Skoči na vsebino

Honda CB 900 hornet


Priporočene objave

Objavljeno
Čist mimo grede če koga zanima mi je pri prodaji Hornete ostalo kar nekaj dodatne opreme. :whistle:

Mene zanima, kaj imaš.

Mam pa še eno prošnjo za vse na tem foromu. Sem friški lastnik Hornetke 900 :worship: pa me zanima če obstaja kak link,

kje bi se dalo dol potegnit navodilo za uporabo oziroma vzdrževanje. Mogoče tudi ono komletno navodilo o popravilu in

vzdrževanju. :rolleyes:

Mogoče obstaja tudi kaka dobra duša, :worship: ki bi mi jo posodil da si jo skopiram, ali odkupim.

Objavljeno
Mene zanima, kaj imaš.

Mam pa še eno prošnjo za vse na tem foromu. Sem friški lastnik Hornetke 900 :worship: pa me zanima če obstaja kak link,

kje bi se dalo dol potegnit navodilo za uporabo oziroma vzdrževanje. Mogoče tudi ono komletno navodilo o popravilu in

vzdrževanju. :rolleyes:

Mogoče obstaja tudi kaka dobra duša, :worship: ki bi mi jo posodil da si jo skopiram, ali odkupim.

Hej!

lordz lahko ti pošljem service manual Hornet 900 v pdf obliki na mail če želiš ... je pa 180Mb tako da če imaš gmail mislim da bo šlo ... če te zanima mi javi mail ... čaw

Objavljeno

Bom mal pogledal, moral bi imeti se navodila od novega motorja.

Če najdem ti javim.

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Kot mogoče veste je na levi zgornji strani motorja en prozorni žlauhec ki je speljan iz ohišja zračnega filtra, na koncu je zadelan.

Ponavadi je prazen toda moj je napol napolnjen z oljem :unsure: . Kaj storiti :headbang: ??

Je mel gdo isti primer??

Objavljeno
Kot mogoče veste je na levi zgornji strani motorja en prozorni žlauhec ki je speljan iz ohišja zračnega filtra, na koncu je zadelan.

Ponavadi je prazen toda moj je napol napolnjen z oljem :unsure: . Kaj storiti :headbang: ??

Je mel gdo isti primer??

to je namenjno za olje . izprazni ga to je to

Objavljeno

Glede na to, da je zunaj nova Hornetka 600 a se pojavljajo kaj govorice o prenovljeni 900-tki? :smoke:

Objavljeno
Glede na to, da je zunaj nova Hornetka 600 a se pojavljajo kaj govorice o prenovljeni 900-tki? :smoke:

Pomoje bo verjetno 1000ka, spremenjen motor od 1000rr

Objavljeno

OK tud, če bo 1000-ka samo glede na to, da so novo 600 zelo pozitivno ocenil me res zanima kaj bodo s taveliko naredil, ker me malo vleče, da bi močnejšega nakeda nabavil! (sedaj imam Hornetko 600) .)

Objavljeno
OK tud, če bo 1000-ka samo glede na to, da so novo 600 zelo pozitivno ocenil me res zanima kaj bodo s taveliko naredil, ker me malo vleče, da bi močnejšega nakeda nabavil! (sedaj imam Hornetko 600) .)

Prihajajoče leto 1000 Hornet ne bo!

Mogoče v letu 09 :naughty: :whistle:

Objavljeno

Mogoče malo off topic! Kaj bi pa potem priporočali od nakeda, da je ~ 1000ccm z dobrimi voznimi lastnostmi! Sicer je dost nad 1k ... mogoče MT01? Al kaj!? S3 se mi ne dopade spredaj! :devil:

Objavljeno
Mogoče malo off topic! Kaj bi pa potem priporočali od nakeda, da je ~ 1000ccm z dobrimi voznimi lastnostmi! Sicer je dost nad 1k ... mogoče MT01? Al kaj!? S3 se mi ne dopade spredaj! :devil:

CB 1300 :unsure:

Objavljeno
Mogoče malo off topic! Kaj bi pa potem priporočali od nakeda, da je ~ 1000ccm z dobrimi voznimi lastnostmi! Sicer je dost nad 1k ... mogoče MT01? Al kaj!? S3 se mi ne dopade spredaj! :devil:

Z1000, fz1

Objavljeno
Mogoče malo off topic! Kaj bi pa potem priporočali od nakeda,..........

si ze sam ugotovil:

:topic:

Objavljeno

Nujno rabim odgovor,

Bil včeraj na HONDA servisu in kupil 4l MOTUL 15W 50 olja, maister tam zatrjuje da je to olje ki ga vlivajo v vse te mašine :unsure: . Ima gdo izkušnje z tem oljem, glede na to da mora po papirih v HORNET 900 bit 10W 40 :headbang: .

