Skoči na vsebino

Uvoz motorja


vrho1679

Priporočene objave

Klik.

V kratkem - osebna vozila (tudi motorna kolesa) morajo ustrezati EU direktivi 94/12/ES, ki je v EU postala obvezna leta 1997. To pomeni, da praktično vsa osebna vozila, ki so bila prodana na EU trgu po letu 1997, ustrezajo. Seveda pa lahko ustrezajo tudi malo starejša vozila...

D.

Sicer z dvomesečno zamudo, pa vseeno.

TO NE DRŽI!

94/12 je za osebne avte, ne za motorje.

Danci, spregledal si eno vrstico.

Citiram: pri dvo- in trikolesnih vozilih zahtevam Direktive 97/24/ES.

Oziroma kot že nekajkrat povedano v tej temi, z uvozom motorja ne bo težav, če v avstrijskem, nemškem, italjanskem papirju(prometni) piše, da je skladen s 97/24 direktivo. Če to ne piše, NAJPREJ vprašat naše uvoznike, ali je skladen in bodo dali potrdilo.

V praksi pomeni, da so nekje od 99, 2000 naprej skladni z direktivo.

Popravljeno . Popravil stenere
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Najbolje da v tej temi vprasam. Razmisljam o uvozu motorja iz UK, pa me zanima ce je potek uvoza enak kot ce bi ga pripeljal recimo iz Nemcije?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najbolje da v tej temi vprasam. Razmisljam o uvozu motorja iz UK, pa me zanima ce je potek uvoza enak kot ce bi ga pripeljal recimo iz Nemcije?

enako kot iz nemčije, samo prej se pozanimaj, kaj vse je potrebno postorit, da boš dobil homologacijo! Enaka sem tudi jaz razmišljal, vendar bi bil dodatni strošek za menjavo sprednje luči (vozijo po levi; drugačen snop) enostavno previsok! Motorja, ki ima na merilniku hitrosti milje, pa tudi ne bi imel.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najbolje da v tej temi vprasam. Razmisljam o uvozu motorja iz UK, pa me zanima ce je potek uvoza enak kot ce bi ga pripeljal recimo iz Nemcije?

Enak, samo balanco boš mel na napačni strani? :D

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

enako kot iz nemčije, samo prej se pozanimaj, kaj vse je potrebno postorit, da boš dobil homologacijo! Enaka sem tudi jaz razmišljal, vendar bi bil dodatni strošek za menjavo sprednje luči (vozijo po levi; drugačen snop) enostavno previsok! Motorja, ki ima na merilniku hitrosti milje, pa tudi ne bi imel.

Postopek je enak, le...

Enak, samo balanco boš mel na napačni strani? :D

To sicer ne, imajo pa luči napačno usmerjen snop, tako da je potrebna menjava žarometov.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma mene bi motilo, da ma kuplango na desni pa prednjo bremzo na levi in isto na nogah zamenjano...dvomim da bi se navadu no, bi prej ene 2x orenk čez balanco letel?! :l_01:

ajd (pa fajn uvozi!)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Gledam in ne najdem; če pripeljem rabljen motocikel iz EU v Slovenijo, ali plačam DDV?

Pa še to; zgoraj ste napisali, da je uvoz iz Anglije enak kot iz Nemčije; kaj pa se potrebuje za uvoz iz Nemčije, če je motor kupljen od fizične osebe? Prometno, pa overjena kupoprodajna pogodba? Še kaj zraven?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Gledam in ne najdem; če pripeljem rabljen motocikel iz EU v Slovenijo, ali plačam DDV?

Pa še to; zgoraj ste napisali, da je uvoz iz Anglije enak kot iz Nemčije; kaj pa se potrebuje za uvoz iz Nemčije, če je motor kupljen od fizične osebe? Prometno, pa overjena kupoprodajna pogodba? Še kaj zraven?

Odjavljeno prometno ('Fahrzeugschein')

Homologacija ('Fahrzeugbrief')

Pogodba ('Kaufvertrag')

Če kupiš od fizične osebe, je DDV (oz. 'Mehrwertsteuer') že bil plačan, tako da sem skoraj 100%, da ga tu ni treba še enkrat...

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

DDV se plača v primeru če je motor (ali avto) star manj kot 6 mesecev IN/ALI ima prevoženih manj kot 6.000 kilometrov!! Torej, če je motor star 2 leti in ima 5.000 kilometrov plačaš DDV. Če je star 5 mesecev in ima prevoženih 7.000 kilometrov, plačaš DDV.

Neglede na to od koga ga kupiš.

DMV pa v vsakem primeru plačaš po lestvici in glede na fakturo. Če se bo uradniku zdela napisana cena premala jo lahko poviša glede na eurotax ali kako drugo oceno.

Pametno si je oglas sprintat da ga lahko predložiš kot dokaz da se je res prodajal po taki ceni. Oziroma 200 ali več evrov manj v kolikor še kej zglihaš.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za DMV sem vedel da je, za DDV pa nisem točno vedel, tako da hvala.

Ker recimo pri avtih je zmeraj, ne glede na rabljen/nov/...

Ne bo držalo... Če rabljeno vozilo kupiš od fizične osebe, se DDV ne plača.

