Hornet Objavljeno Junij 20, 2008 Opozori Objavljeno Junij 20, 2008 Iščem pomoč. Rad bi uvozil motor iz sosednje italije ker so Dučeji pač bolj ugodni kot pri nas. Nahaja se dokaj blizu meje (PD - Veneto), mislim da je to Padova. Kdo bi mi lahko pomagal in kakšni so stroški? Rad bi nekoga ki je to že počel, obvlada italijanski jezik in točno ve katere dokumente je treba uredit, vse od prodajne pogodbe, odjave, ačija, prevoza čez mejo in homologacije pri nas. Aja pa še prikolico oz kombi mora imet.
RHonda Objavljeno Junij 28, 2008 Opozori Objavljeno Junij 28, 2008 Jaz pa bi rad uvozil agregat za hondo iz angljie. Tam imam tudi kolegico. Kaj mi svetujete: ebay, hitra pošta, navadna pošta ???
Fritz Objavljeno Junij 28, 2008 Opozori Objavljeno Junij 28, 2008 Ker smo v EU to sploh ni več uvoz. In ker se številke motorja več ne gledajo, lahko motor komot zmontiraš na primerni motocikel, za katerega imaš papirje. Iz Anglije si ga daj dostaviti tako, da bo poceni, varno in hitro. Lahko tudi preko kakšne špedicije, ki v Anglijo pošilja tovornjake. Pošta zna biti precej draga. Sam sem za 20kg paket plačal 70 GBP. P.S. eBay je servis, ki posreduje med prodajalcem in kupcem..s samim pošiljanjem blaga nimajo nič.
Hornet Objavljeno Junij 29, 2008 Opozori Objavljeno Junij 29, 2008 Špedicija je še vedno najbolj ugodna in najhitrejša zadeva, seveda če koga poznaš.
Bmflar Objavljeno Junij 29, 2008 Opozori Objavljeno Junij 29, 2008 Iščem pomoč. Rad bi uvozil motor iz sosednje italije ker so Dučeji pač bolj ugodni kot pri nas. Nahaja se dokaj blizu meje (PD - Veneto), mislim da je to Padova. Kdo bi mi lahko pomagal in kakšni so stroški? Rad bi nekoga ki je to že počel, obvlada italijanski jezik in točno ve katere dokumente je treba uredit, vse od prodajne pogodbe, odjave, ačija, prevoza čez mejo in homologacije pri nas. Aja pa še prikolico oz kombi mora imet. Če kupuješ pri koncesionarju je zadeva dokaj lahka, saj je pri nas dovolj njegov račun in odjava iz prometa v Italiji... Pri nas moraš narediti homologacijo, tehnični ter registracijo, kar je dokaj preprosto, odkar smo v EU. Če kupuješ zunaj od fizične osebe je pač malo več papirjev, saj moraš kupoprodajno pogodbo obvezno overiti pri notarju. Pa še nekaj, če kupiš rabljen motor pri koncesionarju imaš enoletno garancijo, od fizične osebe pa nič. Srečno pri uvozu jeklenega konjička. Upam, da sem bil vsaj malo v pomoč. Ciao !
biker77 Objavljeno Junij 29, 2008 Opozori Objavljeno Junij 29, 2008 (popravljeno) Če kupuješ pri koncesionarju je zadeva dokaj lahka, saj je pri nas dovolj njegov račun in odjava iz prometa v Italiji...Pri nas moraš narediti homologacijo, tehnični ter registracijo, kar je dokaj preprosto, odkar smo v EU. Če kupuješ zunaj od fizične osebe je pač malo več papirjev, saj moraš kupoprodajno pogodbo obvezno overiti pri notarju. Pa še nekaj, če kupiš rabljen motor pri koncesionarju imaš enoletno garancijo, od fizične osebe pa nič. Srečno pri uvozu jeklenega konjička. Upam, da sem bil vsaj malo v pomoč. Ciao ! ne bo čisto res.. za uvoz iz italije v vsakem primeru potrebuješ ACCI dokument..poleg računa ali overjene kupoprodajne pogodbe in odjavljene prometne.. in tudi glede garancije ni čisto tako..imajo ponavadi 2 ceni..ena je brez garancije, druga z garancijo..tudi za rabljene motocikle.. če pa piše da je samo za izvoz pa lahko garancijo pozabiš.. v tem primeru pa gospo srečo vprašaš kako in kaj se ji zdi tisti trenutek.. meni še nikoli ni nič crknilo..sem pa kupoval japonce.. Popravljeno Junij 29, 2008. Popravil biker77
TITO Objavljeno Junij 30, 2008 Opozori Objavljeno Junij 30, 2008 Hornet!!! Če iščem nekoga ki bi ti to uredil mi javi na privat email...poznam osebo ki ti vse uredi..
