Skoči na vsebino

Uvoz motorja


vrho1679

Priporočene objave

  • 3 mesecev pozneje...

Zivjo, zanima me kako je z DDV ce kupis nov motor v Nemciji od handlerja? Kokr razumem placas DDV enkrat....

1. Placas neto ceno brez nemskega 19% in potem pri nas DDV?

2. Ali placas bruto ceno (z nemskim davkom), pa potem razliko pri nas (ker mamo 22%)?

3. Ali placas nemcem bruto ceno, in pri nas DDV na neto ceno pa potem dobis povrnjen nemski davek?!

4. Al sem kej sfalil pa je bruto nemska cena in potem na to DDV upalijo?! (Potem placas davek dvakrat kar najbrz ni prava opcija)...

Hvala:)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zivjo, zanima me kako je z DDV ce kupis nov motor v Nemciji od handlerja? Kokr razumem placas DDV enkrat....

1. Placas neto ceno brez nemskega 19% in potem pri nas DDV?

2. Ali placas bruto ceno (z nemskim davkom), pa potem razliko pri nas (ker mamo 22%)?

3. Ali placas nemcem bruto ceno, in pri nas DDV na neto ceno pa potem dobis povrnjen nemski davek?!

4. Al sem kej sfalil pa je bruto nemska cena in potem na to DDV upalijo?! (Potem placas davek dvakrat kar najbrz ni prava opcija)...

Hvala:)

Če kupiš v Nemčiji motor z DDV-jem ga ni potrebno plačait pri nas plačaš pa :DMV (davek na motorna vozila ) in še neki ekoliški davek, ki je odvisen od letnika motorja(euro-norme).Če pa kupiš v Nemčiji berz DDV-eja ga boš plačal pri nas kajti pri nakupu brez DDV-eja moraš dati v Nemčiji tvojo davčno številko in moraš pred registracijo plačat pri nas DDV in vse ostale dajatve !

Za točne informacije moraš poklicat na DURS in boš dobil vse natančne informacije kajti lestvice so progresivne in različne in odvisne od ; cene,letnika,ccm,izgorevanja itd.  zato ti nebo noben dal pravih podatkov. Kolikor jaz gledam po nemškikh motorrad forumih in Mobile.de so pri nas vsi motorji cenejši razen kak razbit bi bil v Nemčiji cenejši ! !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne moreš se kar sam odločiti kje boš plačal DDV. Pri novem ga vedno plačaš pri nas. Pri rabljenem, pa je določeno koliko mora biti star in koliko km mora imeti, da lahko plačaš DDV v državi kjer si ga kupil. Če se ne motim, je meja 6 mesecev in 6.000km.

Torej, toliko mora biti star in toliko km mora imeti, da ti ni treba plačati DDVja pri nas, oziroma ostane DDV državi, kjer si ga kupil.

To so naredili zato, ker imajo ene EU države nižji DDV. Do uveljavitve tega predpisa, so vsi registrirali za en dan, plačali DDV kjer je cenejši in tako prihranili. Pri nas še ni tako velika razlika, Madžari npr. pa imajo 27,5% DDV, Hrvati 25%,..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kljub temu da sem to temo prebral mi se vedno ni jasno, kje dobis COC za "novo" vozilo?!.... Od prodajalca? Proizvajalca? Al moras na kak urad (npr. Nemsko ministrstvo za promet - sem nekje zasledil)?! Je to ponavad zraven ko kupis zadevo in se ni treba zajebavat al moras na lov za papirje v drzavi, kjer si kupil?! Sori ce sem kje spregledal pa sprasujem bedarije.... Hvala!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Se eno vprasanje imam... Recimo kupis nov motor v tujini po neto ceni... V kolikem casu po nakupu moras placat nasim DDV, DMV... Je lahko to pred homologacijo/registracijo, se pravi spomladi pred zacetkom sezone?.... Ali je kaka casovna omejitev?!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem se letos poleti ukvarjal z "uvozom" motorja iz Avstrije, sicer je starodobnik, ampak princip je menda isti. Načeloma je res, da moraš na davčno v 10 dneh od nakupa, vendar moraš prej na homologacijo. Meni se je vse skupaj zavleklo od junija do oktobra (ker sem pred homologacijo rabil še mnenje od SVS), pa ni bilo na davčni nič narobe. Pa računaj še na to, da na davčni traja kakšen mesec, da spravijo skupaj tisti papirček (vsaj v Ljubljani je tako).

Popravljeno . Popravil Mahne76
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če si pripeljal starodobnika ne rabiš hodit na davčno če si tam kej plačal so te nategnili na suho ;)

 

Za nov motor pa rabi samo predlog za odmero davka ki ga dobi tam kejr delajo homologacije in nato gre z dokumenti od motorja in s tem predlogom na davčno 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če si pripeljal starodobnika ne rabiš hodit na davčno če si tam kej plačal so te nategnili na suho ;)

 

Za nov motor pa rabi samo predlog za odmero davka ki ga dobi tam kejr delajo homologacije in nato gre z dokumenti od motorja in s tem predlogom na davčno 

Narobe. Moraš na davčno, da ti dajo potrdilo, da ne rabiš nič plačat. In s tem greš nazaj na homologacijo, kjer šele zaključiš postopek. In brez tega potrdila od davčne tudi ne moreš registrirat motorja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Narobe. Moraš na davčno, da ti dajo potrdilo, da ne rabiš nič plačat. In s tem greš nazaj na homologacijo, kjer šele zaključiš postopek. In brez tega potrdila od davčne tudi ne moreš registrirat motorja.

Zanimivo mam 5 starodobnikov (motorjev)+2 avta  v garaži poleg tega se pa pomagal rihtat papirje še parim prijateljem in nikoli nisem bil na davčnii

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ok, res zanimivo. Vidim da si iz Nove Gorice, zgleda da so tam uradniki bolj normalni.

V Ljubljami pa verjemi da ni šans da nimaš potrdila z davčne. Na homologaciji sem najprej dobil tisti papir o emisijski ustreznosti, potem sem moral na davčno z vsemi možnimi papirji, in po enem mesecu sem dobil potrdilo, da je motor oproščen davka. Ko sem to dostavil na homologacije, sem dobil homologacijski kartonček.

 

LP

 

EDIT: na tej strani je opisan postopek: http://www.avtoplus.si/homologacije/78.html

Popravljeno . Popravil Mahne76
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

malce OT, u ljubljani so butli, dal širše gume za avto, so mi rekli da bojo poskenirali kartonček in papirje od feltn (platišč), zapisali podatke o avtu,  in čez 14 dni nej pridem z avtom ko bo kao dan za manjše predelave na vozilu in se bo dalo stricu ki ima magični podpis za homologacijo pogledat avto. Meni se je zdelo kar neki, 14 dni čakat da upišejo drugo dimenzijo gum in 2x hodit tja.

Sm se odpeljau direkt v postojno, stric je poslikau kolesa na avtu, si poskenirau papirje in naprintau kartonček, v 2 urah rešeno vse (kr pač nism biu edini tam sm mogumal počakat)

Sicer vrjetno za uvožen motor traja malo dlje, ampak če za ene gume tolk komplicirajo kaj bojo šele za narest homologacijo na novo.

 

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Imam eno vprašanje za prijatelja iz štajerske.Kupil je Hondo cbr 1000 rr iz Francije in v prometnem mu piše,da motor ima 78kw,ker da so tam motorji blokirani na max 100 konjou.Motor ima sicer doma,ampak ga ni še proval peljat... Zdaj ga zanima,če slučajno kdo kaj ve glede te blokade motorja,ali te omeitve....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!