Skoči na vsebino

Serviserji motorjev - najslabši IN najboljši 2


Priporočene objave

  • 8 mesecev pozneje...
Objavljeno

Okolica Bleda Motoservis Langus (Ljubno pri Radovljici).

Uredu možakar in solidne cene.

  • 1 leto pozneje...
Objavljeno

Pozdravljeni,

danes sem prvič obstal na cesti. Prižgala se je luč za olje in motor je čez 300 m ugasnil - mašina je čisto suha. Nikjer nisem našel kakšnega madeža (ne na motorju, ne v garaži), ampak nekje je moralo olje spustiti. Zanima me kdo bi mi to popravil? Prevoz lahko zrihtam jaz do delavnice. Sem pa iz Šentjurja pri Celju. Če kdo pozna koga, ki popravlja motorje v bližini, se priporočam. Šentjur, Celje, Šmarje, Podčetrtek, Sevnica, Laško itd...

Imam Yamaho XJ6N, 2009 letnik.

  • Žalosten 1
Objavljeno

Aja še to - sprednja ročica zavore je bila trda kot kamen. Kaj ima to veze z zgornjim problemom? Niti ga nisem mogel odstaviti na kraj ceste, dokler nisem spustil malo olja iz zavornega cilindra, da je ročica spet bila mehka.

Objavljeno
45 minutes ago, Jaka32 said:

Aja še to - sprednja ročica zavore je bila trda kot kamen. Kaj ima to veze z zgornjim problemom? Niti ga nisem mogel odstaviti na kraj ceste, dokler nisem spustil malo olja iz zavornega cilindra, da je ročica spet bila mehka.

 

1 hour ago, Jaka32 said:

Pozdravljeni,

danes sem prvič obstal na cesti. Prižgala se je luč za olje in motor je čez 300 m ugasnil - mašina je čisto suha. Nikjer nisem našel kakšnega madeža (ne na motorju, ne v garaži), ampak nekje je moralo olje spustiti. Zanima me kdo bi mi to popravil? Prevoz lahko zrihtam jaz do delavnice. Sem pa iz Šentjurja pri Celju. Če kdo pozna koga, ki popravlja motorje v bližini, se priporočam. Šentjur, Celje, Šmarje, Podčetrtek, Sevnica, Laško itd...

Imam Yamaho XJ6N, 2009 letnik.

Zavoro nabije če bat v masterju ne steka, ali se zaradi napačno nastavljene ročice ne more dovol umaknit. Olje, v obliki dima, rado zbeži skozi izpuh. 

 

Skratka, obe težavi imata skupnega samo lastnika in/ali serviserja. 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 1 uro, Jaka32 pravi:

Pozdravljeni,

danes sem prvič obstal na cesti. Prižgala se je luč za olje in motor je čez 300 m ugasnil - mašina je čisto suha. Nikjer nisem našel kakšnega madeža (ne na motorju, ne v garaži), ampak nekje je moralo olje spustiti. Zanima me kdo bi mi to popravil? Prevoz lahko zrihtam jaz do delavnice. Sem pa iz Šentjurja pri Celju. Če kdo pozna koga, ki popravlja motorje v bližini, se priporočam. Šentjur, Celje, Šmarje, Podčetrtek, Sevnica, Laško itd...

Imam Yamaho XJ6N, 2009 letnik.

Bojan Medvešek, Boštanj pri Sevnici.

Objavljeno (popravljeno)
pred 2 urami, Jaka32 pravi:

Pozdravljeni,

danes sem prvič obstal na cesti. Prižgala se je luč za olje in motor je čez 300 m ugasnil - mašina je čisto suha. Nikjer nisem našel kakšnega madeža (ne na motorju, ne v garaži), ampak nekje je moralo olje spustiti. Zanima me kdo bi mi to popravil? Prevoz lahko zrihtam jaz do delavnice. Sem pa iz Šentjurja pri Celju. Če kdo pozna koga, ki popravlja motorje v bližini, se priporočam. Šentjur, Celje, Šmarje, Podčetrtek, Sevnica, Laško itd...

Imam Yamaho XJ6N, 2009 letnik.

Če je mašina suha, ni madežev, potem je zrak onesnažen....in je šlo olje skozi dimnik. Verjetno je od zadnje menjave prevozilo kar nekaj kilometrov čez interval...

pred 1 uro, Jaka32 pravi:

Aja še to - sprednja ročica zavore je bila trda kot kamen. Kaj ima to veze z zgornjim problemom? Niti ga nisem mogel odstaviti na kraj ceste, dokler nisem spustil malo olja iz zavornega cilindra, da je ročica spet bila mehka.