lmperator Objavljeno Junij 30, 2008 Opozori Objavljeno Junij 30, 2008 Če kupuješ pri koncesionarju je zadeva dokaj lahka, saj je pri nas dovolj njegov račun in odjava iz prometa v Italiji...Pri nas moraš narediti homologacijo, tehnični ter registracijo, kar je dokaj preprosto, odkar smo v EU. Če kupuješ zunaj od fizične osebe je pač malo več papirjev, saj moraš kupoprodajno pogodbo obvezno overiti pri notarju. Pa še nekaj, če kupiš rabljen motor pri koncesionarju imaš enoletno garancijo, od fizične osebe pa nič. Srečno pri uvozu jeklenega konjička. Upam, da sem bil vsaj malo v pomoč. Ciao ! Italianski koncesionarji ne prepišejo motorja nase ampak ga pustijo napisanega na prejšnjega lastnika, saj bi v nasprotnem primeru morali plačati ivo (davek) od prodaje. Pri nakupu obvezno vprašajte kdo je uradni lastnik motorja. Namreč, če je lastnik še vedno fizična oseba, boš potreboval overjeno kupoprodajno pogodbo s to osebo.
Tomyboy Objavljeno Junij 30, 2008 Opozori Objavljeno Junij 30, 2008 Jaz sem ga par dni kupil rabljenega v trgovini v Italiji. Vse papirje mi je zrihtala prodajalka, ki jih je potem podpisal prejšnji lastnik motorja. Dobil sem original Aci-piše, da je motor pripravljen za izvoz, odjavljeno prometno in pogodbo med mano in to trgovino. Zdaj čakam na vgradnjo blokade na 25kw. V petek pa v Koper, kjer bodo opravili homologacijo in srčno upam da tudi vpisali blokado, ker ne mislim dajat še 50€ zraven. Če zdaj plačam zavarovanje za polno moč, mi bodo potem ko bo 25kw vrnili tisto razliko v ceni?
_LuX_ Objavljeno Junij 30, 2008 Opozori Objavljeno Junij 30, 2008 Če zdaj plačam zavarovanje za polno moč, mi bodo potem ko bo 25kw vrnili tisto razliko v ceni? Težka da ti bodo kej nazaj dal, drugače pa poklič pa prašej.
sboy Objavljeno Junij 30, 2008 Opozori Objavljeno Junij 30, 2008 Iščem pomoč. Rad bi uvozil motor iz sosednje italije ker so Dučeji pač bolj ugodni kot pri nas. Nahaja se dokaj blizu meje (PD - Veneto), mislim da je to Padova. Kdo bi mi lahko pomagal in kakšni so stroški? Rad bi nekoga ki je to že počel, obvlada italijanski jezik in točno ve katere dokumente je treba uredit, vse od prodajne pogodbe, odjave, ačija, prevoza čez mejo in homologacije pri nas. Aja pa še prikolico oz kombi mora imet. Jaz sem uvozil mojega gsxr-ja in sem zelo zadovoljen.In lih tako iz Veneta..Nisem pa ga uvozil sam, temveč od posrednika ki v Novi Gorici uvaža...Uvozili smo tri motorje še hondo cbr 600f in hondo hornet in smo vsi trije presenečeni nad ohranjenostjo motorja...Lahko pogledaš pod moj profil in moja dva prijatelja, sta moj in motor honda 600f na sliki..dobro na sliki boš malo manj vidu...Je pa tako ta posrednik je motofortuna in si vzame 300€stroškov za prevoz, papirje in homologacijo...Nevem če si že računal ampak se mi zdi da si na slabšem če to delaš sam...odločitev je pa seveda tvoja.Stran ki ti lahko tudi pomaga je tu:Moto Izbereš si motor in ti ga prpelje gor.Če boš potreboval imam njegovo telefonsko številko in ti jo dam.Drugači pa veliko sreče pri uvozu in pravilno se odloči. P.S.Kar sem sam gledal okoli so motorji iz italije okno v svet kar se tiče ohranjenosti...so pa seveda tudi izjeme. LP
lmperator Objavljeno Junij 30, 2008 Opozori Objavljeno Junij 30, 2008 Jaz sem ga par dni kupil rabljenega v trgovini v Italiji. Vse papirje mi je zrihtala prodajalka, ki jih je potem podpisal prejšnji lastnik motorja. Dobil sem original Aci-piše, da je motor pripravljen za izvoz, odjavljeno prometno in pogodbo med mano in to trgovino. Zdaj čakam na vgradnjo blokade na 25kw. V petek pa v Koper, kjer bodo opravili homologacijo in srčno upam da tudi vpisali blokado, ker ne mislim dajat še 50€ zraven. Če zdaj plačam zavarovanje za polno moč, mi bodo potem ko bo 25kw vrnili tisto razliko v ceni? Da, vrnejo. Dvomim pa da boš lahko vpisal blokado že v Kopru. Jaz sem jo vpisal posebej.
