motornega) ali pa res vsi serviserji nategujejo da ste prišli do takega spoznanja!
gidl Objavljeno September 29, 2003 Opozori Objavljeno September 29, 2003 Najboljši so tisti mehaniki ki te ne pustijo zraven ko ti servisirajo tvoj motor ampak mojega taki ne bodo servisirali Pri meni nikoli stranka ne stoji poleg....sovražim če mi kdo na dva milimetra pod prste gleda, kot da mu bom kaj ukradu iz mašine ven... Itak je interes vsakega serviserja da čimboljš opravi svoje delo....če pa mislite da bo še boljš če zraven gledaš, potem se motote.
cyc Objavljeno September 29, 2003 Opozori Objavljeno September 29, 2003 Pri meni nikoli stranka ne stoji poleg....sovražim če mi kdo na dva milimetra pod prste gleda, kot da mu bom kaj ukradu iz mašine ven... Rad verjamem, meni gre praviloma tudi na jetra ce mi kdo stalno pod prste gleda .... (pa nisem serviser, da ne bo pomote :)) <_< To bi se slo ce bi bil serviserjev prijatelj in potem ne bi bilo odnosa stranka-serviser. Pa se to samo pogojno ;)
BlazS Objavljeno September 29, 2003 Opozori Objavljeno September 29, 2003 Jaz bi pa z najvecjim veseljem gledal k bi mi serviser servisiral motor. Pa ne zarad tega, da ne bi kaj narobe naredu al pa kej ven ukradu, ampak zato da bi se kej novga naucu.
enduraš Objavljeno September 29, 2003 Opozori Objavljeno September 29, 2003 a ma kdo kakšne izkušnje s serviserjem iz ind. cone vič Matjažom Makoterjem ?
gidl Objavljeno September 30, 2003 Opozori Objavljeno September 30, 2003 Jaz bi pa z najvecjim veseljem gledal k bi mi serviser servisiral motor. Pa ne zarad tega, da ne bi kaj narobe naredu al pa kej ven ukradu, ampak zato da bi se kej novga naucu. Ni problema....lahko gledaš ze 5.000 sit na uro....Šolanje ni poceni... O:-)
gas gas Objavljeno September 30, 2003 Opozori Objavljeno September 30, 2003 Js pa mojmu serviserju še učasih kej pomagam če je glih kej tazga! :)
rozi Objavljeno September 30, 2003 Opozori Objavljeno September 30, 2003 a ma kdo kakšne izkušnje s serviserjem iz ind. cone vič Matjažom Makoterjem ? Za Harleye je zakon, za ostalo pa si preberi prejšnje poste in zbrskaj v arhivu prvotno temo o serviserjih.
.T. Objavljeno September 30, 2003 Opozori Objavljeno September 30, 2003 (popravljeno) a ma kdo kakšne izkušnje s serviserjem iz ind. cone vič Matjažom Makoterjem ? Poglej v rubriko Serviserji motorjev - najslabši IN najboljši 1. Tam je Pupa na prvih straneh objavila mojo zgodbo o tem serviserju. Cisti poden! Se mi ne da se enkrat pisat in podozivljat moro. Tadej Popravljeno September 30, 2003. Popravil Tadej
flero Objavljeno September 30, 2003 Opozori Objavljeno September 30, 2003 Kakšn je pa kej Panigaz v Kranju - servis za suzo pa kawo!? :hmm: Kmau bo suza v akciji :ph34r: , zato pa, če ma kdo kej za napisat - hvala! :)
MAČKON Objavljeno September 30, 2003 Opozori Objavljeno September 30, 2003 Pri meni nikoli stranka ne stoji poleg....sovražim če mi kdo na dva milimetra pod prste gleda, kot da mu bom kaj ukradu iz mašine ven... Itak je interes vsakega serviserja da čimboljš opravi svoje delo....če pa mislite da bo še boljš če zraven gledaš, potem se motote. Pri rednih servisih sem zmeraj zraven,ampak ne zato da bom serviserju delal konkurenco temveč zato ker imam z nekaterimi slabe izkušnje in hočem videt če mi je res zamenjal VSO olje ali mi je zamenjal zračni filter ali mi je zamenjal oljni filter ne pa samo računal.Žal ampak imam slabe izkušnje tako z avtom kot motorji na nekaterih servisih.Se mi je zgodilo da mi je pooblaščeni serviser zamenjal hladilno tekočino,ko sem ga pa vprašal kje se nalije mi pa ni znal povedat,računal pa je.Pa še več takšnih cvetk obstaja iz mojih doživetij.Ko naletiš na takšen servis ti pokvari zaupanje v vse servise.Pri drugih popravilih pa ne zahtevam da sem zraven.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se