Verjetno je tudi zavorna tekočina in cevke sistema letnik izdelave motorja....

V današnjih časih mehanika najde tudi Google

Popravljeno . Popravil raza
Objavljeno

Ne, v bistvu je vse bilo menjano 500 km nazaj, prejsnji mesec.

Objavljeno

:eek: Pelji nazaj tistemu, ki je servisiral. Da se prižge lučka za olje je možnih več vzrokov, med njimi je tudi odpoved oljne črpalke, preglodana žica od tlačnega stikala, zamašenega sita pred oljno črpalko in še kaj bi se našlo.

Bolj strah vzbujajoča je istočasna odpoved zavor z otrdelostjo ročke:eek:

  • Všeč mi je 1
Objavljeno

... zdej... mašina suha?!?..  :hmm:  a je zaribalo vse skup, al samo lučka, pa "fail safe" ?   ..če je 3l olja skurilo v 500km ( če je res suho) je moralo biti ko na Ruski fronti, ko so tanki delali dimne zavese... bi moral porajtati, ko bi se fejst kadilo....

..a na okencu se ne vidi nič olja...tudi, če ga nagneš?  čep spodaj je? ( bi bilo verjetno vse od olja po zadnjem koncu motorja) ...mogoče je vrglo ven O-ring od filtra... ampak bi bilo tudi vse mastno...

 

Zavore?  :eek: ... ko da si se nekomu zameril, tole zgleda....  Žena? ... dec od "prjatlce" ? :rolleyes:  ... hec.. :P

 

Objavljeno
1 hour ago, raza said:

Bolj strah vzbujajoča je istočasna odpoved zavor z otrdelostjo ročke

Me zanima, ce to sovpada z menjavo za kake kratke sportne rocke z aliekspresa. 

Objavljeno
Ob 12. 3. 2019 ob 20:40, axaQ4 pravi:

Meni vse servisira zelo vešč mehanik/kolega (mehanik, strojni inzenir, dirkac) iz Bevk blizu Vrhnike. Drgam ne peljem. Sam sem tudi mehanik (za avte sicer) po eni od izobrazb, sem precej zahtevna stranka ter pedanten ampak do sedaj me ni nikoli razocaral s kvaliteto dela. Pa se cene ima zelo dobre. Vem da se slisi kot "posiljena" reklama, sam je vse res, ce ne nebi tega pisal.

A je to Vehser, prodaja in popravila motornih vozil, d.o.o. 

Naslov: 
Bevke 5 D, 1358 Log pri Brezovici

Imaš mogoče telefonsko?

Objavljeno
Ob 12. 3. 2019 ob 20:40, axaQ4 pravi:

Meni vse servisira zelo vešč mehanik/kolega (mehanik, strojni inzenir, dirkac) iz Bevk blizu Vrhnike. Drgam ne peljem. Sam sem tudi mehanik (za avte sicer) po eni od izobrazb, sem precej zahtevna stranka ter pedanten ampak do sedaj me ni nikoli razocaral s kvaliteto dela. Pa se cene ima zelo dobre. Vem da se slisi kot "posiljena" reklama, sam je vse res, ce ne nebi tega pisal.

Roke sem našel na itisu:

 

VEHSER, PRODAJA IN POPRAVILA MOTORNIH VOZIL, D.O.O.

 
Objavljeno
Ob 15. 7. 2024 ob 19:07, raza pravi:

:eek: Pelji nazaj tistemu, ki je servisiral. Da se prižge lučka za olje je možnih več vzrokov, med njimi je tudi odpoved oljne črpalke, preglodana žica od tlačnega stikala, zamašenega sita pred oljno črpalko in še kaj bi se našlo.

Bolj strah vzbujajoča je istočasna odpoved zavor z otrdelostjo ročke:eek:

 

Imel si prav, žica za senzor olja se je snela in jo je potegnilo v sprednji zobnik - ketna ga je pretrgala.

Trdo ročico zavore še pa vedno nismo rešili... smo zamenjali zavorno olje, zamenjali pokrovček (če bi bilo preveč pritiska slučajno)... ampak nič ne pomaga, ročica še vedno trda dokler ne "ajntliftaš" olja pri kolesu.

Objavljeno

Predvidevam, da ne deluje povratni tok olja, ko spustiš ročico. Neka smet, delček gumice...zapre odprtino v sistemu.

Razstavit, očistit in zamenjal vsa tesnila, "o"ringe, gumice v ročici in čeljusti, tudi napeljave, če so še prva vgradnja, pa bo mir.

 

Objavljeno

tako je, al pa ne vrača do konca batka. Je aftermarket ročica?

pa tole bolj spada v drugo temo:

sam svoj mehanik

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!