Boriss25 Objavljeno Julij 6, 2008 Opozori Objavljeno Julij 6, 2008 Kot vidim stvar laufa preko italije... Zanima me samo, kje najdete ne netu motorje? Jaz sem iskal pa sem našel bolj malo za KAWASAKI ZR7S! Imate mogoče kakšen link za trgovine v Italiji? Btw koliko so kaj ceneje motorji v Italiji oz. katere se splača kupovati? Jaz se zanimam za naked bike S varianto...
suhi Objavljeno Julij 6, 2008 Opozori Objavljeno Julij 6, 2008 (popravljeno) Kot vidim stvar laufa preko italije... Zanima me samo, kje najdete ne netu motorje? Jaz sem iskal pa sem našel bolj malo za KAWASAKI ZR7S! Imate mogoče kakšen link za trgovine v Italiji? Btw koliko so kaj ceneje motorji v Italiji oz. katere se splača kupovati? Jaz se zanimam za naked bike S varianto... evo ti link za trgovine pa izberi tisti link zgoraj na rumeni podlagi kjer piše CONCESSIONARIO, lepo vtipkaj regijo/okrožje izberi kar ti je želja in išče. Za privat ponudbe pa imaš spodaj na izbiro. Ti kr nabavi zr7 - od nakedov najcenejši in najtrpežnejši(motor mislim). Drugače pa kontaktiraj Pervyja bo napisal kaj več o njem. V IT pa so bili najbolj prodajani modeli: Suzuki SV 650 in Honda Hornet 600. Tako da najbrž zato zr-ov ni toliko. Lahko posežeš po katerem koli od teh. Z vsakim boš zelo zadovoljen. Ajd, upam da sm pomagal Popravljeno Julij 6, 2008. Popravil suhi
Buzdovan Objavljeno Julij 8, 2008 Opozori Objavljeno Julij 8, 2008 P.S.Kar sem sam gledal okoli so motorji iz italije okno v svet kar se tiče ohranjenosti...so pa seveda tudi izjeme. Jaz sem kot kaze naletel na taksno izjemo. Na Moto.it sem nasel primernega Triumpha se znosno blizu meje, ga sel pogledat in bil razocaran. 4-5 let star, na stevcu 18000 km, pogled nanj in na razne detajle ( okoli kljucavnic, rock, stopalk, rezervoar, izpuh ) pa je jasno kazal mnogo, mnogo vec prevozenih kilometrov. Ko mi je prodajalec pokazal servisno knjizico, je bila kot nova (ce se jo 5 let vsaj malo preklada po rokah, se to pozna tudi na njej), vsi servisi vpisani z istim svincnikom. Pa je bil to kar velik avto-moto prodajno-servisni center. Gledam na avtoskavtu oglase za avtomobile, iz Italije kar nekaj vec let starih vozil, ki imajo tam okoli 10 000 km :krneki: Jaz jim ne zaupam prav nic.
Stasky Objavljeno Julij 8, 2008 Opozori Objavljeno Julij 8, 2008 Osebno mnenje: ne ozirajte se na kilometre. Poglejte ohranjenost, ki vam pove več kot tistih 5 številk... Ko sem kupoval Futuro je bila ena iz bližine gorice, ki je imela 5000 km manj kot moja pa je bila dosti slabše ohranjena. Diski, ketna, plastike, izpuh,... Vprašanje pa če so bli realni.
