Skoči na vsebino

Uvoz motorja


vrho1679

Priporočene objave

Preverjena informacija iz LPP. Od 1.7 ni več overovitve kupoprodajne, morata pa obe stranki prisistvovati pri prepisu kjer se ugotavlja istovetnost. V primeru da je vozilo iz tujine je dovolj samo njihova kupoprodajna pogodbe-neoverovljena+odjavljena prometna.

Bom v kratkem poročal kako gre to v praksi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Od julija 2011 naprej lahko napišeš sam kupoprodajno pogodbo (ali jo kupiš v DZS) in oba kupec in prodajalec morata biti skupaj tam kjer delate registracije, brez overitev pogodb.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanima, kako poteka nakup novega skuterja recimo v Trstu? Kaj je vse potrebno uredit? Se res, plača dvakrat davek? Se pa zanimam za to smer, ker naš uvoznik je bl tko tko, in res vse tok traja! Pa še nč testnih voženj nimajo...Rad bi probal skuter predno ga kupim.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Od julija 2011 naprej lahko napišeš sam kupoprodajno pogodbo (ali jo kupiš v DZS) in oba kupec in prodajalec morata biti skupaj tam kjer delate registracije, brez overitev pogodb.

Kaj to pomeni da moraš prodajalca prepeljat z nemčije ali italije ali... da oba skupaj gresta na AMZS-opravit registracijo?

v primeru pa da kupec noče iz svoje države??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni dolgo nazaj ko sem v Italiji(Milanu) kupil motor !!!

Tam samo motor odjaviš z lastnikom ali trgovino na njihovi upravni enoti, odjava se plača po dogovoru z prodajalcem, tam hkrati z pogodbo,prometno,ostalo dokumentacijo dobiš na upravni enoti ACI dokument za izvoz.

Pri nas ga pelješ na homologacijo ki stane okrog 100 eur, potem z tistim potrdilom greš na svojo upravno enoto , da tam plačaš davek in izpušne emisije v katerem EUR razredu je vozilo, s tem plačanim potrdilom o DURS ti potem na homologaciji izdajo ustrezen dokument in to je to, kar se tiče uvoz rabljenih motorjev.

Mislim pa da je za nova vozila enak postopek, najbolje pa je da direkt kontaktiraš neko enoto, kjer izdajajo homologacije in ti točno vse povedo, kakor sem se tudi sam pozanimal pred nakupom. Lp.

Popravljeno . Popravil x raider
  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni dolgo nazaj ko sem v Italiji(Milanu) kupil motor !!!

Tam samo motor odjaviš z lastnikom ali trgovino na njihovi upravni enoti, odjava se plača po dogovoru z prodajalcem, tam hkrati z pogodbo,prometno,ostalo dokumentacijo dobiš na upravni enoti ACI dokument za izvoz.

Pri nas ga pelješ na homologacijo ki stane okrog 100 eur, potem z tistim potrdilom greš na svojo upravno enoto , da tam plačaš davek in izpušne emisije v katerem EUR razredu je vozilo, s tem plačanim potrdilom o DURS ti potem na homologaciji izdajo ustrezen dokument in to je to, kar se tiče uvoz rabljenih motorjev.

Mislim pa da je za nova vozila enak postopek, najbolje pa je da direkt kontaktiraš neko enoto, kjer izdajajo homologacije in ti točno vse povedo, kakor sem se tudi sam pozanimal pred nakupom. Lp.

Mene samo zanima kako je s pogodbo, namreč če se le ta ni opravila takrat na licu mesta?Oziroma tista pogodba mora biti kakorkoli overjena in ali je na tej pogodbi kakršenkoli žig?

Če prav razumem prvi lastnik opravi kaj na upravni enoti?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ker je motor jiz tujine se tam odjavi, pogodbo pa tako prej napišeta da jo nese zraven na njihovo upravno enoto in ti dobiš original potrjene in ne pozabi hkratri za izdajo dokumenta ACI (če se ne napiše takoj ti jo pol lastnik ali trgovec pošlje po pošti, samo ti priporočam da VSO DOKUMENTACIJO urediš takoj tedaj ko boš plačal ter odpeljal motor ) , brez keterega si v SLO ne moreš nič pomagati, ostali postopek sem ti pa že tako napisal v prejšnji objavi. Lp.

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Od julija 2011 naprej lahko napišeš sam kupoprodajno pogodbo (ali jo kupiš v DZS) in oba kupec in prodajalec morata biti skupaj tam kjer delate registracije, brez overitev pogodb.

Res je, samo kolikor sem slišal pri uvozu ni potrebna prisotnost obeh.