Kupujem rabljeno vozilo v Sloveniji. Katere davke moram plačati? Kakšna je razlika, če ga kupim od preprodajalca, fizične osebe ali od večjega prodajalca, ki se ukvarja z uvozom vozil iz EU?

V primeru nakupa rabljenega vozila v Sloveniji je za obdavčitev tega prometa pomembna vrsta prometa in kdo so pogodbene stranke pri nakupu oziroma prodaji vozila. Za promet rabljenih vozil na ozemlju Slovenije je značilno, da se izključujeta davek na dodano vrednost in davek na motorna vozila, prav tako za ta promet ne nastane obveznost plačila okoljske dajatve.

V primeru, da je prodajalec vozila oseba, identificirana za namene DDV, ki je vozilo nabavila od drugega zavezanca za DDV, ki je imel pravico do odbitka DDV za to vozilo, vam bo na računu obračunal 20-odstotni DDV.

Če prodajalec obračunava DDV od razlike v ceni (po posebni ureditvi za rabljeno blago – predvsem komisijska prodaja), bo samo obračunal DDV, ne bo pa ga prikazal na računu. V obeh primerih se tako DMV od prodaje vozila ne plača. Za vozilo, ki je bilo registrirano v eni od držav članic EU in pridobljeno v Slovenijo, je treba preveriti, ali so bile plačane vse dajatve ob pridobitvi, in zahtevati potrdilo o plačilu DMV, ki je podlaga za homologacijo in registracijo vozila.

V primeru nakupa rabljenega vozila od fizične osebe DDV ne bo obračunan, zato se od tega prometa plačuje DMV. V roku 15 dni od dneva nakupa je treba pri davčnem organu vložiti napoved, ki bo na podlagi vrednosti vozila odmeril DMV po 5-odstotni stopnji, ki velja za rabljena vozila – tudi za motorna kolesa in kolesa z motorjem, če od njihovega prometa ni bil obračunan DDV.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Zanimajo me internetne strani za prodajo rabljenih motorjev v Nemčiji, Angliji, Franciji ipd (kaj podobnega kot naš (Zbrisano! Za oglaševanje se obrnite na marketing@motosvet.com))????

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Iščem nekoga, ki je pošten, zna italijansko in ve katere papirje je treba uredit za uvoz motorja. Če ima kombi in se mu ni problem zapeljati do Rima še toliko boljše. Vse stroške plačam, tudi v primeru nenakupa (gorivo, cestnine, čas). Čim prej.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 mesecev pozneje...
  • 1 mesec pozneje...

Prebiram temo, pe ne najdem česar iščem.

Zanima me, ali je kdo pred kratkim pripeljal motor iz EU z manj kot 6000km, ter če je imel s tem težave. Ali bi bilo smiselno števec "naviti" ali ni nobenega problema s tem?

Med davčno, kjer izpolniš tisti obrazec, kamor navedeš kilometre in homologacijo poteka kakšna izmenjava podatkov, iz koder bi bili razvidni kilometri?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

mene zanimajo konkreten številke torej rad bi kupil motor 1000ccm za približno 5-6000euro iz italije. koliko nanesejo stroški za ag imet na cesti pri nas če odstranimo transport in zavarovanje. in kaj vse je treba narest

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mene zanimajo konkreten številke torej rad bi kupil motor 1000ccm za približno 5-6000euro iz italije. koliko nanesejo stroški za ag imet na cesti pri nas če odstranimo transport in zavarovanje. in kaj vse je treba narest

Če odšteješ transport te stane samo še dmv 5% , glede na to, da predvidevam, da padeš v višji razred z 1000ccm in pa homologacija, ki je cca 100 €. Torej pri ceni 6000 € boš mel dodatno še 400€ prispevkov v politične žepe!

Sam sem ravno v čakanju izračuna dmv-ja za moj motor...se zna zavlečt tole..tako da računaj par dni do par tednov, da birokrati najdejo vse potrebne podatke in, da ugotovijo postopek kako te oglobit!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 mesecev pozneje...

Hej banda. Mene pa zanima, ce imamo pri nas kako starostno omejitev pri uvozu rabljenih motornih koles. Vem, da mora izpolnjevat najmanj EURO1 norme, oz. EURO 2, 3, ce je ze v originalu tako. Kaj pa sama letnica proizvodnje? Ne igra nobene vloge pri tem?

Poleg tega: Pri nas se placa 5% cene za DMV, homologacija -cca 100€. Je se kak drug strosek?

LP j

p.s. A taka pravila glede starosti veljajo za celotno EU, al si to zmisljuje vsaka drzava posebej?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za starost nisem siguren, sam sem decembra brez problema uvozil letnik 2002, euro 1. Homologacija stane kot si napisal, pri DMV pa obstaja lestvica glede na euro in moč tako, da so meni zaračunali 13% od vrednosti po nemškem euro taxu, čeprav je bil uvoz iz Italije, no ja, cena na računu je bila tudi meni malo nizka. Na koncu je bil volk sit in koza cela.So pa to v bistvu vsi stroški pri nas do registracije.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 mesecev pozneje...

Kako je po novem z kupoprodajnimi pogodbami? Je res da če uvažaš iz tujine ni več potrebne overitve pogodbe-da je dovolj NEoverovljena pogodba (z podpisi obeh strank), vozniška + homologacija? Ali se motim.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!