Tomyboy Objavljeno Julij 8, 2008 Opozori Objavljeno Julij 8, 2008 Ja jaz sem kar dobro kupil. Vzel sem Suzuki SV 650S letnik 2005, prevoženih 4000km za 3300€. Ponj sem šel v okolico Modene. Vse skupaj me je prišlo... motor 3300€ papirji 60€ homologacija 100€ prevoz 150€ ==3610€ Če koga zanima se v okolici Milana prodaja Kawasaki er6n letnik 2006, 6000km za 3000€.
flight69 Objavljeno Julij 8, 2008 Opozori Objavljeno Julij 8, 2008 Fajn je, ce mas vec motorjev ogledanih. Ko sem sel po svojega, sem imel se 4 druge naslove (v blizini prvega ali ob poti) pripravljene... Za prvo, drugo in tretjo izbiro sem se tudi po telefonu ze pred odhodom slisal s prodajalci. Tako se tezje vrnes domov praznih rok. Je pa jeba, ce kupujes kak redek stroj, drzi... Lp!
suhi Objavljeno Julij 11, 2008 Opozori Objavljeno Julij 11, 2008 Ja jaz sem kar dobro kupil. Vzel sem Suzuki SV 650S letnik 2005, prevoženih 4000km za 3300€. Ponj sem šel v okolico Modene.Vse skupaj me je prišlo... motor 3300€ papirji 60€ homologacija 100€ prevoz 150€ ==3610€ Kaj zglihal nisi nič? In če kdo ve, me res zanima kako je kaj z glihanjem/barantanjem pri Italjanih - sm že slišal marsikaj - da so tudi čez 500€ glihali - pa je bil moped za 4000€ - povejte svoje zgodbe glihanja :) ajd
davinci Objavljeno Julij 11, 2008 Opozori Objavljeno Julij 11, 2008 moje izkušnje so take, da kar zglihaš, zglihaš prej po telefonu in meilu. Ko narediš 1000km, da prideš do motorja in zapraviš cel dan ter nevem koliko za pot, potem nisi več v poziciji za glihanje. Prodajalec ve, da boš kupil. Govorim seveda o individualnem nakupu enega motorja ali avta. Drugače je, če se slučajno znajdeš pri prodajalcu. Potem lažje glihaš.
Stric Burek Objavljeno Julij 11, 2008 Opozori Objavljeno Julij 11, 2008 Kaj zglihal nisi nič? In če kdo ve, me res zanima kako je kaj z glihanjem/barantanjem pri Italjanih - sm že slišal marsikaj - da so tudi čez 500€ glihali - pa je bil moped za 4000€ - povejte svoje zgodbe glihanja :) ajd Nism mel kaj glihat, če ga zdej prodam v SLO zaslužim ene 500€, prevoz, homolomo, 3000km več in vse vključeno :worship:
Tomyboy Objavljeno Julij 11, 2008 Opozori Objavljeno Julij 11, 2008 Kaj zglihal nisi nič? In če kdo ve, me res zanima kako je kaj z glihanjem/barantanjem pri Italjanih - sm že slišal marsikaj - da so tudi čez 500€ glihali - pa je bil moped za 4000€ - povejte svoje zgodbe glihanja :) ajd Ma ni blo kaj glihat. cena je bila kar dobra, pa še vse papirje so mi oni uredili. Na koncu so mi še podarili komplet crashpadov+rezervne bunke, tako da sem kar zadovoljen z nakupom.
triler Objavljeno Julij 11, 2008 Opozori Objavljeno Julij 11, 2008 (popravljeno) Ma ni blo kaj glihat. cena je bila kar dobra, pa še vse papirje so mi oni uredili. Na koncu so mi še podarili komplet crashpadov+rezervne bunke, tako da sem kar zadovoljen z nakupom. si pa tako ceno dobil da sam gledas :) Ponavadi so drazji. edit: a homologacija je bla sam 100E? A ni bilo receno da po tanovem rabis se CoC in da to pride se dodatnih 100E? Popravljeno Julij 11, 2008. Popravil triler
Tomyboy Objavljeno Julij 11, 2008 Opozori Objavljeno Julij 11, 2008 [€quote name=triler' date='11 Jul 2008 @ 15:04' post='1412705] si pa tako ceno dobil da sam gledas :) Ponavadi so drazji. edit: a homologacija je bla sam 100E? A ni bilo receno da po tanovem rabis se CoC in da to pride se dodatnih 100E?
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se