Popravljeno . Popravil trojan69
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Pozdravljeni. Ali ima kdo izkušnje pri nakupu motorja na hrvaškem?Kakšen je trenutni postopek?Hvala in lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sej vem da je najbrž nekje od 86 strani že napisano, pa vseeno naj mi neka dobra duša pove kakšna je starostna omejitev za uvoz motorja. LP, tenks

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Starostne omejitveni, je pa za motorje mlajše od 6 mesecev in tiste z manj kot 6000 km potrebno plačati DDV, pri starejših pa moraš imeti izpolnjeno normo izpuha 24/97. Lahko pa starejše od 25 oz. 30 let uvoziš kot starodobnike, kjer veljajo posebna pravila, ki jih pa ne vem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Starostne omejitveni, je pa za motorje mlajše od 6 mesecev in tiste z manj kot 6000 km potrebno plačati DDV, pri starejših pa moraš imeti izpolnjeno normo izpuha 24/97. Lahko pa starejše od 25 oz. 30 let uvoziš kot starodobnike, kjer veljajo posebna pravila, ki jih pa ne vem.

Se pravi starostne omejitve ni. Hvala, LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se pravi starostne omejitve ni. Hvala, LP

Samo se prej pozanimaj če lahko dobiš homologacijo, da ne bo presenečenj.

lp

Franc

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Starostne omejitveni, je pa za motorje mlajše od 6 mesecev in tiste z manj kot 6000 km potrebno plačati DDV, pri starejših pa moraš imeti izpolnjeno normo izpuha 24/97. Lahko pa starejše od 25 oz. 30 let uvoziš kot starodobnike, kjer veljajo posebna pravila, ki jih pa ne vem.

DDV se plača samo enkrat, tudi če je motor star dva dni in ga kupiš od lastnika,verjetno je bil mišljen DMV....starostna omejitev je z uredbo 24/97 če to ni vpisano v TUV ga pri nas ne moreš homologirat.

Popravljeno . Popravil royal
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Naka. Če je vozilo mlajše od 6 mesecev ali ima manj kot 6000km se plača DDV, lahko pa zahtevaš povračilo DDV pri prodajalcu. Mislim, da je namen tega preprečevanje dnevnih registracij in preprodaje. Ne spomnim se več člena zakona, smo pa debatirali o tem v eni temi o uvozu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 6 mesecev pozneje...
  • 2 mesecev pozneje...

A mogoče kdo ve, če se da tole pri nas registrirat? Vem, da bi moral sicer ustrezat normativom 97/24/ES, ampak to nikjer ne piše. Prilagam prometno...

post-13524-0-83229600-1354735147_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Me pa zanima če je že kdo uvažal motor iz Velike britanije ter če se vse skupaj to na konec koncev to izplača??Sem gledal njihavo internetno stran MCN imajo ful izbiro motorjev pa kr ugodne cene!Hvala pa Srečno vsem bajkerjem in bajkercam v 2013!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem lani uvozil Kawasaki VN900 Custom, letnik 2009. Pri nas so bile cene okoli 6.500 €, tam pa sem ga dobil za 4600 funtov - okoli 5200 €. Strošek DMV je bil 110 € (37KW in Euro 3), homologacija pa okoli 100 €. Ponj sva šla s kolegom z Yamaho, zato stroškov potovanja nekako ne računam k strošku nakupa (okoli 1500 km v vsako smer). Res pa imam števec v miljah, pa menjal sem parabolo v žarometu (kupil v Louisu in prilagodil nosilce).

Morda bodo zaradi tega težavi pri prodaji, vendar ga mislim imeti dokaj dolgo in se ne sekiram zaradi tega.

V glavnem, nekako se mi je zdelo ceneje, tudi zato, ker sem najprej gledal samo ceno, ostale stroške pa sem plačeval sproti in jih je nekako lažje preboleti. Razmišljam, da bi npr. zamenjal taho, ki pa stane okoli 300 € (morda kdaj naletim na rabljenega).

Mislim, da je nakup tudi posledica izbire in posebnih želja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi moja Yamaha je od "tam". Lej, problemov načeloma ni, motorji na otoku so ok, navadno nimajo dost km, tudi zaradi deževne klime... ja, menjat je treba samo parabolo luči, na števcih so ponavadi milje in km, vsaj pri meni je tako, edino ODOmeter pa šteje v miljah.

Kar se cene tiče, se splača po mojem it tja po čim dražji motor, ker je tako prihranek večji... pa čim več "vez" pri prevozu uporabit. Prevoz zna bit kar strošek, če pa gre kdo s kakšnim šleperjem gor, pa ima plac, pa se zmeniš... skratka, glavni problem je fura!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

mene pa zanima če se kdo ukvarja z uvozom pa bi se pol zmenla za kak uvoz bi proso tistega da me kontaktira zadravec.aljaz@gmail.com

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 mesecev pozneje...

Hoj,

 

ve kdo za kake italijanske trgovine, ki prodajajo rabljene motorje, po možnosti čim bližje Trsta oziroma Sloveniji? Našel sem eno samo, pa še ta sploh nima spletne strani, kaj šele ponudbe ...

Med prebiranjem tem o uvozu sem izluščil, da je varneje/enostavneje kuputi od pravne osebe kot od fizične osebe. motoscout24.it takorekoč nima oglasov pravnih oseb. Imajo Italijani kak drug site, na katerega podjetja limajo oglase za motorje s podobno vnemo kot je pri nas avto.net?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!