Lahko res to vlijem not mirne duše. :rolleyes:

Če ne grem nazaj in kupim 10W40.

Objavljeno
Nujno rabim odgovor,

Bil včeraj na HONDA servisu in kupil 4l MOTUL 15W 50 olja, maister tam zatrjuje da je to olje ki ga vlivajo v vse te mašine :unsure: . Ima gdo izkušnje z tem oljem, glede na to da mora po papirih v HORNET 900 bit 10W 40 :headbang: .

Lahko res to vlijem not mirne duše. :rolleyes:

Če ne grem nazaj in kupim 10W40.

Ni problema lahko brez skrbi nalijes... ;)

Objavljeno (popravljeno)

z Motulom 15w-50 v Horneti sem prevozil do zdaj cca. 50.000km.

enkrt sm dal 10w-40 pa menjalnik za moje pojme preveč tolče....

ti kr dej 15w-50 ne bo nč narobe.....garantirano....

lp

Popravljeno . Popravil Miha Z.
Objavljeno

Torej uporablja :worship: HORNET :worship: motorno olje tudi v menjalniku.

Objavljeno (popravljeno)

poleg hornert še skoraj vsi štiritaktni agregati za motocikle. :whistle:

Popravljeno . Popravil simonsi
Objavljeno

Pozdravljeni

Pripravljam se na menjavo verige z zobniki vred, pa me zanima če je potrebno vijake na zadnjem vijaku

eventuelno zalepit, je še kaj druga na kaj je treba pazit razen tega da more met 30mm lufta.

Je razlika med verigami za 2003 letnik in 2004 letnik.

Kakšna je razlika med 2003 in 2004 letnikom.

Objavljeno

ne rabiš lepit....stisneš jih 50Nm pa ti zobnik nima kam jit....

kake 3 mm lufta?! zadnji ne sme imet lufta. :grrr

za razliko med letniki pa....pojma nimam

menda so enaki,ka pa vem :unsure:

Objavljeno

upam da se zavedaš da je potrebno sneti kompletno zadnjo nihalko .razen če boš verigo kovičil ali montiral členek z zaponko . verige ki se sedaj prodajajo so vse neskončne se pravi tovarniško zakovičene .

sravfov ne rabiš lepit ker so vse matice varovalne .

najprej odtegni sprednji zobnik in šele potem snemi verigo dol zato da se ti pri odtegovanju masina ne prevrti si lahko pomagaš z zadnjo zavoro .

Objavljeno
upam da se zavedaš da je potrebno sneti kompletno zadnjo nihalko .razen če boš verigo kovičil ali montiral členek z zaponko . verige ki se sedaj prodajajo so vse neskončne se pravi tovarniško zakovičene .

sravfov ne rabiš lepit ker so vse matice varovalne .

najprej odtegni sprednji zobnik in šele potem snemi verigo dol zato da se ti pri odtegovanju masina ne prevrti si lahko pomagaš z zadnjo zavoro .

Kaj ne rabiš odšraufat dekla na levi in na desni na deklu odviješ vijak na osi vilice? Potegneš levi dekl malo vun (os je še vedno vilici) in lahko demontiraš in montiraš verigo, brez da bi vilco doj jemal!!! :rolleyes:

Hvala za odgovor!

Objavljeno (popravljeno)

Kako pa jo boš dobil mimo osi . os je potrebno izvleči celo nihajka pa lahko ostane na svojem mestu.

vsaj pri moji hornetki je bila matica osi na desni strani .če pa je matica pri tebi na levi strani potem pa res ni problema sploh.

Popravljeno . Popravil bna
Objavljeno
Kako pa jo boš dobil mimo osi . os je potrebno izvleči celo nihajka pa lahko ostane na svojem mestu.

vsaj pri moji hornetki je bila matica osi na desni strani .če pa je matica pri tebi na levi strani potem pa res ni problema sploh.

Zamnejal verigo z zobniki :naughty: , osi ne rabiš do konca izvleč ampak samo za kakih 50mm tolko da spraviš ketno prek.

Mam pa še eno vprašanje, zamenjal sem zobnike in verigo ker mi je serviser zatrdil da je hin :headbang: . Veriga je res že ružla. valjčki niso bili več trdni. Ampak zobniki pa isti kot novi :eek: , ni bilo razlike med novimi in starimi :wacko: . No če bi hotu videt kteri je novi in kteri stari bi vido. Sicer malo nelogično ampak tak je. :slap:

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

de mal obudim temo...

a je kdo že montiral powercommander na cb 900 :unsure:

pa kolk bi kej iztisnu iz nje :unsure:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!